Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару.
Үй
тапсырмасын сұрау.
Оқушылармен бірге сабақ
мақсаттарын / ОМ анықтап алу
Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін
нәтижелерді анықтау
|
Жинақтала
ды,сабаққа
ынталанады
|
Үй жұмысы мадақтау әдісімен
бағаланады
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақ
түсіндіру.
Теорема:
Кез
келген үшбұрышта: 1) үлкен қабырғаға қарсы үлкен
бұрыш жатады; 2) керісінше, үлкен бұрышқа
қарсы үлкен бұрыш жатады.
Салдар
1: Тік бұрышты үшбұрышта
гипотенуза үлкен қабырға болады.
Салдар
2: Егер үшбұрыштың екі бұрышы
тең болса, онда үшбұрыш тең бүйірлі болады (тең бүйірлі үшбұрыштың
белгісі).
Теорема:
Үшбұрыштың әрбір қабырғасы қалған екі қабырғаның
қосындысынан кіші.
AB<AC+CB
AB<AD
A
D=AC+CD=AC+CB
Салдар: Бір түзудің бойында жатпайтын кез келген
A, B және С нүктелері үшін келесі теңсіздіктер дұрыс
болады:
AB<AC+CB, AС<AВ+BС, ВС<ВА+АС
Үшбұрыш
теңсіздігі
Тапсырмалар
орындау.
№1.
Екі
қабырғасының ұзындығы 3 см және 7 см болатын тең бүйірлі үшбұрыштың
үшінші қабырғасын тап.
№2. Тең бүйірлі үшбұрыштың бір қабырғасы 10 см,
ал екіншісі 5 см. Бұлардың қайсысы үшбұрыштың табаны болуы
мүмкін?
№3. Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 24 cм, екі
қабырғасының айырмасы 3 см, ал бір төбесіндегі сыртқы бұрышы
сүйір. Үшбұрыш қабырғаларын
табыңдар.
№4. АВС үшбұрышы үшін
үшбұрыштар теңсіздігiн
жаз.
№5.
Тең бүйірлі үшбұрыштың
периметрі 24 cм, екі қабырғасының айырмасы 3 см, ал бір төбесіндегі
сыртқы бұрышы сүйір. Үшбұрыш қабырғаларын
табыңдар.
№6.
MNK үшбұрышында MN < NK < MK, бұрыштарының бірі
екіншісінен 12°-қа кіші, үшіншісінен 4 есе
кіші.
Үшбұрыштың бұрыштарын тиісті
градустық өлшемдерімен сәйкестендір.
|
Жаңа сабақты
меңгереді.
Тапсырмаларды өз бетінше
орындайды
|
Мақтау, мадақтау әдісі арқылы
бағаланады.
Әр дұрыс жауапқа 1 балл
беріледі
|
|