Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «------------------------ орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Математика 31-сабақ


    Бөлім:

    Жазбаша көбейту және бөлу.

    Мұғалімнің аты-жөні

    Асан Айдана

    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жазбаша түрде қалдықпен бөлу.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

    3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: алгоритмді қолданып, екі-үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша қалдықпен бөлуді орындай алады. Көптеген оқушылар: құрама есептердің шартын жазып, шығара алады.

    Кейбір оқушылар: заңдылықты анықтап, қатарды жалғастыра алады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    3 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында жаттығулар жасайды.

    Оқушыларды топқа бөлу «Санау» әдісімен жүреді.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    Үйге берілген оқу тапсырмасын тексеру.

    Оқу материалын жариялау:

    - Бүгінгі сабағымызда да қалдықпен бөлуге берілген тапсырмаларды орындайтын боламыз.

    Оқу мақсаты жарияланады.

    Ширату жаттығуларын жасайды.

    Топқа бірігеді.


    Үй тапсырмасын тексертеді.







    «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру.













    Жаңа білім

    10 мин































    2 мин



    Бекіту

    15 мин

















    10 мин





    (Ұ, Д) 1- тапсырмада тақтамен, дәптермен жұмыс жүзеге асады.

    1)Қалдықпен бөлуді орында. Барлық қалдықтардың көбейтіндісін тап, сонда Галилео Галилей не ойлап тапқанын білетін боласыңдар.

    26:3=8 (2 қалд.)

    38:5=7 (3 қалд.)

    28:6=4 (4 қалд.)

    2*3*4=24-телескоп

    2) Қалдықпен бөлудің қалай орындалғанына қараңдар.

    Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    - Ұқсас тапсырмалар құрастыр.


    Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді.


    (Д) 2- тапсырма «Өзіндік жұмыс» әдісі.

    3) Қалдықпен бөлуді орындаңдар. Тексеріңдер.

    А) 564:5=112(4қалд.) 5*112+4=564

    937:3=312(1қалд.) 3*312+1=937

    638:3=212(2қалд.) 3*212+2=638

    ә) 467:2=233(1қалд.) 2*233+1=467

    478:4=119(2қалд.) 4*119+2=478

    583:4=145(3қалд.) 4*145+3=583

    4.а) Есепті шығарыңдар.

    Бір жыл ішінде расытханаға саяхатқа 369 оқушы келді, бұл саяхатқа келген үлкендерге қарағанда 3 есе артық. Бір жыл ішінде расытханада барлығы қанша саяхатшы болды?

    Ш:369+369:3=492

    Ж: 492 саяхатшы болды.


    (Д) 3- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

    5) Теңдеулерді шешіңдер.

    b-70*3=345 a:(400-360)=8

    b-210=345 a:40=8

    b=345+210 a=8*40

    b=555 a=320

    555-70*3=345 320:(400-360)=8

    345=345 8=8


    45:5*b=900

    9*b=900

    b=900:9

    b=100

    45:5*100=900

    900=900

    6) Есепті шығарыңдар.

    Ауданы 36см2, ені 4 см болатын тіктөртбұрыш сызыңдар. Оның периметрін табыңдар.

    Ш:36:4=9

    Р=(4+9)*2=26

    Ж: Периметрі 26см.

    Ә) Ауданы дәл осындай шаршы сызып, оның периметрін табыңдар.

    Ш:36=62

    Р=6*4=24

    Ж: Периметрі 24см.

    Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

    Кейбір оқушыға:

    Тапсырманы орындайды.
































    Билеп сергиді.



    Тапсырмалар орындайды.

















    Тапсырмалар орындайды.


    Дескриптор:

    Қалдықпен бөлуді орындайды -2 балл.

    - Қалдықтардың көбейтіндісін тауып, Г.Галилей телескоп ойлап тапқанын анықтайды-1балл.


























    Дескриптор:

    - Қалдықпен бөлуді орындайды, тексереді-2балл.

    - Есептердің шартын жазады, шешуін, жауабын табады-2балл.










    Дескриптор:

    -Теңдеулерді шешеді, тексереді -1балл.

    -Тіктөртбұрыш сызып, периметрін табады-1балл.

    -Шаршы сызып, периметрін табады-1балл.

    Оқулық, дәптер































    Кері байланыс

    5 мин

    Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

    Оқу тапсырмасы: №4(ә) 68 бет.

    Кері байланыс жасайды.

    ҚБ қойылады.







































    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «------------------------ орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Математика 32-сабақ


    Бөлім:

    Жазбаша көбейту және бөлу.

    Мұғалімнің аты-жөні

    Асан Айдана

    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жазбаша түрде қалдықпен бөлу.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

    3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданып, бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындай алады.

    Көптеген оқушылар: өздігінен қалдықпен бөлуге тапсырма құрап, шығарады, орындалуын тексере алады.

    Кейбір оқушылар: көрсетілген қосындының мәні шығу үшін бірнеше тиісті сандарды таңдай алады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдас-тыру,

    өзін –

    өзі тексеру



    3 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді.

    1. «Таңдау» әдісімен әртүрлі фигуралар суретін таңдатып, топқа бөлу.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Асан Айдана
    19 Сәуір 2022
    658
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жазбаша көбейту және бөлу.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жазбаша көбейту және бөлу.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану 3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «------------------------ орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Математика 31-сабақ


    Бөлім:

    Жазбаша көбейту және бөлу.

    Мұғалімнің аты-жөні

    Асан Айдана

    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жазбаша түрде қалдықпен бөлу.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

    3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: алгоритмді қолданып, екі-үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша қалдықпен бөлуді орындай алады. Көптеген оқушылар: құрама есептердің шартын жазып, шығара алады.

    Кейбір оқушылар: заңдылықты анықтап, қатарды жалғастыра алады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    3 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында жаттығулар жасайды.

    Оқушыларды топқа бөлу «Санау» әдісімен жүреді.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    Үйге берілген оқу тапсырмасын тексеру.

    Оқу материалын жариялау:

    - Бүгінгі сабағымызда да қалдықпен бөлуге берілген тапсырмаларды орындайтын боламыз.

    Оқу мақсаты жарияланады.

    Ширату жаттығуларын жасайды.

    Топқа бірігеді.


    Үй тапсырмасын тексертеді.







    «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру.













    Жаңа білім

    10 мин































    2 мин



    Бекіту

    15 мин

















    10 мин





    (Ұ, Д) 1- тапсырмада тақтамен, дәптермен жұмыс жүзеге асады.

    1)Қалдықпен бөлуді орында. Барлық қалдықтардың көбейтіндісін тап, сонда Галилео Галилей не ойлап тапқанын білетін боласыңдар.

    26:3=8 (2 қалд.)

    38:5=7 (3 қалд.)

    28:6=4 (4 қалд.)

    2*3*4=24-телескоп

    2) Қалдықпен бөлудің қалай орындалғанына қараңдар.

    Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    - Ұқсас тапсырмалар құрастыр.


    Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді.


    (Д) 2- тапсырма «Өзіндік жұмыс» әдісі.

    3) Қалдықпен бөлуді орындаңдар. Тексеріңдер.

    А) 564:5=112(4қалд.) 5*112+4=564

    937:3=312(1қалд.) 3*312+1=937

    638:3=212(2қалд.) 3*212+2=638

    ә) 467:2=233(1қалд.) 2*233+1=467

    478:4=119(2қалд.) 4*119+2=478

    583:4=145(3қалд.) 4*145+3=583

    4.а) Есепті шығарыңдар.

    Бір жыл ішінде расытханаға саяхатқа 369 оқушы келді, бұл саяхатқа келген үлкендерге қарағанда 3 есе артық. Бір жыл ішінде расытханада барлығы қанша саяхатшы болды?

    Ш:369+369:3=492

    Ж: 492 саяхатшы болды.


    (Д) 3- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

    5) Теңдеулерді шешіңдер.

    b-70*3=345 a:(400-360)=8

    b-210=345 a:40=8

    b=345+210 a=8*40

    b=555 a=320

    555-70*3=345 320:(400-360)=8

    345=345 8=8


    45:5*b=900

    9*b=900

    b=900:9

    b=100

    45:5*100=900

    900=900

    6) Есепті шығарыңдар.

    Ауданы 36см2, ені 4 см болатын тіктөртбұрыш сызыңдар. Оның периметрін табыңдар.

    Ш:36:4=9

    Р=(4+9)*2=26

    Ж: Периметрі 26см.

    Ә) Ауданы дәл осындай шаршы сызып, оның периметрін табыңдар.

    Ш:36=62

    Р=6*4=24

    Ж: Периметрі 24см.

    Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

    Кейбір оқушыға:

    Тапсырманы орындайды.
































    Билеп сергиді.



    Тапсырмалар орындайды.

















    Тапсырмалар орындайды.


    Дескриптор:

    Қалдықпен бөлуді орындайды -2 балл.

    - Қалдықтардың көбейтіндісін тауып, Г.Галилей телескоп ойлап тапқанын анықтайды-1балл.


























    Дескриптор:

    - Қалдықпен бөлуді орындайды, тексереді-2балл.

    - Есептердің шартын жазады, шешуін, жауабын табады-2балл.










    Дескриптор:

    -Теңдеулерді шешеді, тексереді -1балл.

    -Тіктөртбұрыш сызып, периметрін табады-1балл.

    -Шаршы сызып, периметрін табады-1балл.

    Оқулық, дәптер































    Кері байланыс

    5 мин

    Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

    Оқу тапсырмасы: №4(ә) 68 бет.

    Кері байланыс жасайды.

    ҚБ қойылады.







































    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «------------------------ орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Математика 32-сабақ


    Бөлім:

    Жазбаша көбейту және бөлу.

    Мұғалімнің аты-жөні

    Асан Айдана

    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жазбаша түрде қалдықпен бөлу.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

    3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданып, бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындай алады.

    Көптеген оқушылар: өздігінен қалдықпен бөлуге тапсырма құрап, шығарады, орындалуын тексере алады.

    Кейбір оқушылар: көрсетілген қосындының мәні шығу үшін бірнеше тиісті сандарды таңдай алады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдас-тыру,

    өзін –

    өзі тексеру



    3 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді.

    1. «Таңдау» әдісімен әртүрлі фигуралар суретін таңдатып, топқа бөлу.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 3 сынып
    19.04.2022
    658
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Асан Айдана
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации