Материалдар / Жердің тектоникалық қозғалыстары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жердің тектоникалық қозғалыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жердің тектоникалық қозғалыстары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2023
204
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Литосфераның тектоникалық қозғалыстары


Бөлім:

3. Физикалық география

3.1 Литосфера

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Литосфераның тектоникалық қозғалыстары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.1.3 -Жер қыртысының тектоникалық қозғалыстарын талдайды: дрейф, коллизия, субдукция, спрединг.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Материктер мен мұхит астындағы жер қыртыстарының бір-бірінен айырмашылығын түсіндіреді

Көпшілік оқушылар үшін:

Жер қыртысының тектоникалық қозғалыстарын талдайды.

Кейбір оқушылар үшін:

Жердің тектоникалық құрылымы мен литосфералық плиталардың орналасуын картадан көрсетіп оны сипаттайды

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.


https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/ әдісі арқылы топқа бөлінеді.

1 топ: Платформа

2 топ: Геосинклиналь

3 топ: Тектоника


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар тез кездейсоқ әдіспен топқа бөлінеді

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/

ДК экраны


Үй тапсырмасы

(ҮЖ) Үй жұмысы

«Kahoot» бағдарламасы арқылы үйге берілген тақырып бойынша тест береді





Смартфон арқылы интерактивті тақтадан шыққан тест сұрақтарына жауап береді

Балдық шкала бойынша

1 сұрақ – 1 балл

Барлығы 10 сұрақ


Тиімділігі: 5 мин ішінде барлық сыныптан береді.

https://create.kahoot.it/details/9146f7b0-d356-42c1-9af6-b3e3f52e3bed


Жаңа сабақ


(Ұ) «Түртіп алу» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа сай видео көрсетіледі. Видеодағы деректерді толықтырып түсіндіреді.

Оқушыарға сұрақ қояды.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбын түсінгегдігіне көз жеткізеді

Оқушылар видеоны көреді.


Жаңа ұғымдарды дәптерлеріне жазады


Түсінбеген жерлерін мұғалімнен сұрайды


Сұрақтарға жауап беріп тақырып бойынша ұжымдық талдауға қатысады

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.


https://youtu.be/F9xbqnSP2i8



Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы.

Ұғымдармен жұмыс.

31 мин.

«LearningApps» бағдарламасы арқылы «Сәйкесін тап» әдісі.


Бағдарламаның qr коды беріледі. Тапсырманы түсіндіреді

Жеке жұмыс:

Әр оқушы орнында анықтаманы суретпен сәйкестендіреді және бір оқушы тақтаға шығып тапсырманы орындайды. .

Дексриптор:

Жалпы -3 балл.


-Субдукцияны анықтайды

- Коллизияны анықтайды

-Спредингті анықтайды



Интер тақта

Жұмыс дәптерлері.


https://learningapps.org/watch?v=podwy0xk322


Жұптық жұмыс

«Activinspire» тақтасы бойынша таулардың биіктігі кестесін ұсынады..

Атлас картамен жұмыс жасайды

Тапсырма:

Activinspire бағдарламасында орналасқан тапсырманы орындайды.

Атлас картадан аласа, орташа, биік тауларды анықтайды және суретке орналастырады.

Дескриптор:

Жалпы -4 балл.

- Алас тауларды анықтайды

-Орташа тауларды анықтайды.

-Биік тауларды анықтайды

-Қажетсуретке биіктіктері бойынша орналастырады


Атлас карта

https://drive.google.com/file/d/12DcfNvgBgmq-4xECWwzfsA3eywtrPwrB/view?usp=sharing




Топтық жұмыс

«Қолдану және Сараптау» деңгейіндегі тапсырманы орындатады.

«Кездейсоқ дөңгелек» әдісі арқылы 3 топқа тапсырма беріледі

Тапсырма:


1.Платформа дегеніміз не? Мысал келтір


2.Платформа дегеніміз не? Мысал келтір

3.Тақталар мен геосинклиналды аймақтардың жер бедерінің пішіндеріне салыстырыңдар.

Оқушылар осы сұрақтар бойынша топпен дайындалып, қорғайды

Дескриптор:

Жалпы -3 балл.


-Платформаны анықтайды, мысал келтіреді, қорғайды

-Геосинклиналды анықтайды, мысал келтіреді, қорғайды.

-Екеуінің айырмашылығын ажыратады, қорғайды, мысал келтіреді




https://pickerwheel.com/pw?id=N47Kj


Топтар бірін-бірі бағалайды


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабақ барысында жинаған ұпайлары бойынша бағаланады.


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі.

«Жапондық бағалау» әдісі.

1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!