|
Пән: Әдебиеттік оқу Орта мерзімді жоспар бөлімі: Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен Күні: 9.10.2018ж Сынып: 3 «Б» сынып |
Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Джамболатова Р.А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жақсыдан үйрен |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын
анықтау және негізгі ойды білдіріп |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық
оқушылар: шығарманың тақырыбын, бөліктерін
табады. |
||||
|
Бағалау критерийлері |
• Мәтінге тақырып қояды • Мәтіннен негізгі ойды білдіретін бөлікті анықтайды |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, жақсылық жасауға баулу. Отбасы алдындағы борышты түсіну, сезіну. |
||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Өзін-өзі тану. Жаратылыстану. |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
||||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||||
|
Бастапқы білім |
|
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы 3 минут |
Қызығушылықты
ояту. |
|
|||
|
Сабақтың ортасы 4 минут 4 минут 6 минут 2 минут 10 минут 3 минут 4 минут |
Ойқозғау. Жеке
жұмыс. Дескриптор: байланыс сызықтарын жүргізеді.
2-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. |
оқулық дәптер Суреттер топтамасы |
|||
|
Сабақтың соңы 4 минут |
Үй
тапсырмасы. Мәтінді түсініп оқу. |
|
|||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
|
|
|
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жақсыдан үйрен 3 сынып
Жақсыдан үйрен 3 сынып
|
Пән: Әдебиеттік оқу Орта мерзімді жоспар бөлімі: Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен Күні: 9.10.2018ж Сынып: 3 «Б» сынып |
Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Джамболатова Р.А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жақсыдан үйрен |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын
анықтау және негізгі ойды білдіріп |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық
оқушылар: шығарманың тақырыбын, бөліктерін
табады. |
||||
|
Бағалау критерийлері |
• Мәтінге тақырып қояды • Мәтіннен негізгі ойды білдіретін бөлікті анықтайды |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, жақсылық жасауға баулу. Отбасы алдындағы борышты түсіну, сезіну. |
||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Өзін-өзі тану. Жаратылыстану. |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
||||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||||
|
Бастапқы білім |
|
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы 3 минут |
Қызығушылықты
ояту. |
|
|||
|
Сабақтың ортасы 4 минут 4 минут 6 минут 2 минут 10 минут 3 минут 4 минут |
Ойқозғау. Жеке
жұмыс. Дескриптор: байланыс сызықтарын жүргізеді.
2-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. |
оқулық дәптер Суреттер топтамасы |
|||
|
Сабақтың соңы 4 минут |
Үй
тапсырмасы. Мәтінді түсініп оқу. |
|
|||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
|
|
|
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
шағым қалдыра аласыз













