
Калкеева Балжан Ермухамбетовна
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 27 материал
«Қауіпсіз интернет» акциясы бойынша Екіаша орта мектебінде 27 қазаннан -30 қазан аралығында камелетке толмағандардың ортасында интернет ресурстарды қолдану мәдениетін қалыптастыру, балалардың Интернетке кіру белсенділігін бақылауға қатысты Интернет-қызметтерде ересек қолданушылардың жауапкершілігін жоғарылату үшін ақпарттық – түсіндіру жұмыстары жүргізілді.
Басқа
Мақала
Басқа
28 қазан күні «Қауіпсіз интернет» республикалық ақпараттық науқанының аясында информатика пәні мұғалімдері Б.Калкеева мен М.Каирбекова бірлескен түрде «Интернет және әлем» тақырыбында 6-8 сынып оқушыларымен презентация қорғау өткізілді. Негізгі мақсаты: Оқушылардың интернет жайында түсінігін анықтай отырып, тіл байлығын, ой ұшқырлығын дамыту. Бүкіләлемдік өрмек – интернетке байланысты оқушылардың білімдерін нығайту, тиянақтау. Іс-шара барысында оқушылар қауіпсіз интернет тақырыбына байланысты презентацияларын қорғады.
Басқа
Мақала
Басқа
Бөлім:
Робототехника
Педагогтің аты-жөні Калкеева Балжан Ермухамбетовна
Күні:
Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Түс датчигі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 4.5.1.1 түс датчигін қолдану
Сабақтың мақсаты Түс датчигімен, оның баптауларымен және жұмыс істеу принциптерімен танысу. Объектінің түсін анықтауға арналған бағдарлама жасау.
Информатика
Ашық сабақ
4 сынып
Барлықоқушыларбілетінболады: Бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклінің кезеңдерін Кемдегенде БҚЕ ӨЦ-нің төртмоделін білуі керек Жобалық қызмет бойынша қалай есеп жазу керек; бағдарламау жүйелері мен тілдерді классификациялау және оларды жобаны орындау кезіндетаңдау. Оқушылар істей алады: БҚЕ ӨЦ –ға мысалдар келтіреді Жобалық қызмет бойынша есепжазу Оқушыларкомпьютерлікжобалардақолданылатынзерттеулердіңәртүрлімоделдерітуралытүсінікалады
Информатика
Сабақ жоспары
10 сынып
Негізгі сөздер мен тіркестер: Мұрағаттар-архиватор, мұрағаттау, сығу, шығару, Win RAR, Win ZIP, 7 ZIP Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Мұрағат деген – …, Мұрағаттау деген – …, мұрағаттау бағдарламасы дегеніміз – ..., Ақпаратты сығу – …, Ақпаратты мұрағаттан шығару – …. Талқылауға арналған тармақтар: Жай фалдар мен мұрағтталған файлдардың айырмашылықтарын салыстырады, кей форматтағы файлдардың сығылу пайыздардын аз екенін бағамдайды. Жазылым бойынша ұсыныстар: Бос ұяшықтарға сәйкес командаларды жазады. Кестені толтырады.
Информатика
Ашық сабақ
7 сынып
Барлық оқушылар: • Вирустар және вирусқа қарсы программаларды анықтайды. Көптеген оқушылар: • Компьютерлік вирустар мен антивирустарды жіктеп, айырмашылықтарын ажыратады. Кейбір оқушылар: • Компьютерлік вирустардан сақтанудың негізгі тәсілдерін тұжырымдайды. 1. Вирустардан қорғану жолдарын түсіндіреді 2. Компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау үшін антивирустік бағдарламаларды қолданады. Лексика мен терминалогия: вирус,құрт, трояндық программа, Kaspersky Anti –Virys , NOD 32, Avast Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Вирус пен антивирусқа қатысты сөз тіркестері мен сөйлемдерді пайдаланып, сипаттады. Жұптық, топтық бірлескен топтық жұмыс түрлерін ұйымдастыра отырып өз ойын пікірлерін дәлелдей білді. Бір – бірімен тығыз қарым- қатынаста болды Ұшқырлыққа, ойын тез жинақтауға дағдыланады. ағылшын тілі, биология
Информатика
Ашық сабақ
7 сынып
7.2.2.1.Мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдеу (форматтау) Барлық оқушылар: Мәтіндік процессорда кестелер салады, элементтерін пішімдейді. Көпшілік оқушылар үшін: Кестеге элементтерді орналастырады, кестелермен орындалатын амалдарды біледі. Кейбір оқушылар: Кесте мүмкіндіктерімен тәжірбие жүргізіп, күрделі құрылымдағы кесте құрады. • Мәтіндік процессорде кесте құрады • Мәтіндік редакторда пішімдеу (форматтау) әдістерін қолданады Оқушылар: - деректерді графикалық берілуі бойынша (диаграммалар) талдай алады Пәндік лексика және сөз тіркестері: Мәтіндік процессор/Текстовый процессор/ Word processor Ұяшық/ Ячейка/ cell Баған/ Столбец/ Column Диалог /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Кесте салу үшін біз… пайдаландық, себебі … - Ұяшықтарды біріктіру үшін … болады. - Жаңа баған құру үшін алдымен …, содан кейін …
Информатика
Ашық сабақ
7 сынып
Мақсаты. Мұқағали Мақатаевтың өмірімен таныстыру,ақын шығармаларыныңидеялық-көркемдік мазмұнын ашу,өлеңді мәнерлеп жатқа оқуға дағдыландыру.Талантты тұлғаның қайталанбас қасиеттерін оқушылар арасында насихаттау,ақынның жүрекке жеткен әндерін көңілдерге тоқу. Тәрбиелік мәні: Жеке тұлғаны рухани жан-жақты болуға тәрбиелеу,үлкенге құрмет кішіге ізет көрсетуге тәрбиелеу,оқушыларды шығармашылыққа, ізденімпаздыққа баулу. Әдіс-тәсілдер: Жеке оқушымен жұмыс,баяндау,әңгімелеу,іздендіру. Көрнекілігі: Ақынның портреті,шығармалар жинағы,ақын туралы естеліктер,буклет, сурет,альбом.
Сынып жетекші
Тәрбие сағаты
8 сынып
Барлық оқушылар: Компьютердегі деректерді қорғау жолдарын анықтайды. Оқушылардың басым бөлігі: Файлдарға құпия сөзді орнатуды қолданады. Кейбір оқушылар: Ақпаратты қорғау әдістерін түсінеді • Компьютердегі деректерді қорғау жолдарын анықтайды. • Құпия сөздің қолданылу себебін талдайды. • Құжатқа құпия сөзді орнату әдісін сипаттайды Файл, жүктеу, каталог, кеңейтілуі, бағдарлама Диалог: Бумадағы файл дегеніміз не? Жазылым: Файлдарды жүктеу, орналастыру, өзгерту Термин: Файл-файл-file Бума-каталог-catalogue Бағдарлама-программа-programma Бейнелеу пәнін суреттерді ретімен орналастыру мақсатында, ағылшын тілін үш тілде , орыс тілі.
Информатика
Сабақ жоспары
5 сынып
Барлық оқушылар: •Компьютерлік желі жіктеу түсінігін қалыптастыру. Көптеген оқушылар: • Компьютерлік желілердің түрлерін жіктеу. Кейбір оқушылар: • Желі топологиясын қолдану. • Компьютерлік желі түсінігін біледі. • Компьютерлік желілердің түрлерін жіктей алады. • Желілі топологиясын қолдану. Желі,локальді желі,арналар,корпоративтік желі,желілік хаттама,желілер топологиясы. - өзара ынтымақтастықта болу; - ақпараттық сауаттылықа жетелеу. - қарым-қатынасты дамыту Ағылшын тілі. Желі тұралы жалпы түсінік қалыптасқан.
Информатика
Сабақ жоспары
7 сынып
Функцияның графигін, қасиеттерін дұрыс анықтауға үйренеді, Білімін жүйелі пайдаланып үйренеді. Функцияның қасиеттерін және графикті пайдалана отырып, есептер шығаруды үйренеді. Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру Өзін-өзі реттеуді үйрету Постермен жұмыс ұйымдастыру Өз бетімен ізденіп, топпен жұмыс жасауға үйренеді Жұпта жұмыс жасау, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
Алгебра
Сабақ жоспары
8 сынып
Есептің қойылу сипаты бойынша алуан түрлі математикалық модельдерді екі топқа бөлуге болады: «егер … болса, не болады ?» және «… болу үшін, қалай жасау керек ?». Бірінші топқа – объектіге әсер ету нәтижесінде оның сипаттамасының өзгерісін зерттеуге арналған есептерді жатқызуға болады. Екінші топқа – объект белгілі бір параметрлерді қанағаттандыру үшін оған қалай әсер ету керек екендігін зерттеу есептерін жатқызуға болады. Модельдеу мақсаты анық тұжырымдалғанда ғана модель сәтті құрылады. Модельдеудің мақсаттары: қоршаған ортаны тану, берілген қасиеттеріне қарай объекті жасау, объектіні немемсе процесті басқару тиімділігі.
Информатика
Сабақ жоспары
9 сынып
Интернет – бүкіл әлемдегі миллиондаған компьютерлер мен ұялы сымтетіктерді бір-бірімен байланыстыратын орасан зор желі. Бұл байланыс түрі ХХ ғасырдың аяғында пайда болса да, әлемде зор қарқынмен дамып келеді. Қазіргі заманда қажеттілікті тудырып отырған бүкіл ғаламдық күш ретінде ғаламтор желісі Қазақстандық ересек адамдар мен жасөспірімдердің өміріне әсер етуде. Оның адам баласына берер пайдасы мен зияны да жетерлік. Адам ұялы сымтетіктер мен компьютерлерге отырған кезде міндетті түрде интернетті пайдаланады VK, YouTube, Google, Instagram, WhatsApp, Facebook сынды санмың желілер алысты жақындатып, осы шақтағы уақытта адамдардың бір-бірімен байланысуына және түрлі мағлұматтар алуына, тіпті бейнебайланыс орнатуға септігін тигізуде. Әрине техника дәуірінде жан-жақты болған жақсы ғой, бірақ әр нәрсенің өз уақыты, орны болуы керек емес пе?
Басқа
Мақала
Басқа
5.4.1.1 - қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау Кабинеттегі қауіпсіздік ережелерін және алғашқы жәрдем көрсету тәсілдерінбіледі. Қауіпсіздік техникасы ережелерін бұзу салдарын талдай алады Суреттер арқылы қауіпті және қауіпсіз әрекетті анықтайды. ҚТ ережелерінің бұзылу салдарын түсіндіреді. Алғашқы көмек көрсету тәсілдеріне мысал келтіреді Оқушылар: дене қалпын дұрыс ұстаудың маңыздылығы мәселесін талқылау (сөйлеу мен тыңдау дағдылары); денсаулықты қорғауға көмектесетін жаттығулар жиынтығын сипаттау (жазылым дағдылары) Білім алушының ҚТ жалпы біле отырып жауапкершілігі, ұқыптылық қасиеті артады. Бастауыш сыныпта дүниетану,ӨҚН сабақтарында қауіпсіздік ережелерімен танысқан. Ережелерді сақтай біледі.
Информатика
Сабақ жоспары
5 сынып
Процессор және оның сипаттамалары
8.1.1.1- қарапайым деңгейінде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіндіру.
Барлығы: қарапайым деңгейде процессордың қызметін білу.
Көпшілігі: қарапайым деңгейде процессор қызметін практикада пайдалану.
Кейбіреуі: процессор қызметін талдау.
- қарапайым деңгейде процессордың қызметін біледі
- қарапайым деңгейде процессордың қызметін қолданады
- процессордың қызметін талдайды
Монитор, пернетақта, жүйелік блок, енгізу, шығару, жад, процессор
Компьютердің қызметін анықтай отырып, білім беру жүйесін жаңғырту жолында қолдана білуге машықтандыру, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Математика, ағылшын тілі, биология
Компьютер мен қатты диск қызметін біледі
Информатика
Сабақ жоспары
8 сынып
5.3.2.1 алгоритм анықтамасын тұжырымдау
5.3.2.2 алгоритмді сөз түрінде ұсыну
Барлық оқушылар: Алгоритм анықтамасын және қасиеттерін білу.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Алгоритмді сөз түрінде ұсыну.
Кейбір оқушылар орындай алады: Математикалық есеп шығарудың алгоритмін құру.
1. Алгоритм анықтамасын біледі
2. Алгоритмді сөз түрінде ұсынады
3. Алгоритм құрады
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: алгоритм, алгоритм қасиеттері, блок сызба.
Сұқбатқа/хатқа арналған пайдалы сөздер топтамасы
Алгоритм – бұл…
Алгоритмнің қасиеттері: …
Алгоритм орындаушысы ...
Ұлттық қауіпсіздік құндылығын бағдарламалау арқылы жүзеге асыру, жауапкершілік, бірін-бірі құрметтеу
Сызу, математика
Информатика
Ашық сабақ
5 сынып
Компьютерлік жады
7.1.1.1. Компьютердің жады түрлерінің қызметін (жедел сақтау құрылғысы, тұрақты сақтау құрылғысы, сыртқы сақтау құрылғысы, кэш-жады) сиппаттау
Барлық оқушылар үшін: компьютердің жады туралы білу
Оқушылардың көпшілігі үшін:сыртқы және ішкі жадтың қызметін көрсету
Оқушылардың кейбіреуі үшін: сыртқы және ішкі жадтың қызметін түсіндіру
Компьютердің жады туралы біледі
Сыртқы және ішкі жадтың қызметін көрсетеді
Сыртқы және ішкі жадтың қызметін түсіндіреді
Жедел жад, кэш- жад, тұрақты жад, флешка, магниттік, лазерлік, винчестер, дискет,DVD, CD
Жауапкершілік, тиянақтылық, өмір бойы оқу
ағылшын, орыс тілі, сызу, геометрия
Процессор мен қатты дискінің қызметін қарапайым деңгейде біледі
Компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекеттін тусінеді
Информатика
Ашық сабақ
7 сынып
7.1.3.1- компьютерлік желілерді топтастыру
Барлық оқушылар үшін
Компьютерлік желі туралы білу
Оқушылардың басым бөлігі
Компьютерлік желілерді қолдану
Кейбір оқушылар
Компьютерлік желілерді топтастыруды талдау
- компьютерлік желі ұғымын біледі;
- компьютерлік желілерді қолданады;
- компьютерлік желіні топтастыруды талдайды.
Шлюз, желі, адаптер, коммутатор, концетратор,сервер, топология, шина, сақина, жұлдызша, клиент.
Қазақстандық партиотизм және азаматтық, ашықтық пен ынтымақтастықты қалыптастыру.
физика, география, сызу.
Компьютерлік жүйелер мен желілер
Информатика
Ашық сабақ
7 сынып
Кестедегі мәліметтерді есептеу және формулаларды қолдану
Барлық оқушылар: қарапайым есептеулерді білу
Көптеген оқушылар: формулаларды қолдану
Кейбір оқушылар:формуланыңкүрделі түрлерін қолдану
1. Қарапайым есептеулерді біледі
2. Қарапайым формулаларды қолданады
3. Формуланың күрделі түрлерін қолданады
Терминдермен жұмыс
сілтеме – ссылка - link
относительная ссылка – салыстырмалы сілтеме- rexlative link, абсолютная ссылка – абсолюттік сілтеме - absolute link, аралас сілтеме – смешанная ссылка - mixed link
Еңбекті бағалауға үйрету; жауапкершілікке, нақтылыққа, жинақылыққа тәрбиелеу.
математика, ағылшын, орыс тілі
Информатика
Сабақ жоспары
8 сынып
Сауалнама
1)Күнделікті жүргізілген сабақ маған ұнайды.
А) ұнайды
В)ұнамайды
С)маған ол маңызды емес
Д)жауап бергім келмейді
2) Сабаққа өзгеріс енгенін қалайсыз ба?
А) ия
В) жоқ
С) маған күнделікті сабақ ұнайды
Д) маған ол маңызды емес
3)Сабақтың өтуіне өзгеріс енгізетін болсаңыз, бірінші неніөзгерткіңіз келеді? Өз ойыңызды
жазыныз:............................................................................
4) Мен сабақта
А) Өз бетіммен жұмыс жасағанды ұнатамын.
В) Жұппен (екі адам) жұмыс істегенді ұнатамын.
С) Топпен жұмыс жасағанды ұнатамын.
Д) Маған ол маңызды емес.
5)Сіз өзіңізді қандай оқушының қатарына жатқызасыз?
А) білімді оқушы.
В) ізденімпаз, шығармашыл оқушы.
С) жалқау оқушы.
Д) дарынды оқушы.
Басқа
Тест
Барлық сыныптар
1
2