×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру
Байқаулар басталды Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

«Жанды табиғат» Не үйрендім?

Автор:Қалдарова Сара Жақсыбековна
Бағыты: Қазақ әдебиеті
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 3 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-07-16

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

бастауыш сынып мұғалімдеріне

«Жанды табиғат» ортақ тақырыбыКүні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

СабақтақырыбыНе үйрендім
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

3.2.1.1 мәтінді дауыстап түсініп/ рөлге бөліп/ мәнерлеп/ теріп оқу3.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар/көрнекіліктер/ фото / суреттер қолдану
Сабақмақсаттары
  • Мәтінді теріп оқиды

  • Мәтінділогикалықбөліктерге бөледі

  • Әр бөлікке ат қойып, жоспар құрастырады

  • Сөйлеу барысында суреттерді қолдана алады

  • Тілдік мақсаттар

    Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңызПәнге тән лексика мен терминология:Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
    Құндылықтардыдарыту

    Ынтымақтастық.Жұппен жұмыс барысында оқушылардың арасында ынтымақтастық қарым-қатынас қалыптасады.Еңбек пен шығармашылық. Жеке жұмыс жасау барысында еңбек ету және шығармашылық құндылықтары қалыптасады.Шығарманы оқи отырып, тақырыпты өмірмен байланыстырады.
    ПәнаралықбайланыстарЖаратылыстану пәнімен байланыстыру
    АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақтадан оқушылар мәтіннің сюжеттік желісін көреді.
    Бастапқыбілім

    Сабақбарысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы Оқушылар барлық топтың ішінде жүріп, суретті құрастырады. Құрастырған суреттер бойынша әңгіме құрастырады.Күз мезгілінің суреті3 слайд
    Сабақтың ортасы 5 минут



















    5 минут











































    7 минут











































    7минут







    4минут
    Оқиық(Ө)«INSERT» әдісі.2. Мәтіннен қажетті ақпаратты алу үшін оқушылар стикермен белгілеп отырып оқиды.3. Белгілеп алынған қажетті ақпаратқастикерлер жапсырылады. (Сұрақтаға жауап берейік.(ЖЖ)«Көршіңізге айтыңыз» әдісі.2. Оқушылар өзінің мәтіннен стикермен белгілепжинаған мәліметтерін көршісімен бөліседі.3.Оқушылар көршісімен бұрыннан білетін, түсініксіз болған, жаңа ақпарат болған, таңқалдырған мәліметтерді айтып, сол мәліметтерді бір - біріне талқылайды. ҚБ: «Күншуақ»Анықтайық.(Т)«Оқиға шыңы» әдісі.

    Құрастырайық(Т). «Құрастыр,сосын жауап бер»1.Мұғалімәр топқа «Оқиға шыңындағы» мәтін бөліктеріне жапсырған стикерлеріне сүйене отырып, жоспар құруды ұсынады.2.Оқушыларға жоспар құруға өз ойларын жинақтауға уақыт беріледі. Ойлануға 30 cекунд уақыт беріледі.3.Топ ішінде оқушылар мәтін бөліктерін ретімен орналастыру арқылы жоспар құрайды.Жоспар:1.Бақшадағы жұмыс2. Келген қонақтар3. Түскі ас4. Омар атайдың әңгімесі5. Қолғабыс

    2Оқушылар жоспарғасүйене отырып, оқиға желісін ретімен орналастырады.
    4 слайд1-қосымшаТүрлі-түсті стикерлер

















    5 слайд























    6 слайд



































    7 слайд





















    8 слайд2-қосымша













    9 слайд











    Интербелсенді тақта10 слайд3-қосымша
    Сабақтың соңы1.Бас бармақ-басты мәселе.Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды?3.Ортан терек-ойлау.Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?5.Кішкентай бөбек-көңіл күй ахуалы.Мен сабақта өзімді қалай сезіндім11 слайд
    Саралау1-тапсырманы орындау қарқын тәсілі арқылы cараланады.Кейбір оқушыларға қосымша уақыт беріледі.2-тапсырманы орындау барысында диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы сараланады. Кейбір оқушыларға жан-жақты әрі нақты көмек көрсетіледі.3-тапсырманыорындау барысында қорытынды тәсілі арқылы сараланады. Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, не күтетіндігі түсінгендеріне көз жеткізу.4-тапсырманы орындау барысында бағалаутәсілі арқылы сараланады. Оқушылардың жұмыстарының барлығы бағаланады.Дескриптор
  • Мәтіндітеріпоқиды.

  • Мәтіндегі қажетті ақпаратты таба алады.

  • Белгілеп алынған ақпараттар бойынша мәтін бөліктерін анықтай алады.

  • Анықталған мәтін бөліктерінен жоспар құрай алады.

  • Жоспар бойынша оқиға желісін орналастыра алады.

  • Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуыАКТ-мен жұмыс жасау ережесін ескереді.
    Сабақ бойынша рефлексия






    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: