Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жеке, топтық және командалық тактикалық әрекеттер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп |
Ақадыр ауылының ЖОББ мектебі КММ |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
Хинаят Ержан |
||||
Сынып |
9 |
|
|
|
|
Күні |
9.04.2024 |
|
|
|
|
Қатысушылар саны: |
9 |
|
|
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
Бөлім |
Спорттық командалық ойындар арқылы бірлесе әрекет етуі |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Жеке, топтық және командалық тактикалық әрекеттер |
||||
Оқу мақсаттары |
9.1.5.1 - кең ауқымдағы дене жаттығуларының түрлі тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын құру, талдау және салыстыра білу |
||||
Сабақ мақсаттары |
Түрлі арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі дәлдікті, бақылауды және икемділікті дамыту |
||||
Бағалау критерийі |
Қозғалыс әрекеттерін бақылайды. Қимыл-қозғалыс үйлесімділігін сақтайды |
||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: ойындар олардың жеке де, сондай-ақ командалық та физикалық дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете және сипаттай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: кері серпу, ұшып келіп ұру, допты беру; допты лақтыру, қағып алу, алып жүру (қолмен/аяқпен), ұру; қарсы тұру, шабуыл, қорғаныс; тактика, проблема, шешім; қауіпсіздік; рөлдер және қалыптар: қорғаушы/шабуылдаушы, ойыншы, гол соғушы/қақпашы, орталық/бүйірлік, байланыстырушы; дәлді; орталық. Талқылауға арналған сұрақтар: - сендер бұл ойында қандай тактиканы қолдандыңдар? - сендер допты ұстап қалу немесе доппен ілгері жүру үшін қандай тактикаларды пайдаландыңдар? - бұл ойынды жақсырақ ойнау үшін, сендерге нені жетілдіру қажет – жекен немесе командалық дағдыларды ма? - сендер өз ойындарыңа қатысты қазір, қарсылас командаға қарсы ойынның бастапқы тәжірибесі болған кезде қандай шешімді басқаша қабылдар едіңдер? - сендер ойын ережесін сақтадыңдар ма? - ойындардағы қауіпсіздік туралы неліктен хабардар болуымыз керектігін айта аласыңдар ма? |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды. Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады. Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді. Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады. Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Ұялы телефон, планшет, ноутбук |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ