Пән: информатика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: V
тарау
Күні:
Сынып: 8
|
|
Сабақтақырыбы
|
Кесте ішіндегі
есептеулер
|
Осы сабақта қол жеткізі-летін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
|
Кестедегі мәліметтерді есептеу және формулаларды
қолдану
|
Сабақмақсаттары
|
Барлық оқушылар:
қарапайым есептеулерді білу
Көптеген оқушылар:
формулаларды қолдану
Кейбір оқушылар:формуланыңкүрделі түрлерін
қолдану
|
Бағалаукритерийлері
|
-
Қарапайым есептеулерді біледі
-
Қарапайым формулаларды қолданады
-
Формуланың күрделі түрлерін
қолданады
|
Тілдікмақсаттар
|
Терминдермен жұмыс
сілтеме – ссылка - link
относительная ссылка – салыстырмалы
сілтеме- rexlative link, абсолютная ссылка – абсолюттік сілтеме -
absolute link, аралас сілтеме – смешанная ссылка - mixed
link
|
Құндылықтардыдарыту
|
Еңбекті бағалауға үйрету; жауапкершілікке,
нақтылыққа, жинақылыққа тәрбиелеу.
|
Пәнаралықбайланыстар
|
математика, ағылшын, орыс тілі
|
Алдыңғы білім
|
Ұяшық, жол мен баған, электрондық кесте туралы
түсінік
|
Сабақбарысы
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
|
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтыңбасы
3мин
3
мин
|
«Менің жақсы қасиетім» шаттық шеңбері. Сыныптағы
ахуалды қалыптастыру
ІІ үй тапсырмасын
қайталау
«Жұбын тап» Сәйкестендіру /тақтадағы кесте
бойынша анықтаманы терминмен сәйкестендіру/
|
флипчарт
|
Сабақтыңортасы
3 мин
3 мин
10 мин
1 мин
15
мин
|
ІІІ Жаңа сабақ
«Төрт кескін, бір сөз» әдісімен сабақтың
тақырыбын ашу
Білемін
|
Білдім
|
Білгім келеді
|
|
|
|
Ресурстардың көмегімен жаңа тақырыптың мазмұнын
ашу
1
Даталарды есептеу
2Формулалардағы
сілтемелер
Сілтеме –
бұл
басқа ұяшыққа үндеу. Сілтеме – салыстырмалы, абсолюттік, аралас деп
бөлінеді.
1. Қауіпсіздік ережесін
қайталау
2.тәжірибелік тапсырманы
орындау.
1)

2)
2)

3)

Дескриптор
1 тапсырма
1.Қосындыны есептеды
2.Автоқосындыны қолданды
2тапсырма
1.Мәліметтерді енгізді
2.Кірісті есептеді
3 тапсырма
1.Қосымша салық құнын есептеді
2.Құнын тапты
3.Қосындыны есептеді
|
Флипчарт
БББ кестесі
Көрсетілім
Bilimland.kz
Оқулық жұмыс дәптері
ҚТЕ
ДК
|
Сабақтыңсоңы
5 мин
2мин
|
РефлексияБББ
кестесін толтыру
Үй тапсырмасы §
25 бсж
Кері байланыс стикерлер арқылы
|
БББ кестесі
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау
көрсетуді жос-парлайсыз?
Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?
|
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктех-никасыныңсақталуы
|
4 тапсырма

Дескриптор
1.Сатылатын бағасын есептеді
2.Қосындыны тапты
3.Кірісті есептеді
|
Мұғалім - смайлик
Бір – бірін бағалау- «екі жұлдыз, бір
тілек»
|
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің
тармақтары
|
Сабақ бойынша
рефлексия
|
|