Жеңіл атлетика

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жеңіл атлетика

Материал туралы қысқаша түсінік
А.Байтұрсыновтың «Ел бүгіншіл менікі ертеңгі үшін» өлеңін тыңдайды. Өлең идеясын «Мәңгілік ел - мұратым» идеясымен байланыстырып талдайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім атауы

Мәңгілік Ел – мұратым. Стилистика

Сабақтың тақырыбы

Балам дейтін ел болмаса, елім дейтін бала қайдан болсын

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (Жолдау) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау

Сабақтың мақсаттары

Оқушыларды қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (Жолдау) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдауға үйрету.

Бағалау критерийлері

Тыңдалым бойынша:

  • Оқушылар қоғамдық-саяси, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндерді түсініп тыңдайды.

  • Мақсатты аудиторияны анықтайды және дәлелдейді.

  • Мәтіндегі көркемдегіш құралдардың рөлін талдайды.

Тілдік мақсаттар

Сөз, сөйлем деңгейі. Мәтіндегі сөздердің қолданысын, автордың ойды жеткізудегі сөз таңдауын талдау кезінде жүргізілетін сараптама.

Пәнаралық байланыс

Тарих пәні

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

5 минут

Қызығушылығын ояту

Тыңдалымалды тапсырма

Тыңдалымалды тапсырма

  • Әр топ мәтіннен түсінгенін «оның ойынша» деп бастап, мәтіндегі автордың негізгі ойын жеткізеді.

  • Оқып болған соң мәтін бойынша топ ішінде мақсатты аудиториясын анықтайды.


http://zhasorken.kz/%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D0%BC-%D0%B4%D0%B5%D0%B9%D1%82%D1%96%D0%BD-%D0%B5%D0%BB-%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B0/





Сабақтың ортасы



Тыңдалымалды тапсырма

10 минут




Тыңдалым

10 минут

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.

10 минут

Мағынаны тану сатысы

Тыңдалым

"ФОРУМ "Білімді жастар- Мәңгілік елдің болашағы"

видео презентация.

Менің елім ... деп бастап, сынып оқушылары ой жалғастырып, пікірлерін ортаға салады.


Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.

А.Байтұрсыновтың «Ел бүгіншіл менікі ертеңгі үшін» өлеңін тыңдайды. Өлең идеясын «Мәңгілік ел - мұратым» идеясымен байланыстырып талдайды.

https://www.youtube.com/watch?v=lLagRvOGxM8















https://www.youtube.com/watch?v=rWThkUF6Xr8

Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс:

Ең қиыны .... ... ...

Ең жеңілі .... ... ...


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)




Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?







Бағалау критерийі

Дескриптор

мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру.

Мәтіндегі сөз таңдау, сөз қолдану (қисыны), сөз әрлеу

Мәтін идеясы бойынша көзқарастарын ортаға салып, дискуссияға түседі.



Аудиовидео мен мәтіннен алған ойларын «Мәңгілік ел – мұратым» идеясымен байланыстыра талдайды.


Тыңдалған мәтін бойынша сұрақтар құрастырады.


Топ сұрақтарына жауап беруге қатысады.


Мәтіндегі сөздердің қолданысын, автордың ойды жеткізудегі сөз таңдауына талдау жүргізеді.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.12.2020
736
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі