Таныстым: Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министірлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектебі
(Білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Жануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлі. Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар. Жануарлардың мекен ортасы мен қозғалыстәсілдері арасындағы байланыстарды анықтау.
|
Бөлім: |
Қозғалыс |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Тугайбаева Х. |
|
Күні: |
27.01.2025ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлі. Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар. Жануарлардың мекен ортасы мен қозғалыстәсілдері арасындағы байланыстарды анықтау. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.6.4 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Қозғалыс мүшелерінің манызын түсіну Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлін сипаттау Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар келтіріп салыстыру |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.
|
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. |
1.Шұбалшаң қалай қозғалааыд? 2. Өрмекшілердің қозғалу тәсілдері не арқылы іске асады? 3. Балықтардың қозғалу ерекшеліктері қандай? 4. Сүтқректілердің қозғалысы немен ерекшеленеді? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыр. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Қозғалас мүшелерін көрсетіп сипаттайды. |
Презентация |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-Тапсырма Бақа мен жорғалаушылардың қозғалыс мүшелерін сипаттайды.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Суретпен жұмыс жасайды. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-Тапсырма Әртүрлі жануарардың қозғалысын анықтайды.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Суретпен жұмыс жасайды. 2. Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жануарлардың қозғалыс мүшелері
Жануарлардың қозғалыс мүшелері
Таныстым: Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министірлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектебі
(Білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Жануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлі. Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар. Жануарлардың мекен ортасы мен қозғалыстәсілдері арасындағы байланыстарды анықтау.
|
Бөлім: |
Қозғалыс |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Тугайбаева Х. |
|
Күні: |
27.01.2025ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлі. Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар. Жануарлардың мекен ортасы мен қозғалыстәсілдері арасындағы байланыстарды анықтау. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.6.4 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Қозғалыс мүшелерінің манызын түсіну Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлін сипаттау Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар келтіріп салыстыру |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.
|
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. |
1.Шұбалшаң қалай қозғалааыд? 2. Өрмекшілердің қозғалу тәсілдері не арқылы іске асады? 3. Балықтардың қозғалу ерекшеліктері қандай? 4. Сүтқректілердің қозғалысы немен ерекшеленеді? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыр. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Қозғалас мүшелерін көрсетіп сипаттайды. |
Презентация |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-Тапсырма Бақа мен жорғалаушылардың қозғалыс мүшелерін сипаттайды.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Суретпен жұмыс жасайды. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-Тапсырма Әртүрлі жануарардың қозғалысын анықтайды.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Суретпен жұмыс жасайды. 2. Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
шағым қалдыра аласыз

















