Ұйм. сәт.Сәлемдесу. Видео
қарау
https://www.youtube.com/watch?v=OfgfnZZdMlI#t=18
https://www.youtube.com/watch?v=VOLDxbcuGjc
Видеода көргендеріңіз
туралы не айта аласыз?
Мына екі суретте не
көрсетілген?
Слайд
1

(Жұптықжұмыс)
Келесі жағдайлар үшін ұқсас
этаптарды ұйымдастырыңдар және
көрсетіңдер:
-түскі ас
дайындау,
-үй жұмысын
дайындау
- Үйді жинау
(
- үйде жөндеу жұмысын
жүргізу
Оқушылар мұны әртүрлі
көзқараста көрсетуі мүмкін: анасы мұны қалай көреді, шын
мәнісіндеқалай, бұлқалайболуыкерек.
Сабақта біз не
туралысөйлесеміз?
Кілттік
сөйлемдер: БҚЕ өмірлік циклы.
Функцияның графигі ретінде БҚЕ –нің өмірлік циклдың этаптарын
(К)берілген суретке ұқсастрып
көрсетіңіз.

Карточкалардың көмегімен
классты 4 топқа бөлу. (БҚЕ өмірлік цикл моделдерінің кесілген
суреттері)
Каскадты, спиральды,
итерациялық,прототиптеу(түпүлгісіналу). Әрбір сурет 3 бөлікке
бөлінген.
Сөйтіп, енді жобаны қалай
құру керектігін үйренеміз. Өйткені біз кейде істегенімізді өзгертіп
жатамыз, немесе дұрыстау үшін бір «қадам» артқа қайтамыз. Сендердің
міндеттерің топтар бойынша келесі тақырыптарға постер жасау немесе
презентация дайындау:
БҚЕ – нің ҚАНДАЙ ЗЕРТТЕУ
МОДЕЛДЕРІ БАР?
Оқушылар бұл моделдер
туралы білмегендіктен, оларға осы моделдерді анықтап, келесі жоспар
бойынша постер құрау керек деген тапсырма
беріледі:
-
ӨЦ моделдерін
анықтау
-
Бұл моделдің плюстары мен
минустары.
Ағылшын тілінде кілттік
терминдердің аудармасын жазу (CLIL)
1 топ Спиральды
модель

-
ӨЦ
спиральдықмоделінанықтау
-
Бұлмодульдыңплюстары мен
минустары.
Ағылшын тілінде кілттік
терминдердің аудармасын жазу (CLIL)
2 группа Каскадты
модель

-
ӨЦ каскадты моделін
анықтау
-
Бұл модульдың плюстары мен
минустары.
Ағылшын тілінде кілттік
терминдердің аудармасын жазу (CLIL)
3
группа
Итерациондық
модель

-
ӨЦмоделінанықтау
-
Бұлмодульдыңплюстары мен
минустары.
Ағылшын тілінде кілттік
терминдердің аудармасын жазу (CLIL)
4
топ
Прототиптеу
(түпнұсқасыналу)

-
ӨЦ
моделінанықтау
-
Бұлмодульдыңплюстары мен
минустары.
Ағылшын тілінде кілттік
терминдердің аудармасын жазу (CLIL)
Әрбір топ ортаға шығып ӨЦ
моделінің түрі бойынша презентация
көрсетеді.
Келесі жағдайлар үшін
этаптарды көрсетеді:
-түскі ас дайындау (1
топ)
-үй жұмысын дайындау (2
топ)
- үйді жинастыру (3 топ
)
Әрбір топқа өз
презентациясын қорғауға: 4 мин.
(мақсаты: дивергенттік ойлауды
дамыту)
Қорытындылау: Стратегия
Карусель.
Схемаға байланысты әрбір
топтан «спикерлер» басқа топқа олардың ӨЦ БҚЕ бір моделі туралы
айтады
2
4
3
2
1
.ӨЦ қандай этаптары бар

(ФБ) Жазбаша формативтік
бағалауды орындайды
|