Сыныбы: | 4 а | Пәні: | Қазақ тілі |
Сабақ тақырыбы: | Менің сүйікті спортшым |
Сілтеме: | ҚР Білім беру стандарты, пән бағдарламасы, Қазақ тілі оқулығы- 4 сынып. |
Жалпы мақсаты: | 1. Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін, тапқырлығын, жылдамдығын, таным белсенділігін арттыру. Сатылай кешенді талдау технологиясын қолдана отырып оқушылардың білімдерін тиянақтау. 2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау және тілдік қабілеттерін, қарым- қатынастық біліктілігін дамыту, грамматикалық тапсырмаларды дұрыс орындау, негізгі ойды бөліп алу, өз пікірін қорғай алу, ой қорытындысын жасату. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды спортпен шұғылдануға шақыру , салауатты өмір салтына тәрбиелеу. |
Әдіс- тәсілдер: | .«Ашық микрофон», .«топтық жұмыс» өкіл стратегиясы, «жеке жұмыс,жұптық жұмыс » «Синквейн» стратегиясы, Рефлексия- «Екі жұлдыз, бір тілек»
|
Күтілетін нәтиже | Танымдық қабілеттерінің артуы.Топта жұмыс жасай білуі.3.Өз ойларын қысылмай еркін жеткізе білуі 4.Өз бетімен білім алуға мүмкіндік туғызу;5.Сыни тұрғыдан ойлануға мүмкіндік туғызу. |
Негізгі идеялар | Оқушылардың өзіндік білім алуға құштарлығын арттыру. |
Құрал-жабдықтар | Оқулық, карточкалар, тест парақшалары, бағалау кестесі, рефлексия беттері, фломастерлар, а4 беттер, жауап үлгілері. |
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушының іс- әрекеті |
І Ұйымдастыру5 мин | Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін шеңберге тұрып, «Не құнды?» тренингін өткіземін | Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасы орнайды. Не құнды ? екенін сыни ойлана отырып жауап береді (Мыс: отбасы құнды, білім құнды, уақыт құнды, денсаулық құнды.) |
Топқа бөлу 5мин | Сыныпты 2 топқа бөлу, сыныпта 14оқушы , әр топ 7 оқушыдан болады. | Сынып оқушылары суреттер арқылы топқа бөлінеді:спорттың қысқы түрлері, жазғы түрлері |
І. Білу,тану3 мин | 1. Кіріспе. «Суретке қара, біл» Қазақстанның атақты спортшыларын суретке қарап біледі |
ІІ. Түсіну(топтық тапсырма)5 мин | Жаңа сөздермен жұмыс.Сөз тіркестер, сөйлемер құрастыру | Топтар жаңасөздерді жазып мағынасын түсіндіреді.\Сөз тіркестер, сөйлемдер құрастырады |
ІІІ. Қолдану7 мин | «Ашық микрофон» Диалог орнату мақсатында спорт туралы оқушылармен сұхбат. Спорттың көп түрі бар. Қай түрімен шұғылданасыңдар. Соның негізінде ұлттық арнамыздан тілші келіп отыр. Бірнеше сұрақтар қояды. | Оқушылар осы сұрақтарға жауап береді.Сен спорттың қай түрімен шұғылданасың?Мектепте спорттың қай түріне қатысасың? Дене шынықтыру пәні ұнай ма?Сен стадионға барасың ба?? |
Сергіту сәті 2 мин | «Қара жорға» | Музыкаға билейді |
ІҮ.Талдау7 мин | Мәтінмен жұмыс. 2 тапсырма 139 бет5 тапсырма сөйлемдерді толықтырып жазады. | Мәтінді түсініп оқып, аударады. |
ҮІ.Бағалау 7 мин | «Кластер» әдісіСерік Сәпиев туралы мәлімет | Топ басшылары жұмыстарын қорғайды. |
Қорытынды баға2 мин | Критерий бойынша әр оқушы өзін- өзі бағалау бетшесіне баға қойып, орташа бағаларын айту керек. | Күнделіктеріне бағасын қойдырады |
Рефлексия2мин | «Екі жұлдыз, бір тілек» | Сабақтан алған әсерін айтады. Тілек тілейді. |
Үй тапсырмасын беру.2 мин | Мәтінді әңгімелеу, сөз жаттау. |