Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абдрахманова С.А. |
|
Күні: |
14.11. |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жануарлардың мінез-құлықтары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.Т\А6.Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді,дауыс ырғақтары арқылы қыстырма,қаратпа,одағай сөздерді еркін қолданып,диалогке даярлықсыз қатысу,өз пікірін білдіру. 5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді,көп мағыналы сөздер,омоним,антоним,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді біледі. Антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады. Көпшілік оқушылар үшін: Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолдана алады. Антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдана алады. Кейбір оқушылар үшін: Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, өз пікірін дайындықсыз айтып,антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады. |
|
Бағалау критерийі |
Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді,дауыс ырғақтары арқылы қыстырма,қаратпа,одағай сөздерді еркін қолданады Антоним, синоним сөздерді табады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Қоршаған ортаны таза ұстауға, Табиғатты, жан-жануарларды қорғауға баулу. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақы ты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылық ты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін
|
Оқушыларға тапсырма: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтайды. Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтайды. |
Жарайсыңдар! |
Оқулық жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Жануарлардың тіршілігі деген сөз тіркесін қалай түсінесің?
Жануарлардың мінез-құлықтары туралы білесің бе? |
Жарайсыңдар ! |
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 12 |
№ 4- тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. |
«Жануарлардың мінез-құлықтары» тақырыбында берілген мәтінді оқиды. Айтылым-диалог: Сұрақтарға оқылым мәтіні бойынша жауап береді. |
Дескриптор: Жалпы - 2балл. Мәтінді оқып шығады. Бір-біріне сұрақтар қояды. |
5-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||
|
Жұптық жұмыс 12 |
Ж.Ж.№7-тапсырманы орындатады. |
«Қос жазба» күнделігіне жазады
|
Дескриптор: Жалпы - 8балл. 4сөз синоним 4сөз антоним табады |
5-сынып оқулығы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«БББ» әдісі.
Үйге тапсырма:11-тапсырма. |
«БББ» әдісі
|
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жануарлардың мінез құлықтары
Жануарлардың мінез құлықтары
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абдрахманова С.А. |
|
Күні: |
14.11. |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жануарлардың мінез-құлықтары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.Т\А6.Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді,дауыс ырғақтары арқылы қыстырма,қаратпа,одағай сөздерді еркін қолданып,диалогке даярлықсыз қатысу,өз пікірін білдіру. 5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді,көп мағыналы сөздер,омоним,антоним,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді біледі. Антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады. Көпшілік оқушылар үшін: Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолдана алады. Антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдана алады. Кейбір оқушылар үшін: Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, өз пікірін дайындықсыз айтып,антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады. |
|
Бағалау критерийі |
Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді,дауыс ырғақтары арқылы қыстырма,қаратпа,одағай сөздерді еркін қолданады Антоним, синоним сөздерді табады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Қоршаған ортаны таза ұстауға, Табиғатты, жан-жануарларды қорғауға баулу. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақы ты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылық ты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін
|
Оқушыларға тапсырма: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтайды. Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтайды. |
Жарайсыңдар! |
Оқулық жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Жануарлардың тіршілігі деген сөз тіркесін қалай түсінесің?
Жануарлардың мінез-құлықтары туралы білесің бе? |
Жарайсыңдар ! |
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 12 |
№ 4- тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. |
«Жануарлардың мінез-құлықтары» тақырыбында берілген мәтінді оқиды. Айтылым-диалог: Сұрақтарға оқылым мәтіні бойынша жауап береді. |
Дескриптор: Жалпы - 2балл. Мәтінді оқып шығады. Бір-біріне сұрақтар қояды. |
5-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||
|
Жұптық жұмыс 12 |
Ж.Ж.№7-тапсырманы орындатады. |
«Қос жазба» күнделігіне жазады
|
Дескриптор: Жалпы - 8балл. 4сөз синоним 4сөз антоним табады |
5-сынып оқулығы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«БББ» әдісі.
Үйге тапсырма:11-тапсырма. |
«БББ» әдісі
|
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз













