|
| Жоспар |
|
|
|
|
|
|
|
Жоспарланған |
| Жоспарланған іс-əрекет | Ресурстар |
уақыт |
| |
|
|
|
Басталуы
1- 8 мин
Ортасы 9-15
Тыңдалым
Жазылым
|
| Сәлемдесу үш тілде .Шаттық шеңбер ; үш тілде .Математика сабағы болғандықтан бірінші 1-10 ға дейін қазақша, орысша, ағылшынша санаймыз.Біз сабағымызды «Ой қозғау» әдісін қолдана отырып «3 –ші артық» деген дидактикалық ойын арқылы бастаймыз.1 .Алма,жүзім ,шырын қайсысы артық\шырын артық, алма,жүзім жеміс ,шырын сусын\2.Картоп ,пияз, банан қайсысы артық банан картоп пияз көкөніс ,банан жеміс .3 .Жаңбыр қар ,өзен \өзен артық қар жаңбыр жауады өзен ағады\4 .Шырын сүт нан \нан артық шырын сүтті ішеміз, нанды шайнап жейміз\
Ынталандыру. Балалар сендер таңғы аста не жедіңдер?Тамақ пайдалы болдыма ?Қандай тамақтар пайдалы екенің ұсыну.Мақсат қою \проблемалық жағдай\Ал енді бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: “Жемістер мен көкөністер” жайлы мысалдар щығарып суретін боямыз,жемістер мен көкөністердің айтысын тыңдап ,Жемітер мен көкөністер туралы кішкене ғана түсінік беру. Тапсырма Отбасында неше адам .?Ол жерде әкесі ; 2 шабдалы, 1 алмұрт.Анасы : 3 алхоры,3 шабдалы.Қызы : 2 алмұрт, 2 алма.Үлкен ұлы : 1 шабдалы, 3 алмұртКіші ұлы \:4 құлпынай . 2 құлпынайӨздік жұмыс.:көрнекілік негізінді көрсете отыра жеке жеке тақтаға шығарып жаздыру. |
шырын артық, алма,жүзім жеміс ,шырын сусын а артық банан картоп пияз көкөніс ,банан жеміс .өзен артық қар жаңбыр жауады өзен ағады\нан артық шырын сүтті ішеміз, нанды шайнап жейміз\
Көкөністер мен жемістер пайдалы
,
Әліппе-дәптердегі 2+1=33+3=6 2+2=4 1+3=44+2=6 |
16-20 мин |
| ТапсырмаҮйренгенді қолдану және іскерлікті түзету. цифрларды бастырып жазуды орындау.Үлгісін көрсетіп, дұрыс айналдыра бастырып сызу.1 қадам.Торшаның жоғары оң жартысында дөңгелектей отырып және визуальды ортасына дейін сәл жеткізбей шағын жарты сопақша саламыз.2 қадам Жазуды жалғастырып,екінші жарты сопақшаға ауысамыз,ол алдынғыдан сәл үлкенірек болуы тиіс | Әліппе дәптердегі жазылым тапсырма |
|
| Ж\ 2 тап сандардың құрамына арналған мысалдарды құрастыру. Бұл балаларға мысалдарды шешкен кезде нәтижені санауды пайдалануға ғана емес, неғұрлым балаларға сандардың құрамын жаттай отырып, жылдам есептеуге көмектеседі |
|
|
|
|
|
1 мин |
| Сергіту сәт : |
|
22-33 мин |
|
|
|
|
|
3 тапсырма Әліппе дәптердегі алмада тұрған мысалдарды шығару «Кір жайғыш» әдісін пайдалана отырып алмаларды кір жайғышқа іліп артындағы мысалдардын мәнің тауып алмаларды бояу . Жеке жеке балаларды шы5арып отыру | Әліппе дәптердегі |
|
|
|
| Тапсырмаларды орындау |
|
|
4 тапсырма. Сабақты қорыта келе Жемістер мен көкөністерді пайдалана отырып екі себетке жинастыру . Жинастыру барысында оның не екенің түсініп көлемін айтып жемісін бөлек себетке ,көкөністі бөлек себетке жинастыру .Мыс :алма қызыл тәтті көлемі домалақ, лимон қышқыл сары сопақша ,кортоп қоңыр көкөніс ,пияз ащы көкөніс дегендей т ,б өз себеттеріне жинау |
|
|
Рефлексия |
|
33-35 мин | Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. |
|
| Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы |
|
| бағалауды ұсынады. |
|
| Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі |
|
| сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. |
|
| Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті |
|
| салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын |
|
| жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті |
|
| салуға болады. |
|
|
|
|