Жаңа технология жетістіктері. 7-сынып .Қазақ тілі мен әдебиеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаңа технология жетістіктері. 7-сынып .Қазақ тілі мен әдебиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
5-бөлім: Ғылым мен техниканың соңғы жаңалықтары Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 7.1.2.1. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау. 7.4.5.1. Тақырып бойынша оқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Демо-сабақ

7-сынып


7 сабақ.

Бөлім:

5-бөлім: Ғылым мен техниканың соңғы жаңалықтары

Педагогтің аты-жөні:

Дитц Гульжан Слямбековна

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жаңа технология жетістіктері


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.1. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау.

7.4.5.1. Тақырып бойынша оқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.


Сабақтың мақсаты:

Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтайды.

Тақырып бойынша оқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Мұғалім«Көңіл-күйді анықтау»тренингіңнегізінде сабақ басында оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратады.

Оқушылар параққа маркермен өзінің көңіл-күйін сипаттайтын сурет(смайлик),(күліп немесе езу тартып тұрған,қабағы түюлі,бейтарап,т.)салады.


А 4 парағы

маркерлер


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ)

Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Жаңа технологиялардың жетістігі»жайлы слайдтар көрсетеді. «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, «жаңа технологиялар сөзіне» ассоциограмма жазғыздырады.


. «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, «жаңа технологиялар сөзіне» ассоциограмма жазады

Дескриптор

-Әр оқушы тақтада ілулі тұрған плакатқа маркермен өз түсінігін жазады

- Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Слайд

Плакат

маркерлер

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқушыларды пазл арқылы топқа бөледі.

Оқушылар топқа бөлінеді.








Пазл




Мәтінді оқушыларға мұқият тыңдатады. Тыңдаған мәселе бойынша өзіндік ой тұжырымдамасын жасатады.

Тыңдалым:

Мәтінді мұқият тыңдайды. Тыңдаған мәселе бойынша өзіндік ой тұжырымдамасын жасайды, «Т» кестесін толтырады.

қызықты

пайдалы






Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-мәтінді тыңдайды

- тыңдалған мәселе бойынша өзіндік ой тұжырымдамасын жасайды

-кесте толтырады.


Қ.Б.

«Шапалақ» әдісі


Аудиомәтін

https://www.youtube.com/watch?v=lgLVHQ


(Ұ) Екі ұқсас мәтінді оқытады. Сөздік жұмысын өткізеді. Мәтін бойынша сұрақтар құрастыртады.


 

 











(Ұ) Мәтіндерді «Хикая картасына салғызады»











Оқылым:

1 - тапсырма. Екі ұқсас мәтінді оқу, сөздікке сүйене отырып түсіну. Мәтін бойынша 1 топ топ екі сұрақтан даярлап отырады.

«Қар кесегі» стратегиясы арқылы сұрақтарын 1 - топ 2 - топқа екі мәтінге сүйене отырып қояды.

2-тапсырма. 

Оқыған мәтін негізінде«Хикая картасын толтырады   

Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

1.      Мәтінді түсініп оқиды, сөздікпен жұмыс жасайды.

2.      Мәтін бойынша

сұрақтар дайындайды.










Дескрипторлар:

Жалпы - 2 балл.

  1. Мәтінді оқиды

  2. Хикая картасын толтырады.

Қ.Б.

«Төрт бұрыш» әдісі




Мәтін



 

 





















(Ж) Тапсырма орындатады

Жазылым

3-тапсырма.

Оқшау сөздерді тап. Олардың түрлерін анықтап, тыныс белгілерін қой.

Дескрипторлар:

1. Оқшау сөздерді табады.

2.      Олардың түрлерін анықтап, тыныс белгілерін қояды.

Қ.Б. «Кері байланыстың сэндвичі» әдісі


Мәтін







Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23


Үй тапсырмасы

  1. Тақырып бойынша коллаж дайындайды.

  2. Тақырып бойынша өз ойын «Төрт сөйлем» әдісі арқылы бөліседі.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2023
1444
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі