ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 51
|
Мектеп |
Абай облысы білім басқармасының Курчатов қаласы білім бөлімінің “№ 2жалпы білім беретін орта мектебі” КММ
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Аухадиева Толкын Жанбековна |
|
Сынып |
7 «А» |
|
Күні |
15.01.2025 |
|
Қатысушылар саны: |
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
Бөлім |
5-бөлім. Спорттық командалық ойындар арқылы бірлесе әрекет етуі |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жаттығуды жүзеге асыру үшін денені қалпына келтіру әдістері |
|
Оқу мақсаттары |
7.3.4.1 Денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезіндегі мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай білу 7.3.2.1 Жалпы дене жаттығуларын өткізу және ағзаны қалпына келтіру жаттығуларының құрамын көрсету |
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы орындай алады: Дене жаттығулары кезіндегі мүмкін қауіп-қатерлерден хабардар. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Дене жаттығулары кезіндегі әртүрлі жаттығулар реттілігінде түрлі комбинацияларды орындауды түсіне алады Оқушылардың кейбірі орындай алады: Жаттығуларды жүзеге асыру кезіндегі жаттығулар реттілігін орындай алады, көшбасшылық дағдыларын біледі. |
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. |
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: ойындар олардың жеке де, сондай-ақ командалық та физикалық дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете және сипаттай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: кері серпу, ұшып келіп ұру, допты беру; допты лақтыру, қағып алу, алып жүру (қолмен/аяқпен), ұру; қарсы тұру, шабуыл, қорғаныс; тактика, проблема, шешім; қауіпсіздік; рөлдер және қалыптар: қорғаушы/шабуылдаушы, ойыншы, гол соғушы/қақпашы, орталық/бүйірлік, байланыстырушы; дәлді; орталық. Талқылауға арналған сұрақтар: - сендер бұл ойында қандай тактиканы қолдандыңдар? - сендер допты ұстап қалу немесе доппен ілгері жүру үшін қандай тактикаларды пайдаландыңдар? - бұл ойынды жақсырақ ойнау үшін, сендерге нені жетілдіру қажет – жекен немесе командалық дағдыларды ма? - сендер өз ойындарыңа қатысты қазір, қарсылас командаға қарсы ойынның бастапқы тәжірибесі болған кезде қандай шешімді басқаша қабылдар едіңдер? - сендер ойын ережесін сақтадыңдар ма? - ойындардағы қауіпсіздік туралы неліктен хабардар болуымыз керектігін айта аласыңдар ма? |
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды. Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады. Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді. Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады. Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады. |
|
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ұялы телефон, планшет, ноутбук |
|
Бастапқы білім |
|
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
|
Сабақтың кезеңдері |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Оқу ресурстары |
|
Сабақтың басы 10 минут |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
Волейбол доптары, волейбол торлары, бос ойын кеңістігі, мұғалімге арналған ысқырық |
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
(С, Тәж, Т) Сынып екі командаға бөлінеді. Біріншісі еркін түрде волейбол алаңының бір жағына орналасады. Оқушылар алаңның екі жартысына екі-үші қатардан тұратын, қатысушыларының саны тең екі командаға бөлінеді. Әр команда волейбол добын алады. Белгі бойынша ойыншы тор арқылы допты беруді орындайды. Бірінші команданың кез келген ойыншысы допты қабылдап, өзінің серіктестерінің біріне беруі тиіс, ал ол – допты қағып алуы керек. Егер оны допты қағып ала алса, бірінші команда бір ұпай алады. Екінші команданың барлық ойыншылары допты беруді орындап болғаннан кейін, командалар орын ауысады. Көбірек ұпай жинаған команда жеңіске жетеді. |
1. Допты беру тек мұғалімнің белгісі бойынша орындалады. 2. Допты сәтсіз беру кезінде бірінші команда ұпай алады. 3. Кейіннен допты берумен және қағып алумен қоса әрбір қабылданған доп берілісі үшін бірінші командаға ұпай беріледі. 4. Допты қабылдағаннан кейін бірінші команда екінші командаға допты тор астымен береді. 5. Екінші команданың ойыншылары кезектілікті сақтап, бір-бірдщен допты беруді орындайды. 6. Допты беруді кез келген волейбол тәсілімен орындауға болады. |
|
|
Волейбол добын алып, допты жоғарыдан ойынға қосу әдісін үйреніңіз және өзіңіздің стартегияларыңыз бен жоспарларыңызды ұсыныңыз. Дескриптор − допты ойынға қосады; − өзінің стратегиясын құрады; − өз жоспарымен серіктесімен бөліседі; − өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін қолданады; − әрекеттерін бағалайды. |
|||
|
Денені қалпына келтіру жаттығуларын орындату:
3.Б.қ. – аяқ иық деңгейінде, қолдар шынтақтан бүгулі, 1-2 көтерілу, 3-4 сол қолды алға созу, оң қолды артқа кере тізеге отыру. 4.Б.қ. – аяқ иық деңгейінде, қолдар шынтақтан бүгулі, иық деңгейінде, 1-2 қолды жоғары керіле артқа созу, 3-4 қолды жоғары соза алға иілу. 5.Б.қ. – аяқ алшақ, қолдар белде, 1-2 сол қол артқа, солға бұрылу, 3-4 оң қол атрқа, оңға қарай бұрылу. 6.Б.қ. – аяқ иық деңгейінде, 7.Б.қ. – аяқ иық деңгейінде, 1-4 оң аяқта, 5-8 сол аяқта секіру. |
Белсенді оқыту әдісі «Миға шабуыл» 1. Бой қыздыру жаттығулары не үшін қажет, деп ойлайсыңдар? 2. Дене жаттығулары кезінде сақталатын қандай қауіпсіздік ережелерімен таныссыңдар? 3. Жалпы дене жаттығуларының адам ағзасына қандай әсері бар?
|
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
||
ҚОСЫМША АҚПАРАТ
|
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау? |
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап, деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым. Деңгейі жоғары оқушылармен араластырып білім деңгейлерін көтердім. |
Оқушылар бір-біріне кері байланыс берді. «Қолмен белгі беру», «Бір минуттық эссе», «Ауызша бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасалды. |
Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу. Дене қыздыру жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті дамытуға септігін тигізеді. Дене қуатын үнемдеу шарттары. Дұрыс тыныс алу. Сабақтың барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау |
|
Сабақ бойынша рефлексия -Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? -Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? -Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? -Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? -Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары жоспар бойынша нақты қойылған. Сабақ соңында барлық оқушы оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақ соңында саралау жүргізіліп, сабақ қорытындыланды. Кіріспе бөлім 10 минут, негізгі бөлім 25 минут, қортынды 5 минут регламент сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ |
|
|
Жалпы баға Caбaқтың жақсы өткен eкi acпeктici (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқты жaқcapтуғa не ықпал ете aлaды (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқ бapыcындa cынып туpaлы нeмece жeкeлeгeн oқушылapдың жeтicтiк/қиындықтapы туpaлы нeнi бiлдiм, кeлeci caбaқтapдa нeгe көңiл бөлу қaжeт? _____________________________________________________________________________________________________
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаттығуды жүзеге асыру үшін денені қалпына келтіру әдістері
Жаттығуды жүзеге асыру үшін денені қалпына келтіру әдістері
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 51
|
Мектеп |
Абай облысы білім басқармасының Курчатов қаласы білім бөлімінің “№ 2жалпы білім беретін орта мектебі” КММ
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Аухадиева Толкын Жанбековна |
|
Сынып |
7 «А» |
|
Күні |
15.01.2025 |
|
Қатысушылар саны: |
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
Бөлім |
5-бөлім. Спорттық командалық ойындар арқылы бірлесе әрекет етуі |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жаттығуды жүзеге асыру үшін денені қалпына келтіру әдістері |
|
Оқу мақсаттары |
7.3.4.1 Денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезіндегі мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай білу 7.3.2.1 Жалпы дене жаттығуларын өткізу және ағзаны қалпына келтіру жаттығуларының құрамын көрсету |
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы орындай алады: Дене жаттығулары кезіндегі мүмкін қауіп-қатерлерден хабардар. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Дене жаттығулары кезіндегі әртүрлі жаттығулар реттілігінде түрлі комбинацияларды орындауды түсіне алады Оқушылардың кейбірі орындай алады: Жаттығуларды жүзеге асыру кезіндегі жаттығулар реттілігін орындай алады, көшбасшылық дағдыларын біледі. |
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. |
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: ойындар олардың жеке де, сондай-ақ командалық та физикалық дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете және сипаттай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: кері серпу, ұшып келіп ұру, допты беру; допты лақтыру, қағып алу, алып жүру (қолмен/аяқпен), ұру; қарсы тұру, шабуыл, қорғаныс; тактика, проблема, шешім; қауіпсіздік; рөлдер және қалыптар: қорғаушы/шабуылдаушы, ойыншы, гол соғушы/қақпашы, орталық/бүйірлік, байланыстырушы; дәлді; орталық. Талқылауға арналған сұрақтар: - сендер бұл ойында қандай тактиканы қолдандыңдар? - сендер допты ұстап қалу немесе доппен ілгері жүру үшін қандай тактикаларды пайдаландыңдар? - бұл ойынды жақсырақ ойнау үшін, сендерге нені жетілдіру қажет – жекен немесе командалық дағдыларды ма? - сендер өз ойындарыңа қатысты қазір, қарсылас командаға қарсы ойынның бастапқы тәжірибесі болған кезде қандай шешімді басқаша қабылдар едіңдер? - сендер ойын ережесін сақтадыңдар ма? - ойындардағы қауіпсіздік туралы неліктен хабардар болуымыз керектігін айта аласыңдар ма? |
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды. Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады. Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді. Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады. Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады. |
|
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ұялы телефон, планшет, ноутбук |
|
Бастапқы білім |
|
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
|
Сабақтың кезеңдері |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Оқу ресурстары |
|
Сабақтың басы 10 минут |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
Волейбол доптары, волейбол торлары, бос ойын кеңістігі, мұғалімге арналған ысқырық |
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
(С, Тәж, Т) Сынып екі командаға бөлінеді. Біріншісі еркін түрде волейбол алаңының бір жағына орналасады. Оқушылар алаңның екі жартысына екі-үші қатардан тұратын, қатысушыларының саны тең екі командаға бөлінеді. Әр команда волейбол добын алады. Белгі бойынша ойыншы тор арқылы допты беруді орындайды. Бірінші команданың кез келген ойыншысы допты қабылдап, өзінің серіктестерінің біріне беруі тиіс, ал ол – допты қағып алуы керек. Егер оны допты қағып ала алса, бірінші команда бір ұпай алады. Екінші команданың барлық ойыншылары допты беруді орындап болғаннан кейін, командалар орын ауысады. Көбірек ұпай жинаған команда жеңіске жетеді. |
1. Допты беру тек мұғалімнің белгісі бойынша орындалады. 2. Допты сәтсіз беру кезінде бірінші команда ұпай алады. 3. Кейіннен допты берумен және қағып алумен қоса әрбір қабылданған доп берілісі үшін бірінші командаға ұпай беріледі. 4. Допты қабылдағаннан кейін бірінші команда екінші командаға допты тор астымен береді. 5. Екінші команданың ойыншылары кезектілікті сақтап, бір-бірдщен допты беруді орындайды. 6. Допты беруді кез келген волейбол тәсілімен орындауға болады. |
|
|
Волейбол добын алып, допты жоғарыдан ойынға қосу әдісін үйреніңіз және өзіңіздің стартегияларыңыз бен жоспарларыңызды ұсыныңыз. Дескриптор − допты ойынға қосады; − өзінің стратегиясын құрады; − өз жоспарымен серіктесімен бөліседі; − өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін қолданады; − әрекеттерін бағалайды. |
|||
|
Денені қалпына келтіру жаттығуларын орындату:
3.Б.қ. – аяқ иық деңгейінде, қолдар шынтақтан бүгулі, 1-2 көтерілу, 3-4 сол қолды алға созу, оң қолды артқа кере тізеге отыру. 4.Б.қ. – аяқ иық деңгейінде, қолдар шынтақтан бүгулі, иық деңгейінде, 1-2 қолды жоғары керіле артқа созу, 3-4 қолды жоғары соза алға иілу. 5.Б.қ. – аяқ алшақ, қолдар белде, 1-2 сол қол артқа, солға бұрылу, 3-4 оң қол атрқа, оңға қарай бұрылу. 6.Б.қ. – аяқ иық деңгейінде, 7.Б.қ. – аяқ иық деңгейінде, 1-4 оң аяқта, 5-8 сол аяқта секіру. |
Белсенді оқыту әдісі «Миға шабуыл» 1. Бой қыздыру жаттығулары не үшін қажет, деп ойлайсыңдар? 2. Дене жаттығулары кезінде сақталатын қандай қауіпсіздік ережелерімен таныссыңдар? 3. Жалпы дене жаттығуларының адам ағзасына қандай әсері бар?
|
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
||
ҚОСЫМША АҚПАРАТ
|
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау? |
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап, деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым. Деңгейі жоғары оқушылармен араластырып білім деңгейлерін көтердім. |
Оқушылар бір-біріне кері байланыс берді. «Қолмен белгі беру», «Бір минуттық эссе», «Ауызша бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасалды. |
Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу. Дене қыздыру жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті дамытуға септігін тигізеді. Дене қуатын үнемдеу шарттары. Дұрыс тыныс алу. Сабақтың барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау |
|
Сабақ бойынша рефлексия -Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? -Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? -Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? -Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? -Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары жоспар бойынша нақты қойылған. Сабақ соңында барлық оқушы оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақ соңында саралау жүргізіліп, сабақ қорытындыланды. Кіріспе бөлім 10 минут, негізгі бөлім 25 минут, қортынды 5 минут регламент сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ |
|
|
Жалпы баға Caбaқтың жақсы өткен eкi acпeктici (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқты жaқcapтуғa не ықпал ете aлaды (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқ бapыcындa cынып туpaлы нeмece жeкeлeгeн oқушылapдың жeтicтiк/қиындықтapы туpaлы нeнi бiлдiм, кeлeci caбaқтapдa нeгe көңiл бөлу қaжeт? _____________________________________________________________________________________________________
|
||
шағым қалдыра аласыз













