Бөлім:
|
4-бөлім.
Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Абдрахманова.С.А.
|
Күні:
|
14.11.2022ж.
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар
саны: Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жануарлар
және тіршілік
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
5.Т/А6.Коммуникативтік жағдаятқа сай
эмоциональды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа,
одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз
пікірін білдіру.
5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы
сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним
антоним,
синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай
қолдану
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар : Мәтіндегі негізгі қосымша ақпаратты
анықтайды. Антоним, синонимдерді көркемдік
ерекшеліктеріне сай қолданады.
|
Бағалау
критерийі
|
Мәтіндегі негізгі қосымша ақпаратты
анықтайды.
Антоним,
синоним сөздерді табады.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Қоршаған ортаны таза ұстауға, Табиғатты,
жан-жануарларды қорғауға баулу.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурс
тар
|
Сабақтың
басы
Қызығушы
лықты
ояту
7 мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
|
Оқушыларға
тапсырма:
Бір-бірімізді тыңдаймыз
десек 1 рет қол шапалақтайды. Ұйымшыл боламыз десек 2
рет.
Белсенділік танытамыз десек 3 рет
шапалақтайды.
|
Жарайсыңдар!
|
5-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
ортасы
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы
өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау жүргізеді. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара
ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларды сабақтың
тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара
ұжымдық талқылау жасайды. Оқушылар сабақтың тақырыбы, мақсатымен
танысады.
-Жануарлардың мінез құлықтары туралы
білесің бе?
-«Жануарлардың тіршілігі»деген сөз
тіркесін қалай түсінесің?
Сұрақтарға
жауап береді. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
|
Қалыптасты
рушы
бағалау: Өз ойын
дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
.
|
|
Жеке
жұмыс
1-тапсырма.Мәтінді тыңдап, негізгі және қосымша
ақпаратты анықтаңыздар.
-Қазақ халқы бүркітті қалай
қастерлеген?
-Қазақ тілінде бүркітке қатысты қанша сөз
бар?
-Қыран бүркіт бейнеленген қандай затты
білесің?
-Бүркітке қатысты есімдерді
атаңдар?
|
Оқушылар мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап
беріп, тыңдалым материалы бойынша негізгі және қосымша ақпаратты
анықтап, тапсырманы орындайды.
«Қос жазба» күнделігіне 3 негізгі,3 қосымша ақпаратты
теріп жазады.
Негізгі
ақпарат
|
Қосымша
ақпарат
|
1.
2.
3.
|
1.
2.
3.
|
|
Қ.Б.
Дескриптор: Жалпы -4балл.
-Мәтіннен 3
негізгі ақпаратты анықтайды /2б/
-Мәтіннен 3
қосымша ақпаратты анықтайды/2б/
Ынталандыру
.
|
5-сынып
оқулығы, жұмыс дәптері
Бағалау
таяқшасы
|
|
ӘТН- ді
түсіндіреді Синоним мен антонимдер туралы.
2-тапсырма
Тапсырманы
орындатады,қадағалайды.
|
ЖЖ.
Кестемен жұмыс
Берілген
сөздердің синонимін және антонимін тауып
жазыңдар
Сөз
тіркестері
|
Синоним
|
Антоним
|
Алыс
|
|
|
Бүгін
|
|
|
Амандасу
|
|
|
Тіл
қату
|
|
|
Қуану
|
|
|
Көп
|
|
|
Әдемі
|
|
|
|
ҚБ.Дескриптор: Жалпы-
4балл.
Берілген
сөздердің синонимін тауып жазады /2/
Берілген
сөздердің антонимін тауып жазады /2/
|
5-сынып
оқулығы
Кесте
Бағалау
таяқшасы
|
|
3-тапсырма.
«3 минуттық»
эссе
0й-толғау
жаздырады.
|
«Қазақ халқы
бүркітті қалай қастерлеген?» ой-толғау
жазады.
|
ҚБ.
Дескриптор: Жалпы -2балл.
Ой-тоғау
жазады.
|
5-сынып
оқулығы, жұмыс дәптері
Бағалау
таяқшасы
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«БББ»
әдісі
Мұғалім
сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Үй
тапсырмасы: 5-тапсырма.
|
«БББ»
әдісі
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
Оқушылар бір
ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп
береді
|
Мұғалім
оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай әр оқушының өзіне
тиісті баллын қойып бағалайды.
|
|