«ЖАНДЫ
ТАБИҒАТ» БӨЛІМІ БОЙЫНША
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Пән: Әдебиеттікоқу |
Мектеп:№7 мектеп-гимназиясы |
|
|
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні:Сарсенбекова Алия Жумашовна |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысқандарсаны: |
Қатыспағандарсаны: |
|
Бөлім |
Жандытабиғат |
|
|
1-сабақтың тақырыбы |
Оқуғашақыру Ахмет Байтұрсынұлы |
|
|
Оқубағдарла- масынасілтеме |
2.2 Шығармамазмұныбойыншасұрақтарқоюжәнежауапберу. |
|
|
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) |
3.2.2.1 – қолдануға (практикалық), бағалауғанегізделгенсұрақтарқоюжәнежауапберу. |
|
|
Күтілетіннәтиже |
Барлықоқушылар: мәтінніңтақырыбынанықтайалады, негізгіойдытабады. Көптегеноқушылар: шығармашылыққанегізделгенсұрақтарқояды. Кейбіроқушылар: берілгентақырыпбойыншаойқорытужасайалады. |
|
|
Құндылық |
Оқуға, білімгедегенқызығушылығынарттырып, еңбеккебаулу. Жекежәнетоптажұмысжасайалу, ынтымақтастық. |
|
|
Пәнаралықбайланыстар |
Дүниетану. Қазақтілі |
|
|
АКТ-нықолданудағдылары |
Интербелсендітақта |
|
|
Алдыңғыбілім |
Екіншісыныптаөтілгентақырыптар |
|
Жоспар
![]()
|
Уақыт |
Жоспарланғанжұмыстүрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтыңбасы |
Қызығушылықтыояту. Сыныптықалыпқакелтіру. Ойсергек. Мұғалімоқушылардышеңбергетұрғызып, бәрінеестілетіндейбаяудауыспенмәнерлеп, төртжолдыөлеңоқиды. Күннұрынтөгіпкөгімнен, Іргесімұздыңсөгілген. Құйқылжыпқұстарәнсалып, Мыңтүрліәуентөгілген. «МынаменіңқолымдағыКүндісабағыңдыжақсыоқуғашақырамындегентілекпенДарынғаберемін» депоңжағындатұрғаноқушығабереді. Күндіалғаноқушыөзтілегінайтып, қасындағыоқушығабереді. Шеңбербойыменжалғасады. Топқабөлу. «Оқу», «Даналық», «Іздену»,«Үйрену». |
Күнформасын- дағыкішкенежастықнемесеқағазқиындысы |
|
Сабақтыңортасы |
Ойқозғау. – Топқақандайсөздерарқылыбөліндік? – ... . |
Суреттер қиындыларынемесе |
|
|
– Оқуғақандайқатысыбардепойлайсыңдар? |
интербелсенді |
|
|
|
– ... . |
тақта |
|
|
|
|
– Ендеше, бүгінгісабағымыздыңтақырыбықандайекен? |
|
|
|
|
|
– ... . |
|
|
|
|
|
– Оқубізге не үшінкерек? |
|
|
|
|
|
– ... . |
|
|
|
|
|
– Сабағымыздыңмақсатынеболмақ? |
|
|
|
|
|
– ... . |
|
|
|
|
|
Сабақтыңтақырыбынайту. Бағалаукритерийіментаныстыру. |
|
|
|
|
|
Бүгінгісабағымыздыңмақсаты – шығармамазмұныбойынша |
|
|
|
|
|
қолдануға, бағалауғажәнешығармашылыққанегізделгенсұрақтар |
|
|
|
|
|
қоюжәнежауапберу. |
|
|
|
|
|
Бағалаукритерийі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Критерий |
Тап- сыр- ма |
Дескриптор |
Балл |
|
Суретпенжұмыс |
1 |
Әрсуретбойыншатәуліктің уақытынанықтайды. |
1 |
|
Ортақтақырыпойлаптабадыжәне түсіндіреді. |
1 |
||
|
Өлеңді түсініпоқу |
2 |
Өлеңдімәнерлепоқып, тірек сөздерменжұмысістейді. |
1 |
|
Сұрақтарқоюжәнежауап беру |
3 |
Ақынтуралыжұбыменәңгімеле- сіп, сұрақтарқояды, жауапбереді. |
1 |
|
Ақынжәнеоныңшығармашылығытуралысұрақтарғажауапбереді. |
1 |
||
|
Сұрақтарғажауапберіп, ойқорыту |
4 |
1-сұрақ 2-сұрақ 3-сұрақ |
1 1 1 |
|
Берілгенойдыөзсөзіментү- сіндіру, сұрақ құрастыру |
5 |
Кемдегендеекіойдыөзсөзіментүсіндіреді. |
1 |
|
Берілгенсөздерденбастапсұрақтарқұрастырады. |
1 |
||
|
Шумақтарғабөліпоқу |
6 |
Қараменберілгенсөздерменжұмысжасайды. |
1 |
|
Шумақтарғатақырыпойлап табады. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
АхметБайтұрсынұлы(1872–1937) қазіргіҚостанайоблысыЖангелдинауданыСарытүбекауылындатуған. Қазақтыңғұламағалымы, дарындыақыны,қазақтың ұлы ағартушысы,аудармашы,іріғалым-лингвист,түріктанушы,зерттеуші .Ол әрқашан әділдікті жақтаған.Ұлт намысын,ұлттық арын жақтаған.«Әдебиеттанытқыш», «Қырықмысал», «Тіл– құрал» аттыеңбектерібар. «Қазақәліппесі» мен«Қазақтілі» оқулықтарынжазған. АхметБайтұрсынұлы Жұптық жұмыс 4-тапсырма 1.А.Байтұрсынұлы кім? 2. ...? 3. ...? Топтық жұмыс. 5-тапсырма. Әр топтың атына сәйкес өлең шумақтарын оқып, тапсырманы орындайды.
Өлеңді шумақтарға бөліп оқыту. Тірексөздердіңкөмегіменәршумаққатақырыпқой. Оқулықтабұлсөздерқаратүспенберілген. ОқуЖұмыссыз Даналық – өшпесжарық, кетпесбайлық Сергітусәті. «333 жаттығуы» 3 минуттасабаққақатысты 3 сөз, 3 сөйлемайту. Қалыптастырушыбағалау (ҚБ) ретіндеорындатуғаболады. Топтықжұмыс. 1-тапсырма. Әртопберілгенсөздерденбастала- тынсұрақтарқұрастырады. Оқу Іздену Үйрену
Даналық |
А3қағазы, балықсұлбасы Бағдаршам арқылы бағалау «2 жұлдыз, 1 тілек» әдісіарқылыбағалау Стикер «Үшшапалақ» арқылыбағалау Үлестірмеқағаздар Кеме арқылы Бағалаупарағы |

|
|
2-тапсырма. «Миға шабуыл» әдісіарқылыорындату.
Оқушылардыңжауабышамаменмынадайболады: «Оқуғашақыру» өлеңіноқып, сұрақтарқойдық, жауапбердікт.б. |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Үйтапсырмасы. Оқу-білімгебайланыстымақал-мәтелдержаттау.
Мұғалімоқушыларғасабаққақатысулары, тапсырманыорындауы, түсінуіжайлыжәнененіжетілдірукерек, негекөңілбөлукеректігітуралыкерібайланысбереді. Рефлексия. Мен бүгін ... білдім. Мен ... үйрендім. Меніңкөңілкүйімқазірқандай? Бүгінгімақсатымызғажеттікпе? Жетсек, қалайжеттік, неістедік? |
Стикерлер |
Қосымшамағлұматтар
|
Дифференциация – Сізоқушыларғакөбірекқолдаукөрсетуүшін не істейсіз? Қабілетіжоғарыоқушыларға қандайтапсырмаберудікөздепотырсыз? |
Бағалау – Оқушылардыңақпараттықаншалықтымеңгергенін тексеру |
ПәнаралықбайланысҚауіпсіздікережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтарменбайланыс (тәрбиелік элемент) |
|
|
Ойлану Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыжүзегеасырымдыболдыма? Бүгіноқушыларненіүйренді? Сыныптағыоқуатмосферасықандайболды? Дифференциацияныжүзегеасыруқолымнанкелдіме? Мен жоспарланған уақытымдыұстандым ба? Мен жоспарымақандайөзгерістеренгіздімжәненеліктен? |
Төмендеберілгенбөлімді осы сабақтуралыойларыңыздыжазуүшінпайдаланыңыз. Солжақ бағандаберілгенсабағыңызғақатыстыеңмаңыздысұрақтарғажауапберіңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпыбаға Сәттіөткенекінәрсеніатапкөрсетіңіз (сабақ беру жәнеоқытуғақатысты): 1. 2. |
|||

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«ЖАНДЫ ТАБИҒАТ»
«ЖАНДЫ ТАБИҒАТ»
«ЖАНДЫ
ТАБИҒАТ» БӨЛІМІ БОЙЫНША
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Пән: Әдебиеттікоқу |
Мектеп:№7 мектеп-гимназиясы |
|
|
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні:Сарсенбекова Алия Жумашовна |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысқандарсаны: |
Қатыспағандарсаны: |
|
Бөлім |
Жандытабиғат |
|
|
1-сабақтың тақырыбы |
Оқуғашақыру Ахмет Байтұрсынұлы |
|
|
Оқубағдарла- масынасілтеме |
2.2 Шығармамазмұныбойыншасұрақтарқоюжәнежауапберу. |
|
|
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) |
3.2.2.1 – қолдануға (практикалық), бағалауғанегізделгенсұрақтарқоюжәнежауапберу. |
|
|
Күтілетіннәтиже |
Барлықоқушылар: мәтінніңтақырыбынанықтайалады, негізгіойдытабады. Көптегеноқушылар: шығармашылыққанегізделгенсұрақтарқояды. Кейбіроқушылар: берілгентақырыпбойыншаойқорытужасайалады. |
|
|
Құндылық |
Оқуға, білімгедегенқызығушылығынарттырып, еңбеккебаулу. Жекежәнетоптажұмысжасайалу, ынтымақтастық. |
|
|
Пәнаралықбайланыстар |
Дүниетану. Қазақтілі |
|
|
АКТ-нықолданудағдылары |
Интербелсендітақта |
|
|
Алдыңғыбілім |
Екіншісыныптаөтілгентақырыптар |
|
Жоспар
![]()
|
Уақыт |
Жоспарланғанжұмыстүрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтыңбасы |
Қызығушылықтыояту. Сыныптықалыпқакелтіру. Ойсергек. Мұғалімоқушылардышеңбергетұрғызып, бәрінеестілетіндейбаяудауыспенмәнерлеп, төртжолдыөлеңоқиды. Күннұрынтөгіпкөгімнен, Іргесімұздыңсөгілген. Құйқылжыпқұстарәнсалып, Мыңтүрліәуентөгілген. «МынаменіңқолымдағыКүндісабағыңдыжақсыоқуғашақырамындегентілекпенДарынғаберемін» депоңжағындатұрғаноқушығабереді. Күндіалғаноқушыөзтілегінайтып, қасындағыоқушығабереді. Шеңбербойыменжалғасады. Топқабөлу. «Оқу», «Даналық», «Іздену»,«Үйрену». |
Күнформасын- дағыкішкенежастықнемесеқағазқиындысы |
|
Сабақтыңортасы |
Ойқозғау. – Топқақандайсөздерарқылыбөліндік? – ... . |
Суреттер қиындыларынемесе |
|
|
– Оқуғақандайқатысыбардепойлайсыңдар? |
интербелсенді |
|
|
|
– ... . |
тақта |
|
|
|
|
– Ендеше, бүгінгісабағымыздыңтақырыбықандайекен? |
|
|
|
|
|
– ... . |
|
|
|
|
|
– Оқубізге не үшінкерек? |
|
|
|
|
|
– ... . |
|
|
|
|
|
– Сабағымыздыңмақсатынеболмақ? |
|
|
|
|
|
– ... . |
|
|
|
|
|
Сабақтыңтақырыбынайту. Бағалаукритерийіментаныстыру. |
|
|
|
|
|
Бүгінгісабағымыздыңмақсаты – шығармамазмұныбойынша |
|
|
|
|
|
қолдануға, бағалауғажәнешығармашылыққанегізделгенсұрақтар |
|
|
|
|
|
қоюжәнежауапберу. |
|
|
|
|
|
Бағалаукритерийі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Критерий |
Тап- сыр- ма |
Дескриптор |
Балл |
|
Суретпенжұмыс |
1 |
Әрсуретбойыншатәуліктің уақытынанықтайды. |
1 |
|
Ортақтақырыпойлаптабадыжәне түсіндіреді. |
1 |
||
|
Өлеңді түсініпоқу |
2 |
Өлеңдімәнерлепоқып, тірек сөздерменжұмысістейді. |
1 |
|
Сұрақтарқоюжәнежауап беру |
3 |
Ақынтуралыжұбыменәңгімеле- сіп, сұрақтарқояды, жауапбереді. |
1 |
|
Ақынжәнеоныңшығармашылығытуралысұрақтарғажауапбереді. |
1 |
||
|
Сұрақтарғажауапберіп, ойқорыту |
4 |
1-сұрақ 2-сұрақ 3-сұрақ |
1 1 1 |
|
Берілгенойдыөзсөзіментү- сіндіру, сұрақ құрастыру |
5 |
Кемдегендеекіойдыөзсөзіментүсіндіреді. |
1 |
|
Берілгенсөздерденбастапсұрақтарқұрастырады. |
1 |
||
|
Шумақтарғабөліпоқу |
6 |
Қараменберілгенсөздерменжұмысжасайды. |
1 |
|
Шумақтарғатақырыпойлап табады. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
АхметБайтұрсынұлы(1872–1937) қазіргіҚостанайоблысыЖангелдинауданыСарытүбекауылындатуған. Қазақтыңғұламағалымы, дарындыақыны,қазақтың ұлы ағартушысы,аудармашы,іріғалым-лингвист,түріктанушы,зерттеуші .Ол әрқашан әділдікті жақтаған.Ұлт намысын,ұлттық арын жақтаған.«Әдебиеттанытқыш», «Қырықмысал», «Тіл– құрал» аттыеңбектерібар. «Қазақәліппесі» мен«Қазақтілі» оқулықтарынжазған. АхметБайтұрсынұлы Жұптық жұмыс 4-тапсырма 1.А.Байтұрсынұлы кім? 2. ...? 3. ...? Топтық жұмыс. 5-тапсырма. Әр топтың атына сәйкес өлең шумақтарын оқып, тапсырманы орындайды.
Өлеңді шумақтарға бөліп оқыту. Тірексөздердіңкөмегіменәршумаққатақырыпқой. Оқулықтабұлсөздерқаратүспенберілген. ОқуЖұмыссыз Даналық – өшпесжарық, кетпесбайлық Сергітусәті. «333 жаттығуы» 3 минуттасабаққақатысты 3 сөз, 3 сөйлемайту. Қалыптастырушыбағалау (ҚБ) ретіндеорындатуғаболады. Топтықжұмыс. 1-тапсырма. Әртопберілгенсөздерденбастала- тынсұрақтарқұрастырады. Оқу Іздену Үйрену
Даналық |
А3қағазы, балықсұлбасы Бағдаршам арқылы бағалау «2 жұлдыз, 1 тілек» әдісіарқылыбағалау Стикер «Үшшапалақ» арқылыбағалау Үлестірмеқағаздар Кеме арқылы Бағалаупарағы |

|
|
2-тапсырма. «Миға шабуыл» әдісіарқылыорындату.
Оқушылардыңжауабышамаменмынадайболады: «Оқуғашақыру» өлеңіноқып, сұрақтарқойдық, жауапбердікт.б. |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Үйтапсырмасы. Оқу-білімгебайланыстымақал-мәтелдержаттау.
Мұғалімоқушыларғасабаққақатысулары, тапсырманыорындауы, түсінуіжайлыжәнененіжетілдірукерек, негекөңілбөлукеректігітуралыкерібайланысбереді. Рефлексия. Мен бүгін ... білдім. Мен ... үйрендім. Меніңкөңілкүйімқазірқандай? Бүгінгімақсатымызғажеттікпе? Жетсек, қалайжеттік, неістедік? |
Стикерлер |
Қосымшамағлұматтар
|
Дифференциация – Сізоқушыларғакөбірекқолдаукөрсетуүшін не істейсіз? Қабілетіжоғарыоқушыларға қандайтапсырмаберудікөздепотырсыз? |
Бағалау – Оқушылардыңақпараттықаншалықтымеңгергенін тексеру |
ПәнаралықбайланысҚауіпсіздікережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтарменбайланыс (тәрбиелік элемент) |
|
|
Ойлану Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыжүзегеасырымдыболдыма? Бүгіноқушыларненіүйренді? Сыныптағыоқуатмосферасықандайболды? Дифференциацияныжүзегеасыруқолымнанкелдіме? Мен жоспарланған уақытымдыұстандым ба? Мен жоспарымақандайөзгерістеренгіздімжәненеліктен? |
Төмендеберілгенбөлімді осы сабақтуралыойларыңыздыжазуүшінпайдаланыңыз. Солжақ бағандаберілгенсабағыңызғақатыстыеңмаңыздысұрақтарғажауапберіңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпыбаға Сәттіөткенекінәрсеніатапкөрсетіңіз (сабақ беру жәнеоқытуғақатысты): 1. 2. |
|||

шағым қалдыра аласыз



















