Материалдар / Жазбаша көбейту және бөлу.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жазбаша көбейту және бөлу.

Материал туралы қысқаша түсінік
3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану 3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2022
552
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«------------------------ орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

      Математика 31-сабақ


Бөлім:

Жазбаша көбейту және бөлу.

Мұғалімнің аты-жөні

Асан Айдана

Күні:


Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жазбаша түрде қалдықпен бөлу.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: алгоритмді қолданып, екі-үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша қалдықпен бөлуді орындай алады. Көптеген оқушылар: құрама есептердің шартын жазып, шығара алады.

Кейбір оқушылар: заңдылықты анықтап, қатарды жалғастыра алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру


3 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында жаттығулар жасайды.

Оқушыларды топқа бөлу «Санау» әдісімен жүреді.

Өткен тақырыпқа шолу:

Үйге берілген оқу тапсырмасын тексеру.

Оқу материалын жариялау:

- Бүгінгі сабағымызда да қалдықпен бөлуге берілген тапсырмаларды орындайтын боламыз.

Оқу мақсаты жарияланады.

Ширату жаттығуларын жасайды.

Топқа бірігеді.


Үй тапсырмасын тексертеді.







«Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру.













Жаңа білім

10 мин































2 мин



Бекіту

15 мин

















10 мин





(Ұ, Д) 1- тапсырмада тақтамен, дәптермен жұмыс жүзеге асады.

1)Қалдықпен бөлуді орында. Барлық қалдықтардың көбейтіндісін тап, сонда Галилео Галилей не ойлап тапқанын білетін боласыңдар.

26:3=8 (2 қалд.)

38:5=7 (3 қалд.)

28:6=4 (4 қалд.)

2*3*4=24-телескоп

2) Қалдықпен бөлудің қалай орындалғанына қараңдар.

Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

- Ұқсас тапсырмалар құрастыр.


Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді.


(Д) 2- тапсырма «Өзіндік жұмыс» әдісі.

3) Қалдықпен бөлуді орындаңдар. Тексеріңдер.

А) 564:5=112(4қалд.) 5*112+4=564

937:3=312(1қалд.) 3*312+1=937

638:3=212(2қалд.) 3*212+2=638

ә) 467:2=233(1қалд.) 2*233+1=467

478:4=119(2қалд.) 4*119+2=478

583:4=145(3қалд.) 4*145+3=583

4.а) Есепті шығарыңдар.

Бір жыл ішінде расытханаға саяхатқа 369 оқушы келді, бұл саяхатқа келген үлкендерге қарағанда 3 есе артық. Бір жыл ішінде расытханада барлығы қанша саяхатшы болды?

Ш:369+369:3=492

Ж: 492 саяхатшы болды.


(Д) 3- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

5) Теңдеулерді шешіңдер.

b-70*3=345 a:(400-360)=8

b-210=345 a:40=8

b=345+210 a=8*40

b=555 a=320

555-70*3=345 320:(400-360)=8

345=345 8=8


45:5*b=900

9*b=900

b=900:9

b=100

45:5*100=900

900=900

6) Есепті шығарыңдар.

Ауданы 36см2, ені 4 см болатын тіктөртбұрыш сызыңдар. Оның периметрін табыңдар.

Ш:36:4=9

Р=(4+9)*2=26

Ж: Периметрі 26см.

Ә) Ауданы дәл осындай шаршы сызып, оның периметрін табыңдар.

Ш:36=62

Р=6*4=24

Ж: Периметрі 24см.

Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

Кейбір оқушыға:

Тапсырманы орындайды.
































Билеп сергиді.



Тапсырмалар орындайды.

















Тапсырмалар орындайды.


Дескриптор:

Қалдықпен бөлуді орындайды -2 балл.

- Қалдықтардың көбейтіндісін тауып, Г.Галилей телескоп ойлап тапқанын анықтайды-1балл.


























Дескриптор:

- Қалдықпен бөлуді орындайды, тексереді-2балл.

- Есептердің шартын жазады, шешуін, жауабын табады-2балл.










Дескриптор:

-Теңдеулерді шешеді, тексереді -1балл.

-Тіктөртбұрыш сызып, периметрін табады-1балл.

-Шаршы сызып, периметрін табады-1балл.

Оқулық, дәптер































Кері байланыс

5 мин

Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

Оқу тапсырмасы: №4(ә) 68 бет.

Кері байланыс жасайды.

ҚБ қойылады.







































Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«------------------------ орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

      Математика 32-сабақ


Бөлім:

Жазбаша көбейту және бөлу.

Мұғалімнің аты-жөні

Асан Айдана

Күні:


Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жазбаша түрде қалдықпен бөлу.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданып, бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындай алады.

Көптеген оқушылар: өздігінен қалдықпен бөлуге тапсырма құрап, шығарады, орындалуын тексере алады.

Кейбір оқушылар: көрсетілген қосындының мәні шығу үшін бірнеше тиісті сандарды таңдай алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру,

өзін –

өзі тексеру



3 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді.

  1. «Таңдау» әдісімен әртүрлі фигуралар суретін таңдатып, топқа бөлу.

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!