Материалдар / Жаратылыстану Ашық сабақ "Өсімдіктер мен жануарлардың өзара байланысы." 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаратылыстану Ашық сабақ "Өсімдіктер мен жануарлардың өзара байланысы." 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
- Жануарлардың қо¬ректенетінін, өсімдіктерден энергия алатынын біледі; - Өсімдіктер мен жануарлардың ортақ ұқсастықтарын ажыратады; - Өсімдік¬тер мен жануарлардың байланысын көрсететін үдерістерді жазады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2018
16130
12 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Пән: ЖаратылыстануСынып: 3-сыныпКүні: Тақырыбы:Өсімдіктер мен жануарлардың өзара байланысы.Қатысқандар саны: Қатыспаған оқушылар:
Оқу мақсаты:3.2.2.4 өсімдіктер мен жануарлар арасындағы өзара байланысты зерттеу; 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау.
Сабақтыңмақсаты:Өсімдіктер мен жануарлардың өзара байланысын біледі.
Бағалау критерийі
  • Жануарлардың қоректенетінін, өсімдіктерден энергия алатынын біледі;
  • Өсімдіктер мен жануарлардың ортақ ұқсастықтарын ажыратады;
  • Өсімдіктер мен жануарлардың байланысын көрсететін үдерістерді жазады.
  • Тілдік мақсатПәндік терминология мен тірек сөздер: Өзара байланыс


    Жануарлардың өсімдіктер сияқты қоректенетінін, өсімдіктерден энергия алатынын айта алады.
    ҚұндылықтарОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуін тәрбиелеу
    Пәнаралық байланысҚазақ тілі.
    АКТ қолдану дағдыларыТаныстырылыммен жұмыс
    Алдыңғы меңгерілген білімӨсімдіктер мен жануарлардың ерекшеліктері.
    Сабақ барысы
    Жоспарланған уақытСабақта жоспарланғаніс-әрекетРесурстар

    Сабақтың басы 1 минут













    1 минут

    3 минут

    Әр оқушыға сабақ басталмас бұрын кері байланысқа қызыл және жасыл түсті алмалар таратылады.Шаттық шеңбері. Оқушыларды шеңбер бойымен тұрып, төмендегі өлең жолдарын айту.Сәлеметсің бе, Күн Ана!Сәлеметсің бе,Жер Ана!Сәлеметсің бе,Көгілдір аспан!Сәлеметсің бе, сен!Сәлеметсің бе Мен!Топқа бөлу. Оқушыларды жануарлардың суреттері арқылы шағын топтарға біріктіру.Артығын тап. «Төртінші артық» ойыны арқылы кіріспе тапсырманы орындау. Әр қатарда берілген сөздердің қайсысы артық екендігін табу. «Артық» сөздердің арасында қандай байланыс бар екендігін анықтау.Шаттық шеңберіСлайд №1,2,3













    Жануарлардың суреттеріСлайд №4,5«Төртінші артық»ойынына арналған суреттер





























    Сабақтың ортасы3 минут



















    3 минут













    5 минут





































    4 минут



























    7 минут































    2 минут2 минут









    7 минут













    Тірі ағзалар арасындағы байланыс. Оқулықта берілген суреттің ұқсастығы мен байланысын табу. Сұрақтарды талқылау. - Өсімдіктер мен жануарлар не істейді?(Қоректенеді.) - Бірінші суретте қандай үдеріс бейнеленген? (Фотосинтез үдерісі.) - Өсімдік нені сіңіреді?(Күн энергиясын.) - Одан әрі не болады? (Өсімдік бойында оттек пен қоректік заттар түзіледі.) - Қоректену арқылы жануарлар не алады? (Күш-қуат алады.) Осылайша оқушылар жануарлар да өсімдіктер сияқты қоректенетінін, өсімдіктерден энергия алатынын біледі.Өмір үшін маңызды. Суреттерден қандай өмірлік маңызы бар үдеріс жайлы білуге болатынын анықтау. Талқыланатын сұрақтар:
  • Суреттегі өсімдіктен не байқадың?
  • Тасбақадан ше?
  • Мұны қандай белгілер арқылы анықтадың?
  • Осы үдерісті құрлықта да оңай бақылауға бола ма?
  • Егер тірі ағзалар тыныс алуды тоқтатса, не болады?
  • Фотосурет көмегімен жауап бер. Суреттегі жануарлардың өсімдіктерге қандай көмегі тиетінін анықтау. Сұрақтарға жауап беру.
  • Бірінші суреттегі жорғаторғай не істеп тұр? (Тұмсығымен емен жаңғағын ұстап тұр).
  • Ол бір жерден екінші жерге емен жаңғағын тасығанда үнемі тұмсығымен ұстап тұра ала ма?
  • Тиін күз бойы қысқа арнап жинаған жаңғақтарының орнын таба ала ма?
  • Келесі суреттегі иттің түгінен не байқалады? (Ит жүгіріп өткен тоғайдағы өсімдіктердің тұқымдары түгіне жабысып қалған.)
  • Олар жерге түсіп қалуы мүмкін бе? (Иә.)
  • Шашылған, жерге түскен, ұмыт қалған тұқымдарға не болады? (Олардан жаңа өсімдіктер өсіп шығуы мүмкін.)
  • Жануарлар өсімдікке қандай пайда тигізеді? (Өсімдік тұқымдарының таралуына көмектеседі.) Тіпті құмырсқалар да дәндерді илеуіне тасып, олардың таралуына жәрдем етеді.
  • Мұғалімнің түсіндіруі. Өсімдіктер фотосинтез үдерісі кезінде Күн сәулесінің энергиясын қоректік зат энергиясына айналдырады. Жануарлар өсімдіктермен қоректенген кезде сол қоректік заттарды бойына сіңіреді. Өсімдіктер фотосинтез үдерісінде көмірқышқыл газды оттекке айналдырады. Өсімдік тұқымын таратуда жануарлардың маңызы зор. Жорғаторғай мен тиін қысқа құрғақ жеміс жинайды. Бір жерден екінші жерге жасырып жүріп, оларды жоғалтады, орнын ұмытып қалады. Бұл жемістерден жаңа өсімдік өсіп шығады. Түйежапырақ, итошаған сияқты өсімдіктердің тұқымдары жануарлардың жүніне жабысып, басқа жерге түсіп қалады. Жолжелкен сияқты шөптесін өсімдік тұқымдары сүтқоректі жануарлардың тұяқтарына жабысу арқылы таралады.Зертте. Бұл тапсырманы орындау үшін жануарларға кейбір мүшелері пайдалы өсімдіктер туралы мәліметтер жазылып дайындалған үлестірме парақшаларды тарату керек. Плакаттың бір бөлігінің жоғарғы жағына «Өсімдік», екінші жағына «Жануарларға пайдасы» деп жазылады. Жеке бір топқа үлестірме парақшаларды екіге бөліп, әрқайсысына жарты мәтіннен беріледі. Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық • Әрбір оқушы ақпаратпен дұрыстап танысуы тиіс. Қажет болған жағдайда энциклопедиядан қосымша мәліметтерді оқу. • Плакаттың бір бөлігіне өсімдік сипаттамасы жазылған кестені жапсыру. Керісінше, екінші бөлігіне өсімдіктің бөліктерін және олардың жануарларға пайдасын жазу. Мысалы, жусан – жапырақ – қорек. • Алынған ақпаратпен топ ішінде алмасу. • Талдау жасау. Сергіту сәті. Бейнежазба әуенімен қимылдау. Мұғалім-оқушы диалогі. Сен білесің бе? Бөріжөкенің суретін көрсетіп, оның улы өсімдік екенін айту. Оны жануарлар жемейтінін, тек құстар ғана оның жидегімен қоректенетінін айту. Оның улы өсімдік екенін, денсаулыққа зиян екенін ескерту.

    Жеке жұмысқа дәптермен жұмыс ұсынылады.20-жұмыс парағы. «Өсімдіктер мен жануар- лардың өзара байланысы», 22-б. Өзара байланыс. Зерттеу нәтижелері бойынша оқушылар кесте толтырды (Ықтимал жауаптары: Су қарақұмығы. Өсімдік мүшесі: тұқымы; Қандай жануарлар: үйрек, қаз; Не үшін қажет: қоректенеді. Інжугүл. Өсімдік бөлігі: жемістері; Қандай жануар: бұғылар және т.б.; Не үшін қажет: асқазанды емдейді. Батпақ аққанаты. Өсімдік бөлігі: сабағы, собығы. Қандай жануарлар: бұлан, ондатр, құндыз және т.б. Не үшін қажет: асқазанды емдейді. Утамыр (цикута). Өсімдік бөлігі: сабақтары; Қандай жануарлар: құндыз; Не үшін қажет: асқазанды емдейді).21-жұмыс парағы. «Байланысын анықта», 23-б. Өсімдіктер мен жануарлар. Оқушылар өсімдіктер мен жануарлардың байланысын көрсететін үдерістерді жазады. Кейбірі қажетті сөздерді де қолдана алады. Сөздерді суреттермен сәйкестендіріп, одан әрі оларды бояйды (Жауаптары:Қоректену. (2) Бұта; (6) Бұлан. Емделу. (3) Қой (жусанмен емделеді). Тыныс алу. (1) Құндыз; (5) Балдыр. Таралу. (4) Ит).

    Бағалау.

    Оқулықпен жұмыс





















    Оқулықпен жұмысСлайд №6







    Слайд №7



































































    А3 пішіміндегі қағаз бен үлестірме парақшалар жиынтығы



























    Дәптермен жұмыс




    «Алма ағашы» кері байланысы.Сабақ басында екі түсті «алма» беріледі. Сабақ соңында алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма - «Сабақ өте қызықты, бәрі түсінікті болды, көңіл-күйім көтеріңкі.»Қызыл түсті алма – «Бүгінгі сабақты меңгере алмадым, көңіл-күйім жоқ.»

    Алма ағашы тақтасыСлайд №8
    Сабақтың соңы2 минут







    Қосымша ақпарат
    Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Ынтасы жоғары оқушыларға өсімдіктер мен жануарлардың байланысы туралы брошюра жасауды тапсыру.Материалдарды игеру деңгейлерінде оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында ақпаратты қабылдаудың әр түрін ескеру. Оқушылардың ақпаратты қабылдауына байланысты тапсырмалар ұйымдастыру.Сабақ барысында -мадақтау, қолдау сөздер айту арқылы бағалау. -оқушылардың жауаптарын, іс-әрекеттеріне бақылау жүргізіп, түртіп алу арқылы бағалау.Сергіту жаттығуларын орындағанда, тақтаның алдында топтық жұмыс жасаған кезде оқушылар сынып ішінде жүргенде қауіпсіздік ережелерін сақтау.




    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!