Тапсырма: «Жаңартылған білім мазмұнындағы бағалау» | Әр топ мәтін таратылады.
Топтарға тапсырмалар:1-2 топ: мәтіннен бір тақырып таңдап, ат қойып оған қалыптастырушы бағалаудың тапсырмаларын және оған дискрипторлары мен критерийін құрады;3-4 топ: мәтінді бөлімдерге бөліп, ат қояды. Бір бөлімге жиынтық бағалаудың дискрипторлары мен критерий дайындайды; | Топтар мәтінмен танысады.
Мұғалімдер ойланып, әрқайсысы жеке, жұпта, топта талқылайды. өздерінің ең үздік деген тапсырмаларын біріктіреді, жұмыстарымен әріптестер арасында ой бөліседі.
|
Рефлексия«Біз инновацияларды қалай қабылдаймыз?»
Сіздер жаңа тапсырма аладыңыздар немесе сіздерде жаңа дағды қалыптастыру керек.
Жаңашылдыққа бет бұрмасақ – қомақты жетістіктерге қол жеткізуіміз екіталай. Сол себепті де бүгінде мектепте оқу үдерісі жаңартылған бағдарламалар бойынша ұйымдастырылуда, әдістемеге жаңа идеялар мен әдіс-тәсілдер енгізілуде, үш тілдік қолға алынуда, критериалдық бағалау жүзеге асырылуда, сабақ уақыты мен оқу күндері қысқартылуда, т.с.с. Бұларсыз болмайды!
Бұларсыз балаларымызды жаңа заман талаптарына жайындай алмаймыз, бәсекеге қабілетті ете алмаймыз!.. | 1. Физиологиялық шок.
2. Қарсы болу, жек көру, қабылдамау.
3. Саботаж, ештеңе жасамау.
4. Депрессия.
5. Компромиске (мәмілеге, бітімге) келу: 50:50.
6. Мән-мағына іздеу.
7. Жаттыға бастау.
8.Психикалық жүйкесін еш тоздырмай, өзін де, елді де әбігерге түсірмей, айғай-шусыз, ешкімді жамандамай, жылап-сықтамай | «Мұның қажеті қанша?!! Мұнсыз да жап-жақсы болып жүр едік қой!!! Неге керек бұл?!!» «Ойбай, аттан! Қырып жатыр, жойып жатыр! Артымнан түсіп алды! Жұмыс жасауға еш мүмкіншілік жоқ! Құтқарыңдар! Көмектесіңдер!»«Бұның бәрін мен онсыз да білемін! Маған қажеті жоқ!»
Үйде бүк түсіп жатып алу, жұмыстан шығып кету ықтималдығы, екі иығы салбырап салы суға кету.«Жарайды! Мыналар қоймады ғой! Менің қолымда не бар дейсің! Амал нешік! Осылардың айтқанын жартылай ғана жасайын, мүмкін соған риза болып, менің артыма түсуді қояр!» бұрқылдап-күңкілдеп жүріп, амалы жоқтан «Бар сол тойғаныңмен!» деген кейіппен айтылғандардың жартысына жуық бөлімін жасай бастайды.«Е, мұның бәрі қазіргі Әлемде қажетті екен ғой! Егерде әр салада ақпарат әрбір 2,5 айды екі еселеніп отырса, онда бұл жәйт барлығымызды да жаңаша жұмыс жасауға мәжбүрлейді екен ғой! Біздің ұжым да заман талабына сай болу үшін жанталасуда екен ғой! Амал нешік олай болса! Осылайша біз жұмысымызды жақсартып, жоғары жетістіктерге жетеді екенбіз!»Ұйымдастырылып жатқан курстар, семинарлар, тренингтер мен коучингтерге қатысу, әріптестерімен өз тәжірибесімен бөлісу, олардан көмек пен ақыл сұрап, олармен кеңесіп, бірлесе жұмыс жасау.
«Осы талаптардың, менің жасап жатқандарымның мүмкін бір пайдасы мен қажеті бар шығар! Соны қарастырайын!» |