Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
|
1.Шұбалшаң қалай
қозғалааыд?
2. Өрмекшілердің қозғалу тәсілдері не арқылы іске
асады?
3. Балықтардың қозғалу ерекшеліктері
қандай?
4. Сүтқректілердің қозғалысы немен
ерекшеленеді?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыр.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Қозғалас мүшелерін
көрсетіп сипаттайды.
|
Презентация
|
|
Тапсырмалар айдарындағы
1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1-Тапсырма
Бақа мен жорғалаушылардың қозғалыс мүшелерін
сипаттайды.


|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Суретпен жұмыс жасайды.
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Тапсырмалар айдарындағы
2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
2-Тапсырма
Әртүрлі жануарардың қозғалысын
анықтайды.

|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Суретпен жұмыс жасайды.
2. Талдау жасап
айырмашылықтарын анықтайды.
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар
орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар».
|


|