Сабақтың басы 5
мин
|
Психологиялық
ахуал
«Амандаса білейік»
әдісі
Амандасу түрлеріне берілген
суретті таңдап, билет арқылы топқа
бөлінеді.
Өткенді еске
түсіру
-«Саң Жиенің әріп жасауы»
мәтінін тізбектей мазмұндау
-Көне жазу үлгілер туралы
қызықты деректермен бөлісемін.
|
Суреттерді таңдау арқылы
амандасады.
Өткен тақырып бойынша
әңгімелейді.
|
Дескриптор:
-мәтін мазмұнын тізбектей
әңгімелейді-1 ұ.
-деректерді оқиды-1
ұ.
|
|
Сабақтың
ортасы
35
мин
|
«Суретті сөйлет»
әдісі
Сурет мазмұны бойынша өз
ойыңды айт. Дәлелмен түсіндір.
«Пікіріңді айт»
айдары
-Балалардың мінезінде
кездесетін қандай жағымсыз қылықтарды
байқадың?
Жаңа
сабақ
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
жариялау
«Автормен танысу»
айдары
Бейнежазбамен
жұмыс
Автор туралы мәліметті
толықтыру
Оқылым «Шал мен
бала»
ҰЖ. Мәтінді түсініп
оқы.
-тізбектей
оқу,
-түсініп
оқу
ЕБҚ
Мәтінді түсініп
оқу
«Болжам жасаймын»
әдісі
Сюжеттің дамуын өз болжамыңмен
жалғастыр.
Сөздік
жұмысы
Көргенділік –
тәрбиелілік
Қорыну –
жасқану
Бейтаныс – таныс емес,
бөтен
«Стикердағы ойлар»
әдісі
Төмендегі сұрақтар бойынша өз
ойларын стикерге жазып, тақтаға ілу.
1.Мәтінді оқу кезінде өзіңді
қандай сезімде болдың?
2.Неліктен Мәулен атайдан
бірден кешірім сұрамады деп ойлайсың?
Топтық
жұмыс
1-топ:Түсіндір
1. Мәулен қарияға неліктен
көмектескендігі туралы өз ойларын айту.
а) Мәулен өз кінәсін
мойындағандықтан көмектесті.
ә) Сашаның атасы болғандықтан
көмектесті.
б) Мәулен кімге де болса
көмектесер еді.
2-топ: Түсіндір
Қарияның Мәуленді «көргендінің
аты көргенді-ау» дегенін қалай түсінесің?
3-топ: «Бағала»
айдары
Мәулен осы сөзге лайықты деп
ойлайсың ба? Не
себепті.
4-топ: «Жұбын тап»
әдісі
Автордың суреттеуі бойынша
кейіпкерлер портреті қайсысы болуы мүмкін?
Жұптық
жұмыс
Мәтіндегі негізгі ойды
білдіріп тұрған мақал-мәтелді дауыс ырғағымен ерекшелеп
оқы.
-
Жаманға шөп батады, жақсыға
сөз батады.
-
Жақсылық қылсаң, бүтін
қыл.
-
Жаман
дос-көлеңке.
-
Еңбегің қатты
болса,
Жегенің тәтті
болады.
«Бір ауыз сөз»
әдісі
Әңгімеден қандай ой
түйдің?
|
Суреттер бойынша
әңгімелейді.
Мәліметтерге сүйеніп автор туралы
әңгімелейді.
Бейнежазбамен
танысады.
Оқу түрін
қолданады.
Болжам
жасайды.
Стикерларға ойларын жазып,
іледі.
Топпен жұмыс
жасайды.
Жұппен жұмыс
жасайды.
Әңгімені
қорытындылайды.
|
Дескриптор:
-сурет бойынша әңгімелейді-1
ұ.
-жағымсыз қылықтар туралы
пікірін айтады-1 ұ.
Дескриптор:
-оқиғаның дамуына болжам
жасайды -1 ұ.
Дескриптор:
-
берілген сұраққа өз ойларын жазады-1
ұ.
Дескриптор:
-көмектесу себебін анықтап, түсіндірме береді -1
ұ.
-сөздің мағынасына түсіндірме
береді-1 ұ.
-ікейіпкердің іс-әрекетін
бағалайды -1 ұ.
-автордың суреттеуі бойынша
кейіпкерлерді табады-1 ұ.
Дескриптор:
-негізгі ойды білдіріп тұрған мақалды анықтайды- 1
ұ.
|
презентация
https://youtu.be/bp9MROs6was
.
Кесте,
маркер
|