Жаратылыстану "Ас қайда қорытылады?" 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаратылыстану "Ас қайда қорытылады?" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ас қорыту жүйесінің қызметі жайлы мағлұмат алады адам ішкі ағза мүшелерінің орналасуын біледі. Адамның ас қорытуға қатысатын дене мүшелерін атайды, қайда орналасқанын, қандай қызмет атқаратынын біледі; ас қорыту жүйесінің маңызын түсінеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Жаратылыстану

Сынып: 3

Жанды табиғат. Адам

Мұғалімі:Сәріпова Р.Қ.

Қатысқандар саны:

Қатыспаған оқушылар:

Күні: 23.11



Тақырыбы:


Ас қайда қорытылады?

Оқу мақсаты:

3.2.3.1 адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау;

3.2.3.2 асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау;

3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау;


Сабақтың

мақсаты:

Оқушылар:

ас қорыту жүйесінің қызметі жайлы мағлұмат алады

адам ішкі ағза мүшелерінің орналасуын біледі


Бағалау критерийі

Адамның ас қорытуға қатысатын дене мүшелерін атайды, қайда орналасқанын, қандай қызмет атқаратынын біледі;

ас қорыту жүйесінің маңызын түсінеді.


Тілдік мақсат

Оқушылар:

Тамақтану мәселесі жайлы сұхбат алу үшін сұрақтар құрастырады;

Асқорытуға қатысатын ағзалар туралы және олардың қызметі жайлы әңгімелейді, сөздік қорларын дамытады.

Пәндік терминология мен тірек сөздер:

асқорыту

Құндылықтар

денсаулықты сақтау

Пәнаралық байланыс

әдебиеттік оқу, дүниетану

АКТ қолдану

дағдылары

презентация

Алдыңғы меңгерілген білім

адамның негізгі дене мүшелерін және олардың қызметтерін біледі


Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы


Ұйымдастыру.

Кесте толтыру. Адам ағзасы. Топтық жұмыс.

Өздері білетін ағзалар жүйесі және олардың қызметін жазу.

Ағза мүшесі

қызметі








кесте

Сабақтың ортасы






1. Сұхбат. Жұптық жұмыс. Дұрыс тамақтану тақырыбына сұхбат алу үшін сұрақтар құрастыру. Үлгі:

1. Дұрыс тамақтану деген не?

2. Тамақтың құрамында қандай құнарлы заттар болу керек?

3. Адам күніне неше рет тамақтану керек?

4. Таңғы асқа қандай тағам жеуге болады?

5. Сүт және ет тағамдары неліктен пайдалы?

6. Кешкі тамақты ұйықтаудан 2 сағат бұрын ішу керек. Неге?

7. Неге тамақ ішіп отырғанда кітап, газет оқуға, радио тыңдауға, теледидар көруге, сөйлеуге болмайды?

8. Адам неше күн тамақтанбай жүре алады?

Жұпта сұрақ құрастырғаннан соң өздері қалаған оқушыдан сұхбат алуға уақыт беру.

2. Ас қорыту қайдан басталады? Балалардың айтуы бойынша тақтаға жазу

- Саған алма берді. Ас алдымен қайда барады?

- Ауыз қуысында тағам қандай өзгерістерге ұшырайды?

- Тіс бізге не үшін қажет?

- Адамда қанша тіс болады?

- Оны сақтау үшін не істеу керек?

- Тістен басқа ауыз қуысында қандай мүше бар?

- Тіл қандай қызмет атқарады?

- Тіл қандай мүше?

- Ауыз қуысы неліктен сулы болып тұрады?

3. Асқорыту жүйесі. Суретпен жұмыс

Суретті сипаттау. Мәтінді жеке оқу арқылы асқорыту мүшелерінің қызметімен танысу.


Прямоугольник 1

Ауыз қуысы


Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 2 Прямоугольник 2

Өңеш


Прямоугольник 3

Асқазан


Прямая со стрелкой 3 Прямоугольник 4

Ашішек


Прямая со стрелкой 5 Прямая со стрелкой 6 Прямоугольник 5

Тоқішек



Мәтін бойынша білімдерін тапсырма арқылы тексеру. «Жоқ сөздерді толықтыр»

  1. Ас .......... арқылы асқазанға түседі.

  2. Асқазаннан ............... бөлініп, жеген тамақты қорытады.

  3. Одан әрі асқорыту ............... жалғасып, оның қабырғалары арқылы құнарлы заттар ......... өтеді.

  4. Одан әрі .............. су сіңіріледі.

  5. Қалған тығыз қалдықтар төмен қарай ............. сыртқа шығарылады.

  1. Модель жаса. Топтық жұмыс.

Асқорыту қандай кезеңдерден тұрады?

Оқушыларға алдын-ала қиылып дайындалған асқорыту мүшелерінің суреттерімен адам макетін беру. Асқорыту мүшелерінің суреттерін оқушылар бояйды. Басқа парақтарға асқорыту мүшелерінің атауларын жазады. Боялған суреттерді адам сұлбасына орналастырады және жазылған атауларын сәйкестендіріп жабыстырады. Топ мүшелері өз қалаулары бойынша жұмыстарын сынып алдында қорғайды, асқорыту мүшелерінің қызметі жайлы толық түсіндіреді. Басқа топтар өз жұмыстарымен салыстырады, толықтырулар енгізеді.

  1. Сен білесің бе? Дұрыс тамақтану туралы ақпаратпен танысу.

Тамақтану ережелерін құрастыру. Бір топқа плакат беріледі, олар тамақтану ережесінің бірін жылдам жазып, келесі топқа береді. Сөйтіп плакат топтан топқа жылжиды. Топтар плакатты кезекпен бір-біріне беріп, бірін-бірі қайталамай ереже жазады. Өздері жазған ережелерді тамақтану кезінде сақтауды ескерту.

Қосымша тапсырма: Жұмыс дәптері 32, 33-жұмыс парағы ( 34, 35-б.)


Сұхбат сұрақтарын жазуға арналған парақ
































сурет








тапсырма жазылған парақ












ватман

маркер суреттер

желім











ватман

маркер

Сабақтың соңы


Рефлексия:

  • Бүгін сабақта не үйрендік?

  • Сабақ несімен қызықты болды?

  • Сабақта қандай тапсырма есте қалды?

  • Сабақтың өмірге қажеттілігі қандай?






Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы



  1. Асқорыту мүшелерінің бірін таңдап, сол мүшенің рөліне кіріп, әңгіме құрастыру. Мысалы:

Мен тіспін. ............

  1. Дұрыс тамақтану жайлы басқа сынып оқушыларынан сұхбат алу. Қорытындысын шығару.

Мәтін бойынша білімдерін бекіту тапсырмасын жұптық бағалау.

Модель жасау топтық жұмысын бағалау.

Модель жасағанда, қауіпсіздік ережесін сақтау


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.12.2018
8742
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі