Сыныбы:
|
4 а
|
Пәні:
|
Қазақ тілі
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Менің сүйікті
спортшым
|
Сілтеме:
|
ҚР
Білім беру стандарты, пән бағдарламасы, Қазақ тілі
оқулығы-
4 сынып.
|
Жалпы
мақсаты:
|
1.
Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін, тапқырлығын, жылдамдығын,
таным белсенділігін арттыру. Сатылай кешенді талдау технологиясын
қолдана отырып оқушылардың білімдерін тиянақтау.
2.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау және тілдік қабілеттерін, қарым-
қатынастық біліктілігін дамыту, грамматикалық тапсырмаларды дұрыс
орындау, негізгі ойды бөліп алу, өз пікірін қорғай алу, ой
қорытындысын жасату.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды
спортпен шұғылдануға шақыру , салауатты өмір салтына
тәрбиелеу.
|
Әдіс-
тәсілдер:
|
.«Ашық микрофон», .«топтық
жұмыс» өкіл стратегиясы, «жеке
жұмыс,жұптық жұмыс » «Синквейн» стратегиясы, Рефлексия- «Екі
жұлдыз, бір тілек»
|
Күтілетін
нәтиже
|
-
Танымдық
қабілеттерінің артуы.
-
Топта жұмыс жасай
білуі.
3.Өз ойларын қысылмай еркін жеткізе білуі
4.Өз бетімен білім алуға мүмкіндік туғызу;
5.Сыни тұрғыдан ойлануға
мүмкіндік туғызу.
|
Негізгі
идеялар
|
Оқушылардың өзіндік білім
алуға құштарлығын арттыру.
|
Құрал-жабдықтар
|
Оқулық, карточкалар, тест
парақшалары, бағалау кестесі, рефлексия беттері, фломастерлар, а4
беттер, жауап үлгілері.
|
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалімнің іс-
әрекеті
|
Оқушының іс-
әрекеті
|
І Ұйымдастыру
5 мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
орнату үшін шеңберге тұрып, «Не құнды?» тренингін
өткіземін
|
Оқушылар арасында
ынтымақтастық атмосферасы орнайды. Не құнды ? екенін сыни ойлана
отырып жауап береді (Мыс: отбасы құнды, білім құнды, уақыт құнды,
денсаулық құнды.)
|
Топқа бөлу
5мин
|
Сыныпты 2 топқа бөлу, сыныпта
14оқушы , әр топ 7 оқушыдан болады.
|
Сынып оқушылары суреттер
арқылы топқа бөлінеді:спорттың қысқы түрлері, жазғы
түрлері
|
І. Білу,тану
3 мин
|
1. Кіріспе.
«Суретке қара, біл» Қазақстанның
атақты спортшыларын суретке қарап біледі
|
ІІ. Түсіну
(топтық тапсырма)
5 мин
|
Жаңа сөздермен жұмыс.
Сөз тіркестер, сөйлемер
құрастыру
|
Топтар жаңасөздерді жазып мағынасын
түсіндіреді.\
Сөз
тіркестер, сөйлемдер құрастырады
|
ІІІ. Қолдану
7 мин
|
«Ашық микрофон»
Диалог орнату
мақсатында спорт туралы оқушылармен сұхбат. Спорттың көп түрі бар.
Қай түрімен шұғылданасыңдар. Соның негізінде ұлттық арнамыздан
тілші келіп отыр. Бірнеше сұрақтар қояды.
|
Оқушылар осы сұрақтарға жауап береді.
-
Сен спорттың қай түрімен
шұғылданасың?
-
Мектепте спорттың қай түріне
қатысасың?
-
Дене шынықтыру пәні ұнай
ма?
-
Сен стадионға
барасың ба??
|
Сергіту сәті
2 мин
|
«Қара
жорға»
|
Музыкаға билейді
|
ІҮ.Талдау
7
мин
|
Мәтінмен жұмыс. 2 тапсырма 139 бет
5 тапсырма
сөйлемдерді толықтырып жазады.
|
Мәтінді түсініп оқып, аударады.
|
ҮІ.Бағалау
7 мин
|
«Кластер» әдісі
Серік Сәпиев туралы
мәлімет
|
Топ басшылары жұмыстарын
қорғайды.
|
Қорытынды баға
2 мин
|
Критерий бойынша әр оқушы
өзін- өзі бағалау бетшесіне баға қойып, орташа бағаларын айту
керек.
|
Күнделіктеріне бағасын
қойдырады
|
Рефлексия
2мин
|
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
|
Сабақтан алған әсерін айтады.
Тілек тілейді.
|
Үй тапсырмасын беру.2
мин
|
Мәтінді әңгімелеу, сөз
жаттау.
|