Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:


    Мектеп:

    7.3А Жобалық жұмыс

    Мұғалімнің аты - жөні: Калкеева

    Күні/сынып:













    Қатысушылар саны/қатыспағандар:













    Сабақтың тақырыбы: «Жоба құжаттамасы»

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.4.1.1Өңделіп жатқан жобаның интерфейсін жасаудағы талаптарды орындау

    Сабақтың мақсаты

    Барлықоқушыларбілетінболады:

    Бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклінің кезеңдерін

    Кемдегенде БҚЕ ӨЦ-нің төртмоделін білуі керек

    Жобалық қызмет бойынша қалай есеп жазу керек; бағдарламау жүйелері мен тілдерді классификациялау және оларды жобаны орындау кезіндетаңдау.

    Оқушылар істей алады:

    БҚЕ ӨЦ –ға мысалдар келтіреді

    Жобалық қызмет бойынша есепжазу


    Оқушыларкомпьютерлікжобалардақолданылатынзерттеулердіңәртүрлімоделдерітуралытүсінікалады

    Жетістік критерийі

    • бағдарламау тілдері мен бағдарламау жүйелерінің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын зерттейді;

    • Бағдарламау тілдерінің артықшылқтары мен кемшіліктерін салыстырады;

    • Бағдарламау тілдерін жүйелейді;

    Тілдік мақсаттары


    Оқушылар біледі:

    Жобалық қызмет бойынша қалай есеп жазу керек; бағдарламаужүйелері мен тілдерді классификациялау және оларды жобаны орындау кезінде таңдау.

    Оқушылар істей алады:

    Бағдарламау жүйесінен бағдарламау тілін айыра алады; әртүрлі бағдарламау тілдерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды; жобалық қызмет бойынша есеп жазады.


    Пәндік лексика және терминология:


    Ақпараттық модель


    InformationModel

    Декомпозиция


    decomposition

    Бағдарламанықамтамасызетудізерттеумоделі

    softwaredevelopmentmodel


    Бағдарламанықамтамасызетудіңөмірлікциклі

    softwarelifecycle


    Бағдарламанықамтамасызетудіңмодельдеуэтаптары

    Stagesofsimulationsoftware


    Хат/диалогүшін пайдалы сөйлемшелер:

    Бағдарламау тілі – бұл …

    Бағдарламау жүйесіне келесілер кіреді…

    Бағдарламау тілі келесілер бойынша жүйеленеді …

    Менің жобамның тақырыбы, мақсаты және міндеттері….


    Құндылықтарға баулу

    • Өмір бойы оқу;

    • Құрметтеу;

    • Ынтымақтастық.

    Пән аралық байланыс

    Тарих.

    АКТ қолдану дағдылары

    ЖК – да жұмыс істеу дағдысы.

    Бастапқы білім

    Бағдарламау тілдері туралы алдында алған білімдері.




    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған қызмет


    Ресурстар



    Сабақтың басы






    5-7 мин








































    Орындауға 10 мин










    18-20 мин

    Жаңа тәсілдер модулі



































    21-40 мин

    Критикалық ойлау модулі














































    CLIL















    2сабақ




    41- 55 мин

    Модуль

    Талантты және дарындыларды оқыту












    56-65 мин







    66-80 мин


    Ұйм. сәт.Сәлемдесу. Видео қарау

    https://www.youtube.com/watch?v=OfgfnZZdMlI#t=18

    https://www.youtube.com/watch?v=VOLDxbcuGjc

    Видеода көргендеріңіз туралы не айта аласыз?

    Мына екі суретте не көрсетілген?

    Слайд 1

    (Жұптықжұмыс)

    Келесі жағдайлар үшін ұқсас этаптарды ұйымдастырыңдар және көрсетіңдер:

    -түскі ас дайындау,

    -үй жұмысын дайындау

    - Үйді жинау (

    - үйде жөндеу жұмысын жүргізу

    Оқушылар мұны әртүрлі көзқараста көрсетуі мүмкін: анасы мұны қалай көреді, шын мәнісіндеқалай, бұлқалайболуыкерек.

    Сабақта біз не туралысөйлесеміз?


    Кілттік сөйлемдер: БҚЕ өмірлік циклы. Функцияның графигі ретінде БҚЕ –нің өмірлік циклдың этаптарын (К)берілген суретке ұқсастрып көрсетіңіз.


    Карточкалардың көмегімен классты 4 топқа бөлу. (БҚЕ өмірлік цикл моделдерінің кесілген суреттері)

    Каскадты, спиральды, итерациялық,прототиптеу(түпүлгісіналу). Әрбір сурет 3 бөлікке бөлінген.

    Сөйтіп, енді жобаны қалай құру керектігін үйренеміз. Өйткені біз кейде істегенімізді өзгертіп жатамыз, немесе дұрыстау үшін бір «қадам» артқа қайтамыз. Сендердің міндеттерің топтар бойынша келесі тақырыптарға постер жасау немесе презентация дайындау:

    БҚЕ – нің ҚАНДАЙ ЗЕРТТЕУ МОДЕЛДЕРІ БАР?


    Оқушылар бұл моделдер туралы білмегендіктен, оларға осы моделдерді анықтап, келесі жоспар бойынша постер құрау керек деген тапсырма беріледі:

    1. ӨЦ моделдерін анықтау

    2. Бұл моделдің плюстары мен минустары.

    Ағылшын тілінде кілттік терминдердің аудармасын жазу (CLIL)


    1 топ Спиральды модель


    1. ӨЦ спиральдықмоделінанықтау

    2. Бұлмодульдыңплюстары мен минустары.

    Ағылшын тілінде кілттік терминдердің аудармасын жазу (CLIL)




    2 группа Каскадты модель


    1. ӨЦ каскадты моделін анықтау

    2. Бұл модульдың плюстары мен минустары.

    Ағылшын тілінде кілттік терминдердің аудармасын жазу (CLIL)


    3 группа

    Итерациондық модель


    1. ӨЦмоделінанықтау

    2. Бұлмодульдыңплюстары мен минустары.

    Ағылшын тілінде кілттік терминдердің аудармасын жазу (CLIL)

    4 топ

    Прототиптеу (түпнұсқасыналу)

    1. ӨЦ моделінанықтау

    2. Бұлмодульдыңплюстары мен минустары.

    Ағылшын тілінде кілттік терминдердің аудармасын жазу (CLIL)

    Әрбір топ ортаға шығып ӨЦ моделінің түрі бойынша презентация көрсетеді.

    Келесі жағдайлар үшін этаптарды көрсетеді:

    -түскі ас дайындау (1 топ)

    -үй жұмысын дайындау (2 топ)

    - үйді жинастыру (3 топ )

    Әрбір топқа өз презентациясын қорғауға: 4 мин.

    (мақсаты: дивергенттік ойлауды дамыту)


    Қорытындылау: Стратегия Карусель.

    Схемаға байланысты әрбір топтан «спикерлер» басқа топқа олардың ӨЦ БҚЕ бір моделі туралы айтады

    2Shape4 Shape3 Shape2 Shape1

    4

    3

    2

    1

    .ӨЦ қандай этаптары бар


    Shape6 Shape5



    (ФБ) Жазбаша формативтік бағалауды орындайды

    Интерактивт ітақта

    https://www.youtube.com/watch?v=OfgfnZZdMlI#t=18


    Сабаққа презентация «БҚЕ ӨЦ моделдері»

    (слайд 1-2)













    https://www.google.kz/url?sa=t&rct=

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Калкеева Балжан Ермухамбетовна
    18 Қараша 2020
    2816
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жобалық жұмыс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жобалық жұмыс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Барлықоқушыларбілетінболады: Бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклінің кезеңдерін Кемдегенде БҚЕ ӨЦ-нің төртмоделін білуі керек Жобалық қызмет бойынша қалай есеп жазу керек; бағдарламау жүйелері мен тілдерді классификациялау және оларды жобаны орындау кезіндетаңдау. Оқушылар істей алады: БҚЕ ӨЦ –ға мысалдар келтіреді Жобалық қызмет бойынша есепжазу Оқушыларкомпьютерлікжобалардақолданылатынзерттеулердіңәртүрлімоделдерітуралытүсінікалады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:


    Мектеп:

    7.3А Жобалық жұмыс

    Мұғалімнің аты - жөні: Калкеева

    Күні/сынып:













    Қатысушылар саны/қатыспағандар:













    Сабақтың тақырыбы: «Жоба құжаттамасы»

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.4.1.1Өңделіп жатқан жобаның интерфейсін жасаудағы талаптарды орындау

    Сабақтың мақсаты

    Барлықоқушыларбілетінболады:

    Бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклінің кезеңдерін

    Кемдегенде БҚЕ ӨЦ-нің төртмоделін білуі керек

    Жобалық қызмет бойынша қалай есеп жазу керек; бағдарламау жүйелері мен тілдерді классификациялау және оларды жобаны орындау кезіндетаңдау.

    Оқушылар істей алады:

    БҚЕ ӨЦ –ға мысалдар келтіреді

    Жобалық қызмет бойынша есепжазу


    Оқушыларкомпьютерлікжобалардақолданылатынзерттеулердіңәртүрлімоделдерітуралытүсінікалады

    Жетістік критерийі

    • бағдарламау тілдері мен бағдарламау жүйелерінің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын зерттейді;

    • Бағдарламау тілдерінің артықшылқтары мен кемшіліктерін салыстырады;

    • Бағдарламау тілдерін жүйелейді;

    Тілдік мақсаттары


    Оқушылар біледі:

    Жобалық қызмет бойынша қалай есеп жазу керек; бағдарламаужүйелері мен тілдерді классификациялау және оларды жобаны орындау кезінде таңдау.

    Оқушылар істей алады:

    Бағдарламау жүйесінен бағдарламау тілін айыра алады; әртүрлі бағдарламау тілдерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды; жобалық қызмет бойынша есеп жазады.


    Пәндік лексика және терминология:


    Ақпараттық модель


    InformationModel

    Декомпозиция


    decomposition

    Бағдарламанықамтамасызетудізерттеумоделі

    softwaredevelopmentmodel


    Бағдарламанықамтамасызетудіңөмірлікциклі

    softwarelifecycle


    Бағдарламанықамтамасызетудіңмодельдеуэтаптары

    Stagesofsimulationsoftware


    Хат/диалогүшін пайдалы сөйлемшелер:

    Бағдарламау тілі – бұл …

    Бағдарламау жүйесіне келесілер кіреді…

    Бағдарламау тілі келесілер бойынша жүйеленеді …

    Менің жобамның тақырыбы, мақсаты және міндеттері….


    Құндылықтарға баулу

    • Өмір бойы оқу;

    • Құрметтеу;

    • Ынтымақтастық.

    Пән аралық байланыс

    Тарих.

    АКТ қолдану дағдылары

    ЖК – да жұмыс істеу дағдысы.

    Бастапқы білім

    Бағдарламау тілдері туралы алдында алған білімдері.




    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған қызмет


    Ресурстар



    Сабақтың басы






    5-7 мин








































    Орындауға 10 мин










    18-20 мин

    Жаңа тәсілдер модулі



































    21-40 мин

    Критикалық ойлау модулі














































    CLIL















    2сабақ




    41- 55 мин

    Модуль

    Талантты және дарындыларды оқыту












    56-65 мин







    66-80 мин


    Ұйм. сәт.Сәлемдесу. Видео қарау

    https://www.youtube.com/watch?v=OfgfnZZdMlI#t=18

    https://www.youtube.com/watch?v=VOLDxbcuGjc

    Видеода көргендеріңіз туралы не айта аласыз?

    Мына екі суретте не көрсетілген?

    Слайд 1

    (Жұптықжұмыс)

    Келесі жағдайлар үшін ұқсас этаптарды ұйымдастырыңдар және көрсетіңдер:

    -түскі ас дайындау,

    -үй жұмысын дайындау

    - Үйді жинау (

    - үйде жөндеу жұмысын жүргізу

    Оқушылар мұны әртүрлі көзқараста көрсетуі мүмкін: анасы мұны қалай көреді, шын мәнісіндеқалай, бұлқалайболуыкерек.

    Сабақта біз не туралысөйлесеміз?


    Кілттік сөйлемдер: БҚЕ өмірлік циклы. Функцияның графигі ретінде БҚЕ –нің өмірлік циклдың этаптарын (К)берілген суретке ұқсастрып көрсетіңіз.


    Карточкалардың көмегімен классты 4 топқа бөлу. (БҚЕ өмірлік цикл моделдерінің кесілген суреттері)

    Каскадты, спиральды, итерациялық,прототиптеу(түпүлгісіналу). Әрбір сурет 3 бөлікке бөлінген.

    Сөйтіп, енді жобаны қалай құру керектігін үйренеміз. Өйткені біз кейде істегенімізді өзгертіп жатамыз, немесе дұрыстау үшін бір «қадам» артқа қайтамыз. Сендердің міндеттерің топтар бойынша келесі тақырыптарға постер жасау немесе презентация дайындау:

    БҚЕ – нің ҚАНДАЙ ЗЕРТТЕУ МОДЕЛДЕРІ БАР?


    Оқушылар бұл моделдер туралы білмегендіктен, оларға осы моделдерді анықтап, келесі жоспар бойынша постер құрау керек деген тапсырма беріледі:

    1. ӨЦ моделдерін анықтау

    2. Бұл моделдің плюстары мен минустары.

    Ағылшын тілінде кілттік терминдердің аудармасын жазу (CLIL)


    1 топ Спиральды модель


    1. ӨЦ спиральдықмоделінанықтау

    2. Бұлмодульдыңплюстары мен минустары.

    Ағылшын тілінде кілттік терминдердің аудармасын жазу (CLIL)




    2 группа Каскадты модель


    1. ӨЦ каскадты моделін анықтау

    2. Бұл модульдың плюстары мен минустары.

    Ағылшын тілінде кілттік терминдердің аудармасын жазу (CLIL)


    3 группа

    Итерациондық модель


    1. ӨЦмоделінанықтау

    2. Бұлмодульдыңплюстары мен минустары.

    Ағылшын тілінде кілттік терминдердің аудармасын жазу (CLIL)

    4 топ

    Прототиптеу (түпнұсқасыналу)

    1. ӨЦ моделінанықтау

    2. Бұлмодульдыңплюстары мен минустары.

    Ағылшын тілінде кілттік терминдердің аудармасын жазу (CLIL)

    Әрбір топ ортаға шығып ӨЦ моделінің түрі бойынша презентация көрсетеді.

    Келесі жағдайлар үшін этаптарды көрсетеді:

    -түскі ас дайындау (1 топ)

    -үй жұмысын дайындау (2 топ)

    - үйді жинастыру (3 топ )

    Әрбір топқа өз презентациясын қорғауға: 4 мин.

    (мақсаты: дивергенттік ойлауды дамыту)


    Қорытындылау: Стратегия Карусель.

    Схемаға байланысты әрбір топтан «спикерлер» басқа топқа олардың ӨЦ БҚЕ бір моделі туралы айтады

    2Shape4 Shape3 Shape2 Shape1

    4

    3

    2

    1

    .ӨЦ қандай этаптары бар


    Shape6 Shape5



    (ФБ) Жазбаша формативтік бағалауды орындайды

    Интерактивт ітақта

    https://www.youtube.com/watch?v=OfgfnZZdMlI#t=18


    Сабаққа презентация «БҚЕ ӨЦ моделдері»

    (слайд 1-2)













    https://www.google.kz/url?sa=t&rct=

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 10 сынып
    18.11.2020
    2816
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Калкеева Балжан Ермухамбетовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации