Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
7.1.4.1.Көркем шығармадағы
кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа
айту.
7.3.1.1. кейіпкерлердің
іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып,
тарихи және көркемдік құндылығына баға
беру.
|
Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын
сабаққа аудару.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Жойылсын соғыс» әнін
орындау.
Жойылсын жалғыз сөз соғыс
деген
Тоқтасын мәңгілік
жойылсын.
Кел, достарым, ән
бастайық!
Көтеріп
жаңғыртып
Даласын дана, баласын
ана
Жоқтамасын
мәңгілік!
Топқа
бөлемін. (қима қағаздары
арқылы)
І.
Бейбітшілік
ІІ.
Тыныштық
ІІІ.Бірлік

«Желпуіш» әдісі арқылы жүзеге
асады. Оқушылар үйден сұрақтар дайындап
келеді.(Желпуіш
әдісі бойынша әр топқа 3 сұрақ жазып, келесі
топ оған жауап жазады, оны әр топ өзі
тексереді)
ҚБ. Екі жұлдыз, бір
тілек
Мұғалім сабақ тақырыбымен оқу
мақсатын таныстырады
|
Оқушыларды түгендеп, назарын
сабаққа аудару.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Оқушылар үйден сұрақтар
дайындап келеді.( Желпуіш әдісі бойынша әр топқа 3 сұрақ жазып,
келесі топ оған жауап жазады, оны әр топ өзі
тексереді)
|
Қалыптастырушы
бағалау.
ҚБ
|

7-сынып қазақ әдебиеті
авторы
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
ІІ. Мағынаны тану.
Электронды оқулықтан мәтін тыңдалады. Тыңдау арқылы «Екі жақты
түсініктеме күнделігі» әдісі
жүргізіледі.
Мәтіндегі қатты әсер еткен
тұстарды,
үзінділерді
жазады.
|
Сол әсер еткен үзінділер жайлы
пікір жазады.
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ. Құнды пікірлер
мадақталады.
Тапсырма. Жеке
жұмыс
«Бұл неліктен ең жақсы?»
әдісі.
Шығармада сізге қай кейіпкер
көбірек ұнады? Неліктен? (кейіпкер бейнесін
ашуғатырысыңыз).
Шығармадан өзіңізге ұнаған
кейіпкердің бейнесі немесе іс-әрекеті суреттелген тұсын жатқа
айтыңыз.
Дескриптор:
ҚБ.
Тапсырма. «Тұжырымдамалық
кесте» сызбасы
Шығармадағы кейіпкерлердің
іс- әрекетін теріп жазып, автор берген портреттік мінездемемен
салыстырыңыз.
Кейіпкерлер
|
Кейіпкерлердің
іс-әрекеті
|
Автор берген
портреттік мінездеме
|
Серік
|
|
|
Борис
|
|
|
Анна
Ивановна
|
|
|
Жамал
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ.
Тапсырма. 3топқа
тапсырмалар беріледі. Кейіпкерлер бейнесін
сомдау.
Бейбітшілік
тобына
Жомарт пенЖамалдың күдігі мен
қорқынышы. Кейіпкерлер бейнесін сомдаңыз.
Тыныштық
тобына.
Серіктің тапқырлығы мен
қырағылығын автор қалай көрсетті?
Бірлік
тобына
Шығармада Анна Ивановнаның
аналық қамқорлығы қалай көрінеді?
Шығармадағы ана бейнесін
сомдаңыз.
ҚБ. Топтар бір-бірін «Бас бармақ»
әдісі бойынша бағалайды.
Тапсырма. «Еркін жазу»
әдісі.
Автор берген кейіпкер
бейнесіне тоқталып, шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына
баға беріңіз.
Дескриптор:
-
Шығармадан өзіңізге
ұнаған кейіпкердің бейнесін
сипаттайды;
-
Шығармадағы кейіпкерлердің іс-
әрекетін теріп жазып, автор берген портреттік мінездемемен
салыстырады;
-
кейіпкерлер бейнесін
сомдайды;
-
сабақтан түсінген, көңілге
түйген ой түйіндерін айтып шығады.
ҚБ
|
Оқушылар мәтіндегі қатты әсер
еткен тұстарды,
үзінділерді жазады және сол
әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады.
Шығармадан өзіңізге ұнаған
кейіпкердің бейнесі немесе іс-әрекеті суреттелген тұсын жатқа
айтыңыз.
Шығармадағы кейіпкерлердің іс-
әрекетін теріп жазып, автор берген портреттік мінездемемен
салыстырады.
Оқушылар кейіпкерлер бейнесін
сомдау.
|
ҚБ

ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
Жеке
жұмыс
Оқулықпен
жұмыс

|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс
«Менің сөзім
» әдісі. Бір оқушы тұрып,
бүгінгі сабақтан үйренгендерін қорытындылап айтады. Айтып болған
соң, басқа бір оқушының атын атайды. Сөзді сол оқушы жалғастырып,
сабаққа рефлексия жасайды.
Қорытынды. Оқушылар бүгінгі топтық
жұмыс барысында қима қағаздардағы сөздердің мәнін сыни ойлау арқылы
ойларын жеткізді.
Бүгінгі сабақтың түйіні:
Ешқашан соғыс болмасын!
Бейбітшілік заман
орнасын.
Үйге
тапсырма: Шығармадан ұнаған үзіндіні
жатқа айту.
|