Есту қабілетін дамыту және сөйлеу тілін
қалыптастыру жұмысы бойынша жеке жұмыс
жоспары
Оқушының
аты-жөні________________________________________________________
Оқу жылы,
класы___________________________________________________________
№
|
Оқу жылына арналған жұмыс
жоспары
|
Жұмыстардың қорытындысы
|
|
|
|
Сурдопедагог_____________________________________________________________
ЕҚД және СТҚ
мұғалімі____________________________________________________
Тональды
аудиометриялық
мәліметтер
Оқушының
аты-жөні ____________________________________________________
Оқу жылы,
класс________________________________________________________
Бірінші жартыжылдық
Екінші
жартыжылдық
Оқу
жылы,
класс__________________________________________
Бірінші
жартыжылдық Екінші
жартыжылдық
Оқу жылы,
класс__________________________________________
Бірінші жартыжылдық Екінші
жартыжылдық
Психологиялық диагностиканың
қорытындысы
Оқушының
аты-жөні_____________________________________________________
Оқу жылы,
класс________________________________________________________
Диагностика
өткізген мерзімі
|
Диагностиканың
қорытындысы
|
Ұсыныстар
|
|
|
|
|
|
|
100
|
|
|
|
|
90
|
|
|
|
|
80
|
|
|
|
|
70
|
|
|
|
|
60
|
|
|
|
|
50
|
|
|
|
|
40
|
|
|
|
|
30
|
|
|
|
|
20
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
|
|
зейін
|
ес
|
ойлау
|
|
Психолог__________________________________________________________________
Лор-сурдологтың
зерттеуі
Оқушының
аты-жөні_____________________________________________________
Оқу жылы,
класс________________________________________________________
Зерттеу
нәтижесі:
Құлағы________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сөйлеу мүшелерінің
құрылысы: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мұрны______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Лор-сурдолог____________________________________________________________
Сөйлеу тілінің анықтылығын
тексеру
Мерзімі:_______________
класс___________________________
Оқушының
аты-жөні:____________________________________
Аудитордың
аты-жөні:____________________________________
№
|
Естіген сөздері (қалай естілгенін
жазу)
|
Дұрыс естіген
сөздер
|
1
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
4
|
|
|
5
|
|
|
6
|
|
|
7
|
|
|
8
|
|
|
9
|
|
|
10
|
|
|
11
|
|
|
12
|
|
|
13
|
|
|
14
|
|
|
15
|
|
|
16
|
|
|
17
|
|
|
18
|
|
|
19
|
|
|
20
|
|
|
21
|
|
|
22
|
|
|
23
|
|
|
24
|
|
|
25
|
|
|
қорытындысы
|
|
|
Мұғалім-дефектолог: