Материалдар / Жеке дамыту бағдарламасы. Жалпы тіл кемісітігі 1 деңгейі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жеке дамыту бағдарламасы. Жалпы тіл кемісітігі 1 деңгейі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жеке дамыту бағдарламасы зиятында, сөйлеу тілінде, дамыуында тежелуі бар бала арналған, бұл бағдарламада баланың жеке және жас ерекшелігін ескере отырып, логопед маманы баламен жеке түзету жұмысының мақсат, міндеттерін ұсынып отыр.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2022
1010
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады











ЖЕКЕ ДАМЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ


(Баланың аты-жөні)









Маман: мұғалім-логопед























Коррекциялық-дамыту бағдарламасы

Бағдарламаны толтыру уақыты Жасы 4 жаста

ПМПК қорытындысы:ЗПР ц.о.г. ММД. ОНР І уровня, обусловленное нарушением познавательной деятельности.


Оқыту кезеңі

Коррекциялық жұмыстың негізгі мақсаттары

Міндеттері



І. Сөйлеу тілін түсінуін дамыту

Лексикалық тақырыптар бойынша енжар, белсенді сөздік қорын және етістіктер қорын толықтыру:

Ойыншықтар: ойыншықтар, доп, қуыршақ, көлік, т.б.; бар, отыр, ұйықта, жүгір, тоқта, тұр және т.б.

Отбасы: мама, папа, тәте, аға, ата, апа, әже, бөпе, мен; отыр, тұр, ұйықтады, пісірді, тоқыды, үтіктеді, жүргізді, жөндеді, жуды, ойнады, тазалады, айтты, жылады, күлді, көмектесті, келді, кетті, үлкен, кішкентай, кәрі, жас, сүйкімді, сүйікті.

Киімдер:күртеше, белдемше, шалбар, тон, етік, туфли, көйлек, жейде, жемпір, кеудеше, шұлық, қолғап, бас киім және т.б; ки, шеш, түймеле, байла, түр, қайыр, т.б; үлкен, кішкентай, ескі, жаңа.

Жиһаздар:үстел, орындық, төсек, диван, шкаф, кресло, сөре; биік, аласа, үлкен, кішкентай.

Ыдыс-аяқ: кесе, қасық, табақ, шәйгүм, шәйнек, ожау, пышақ, қазан, тәрелке, шанышқы және т.б; қой, ал, қайнайды, құяды, ішеді, жейді, пісіреді, жасайды, т.б.

Үй жануарлары:сиыр, қой, ат, мысық, ит, ешкі, шошқа, есек, шөп, жем, тағам; жейді, ішеді, үреді, маңырайды, мөңірейді, кісінейді, қорсылдайды, мияулайды, ақырады және т.б.

Жабайы аңдар: аю, қоян, түлкі,қасқыр, кірпі, тиін, қонжық, көжек, ін, апан, үлпілдек, қорқақ, қу, маймақ, сарғыш, ашулы, секіреді, ұлиды, ырылдайды.

Үй құстары:тауық, әтеш, қаз, үйрек, балапан; шақырды, қаңқылдады, кеңкілдеді, қытқылдады; үлкен, биік, кішкентай, үлпілдек, сары.

Жемістер:алма, банан, жүзім, шие, лимон, алмұрт, өрік, ананас, анар, алхоры, бақ, жемістер; тәтті, қышқыл, ашты; өседі, шығады, суғарады, жейді, сатады.

Көкөністер:сәбіз, картоп, қызылша, қызанақ, қияр, қырыққабат, асқабақ, баклажан, қызылша, тұқым, қабық, көкөністер; екті, отырғызды, өседі, суғарды, пісті, жинады, орды, жұлды, қазды, жуды; жасыл, қызыл, сары, қара, сарғыш, ақ, дәмді, ашты, тәтті, шырынды, ірі, ұсақ, домалақ, сопақ.

Тазалық заттары: сабын, орамал, тіс щеткасы, тарақ, айна, жуынатын бөлме, сусабын, фен, тіс пастасы, душ; жуынды, жуды, жақты, сүртті, кептірді, тазалады; таза, кір және т.б.

Тағам атаулары: нан, май, шәй, бауырсақ, ет, сүт, айран, ірімшік, құймақ, шұжық, печенье, кәмпит, тоқаш; жейді, ішеді, жасайды, пісіреді, тәтті, дәмді, қышқыл және т.б.

Бір және екі құрылымды нұсқауды түсініп, орындауға үйрету: ал, бер, қой, сал, сүрт, апар, аш, жап; допты ал да, үстелдің үстіне қой, қарындаштарды қорапқа сал және қаламды маған бер.

Сұраулы сөздердің мағынасын түсінуге үйрету: кім?не?қайда? кіммен? немен? не істеді?.

-жануарлардың іс-әрекетін заттық сурет бойынша ажыратуға үйрету: Не мөңірейді? Не кісінейді? Не үреді? Не маңырайды? Не ақырады? Не шақырады?

- қарама-қарсы мәнді етістіктердің мағынасын ажырата білуді және атауды үйрету: қолғапты ки – қолғапты шеш; қорапты аш – қорапты жап т.б.;

- заттарды қолдануы бойынша таба білуге үйрету: бұл не? Онымен не істейміз? «көрсетші, немен тамақ ішесің?.



ІІ. Сөйлеу тіліне еліктеуін белсендіру

-музыкалық аспаптардың дыбыстарына еліктеуге үйрету: ду-ду, бам-бам;

-тұрмыстық шуларға: бух, кап-кап;

-көлік дыбыстарына: вм-вм, би-би;

-жануарлар мен құстардың дыбыстарына: му-у-у, кря-кря, мяяу, иго-го, мә-ә, иа-иа, хрю-хрю, қыт-қыт;

- заттармен іс-әрекеттерге еліктеуге үйрету;

-аморфты сөздерді шақыру:

а)жақын адамдардың атын: мама, папа, ата, апа, аға;

б)ойыншықтар мен сүйікті кейіпкерлердің аттарын: машина, қуыршақ, аю, қоян, Маша.

в) өтініштер: бер, ал, мә.

г) эмоциялы леп: ах, ой, ооо, еех.

- ойын барысында және заттық суреттер бойынша ойыншықтар мен таныс заттарды атауға үйрету;

- сілтеу сөздер арқылы іс-әрекетті сүйемелдеуге үйрету: міне, мында, әне, мынау, осы, анда, осында.

- ересектерге еліктеу бойынша екі сөзден тұратын сөз тіркестерін пайдалануға үйрету: мама бер, су бер, нан бер, папа ал,т.б.



ІІІ.Сөйлеу мүшелерінің қозғалысын дамыту

  • еріннің, тілдің дұрыс

артикуляциялық қалпын қалыптастыру (ырғақтылығы бір қалыптан екіншіге ауысуы, дәлдігі),

  • мимикалық бұлшық еттерді

белсендіру, мимикалық жаттығулар орындауға үйрету (қабақ түю, қасты көтеру, мұрынды тыржиту, екі бетті үрлеу, таң қалу);

  • ойын арқылы артикуляциялық

жаттығулар орындауға үйрету: статикалық (күрекше, піл, бақа, кесе), динамикалық (сағат тілі, әткеншек, ат шабады, сылақшы)т.б.



ІҮ. Дауыс пен тыныс алуды дамыту

  • физиологиялық дұрыс тыныс алуды

қалыптастыру: мұрынмен дем алу- дем

шығару, ауызбен дем алу- дем

шығару.

  • тыныс шығарудың ұзақтығын

қалыптастыру: дауысты дыбыстарды созып айту, сырнай үрлеу.

  • тыныс шығарудың бағыттылығын

қалыптастыру: мақта үрлеу, вертушка үрлеу;

  • ойын арқылы тілдік тыныс

шығарудыңұзақтығын қалыптастыру: қасқыр ұлыды-«у-у-у».



Υ. Дыбыс айтуды қалыптастыру.

- ерте генездік дыбыстардың айтылуын нақтылау;

- ысқырық «с, з, ц», ызың «ш, ж, ч, щ», сонорлы « л, р» дыбыстарын шақыру және қою;

- қойылған дыбыстарды тура, кері, аралас буындарда бекіту, сөздерді, сөз тіркестерінде, сөйлемде машықтандыру, сөйлеу тіліне енгізу.



ҮІ. Фонематикалық

түсініктерін қалыптастыру

  • музыкалық аспаптар дыбысын

ажыратабілуді үйрету: сылдырмақ, барабан, сыбызғы;

  • сөйлемдегі сөзге мән беріп, оған

қимыл-қозғалыс арқылы жауап беруге үйрету: сиыр мөңірегенін естігенде, шапалақ ұр; жылан дыбысын естігенде барабан соқ;

  • тілдік емес дыбыстарды ажыратуға

үйрету: әуенді ойыншықтар, тұрмыстық шулар дыбыстары, қағаз, қайшы дыбысы;

  • қатты және ақырын дыбысты

ажыратуғаүйрету;

  • таныс заттарды, олардың дауысы

арқылытануға үйрету: машина дыбысы, барабан дыбысы;

  • заттық суретке сүйене отырып

дыбысталуыәр түрлі заттарға еліктеу арқылы ажыратуды үйрену: тамақ -табақ;

-жеке фонемаларды ажыратуды үйрету: [а],[о];

- дыбысталуы бойынша жақын сөздерді дифференциациялауды үйрету: ба-бо-бу; ма-ма-мо; па-по-пу;

- дыбысталуы жағынан ұқсас екі буынды сөздерді айыруды үйрету: мама-папа, әке-әпке, ата-апа, қала-қара, бала-дала.



ҮІІ. Буындық құрылымын дамыту

  • 2 құрылымды ашық-бітеу буынды сөздерді үлгі бойынша буынға бөлуді (қа-ғаз, жа-лау, мы-сық);

  • 2 құрылымды бітеу-ашық буынды сөздер айтуға үйрету (қа-сық, түл-кі);

  • 3 құрылымды ашық буынды сөздер айтуға үйрету (ақ-қа-ла, те-ре-зе).



ҮІІІ. Жалпы және ұсақ моторикасын дамыту.

Логоритмика

  • қысқыштармен жұмыс, бау өткізуді,

моншақ тізуді, саусақ жаттығуларын орындауды үйрету;

-үлкен заттардың ішінен ұсақ заттарды тауып, жинауға үйрету;

  • логоритмикалық негізде қолмен

жұмыс жасауды үйрету; (ырғақты әуендерге сай қол қимыл-қозғалыстарын координациялау);

  • логоритмикалық жаттығулар

бойыншажалпы дене қимыл қозғалыстарын қалыптастыру.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!