1.т. «Сұрақтар
шеңбері» әдісі. (Ұ;Ж)
-Жылдың неше мезгілі
бар ?
-Жаңбыр жылдың қай
мезгілдерінде жауады ?
-Жаңбыр қайда жауады
?
-Кім жаңбырдың
астында жүріп көрді ?
-Жаңбырлы күні
үстіміз су болмау үшін бізге не қажет
?
Дескриптор.
1.Сұрақтарға жауап
бере алды.
Кері
байланыс : «Бас бармақ»
әдісі.
Сергіту сәті
: «Жаңбыр
жауды»
әдісі.
2.т ҚБ. Дәптермен
жұмысы. (Жеке;Ж)
Жаңа тақырып туралы
мағлұмат беріп,жаңбыр лы күннің бейнесін салуды
үйрету.
- Балалар біз
бүгін «Жаңбырлы
күннің»
суретін
саламыз.
-Балалар жаңбырдан
соң не пайда болады ?
-Кемпірқосақтың
айналасына не салуымызға болады
?
Дескриптор:
1.Жаңбырлы күннің
суретін бейнелей алды.
Кері байланыс:
«Көңілді смайликтер»
әдісі.
3.т.Белсенді
оқу.(ҰЖ )Ойын.
«Күн мен жаңбыр»
.
Мақсаты
: Балалардың көріп естіп
қабылдауын жетілдіре отырып,жылдамдыққа,жүгіруге және ереже бойынша
ойнауға үйрету.Балалардың іс-әрекетке ынтасын
арттыру.
-«Күн шықты!»-деген сөзге
серуендеп, «Жаңбыр жауды!»-деген сөзге қол шатыр астына жиналуы
керек.
|