|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Сейлова А.Ж |
|||
|
Пән/Сынып: |
9 ә |
|||
|
Күні |
17.02.2025 |
|||
|
Сабақтың тақырыбы:
|
«Жасампаздық пен жаңашылдық рухтың жаршысы» Қауіпсіздік сабағы «ҚАУІПТІ ХОББИ ЖӘНЕ СЕРУЕНДЕУ ОРЫНДАРЫ » (10 минут) |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Жасампаздық туралы түсінік қалыптастыру. Оқушыларды шығармашылыққа, болашаққа бағытталған жаңа идеяларды жүзеге асыруға ынталандыру. |
|||
|
Сабақтың құндылығы |
жасампаздық және жаңашылдық |
|||
|
АПТА ДӘЙЕКСӨЗІ |
«Өнерлі бала өрге жүзер» |
|||
|
Кезеңдері |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Амандасу Қызығушылықты ояту:
«Ой
қозғау» Әлемдегі ең танымал инноваторлар мен ойшылдардың өмірі мен шығармашылығын талқылау. (Мысалы, Билл Гейтс, Microsoft, Стив Джобс, Apple, Ларри Пейдж бен Сергей Брин, Google, Гордон Мур, Intel т.б.) Apple корпорациясының негізін қалаушылардың бірі, төрағасы және бас атқарушы директоры болған. Дербес компьютер революциясының харизмалы ізашары ретінде кеңінен танылған. Кәсіпкер 1976 жылы компаниясын гаражда бастаған. 2011 жылы Apple бүкіл әлем бойынша елу мыңнан астам қызметкері бар, сату көлемі 65 млрд долларға тең компания болды. Бұл нарықтағы капитализация бойынша әлемдегі ең ірі, ашық сатылымға шыққан, табысы мен пайдасы бойынша дүниежүзіндегі ең ірі технологиялық компанияға айналды. Дербес компьютер революциясының ең танымал кәсіпкерлерінің бірі. Microsoft корпорациясының бағдарлама жасау саласындағы бас сәулетшісі. Бағдарламамен қамтамасыз ету, қызмет пен шешім шығару саласындағы әлемдік көшбасшы. Сондай-ақ Microsoft офистік жасақтама нарығында Microsoft Office бағдарламасымен басымдыққа ие болды. 2011 жылы Microsoft корпорациясы 58,5 млрд долларға Skype Communications сервисін сатып алды. Microsoft табысы 536 млрд доллардан асып, 85 ел мен аймақтағы мекемелерінде 55 мыңнан астам адам жұмыс істейді. Екеуі бірігіп, 1998 жылы Google Inc. құрды. Бүгінде Google – әлемдегі қаржы жағынан ең табысты және ең инновациялық компаниялардың бірі. Бизнесін Google картасынан Google ұялы телефондарына дейін кеңейтіп, көптеген индустрияларды қамтыды. 30 млрд доллар көлеміндегі табысы арқылы Google әлем бойынша күніне бір миллиардқа жуық іздеу сұранысын және қолданушылар өндірген 24 петабайт деректерін өңдеу үшін әлемдегі data-орталықтарында миллионға жуық серверлер ұстайды. Мур – 1968 жылы әлемдегі ең ірі жартылай өткізгіш чип жасаушы Intel компаниясының негізін қалаушылардың бірі. 2011 жылы Intel корпорациясының нарықтық қаражаты 122,41 млрд доллар болды. Мур – «Мур заңы» арқылы белгілі. 1965 жылы индустрияның компьютерлік чиптерге енгізетін транзистор саны екі жыл сайын екі еселене алатынын болжады. Бұл – саланың негізгі қағидасы. |
Амандасу Оқушылар жасампаздық туралы өз ойларын айтады Танымал инноваторларды танидыма? |
|
|
|
Ортасы |
«Жасампаздық» дегеніміз – жаңа, түбегейлі шешімдер мен идеяларды жүзеге асыруға бағытталған шығармашылық процесс. Бұл тек өнер мен ғылымда ғана емес, күнделікті өмірде де маңызды. Жасампаздық адамға жаңа мүмкіндіктер ашып, өмірді өзгертуге, әлемді жақсы жаққа өзгертуге ықпал етеді. Жасампаздықтың негізгі ерекшелігі — ойлап табу, инновация жасау, өз идеяларын өмірге енгізу, қиындықтарды жеңіп шығу мен жаңа нәрселер жасау қабілеті. Бұл тұлғаның өз потенциалын толық пайдалануына мүмкіндік береді және сол арқылы ол қоғамның дамуына қосқан үлесін арттырады. Жасампаз адам ешқашан өз идеяларын жүзеге асырудан қорықпайды, ол жаңа мүмкіндіктерге ашық, өзгерістерге дайын болады. Топтық жұмыс: «Болашақтың жобасы»Әр топқа бір-бірден түрлі жағдайды немесе мәселелерді беру (экология, білім беру, денсаулық сақтау, инновация) және әр топ сол сала бойынша жаңа идея ұсынуы қажет.Жасампаздыққа кедергілерді анықтау: «Қорқақтық пен күмән»Қандай жағдайларда өз идеяларыма сенбей, оларды жүзеге асырудан қорқамын? Жасампаз болуға кедергі келтіретін сенімдер немесе қорқыныштар қандай? Жасампаздыққа бағытталған әрекет: «Жасампаз қадамдар»
Жасампаз болу — бұл тек шығармашылық қана емес, сонымен бірге табандылық, білім және батыл қадамдар жасау дағдысы. |
Оқушыларды 3-4 адамнан топтарға бөліп, әр топқа болашаққа қатысты идея ұсыну (мысалы, экологияны сақтайтын жаңа технология, білім саласында өзгерістер енгізетін жоба, әлеуметтік мәселелерді шешетін инновациялық идея). Әр топ өз жобасын жасау үшін уақыт алады Топтар жобаларын ортаға салып, өз идеяларын ұсынады. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру Жаңа сабақ 1.Қауіпті хобби түрлеріЭкстремалды спорт түрлері (парашютпен секіру, альпинизм, мотоспорт). Опасыз жерлерде селфи жасау (биік ғимараттар, көпірлер, теміржолдар). Қауіпті эксперименттер мен ойындар (челлендждер, желідегі қауіпті трендтер). 2.Серуендеу кезіндегі қауіпсіздік: Таулы, орманды жерлерде серуендеу кезінде ережелерді сақтау. Суға шомылу қауіпсіздігі. Түнгі уақытта немесе жалғыз серуендеудің қауіптілігі. Белгісіз аймақтарға бармау және төтенше жағдайларда әрекет ету. 3. Жағдаяттарды талдау: Оқушыларға әртүрлі қауіпті жағдайлар сипатталған карточкалар беріледі. Олар топта талқылап, қауіпсіздік ережелерін қолдану арқылы шешім табады. Қазіргі уақытта әртүрлі жастағы кәмелетке толмағандар арасында жасөспірімдердің өмірге қауіп төндіретін хоббиі жиі кездеседі - көп қабатты үйлердің төбесіндегі селфи, руфинг, үйлердің төбесінде серуендеу және т.б. Бұл формалар балалардың өмірі мен денсаулығына қауіпті және балаға ата-аналар назар аударып және бақылау қажет, жасөспірім өзінің жетілуі мен тәуелсіздігінің көріністерінің салдарын түсіндіруді қажет етеді. Көбінесе жастардың құмарлығы жасөспірімдердің мінез-құлқының девиантты түрінде көрінеді, әкімшілік құқық бұзушылық белгілерін қамтиды. Салынып жатқан немесе жабық нысанға барып, өте биік жерде, суретке түсіп, оны желіге салған кезде, оны қарайтындар көп болады. Бұл нысандарға бару заңсыз, бұл құқық бұзушылық. (Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу және балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі № 591 Заңы, Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Заңы). Мұндай объектілерге жиі ену әрдайым заңды түрде бола бермейді. Мұндай нысандарда кәмелетке толмағандардың болуы олардың өмірі мен денсаулығына қауіп төндіреді, балалардың мертігуіне және өліміне әкелуі мүмкін. Егер сіз балаларыңыздың немесе көрші үйдің төбесінде жүргенін байқасаңыз, бұл туралы полицияға хабарлаңыз. |
Сұрақтарға жауап береді. Топтық жұмыс орындайды |
https://drive.google.com/file/d/1alWN8U2OxJLUEaa3zxdD0Ls94PpziMof/view
https://drive.google.com/file/d/1rJTUrgLk4rS4sPyqdBCOEbG94uh58A77/view |
|
|
Кері байланыс |
Оқушыларды жасампаздық туралы ойлануға шақыру. «Жасампаз болу үшін не қажет?» Жаңашылдық пен жасампаздық - технология мен
ғылымда ғана емес, өмірдің барлық саласында табысқа жетудің басты
кілті. |
Сары және қызғылт қима қағаздар. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жасампаздық пен жаңашылдық рухтың жаршысы»
«Жасампаздық пен жаңашылдық рухтың жаршысы»
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Сейлова А.Ж |
|||
|
Пән/Сынып: |
9 ә |
|||
|
Күні |
17.02.2025 |
|||
|
Сабақтың тақырыбы:
|
«Жасампаздық пен жаңашылдық рухтың жаршысы» Қауіпсіздік сабағы «ҚАУІПТІ ХОББИ ЖӘНЕ СЕРУЕНДЕУ ОРЫНДАРЫ » (10 минут) |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Жасампаздық туралы түсінік қалыптастыру. Оқушыларды шығармашылыққа, болашаққа бағытталған жаңа идеяларды жүзеге асыруға ынталандыру. |
|||
|
Сабақтың құндылығы |
жасампаздық және жаңашылдық |
|||
|
АПТА ДӘЙЕКСӨЗІ |
«Өнерлі бала өрге жүзер» |
|||
|
Кезеңдері |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Амандасу Қызығушылықты ояту:
«Ой
қозғау» Әлемдегі ең танымал инноваторлар мен ойшылдардың өмірі мен шығармашылығын талқылау. (Мысалы, Билл Гейтс, Microsoft, Стив Джобс, Apple, Ларри Пейдж бен Сергей Брин, Google, Гордон Мур, Intel т.б.) Apple корпорациясының негізін қалаушылардың бірі, төрағасы және бас атқарушы директоры болған. Дербес компьютер революциясының харизмалы ізашары ретінде кеңінен танылған. Кәсіпкер 1976 жылы компаниясын гаражда бастаған. 2011 жылы Apple бүкіл әлем бойынша елу мыңнан астам қызметкері бар, сату көлемі 65 млрд долларға тең компания болды. Бұл нарықтағы капитализация бойынша әлемдегі ең ірі, ашық сатылымға шыққан, табысы мен пайдасы бойынша дүниежүзіндегі ең ірі технологиялық компанияға айналды. Дербес компьютер революциясының ең танымал кәсіпкерлерінің бірі. Microsoft корпорациясының бағдарлама жасау саласындағы бас сәулетшісі. Бағдарламамен қамтамасыз ету, қызмет пен шешім шығару саласындағы әлемдік көшбасшы. Сондай-ақ Microsoft офистік жасақтама нарығында Microsoft Office бағдарламасымен басымдыққа ие болды. 2011 жылы Microsoft корпорациясы 58,5 млрд долларға Skype Communications сервисін сатып алды. Microsoft табысы 536 млрд доллардан асып, 85 ел мен аймақтағы мекемелерінде 55 мыңнан астам адам жұмыс істейді. Екеуі бірігіп, 1998 жылы Google Inc. құрды. Бүгінде Google – әлемдегі қаржы жағынан ең табысты және ең инновациялық компаниялардың бірі. Бизнесін Google картасынан Google ұялы телефондарына дейін кеңейтіп, көптеген индустрияларды қамтыды. 30 млрд доллар көлеміндегі табысы арқылы Google әлем бойынша күніне бір миллиардқа жуық іздеу сұранысын және қолданушылар өндірген 24 петабайт деректерін өңдеу үшін әлемдегі data-орталықтарында миллионға жуық серверлер ұстайды. Мур – 1968 жылы әлемдегі ең ірі жартылай өткізгіш чип жасаушы Intel компаниясының негізін қалаушылардың бірі. 2011 жылы Intel корпорациясының нарықтық қаражаты 122,41 млрд доллар болды. Мур – «Мур заңы» арқылы белгілі. 1965 жылы индустрияның компьютерлік чиптерге енгізетін транзистор саны екі жыл сайын екі еселене алатынын болжады. Бұл – саланың негізгі қағидасы. |
Амандасу Оқушылар жасампаздық туралы өз ойларын айтады Танымал инноваторларды танидыма? |
|
|
|
Ортасы |
«Жасампаздық» дегеніміз – жаңа, түбегейлі шешімдер мен идеяларды жүзеге асыруға бағытталған шығармашылық процесс. Бұл тек өнер мен ғылымда ғана емес, күнделікті өмірде де маңызды. Жасампаздық адамға жаңа мүмкіндіктер ашып, өмірді өзгертуге, әлемді жақсы жаққа өзгертуге ықпал етеді. Жасампаздықтың негізгі ерекшелігі — ойлап табу, инновация жасау, өз идеяларын өмірге енгізу, қиындықтарды жеңіп шығу мен жаңа нәрселер жасау қабілеті. Бұл тұлғаның өз потенциалын толық пайдалануына мүмкіндік береді және сол арқылы ол қоғамның дамуына қосқан үлесін арттырады. Жасампаз адам ешқашан өз идеяларын жүзеге асырудан қорықпайды, ол жаңа мүмкіндіктерге ашық, өзгерістерге дайын болады. Топтық жұмыс: «Болашақтың жобасы»Әр топқа бір-бірден түрлі жағдайды немесе мәселелерді беру (экология, білім беру, денсаулық сақтау, инновация) және әр топ сол сала бойынша жаңа идея ұсынуы қажет.Жасампаздыққа кедергілерді анықтау: «Қорқақтық пен күмән»Қандай жағдайларда өз идеяларыма сенбей, оларды жүзеге асырудан қорқамын? Жасампаз болуға кедергі келтіретін сенімдер немесе қорқыныштар қандай? Жасампаздыққа бағытталған әрекет: «Жасампаз қадамдар»
Жасампаз болу — бұл тек шығармашылық қана емес, сонымен бірге табандылық, білім және батыл қадамдар жасау дағдысы. |
Оқушыларды 3-4 адамнан топтарға бөліп, әр топқа болашаққа қатысты идея ұсыну (мысалы, экологияны сақтайтын жаңа технология, білім саласында өзгерістер енгізетін жоба, әлеуметтік мәселелерді шешетін инновациялық идея). Әр топ өз жобасын жасау үшін уақыт алады Топтар жобаларын ортаға салып, өз идеяларын ұсынады. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру Жаңа сабақ 1.Қауіпті хобби түрлеріЭкстремалды спорт түрлері (парашютпен секіру, альпинизм, мотоспорт). Опасыз жерлерде селфи жасау (биік ғимараттар, көпірлер, теміржолдар). Қауіпті эксперименттер мен ойындар (челлендждер, желідегі қауіпті трендтер). 2.Серуендеу кезіндегі қауіпсіздік: Таулы, орманды жерлерде серуендеу кезінде ережелерді сақтау. Суға шомылу қауіпсіздігі. Түнгі уақытта немесе жалғыз серуендеудің қауіптілігі. Белгісіз аймақтарға бармау және төтенше жағдайларда әрекет ету. 3. Жағдаяттарды талдау: Оқушыларға әртүрлі қауіпті жағдайлар сипатталған карточкалар беріледі. Олар топта талқылап, қауіпсіздік ережелерін қолдану арқылы шешім табады. Қазіргі уақытта әртүрлі жастағы кәмелетке толмағандар арасында жасөспірімдердің өмірге қауіп төндіретін хоббиі жиі кездеседі - көп қабатты үйлердің төбесіндегі селфи, руфинг, үйлердің төбесінде серуендеу және т.б. Бұл формалар балалардың өмірі мен денсаулығына қауіпті және балаға ата-аналар назар аударып және бақылау қажет, жасөспірім өзінің жетілуі мен тәуелсіздігінің көріністерінің салдарын түсіндіруді қажет етеді. Көбінесе жастардың құмарлығы жасөспірімдердің мінез-құлқының девиантты түрінде көрінеді, әкімшілік құқық бұзушылық белгілерін қамтиды. Салынып жатқан немесе жабық нысанға барып, өте биік жерде, суретке түсіп, оны желіге салған кезде, оны қарайтындар көп болады. Бұл нысандарға бару заңсыз, бұл құқық бұзушылық. (Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу және балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі № 591 Заңы, Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Заңы). Мұндай объектілерге жиі ену әрдайым заңды түрде бола бермейді. Мұндай нысандарда кәмелетке толмағандардың болуы олардың өмірі мен денсаулығына қауіп төндіреді, балалардың мертігуіне және өліміне әкелуі мүмкін. Егер сіз балаларыңыздың немесе көрші үйдің төбесінде жүргенін байқасаңыз, бұл туралы полицияға хабарлаңыз. |
Сұрақтарға жауап береді. Топтық жұмыс орындайды |
https://drive.google.com/file/d/1alWN8U2OxJLUEaa3zxdD0Ls94PpziMof/view
https://drive.google.com/file/d/1rJTUrgLk4rS4sPyqdBCOEbG94uh58A77/view |
|
|
Кері байланыс |
Оқушыларды жасампаздық туралы ойлануға шақыру. «Жасампаз болу үшін не қажет?» Жаңашылдық пен жасампаздық - технология мен
ғылымда ғана емес, өмірдің барлық саласында табысқа жетудің басты
кілті. |
Сары және қызғылт қима қағаздар. |
|
|
шағым қалдыра аласыз













