Жақсыдан үйрен 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жақсыдан үйрен 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәнінен беретін әріптестеріме өте пайдалы да қажет деп ойлаймын.Өйткені жас маман ұстаздарға қолдау көрсетіп,жол көрсетіп осылай бағыт-бағдар берсек оларға бір пайдамыз тиееді-ау деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Әдебиеттік оқу

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен

Күні: 9.10.2018ж

Сынып: 3 «Б» сынып

Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы орта мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Джамболатова Р.А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Жақсыдан үйрен

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп
тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: шығарманың тақырыбын, бөліктерін табады.
Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды.
Кейбір оқушылар: шығармадан негізгі ойды беретін сөзді табады,
проблемалық сұрақтар береді.

Бағалау критерийлері

Мәтінге тақырып қояды

Мәтіннен негізгі ойды білдіретін бөлікті анықтайды

Құндылықтарды дарыту

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, жақсылық жасауға баулу.

Отбасы алдындағы борышты түсіну, сезіну.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Пәнаралық байланыстар

Өзін-өзі тану. Жаратылыстану.

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

Бастапқы білім


Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


3 минут


Қызығушылықты ояту.
Сыныпты қалыпқа келтіру.
Ойсергек:
Сәлеметсіңдер ме, оқушылар?
Кім кезекші?
Сыныпта кімдер жоқ?
Күндей жадырап,
Айдай арайлап,
Жұлдыздай жарқырап,
Судай таза, мөлдір қөңілмен
Сабағымызды бастаймыз!
«Балмұздақ таяқшасы» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.


Сабақтың ортасы

4 минут



4 минут





6 минут








2 минут


10 минут










3 минут



4 минут

Ойқозғау.
Абай қай өлеңінде бізді жақсылыққа үйретеді?
– Сонымен, бүгінгі біздің тақырыбымыз қандай екен?
Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен таныстыру.
Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі).
Мағынаны ажырату.
Тақырыпты болжау.
1-тапсырма. Берілген тірек сөздердің кімге қатысты айтылғанын табу.
Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.
Түсіну.
Оқылым.
2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. Малды пайдаға жарату.
Қолдану.
Жұптық жұмыс. 3-тапсырма. Үй ішінің бай екенін кімнің сөзінен
аңғардыңдар? Сыныптасыңмен мәтінде берілген сол сөзді диалог
ретінде оқыңдар.
Топтық жұмыс. Топқа бөлу.
4-тапсырма. Ол тапқан малын қайда жұмсайды екен? Оқулықтағы
сызбаны пайдаланып, жауап бер.
Сергіту сәті.
Жұптық жұмыс.
7-тапсырма. Сызбаны пайдаланып, мәтіндегі тірек сөздерді тап.
Сызбадағы сөздер: өсім, қанағат, борыш.

Жеке жұмыс.
5-тапсырма. Сөздер арасына байланыс сызықтарын жүргіз.

Дескриптор: байланыс сызықтарын жүргізеді.

2-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер.
2) «Борышыңды өтеу» дегенді қалай түсінесің?______________________
3) «Қанағат ету» дегенді қалай түсінесің? Өмірмен байланыстырып
жауап бер. _______________________________________________

Ойтолғау.
6-тапсырма. Ата-ананың алдындағы борыш дегенді қалай түсінесің?








оқулық















дәптер


Суреттер топтамасы






Сабақтың соңы

4 минут




Үй тапсырмасы. Мәтінді түсініп оқу.
Кері байланыс. Ауызша.



Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы





Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2018
992
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі