Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
7.1.2.1 Әдеби
шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан
талдау;
7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық ,
драмалық шығармадағы автор бейнесін
анықтау.
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: Ж. Жабаевтың өмірі туралы
мағлұмат алу, ізгі қасиеттерін өз бойларына сіңіре
білу;
Көпшілігі: Әдеби шығармадағы тұлғалық
болмысты талдау, эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор
бейнесін анықтау;
Кейбір
оқушылар: Әдеби шығармадағы тұлғалық
болмысты гуманистік тұрғыдан талдау, эпикалық, поэзиялық , драмалық
шығармадағы автор бейнесін
анықтау.
|
Сабақтың
басы
5
минут
5
минут
5
минут
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп,
зейінін сабаққа аудару.
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру. Оқушыларды қазақи нақышта топқа
бөлу.

Үй тапсырмасын
сұрау. Сұрақ-жауап
әдісі.
3 топқа қима
қағаздар таратылады.
1.Сүйінбай кіммен
айтысқа түседі?
2.Сүйінбай неше
жасынан бастап ақындық қабілеті
дамиды?
3.Сүйінбай
Қатағанды қалай жеңеді?
4.Қатаған қай
елдің айтыскері?
5.Үш жүзді
ата
6.Сүйінбайға
жеңгені туралы айтып, алғыс білдірген
кім?
ІІ. Қызығушылықты
ояту:
Оқушыларға видео
ролик көрсетіледі.
Жамбыл Жабаевтың
«Зілді бұйрық»
өлеңін оқушыларға тыңдатамын.
Оқушылар жаңа
сабақтың тақырыбына болжам
жасайды.
Балалар, Жамбыл
Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңін тыңдадық. Ия,
дұрыс айтасыңдар.
Бүгінгі жаңа
сабағымыз Жамбыл Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңі
деп аталады.

|
Оқушылармен
сәлемдесіп, зейінін сабаққа
аудару.
Оқушыларға
тапсырмалар беріледі. Сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақты
пысықтау.
Видео ролик
көргеннен кейін оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылардың жауабы
тыңдалып, түсініктеме
беріледі.
|
ҚБ
«Бәйге»
Оқушылар
бәйгені
жылжыту арқылы бағалайды
ҚБ
«Бәйге»
Оқушылар
бәйгені
жылжыту арқылы бағалайды
|
Видео
ролик.
Зілді бұйрық - Жамбыл Жабаев
|
Сабақтың
ортасы
20 минут
5
минут
|
ІІІ. Мағынаны
тану.
Кітаппен
жұмыс.
«Зілді бұйрық»
өлеңін топқа бөліп беремін. Оқушылар
шығармадағы тұлғалық болмысты
гуманистік тұрғыдан
талдайды.
«Киіз үй»
тобы. Өлеңде айтылған ойды анықтайды, мазмұнын
талдап жазады.
«Домбыра» тобы. Өлеңдегі
автордың бейнесін талдайды.
Жағымды, жағымсыз
кейіпкерлерді анықтайды.
Жағымсыз кейіпкер;
Пристав.
Жағымды кейіпкерлер;
жігіттер, Бекболат, Қалиқұл, Байбосын, Жәнібек қажы,
Саттар
«Асық»
тобы. Өлеңге өз көзқарастарын білдіріп, түйінді ой
айтады.
2-тапсырма. 3 топқа
беріледі. Өлеңді түсініп оқы, төмендегі
кестені негізге алып, сөздік жұмысын
жасаңдар.
Мағынасы түсініксіз
сөздер
|
Білдіретін
мағынасы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-
Мағынасы түсініксіз
сөздерді анықтайды;
-
Білдіретін мағынасын
анықтайды;
-
Автор ойын жеткізудегі орнын
анықтайды.
ҚБ
ҚБ
Бекіту.
Wordvall әдісі
бойынша тапсырмаларды орындау арқылы
бүгінгі
сабақты
|
«Ой шақыру» сұрағына
жауап береді.
Қосымша деректермен
танысады.
Өлең жолдарын
талдайды;
шығарманы тарихи
оқиғамен сабақтастырады;
түйінді ой
айтады;
негізгі идеяны
анықтайды.
Өлеңді түсініп оқы,
төмендегі кестені негізге алып, сөздік жұмысын
жасаңдар.
Wordvall әдісі
бойынша жаңа сабақты қорытындайды
|
ҚБ «Бәйге»
Оқушылар
бәйгені
жылжыту арқылы бағалайды.
ҚБ «Бәйге»
Оқушылар
бәйгені
жылжыту арқылы бағалайды.
|
7-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=132579&mygames=s&tk=2a462d81
https://wordwall.net/ru/resource/70259792
|