Материалдар / жақсы мен жаман адамның қасиеттері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

жақсы мен жаман адамның қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды адамгершілік ізгі қасиеттерге тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
842
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4 сынып

Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Сыныбы:

4 а

Пәні:

Қазақ тілі

Сабақ тақырыбы:

Менің сүйікті спортшым

Сілтеме:

ҚР Білім беру стандарты, пән бағдарламасы, Қазақ тілі оқулығы-

4 сынып.

Жалпы мақсаты:

1. Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін, тапқырлығын, жылдамдығын, таным белсенділігін арттыру. Сатылай кешенді талдау технологиясын қолдана отырып оқушылардың білімдерін тиянақтау.

2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау және тілдік қабілеттерін, қарым- қатынастық біліктілігін дамыту, грамматикалық тапсырмаларды дұрыс орындау, негізгі ойды бөліп алу, өз пікірін қорғай алу, ой қорытындысын жасату.

3. Тәрбиелік: Оқушыларды спортпен шұғылдануға шақыру , салауатты өмір салтына тәрбиелеу.

Әдіс- тәсілдер:

.«Ашық микрофон», .«топтық жұмыс» өкіл стратегиясы, «жеке жұмыс,жұптық жұмыс » «Синквейн» стратегиясы, Рефлексия- «Екі жұлдыз, бір тілек»


Күтілетін нәтиже

  1. Танымдық қабілеттерінің артуы.

  2. Топта жұмыс жасай білуі.

3.Өз ойларын қысылмай еркін жеткізе білуі

4.Өз бетімен білім алуға мүмкіндік туғызу;

5.Сыни тұрғыдан ойлануға мүмкіндік туғызу.

Негізгі идеялар

Оқушылардың өзіндік білім алуға құштарлығын арттыру.

Құрал-жабдықтар

Оқулық, карточкалар, тест парақшалары, бағалау кестесі, рефлексия беттері, фломастерлар, а4 беттер, жауап үлгілері.

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

І Ұйымдастыру

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін шеңберге тұрып, «Не құнды?» тренингін өткіземін

Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасы орнайды. Не құнды ? екенін сыни ойлана отырып жауап береді (Мыс: отбасы құнды, білім құнды, уақыт құнды, денсаулық құнды.)

Топқа бөлу

5мин

Сыныпты 2 топқа бөлу, сыныпта 14оқушы , әр топ 7 оқушыдан болады.

Сынып оқушылары суреттер арқылы топқа бөлінеді:спорттың қысқы түрлері, жазғы түрлері

І. Білу,тану

3 мин

1. Кіріспе.

«Суретке қара, біл» Қазақстанның атақты спортшыларын суретке қарап біледі

ІІ. Түсіну

(топтық тапсырма)

5 мин

Жаңа сөздермен жұмыс.

Сөз тіркестер, сөйлемер құрастыру

Топтар жаңасөздерді жазып мағынасын түсіндіреді.\

Сөз тіркестер, сөйлемдер құрастырады

ІІІ. Қолдану

7 мин

«Ашық микрофон»

Диалог орнату мақсатында спорт туралы оқушылармен сұхбат. Спорттың көп түрі бар. Қай түрімен шұғылданасыңдар. Соның негізінде ұлттық арнамыздан тілші келіп отыр. Бірнеше сұрақтар қояды.

Оқушылар осы сұрақтарға жауап береді.

  1. Сен спорттың қай түрімен шұғылданасың?

  2. Мектепте спорттың қай түріне қатысасың?

  3. Дене шынықтыру пәні ұнай ма?

  4. Сен стадионға барасың ба??

Сергіту сәті

2 мин

«Қара жорға»

Музыкаға билейді

ІҮ.Талдау

7 мин

Мәтінмен жұмыс. 2 тапсырма 139 бет

5 тапсырма сөйлемдерді толықтырып жазады.

Мәтінді түсініп оқып, аударады.

ҮІ.Бағалау

7 мин

«Кластер» әдісі

Серік Сәпиев туралы мәлімет

Топ басшылары жұмыстарын қорғайды.

Қорытынды баға

2 мин

Критерий бойынша әр оқушы өзін- өзі бағалау бетшесіне баға қойып, орташа бағаларын айту керек.

Күнделіктеріне бағасын қойдырады

Рефлексия

2мин

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Сабақтан алған әсерін айтады. Тілек тілейді.

Үй тапсырмасын беру.2 мин

Мәтінді әңгімелеу, сөз жаттау.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!