Сабақтың
басы
5 мин
2. Теориялық
бөлім (10 минут)
Сабақтың
ортасы
25-мин
|
-
Оқушылармен
сәлемдесу, сабаққа дайындығын
тексеру.
-
Сабақтың мақсаты мен
бағалауларды таныстыру.
-
Топқа бөлу
(карточкалар арқылы немесе жер сілкінісі болатын орындар бойынша –
үй, мектеп, көше).
-
Мұғалім: «Жер
сілкінісі туралы не біледі?» деген сұрақ
қояды.
-
Оқушылар өз ойларымен
бөліседі.
-
Жер
сілкінісінің себептері мен салдары туралы қысқаша ақпарат
беріледі.
2. Теориялық бөлім (10
минут)
Жер сілкінісі кезіндегі қауіпсіздік
шаралары:
✅ Жерсілкінісі
алдында:
-
Үйде ауыр жоғары сөрелерге
қоймау.
-
Төтенше жағдай сөмкесін дайындау
(құжаттар, су, дәрі-дәрмек,
фонарь).
-
Отбасы мүшелерімен эвакуация жоспарын
зерттеу.
✅ Жер сілкінісі
кезінде: Үйде
қарай:
-
Үстелдің астына немесе мықты телефонның
жанына тығылу.
-
Терезе, айна, шкафтардан
сақтаңыз.
-
Лифтіні
пайдаланубау.
Мектепте:
-
Мұғалімнің нұсқауын
тыңдау.
-
Қабырғаға жақын тұру немесе партаның
астына кіру.
-
Ғимараттан қашып шығу (сілкініс кезінде сыртқа
шығу қауіпті).
Көшеде:
-
Ғимараттардан, электр бағандарынан,
ағаштардан алыс болады.
-
Ашық алаңға
шығу.
-
Көлік жүргізіп бара жатсаңыз, көлікті тоқтатып,
ішінде қалу.
✅ Жерсілкінісінен
кейін:
-
Ғимараттың жағдайын тексеру, қажет
болса, эвакуация жасау.
-
Газ, электр желісін тексеру (газдың ісі
шықса, өшіру).
-
Радио немесе жаңалықтар арқылы
ақпаратты тыңдау.
-
Дүрбелеңге салынбау, басқаларға көмек
көрсету.
|
Әнұран айтады.
Оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жағымды
психологиялық ахуал
тудырады.


Оқушылар сұраққа
жауап береді.

Тақырыпқа назар
аударады.Мағынасы бойынша өз ойларын
айтады.

Қойылған сұрақтарға
жауап берді.



|
Белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Смарт
экран
|