«ЖАНДЫ ТАБИҒАТ»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«ЖАНДЫ ТАБИҒАТ»

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлықоқушылар: мәтінніңтақырыбынанықтайалады, негізгіойдытабады. Көптегеноқушылар: шығармашылыққанегізделгенсұрақтарқояды. Кейбіроқушылар: берілгентақырыпбойыншаойқорытужасайалады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«ЖАНДЫ ТАБИҒАТ» БӨЛІМІ БОЙЫНША

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ


Пән: Әдебиеттікоқу

Мектеп:№7 мектеп-гимназиясы

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:Сарсенбекова Алия Жумашовна

Сынып: 3

Қатысқандарсаны:

Қатыспағандарсаны:

Бөлім

Жандытабиғат

1-сабақтың тақырыбы

Оқуғашақыру Ахмет Байтұрсынұлы

Оқубағдарла- масынасілтеме

2.2 Шығармамазмұныбойыншасұрақтарқоюжәнежауапберу.

Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасына

сілтеме)

3.2.2.1 – қолдануға (практикалық), бағалауғанегізделгенсұрақтарқоюжәнежауапберу.

Күтілетіннәтиже

Барлықоқушылар: мәтінніңтақырыбынанықтайалады, негізгіойдытабады.

Көптегеноқушылар: шығармашылыққанегізделгенсұрақтарқояды.

Кейбіроқушылар: берілгентақырыпбойыншаойқорытужасайалады.

Құндылық

Оқуға, білімгедегенқызығушылығынарттырып, еңбеккебаулу.

Жекежәнетоптажұмысжасайалу, ынтымақтастық.

Пәнаралықбайланыстар

Дүниетану. Қазақтілі

АКТ-нықолданудағдылары

Интербелсендітақта

Алдыңғыбілім

Екіншісыныптаөтілгентақырыптар

Жоспар

Shape1

Уақыт

Жоспарланғанжұмыстүрлері

Ресурстар

Сабақтыңбасы

Қызығушылықтыояту. Сыныптықалыпқакелтіру. Ойсергек.

Мұғалімоқушылардышеңбергетұрғызып, бәрінеестілетіндейбаяудауыспенмәнерлеп, төртжолдыөлеңоқиды.

Күннұрынтөгіпкөгімнен, Іргесімұздыңсөгілген.

Құйқылжыпқұстарәнсалып, Мыңтүрліәуентөгілген.

«МынаменіңқолымдағыКүндісабағыңдыжақсыоқуғашақырамындегентілекпенДарынғаберемін» депоңжағындатұрғаноқушығабереді. Күндіалғаноқушыөзтілегінайтып, қасындағыоқушығабереді. Шеңбербойыменжалғасады.

Топқабөлу. «Оқу», «Даналық», «Іздену»,«Үйрену».



Күнформасын- дағыкішкенежастықнемесеқағазқиындысы

Сабақтыңортасы

Ойқозғау.

Топқақандайсөздерарқылыбөліндік?

... .

Суреттер

қиындыларынемесе













































Оқуғақандайқатысыбардепойлайсыңдар?

интербелсенді



... .

тақта



Ендеше, бүгінгісабағымыздыңтақырыбықандайекен?




... .




Оқубізге не үшінкерек?




... .




Сабағымыздыңмақсатынеболмақ?




... .




Сабақтыңтақырыбынайту. Бағалаукритерийіментаныстыру.




Бүгінгісабағымыздыңмақсаты – шығармамазмұныбойынша




қолдануға, бағалауғажәнешығармашылыққанегізделгенсұрақтар




қоюжәнежауапберу.




Бағалаукритерийі
















































Критерий

Тап-

сыр- ма

Дескриптор

Балл

Суретпенжұмыс

1

Әрсуретбойыншатәуліктің

уақытынанықтайды.

1

Ортақтақырыпойлаптабадыжәне

түсіндіреді.

1

Өлеңді

түсініпоқу

2

Өлеңдімәнерлепоқып, тірек

сөздерменжұмысістейді.

1

Сұрақтарқоюжәнежауап беру

3

Ақынтуралыжұбыменәңгімеле-

сіп, сұрақтарқояды, жауапбереді.

1

Ақынжәнеоныңшығармашылығытуралысұрақтарғажауапбереді.

1

Сұрақтарғажауапберіп,

ойқорыту

4

1-сұрақ 2-сұрақ

3-сұрақ

1

1

1

Берілгенойдыөзсөзіментү- сіндіру, сұрақ

құрастыру

5

Кемдегендеекіойдыөзсөзіментүсіндіреді.

1

Берілгенсөздерденбастапсұрақтарқұрастырады.

1

Шумақтарғабөліпоқу

6

Қараменберілгенсөздерменжұмысжасайды.

1

Шумақтарғатақырыпойлап

табады.

1

















































































АхметБайтұрсынұлы(1872–1937) қазіргіҚостанайоблысыЖангелдинауданыСарытүбекауылындатуған. Қазақтыңғұламағалымы, дарындыақыны,қазақтың ұлы ағартушысы,аудармашы,іріғалым-лингвист,түріктанушы,зерттеуші .Ол әрқашан әділдікті жақтаған.Ұлт намысын,ұлттық арын жақтаған.«Әдебиеттанытқыш», «Қырықмысал», «Тілқұрал» аттыеңбектерібар. «Қазақәліппесі» мен«Қазақтілі»

оқулықтарынжазған.

АхметБайтұрсынұлы





Жұптық жұмыс

4-тапсырма

1.А.Байтұрсынұлы кім?

2. ...?

3. ...?


Топтық жұмыс. 5-тапсырма. Әр топтың атына сәйкес өлең шумақтарын оқып, тапсырманы орындайды.




Өлеңді шумақтарға бөліп оқыту. Тірексөздердіңкөмегіменәршумаққатақырыпқой. Оқулықтабұлсөздерқаратүспенберілген.

ОқуЖұмыссыз

Даналық – өшпесжарық, кетпесбайлық

Сергітусәті. «333 жаттығуы» 3 минуттасабаққақатысты 3 сөз, 3 сөйлемайту.

Қалыптастырушыбағалау (ҚБ) ретіндеорындатуғаболады.

Топтықжұмыс. 1-тапсырма. Әртопберілгенсөздерденбастала- тынсұрақтарқұрастырады.

Оқу Іздену Үйрену

Shape2

Даналық





А3қағазы, балықсұлбасы









Бағдаршам арқылы бағалау






«2 жұлдыз,

1 тілек» әдісіарқылыбағалау


Стикер










«Үшшапалақ» арқылыбағалау


Үлестірмеқағаздар





Кеме арқылы

Бағалаупарағы

Shape3 Shape4 Shape5


2-тапсырма.

«Миға шабуыл» әдісіарқылыорындату.

  • «Балалар, оқуға бар, жатпақарап» депайтқан автор туралы не білесің?


Shape6


Shape7

  • «Даналық – өшпесжарық, кетпесбайлық» дегендіқалайтүсінетініңдіүшсөйлемменайт.


Shape8


Shape9

  • Неүшіноқуоқып, білімалукерекекен? Өзойыңменжауапбер.


Shape10


Shape11

  • Бүгінгісабағымыздыңмақсатынажеттікпе (оқушылардансұрау)?

  • Қалайжеттік? Неістедік?

Оқушылардыңжауабышамаменмынадайболады: «Оқуғашақыру» өлеңіноқып, сұрақтарқойдық, жауапбердікт.б.


Сабақтыңсоңы

Үйтапсырмасы. Оқу-білімгебайланыстымақал-мәтелдержаттау.


Мұғалімоқушыларғасабаққақатысулары, тапсырманыорындауы, түсінуіжайлыжәнененіжетілдірукерек, негекөңілбөлукеректігітуралыкерібайланысбереді.

Рефлексия.

Мен бүгін ... білдім. Мен ... үйрендім.

Меніңкөңілкүйімқазірқандай? Бүгінгімақсатымызғажеттікпе?

Жетсек, қалайжеттік, неістедік?







Стикерлер

Қосымшамағлұматтар

Дифференциация –

Сізоқушыларғакөбірекқолдаукөрсетуүшін не істейсіз?

Қабілетіжоғарыоқушыларға

қандайтапсырмаберудікөздепотырсыз?

Бағалау – Оқушылардыңақпараттықаншалықтымеңгергенін

тексеру

ПәнаралықбайланысҚауіпсіздікережелері АКТ-мен

байланыс

Құндылықтарменбайланыс (тәрбиелік элемент)

Ойлану

Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыжүзегеасырымдыболдыма?

Бүгіноқушыларненіүйренді? Сыныптағыоқуатмосферасықандайболды?

Дифференциацияныжүзегеасыруқолымнанкелдіме? Мен жоспарланған

уақытымдыұстандым ба? Мен жоспарымақандайөзгерістеренгіздімжәненеліктен?

Төмендеберілгенбөлімді осы сабақтуралыойларыңыздыжазуүшінпайдаланыңыз. Солжақ

бағандаберілгенсабағыңызғақатыстыеңмаңыздысұрақтарғажауапберіңіз.


Жалпыбаға

Сәттіөткенекінәрсеніатапкөрсетіңіз (сабақ беру жәнеоқытуғақатысты): 1.

2.

Shape12


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2018
603
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі