Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жазбаша көбейту және бөлу.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«------------------------ орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Математика 31-сабақ
Бөлім: |
Жазбаша көбейту және бөлу. |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Асан Айдана |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Жазбаша түрде қалдықпен бөлу. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану 3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: алгоритмді қолданып, екі-үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша қалдықпен бөлуді орындай алады. Көптеген оқушылар: құрама есептердің шартын жазып, шығара алады. Кейбір оқушылар: заңдылықты анықтап, қатарды жалғастыра алады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру 3 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында жаттығулар жасайды. Оқушыларды топқа бөлу «Санау» әдісімен жүреді. Өткен тақырыпқа шолу: Үйге берілген оқу тапсырмасын тексеру. Оқу материалын жариялау: - Бүгінгі сабағымызда да қалдықпен бөлуге берілген тапсырмаларды орындайтын боламыз. Оқу мақсаты жарияланады. |
Ширату жаттығуларын жасайды. Топқа бірігеді.
Үй тапсырмасын тексертеді. |
«Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру. |
|
Жаңа білім 10 мин 2 мин Бекіту 15 мин 10 мин |
(Ұ, Д) 1- тапсырмада тақтамен, дәптермен жұмыс жүзеге асады. 1)Қалдықпен бөлуді орында. Барлық қалдықтардың көбейтіндісін тап, сонда Галилео Галилей не ойлап тапқанын білетін боласыңдар. 26:3=8 (2 қалд.) 38:5=7 (3 қалд.) 28:6=4 (4 қалд.) 2*3*4=24-телескоп 2) Қалдықпен бөлудің қалай орындалғанына қараңдар. Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады. Кейбір оқушыға: - Ұқсас тапсырмалар құрастыр. Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді.
(Д) 2- тапсырма «Өзіндік жұмыс» әдісі. 3) Қалдықпен бөлуді орындаңдар. Тексеріңдер. А) 564:5=112(4қалд.) 5*112+4=564 937:3=312(1қалд.) 3*312+1=937 638:3=212(2қалд.) 3*212+2=638 ә) 467:2=233(1қалд.) 2*233+1=467 478:4=119(2қалд.) 4*119+2=478 583:4=145(3қалд.) 4*145+3=583 4.а) Есепті шығарыңдар. Бір жыл ішінде расытханаға саяхатқа 369 оқушы келді, бұл саяхатқа келген үлкендерге қарағанда 3 есе артық. Бір жыл ішінде расытханада барлығы қанша саяхатшы болды? Ш:369+369:3=492 Ж: 492 саяхатшы болды. (Д) 3- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. 5) Теңдеулерді шешіңдер. b-70*3=345 a:(400-360)=8 b-210=345 a:40=8 b=345+210 a=8*40 b=555 a=320 555-70*3=345 320:(400-360)=8 345=345 8=8 45:5*b=900 9*b=900 b=900:9 b=100 45:5*100=900 900=900 6) Есепті шығарыңдар. Ауданы 36см2, ені 4 см болатын тіктөртбұрыш сызыңдар. Оның периметрін табыңдар. Ш:36:4=9 Р=(4+9)*2=26 Ж: Периметрі 26см. Ә) Ауданы дәл осындай шаршы сызып, оның периметрін табыңдар. Ш:36=62 Р=6*4=24 Ж: Периметрі 24см. Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады Кейбір оқушыға: |
Тапсырманы орындайды. Билеп сергиді. Тапсырмалар орындайды. Тапсырмалар орындайды.
|
Дескриптор: Қалдықпен бөлуді орындайды -2 балл. - Қалдықтардың көбейтіндісін тауып, Г.Галилей телескоп ойлап тапқанын анықтайды-1балл.
Дескриптор: - Қалдықпен бөлуді орындайды, тексереді-2балл. - Есептердің шартын жазады, шешуін, жауабын табады-2балл. Дескриптор: -Теңдеулерді шешеді, тексереді -1балл. -Тіктөртбұрыш сызып, периметрін табады-1балл. -Шаршы сызып, периметрін табады-1балл. |
Оқулық, дәптер
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді. Оқу тапсырмасы: №4(ә) 68 бет. |
Кері байланыс жасайды. |
ҚБ қойылады. |
|
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«------------------------ орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Математика 32-сабақ
Бөлім: |
Жазбаша көбейту және бөлу. |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Асан Айдана |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Жазбаша түрде қалдықпен бөлу. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану 3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданып, бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындай алады. Көптеген оқушылар: өздігінен қалдықпен бөлуге тапсырма құрап, шығарады, орындалуын тексере алады. Кейбір оқушылар: көрсетілген қосындының мәні шығу үшін бірнеше тиісті сандарды таңдай алады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру, өзін – өзі тексеру 3 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |