Жүгіріп келіп аяқты бүгіп секіру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жүгіріп келіп аяқты бүгіп секіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздар мен оқушыларға
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

Ғ.МҰРАТБАЕВ АТЫНДАҒЫ ЖЕТІСАЙ ГУМАНИТАРЛЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ



ФЕ 10-6

















АШЫҚ САБАҚ

ТАҚЫРЫБЫ:

ЖҮГІРІП КЕЛІП АЯҚТЫ БҮГІП СЕКІРУ













Дайындаған: Кожабеков М.К.

Хаттама № « » 2018 ж

«Дене тәрбиесі» кафедрасында қаралған

Кафедра меңгерушісі

_________________Ж.Бекенова















Жетісай 2018 ж



Сабақтың тақырыбы:  Жүгіріп келіп аяқты бүгіп секіру

Сабақтың мақсаты: 1) білімділік:  жүгіріп келіп, аяқты бүгіп секіру

                                                               тәсілін үйрету, көрсеткіштерімен таныстыру;

                            2) дамытушылық:  аяқ бұлшық еттерін 

                                                     дамыту, шапшаң қимылдауға, ептілікке,   

                                                     сергек болуға дағдыландыру, спортқа 

                                                     қызығушылығын ояту;

                            3) тәрбиелік: шымыр болуға, спортты сүюге, тәрбилеу, 

                                                    ерік-жігер қасиеттерін дамыту.

Сабақтың түрі: Ашық сабақ

Сабақтың әдісі: түсіндіру, тәсілдерді көрсету арқылы үйрету, диалогтік әдіс

Қолданылатын құрал - жабдықтар: ысқырық, метрлік өлшем,

 

Бөлімі

Сабақтың мазмұны

Уақыт

Әдістемелік нұсқаулар

I

Дайындық бөлімі

1.Сапқа тұру, сәлемдесу, ақпар беру, түгелдеу,

   сабақтың мақсатын түсіндіру, техника

   қауіпсіздік ережелерімен таныстыру;



2. Жүру үстінде орындалатын жаттығулар:

а) қолды жоғары ұстап, аяқтың ұшымен

     жүру;

ә) қолды белге таянып, өкшемен жүру.



3.   Жүгіру үстіндегі жаттығулар:

а) тізені жоғары сермей жүгіру;

ә) аяқты артқа сермей жүгіру;

б) аяқты алға сермей жүгіру;

в) оң және сол жанымен секіру;

г) жартылай отырып жүру;

д) жартылай отырып секіру;

е) дем басу.



4. Бір орнында тұрып жасалатын жаттығулар:

а) денені түзу ұстаймыз, қол белде  аяқты

   иық  көлемінде бірдей алшақ қоямыз, санақ

бойынша 1-4 оңға,1-4  солға басты айналдыру;

ә) оң қол жоғарыда, сол қол төменде, санақ

    бойынша 1-2 қолды артқа жазамыз, 3-4

    ауыстырамыз;

б) денені тік ұстап қолды алдыға созып

     қайшылаймыз;

в) оң қолды жоғары көтереміз сол қол белде

    екі  жаққа иілеміз;

г) қолды белге қойып, оңға 2 рет солға  2 рет

    белді айналдырамыз;

д) қолды тізеге қойып, тізе буынын ішке қарай

   2 рет сыртқа қарай 2 рет айналдырамыз;

е) қолды алдыға созып оң аяққа және сол

   аяққа отыру жаттығулары;

ж) орнымызда тұрып терең демаламыз.



25 минут



































3-4 рет



3-4 рет





3-4 рет





3-4 рет



ара қашықтықты

сақтау





денені тік ұстау







кеудені тік ұстау



қол белде, тізені

бүкпеу, ара

қашықтықты

сақтау





көздің ашық болуын,

басты толық

айналуын қадағалау



аяқты түзу

ұстау, тізені

бүкпеу



белдін, тізенің толық айналуын қадағалау



   II



Негізгі бөлім

1. Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру

Бүгінгі сабақтың тақырыбы: «Жүгіріп келіп, аяқты бүгіп секіру»

Жүгіріп келіп, аяқты бүгіп секіру техникасын, белгіленген сызықтан тез жылдамдық алу техникасын, құмға секірерде екпін алу техникасын, құмға түскенде қолданылатын техникасын үйрету.

Ұзындыққа екпіндеп секіру төрт сатыға бөлінеді:

  1. Екпін. Екпін керекті жылдамдықты жинап алу үшін қажет. Екпін алғаннан кейін секіруші жүгіріп жылдамдық алады. Мұндағы жүгіру адымдық жүгіру деп аталады. Секіруші өзінің әр жүгіру адымын, қозғалысын қадағалау керек және жүіріп келе жатып оң, солға қозғалмай түзу жүгіру керек, адымы өте кең болу керек.

 

  1. Итерілу. Итерілуге жақындағанда секіруші соңғы 3-4 адымдық жылдамдығын көбейту керек. Белгіленген сызыққа келгенде секіруші сызықтан аспай бар екпінмен жерге түсу үшін ұшады.

  1. Ұшу. Секіруші белгіленген сызықтан екпін алып секіргеннен кейін ұшу кезеңі басталады. Ұшу кезінде секіруші өзін бір қалыпта ұстап, мүмкіндігінше алысқа жерге түсудің тәсілдерін орындайды.

Ұшу кезеңінде тәсілдерді үш түрге бөліп қарауға болады:

  1. 1) ұшу кезінде бір аяқты бүгу

 2) ұшу кезінде екі аяқты бүгу

3) ұшу кезінде екі аяқты қайшыландыру, яғни ұшып бара жатқанда екі аяқты ауада кезек-кезек сермеу

Ұшу кезіндегі тәсілдер -секірушінің қаншалықты ұзындыққа секіретінін



көрсететін шешуші тәсілдер.



1. Жерге түсу. Бұл секірудегі соңғы тәсіл, секірушінің қанша ұзындыққа секіргенін көрсетеді. Жерге түсу кезінде екі аяқтың тізесін  жазады, иықты, кеудені алдыға қарай бүгіп, екі қолды төмен немесе алға жібереді.

2. Оқушылар жаңа тақырыпты практика жүзінде көрсетеді. Оқушылар 2 топқа бөлінеді

. 1-топ ұзындыққа секіру тәсілдерін үйреніп жатқанда,

2-топ секіртпе жіппен секіреді.



3. Эстафета. «Кім алысқа секіреді?»

Шарты: 2 топ кезекпе-кезек бір орында тұрып,  ұзындыққа секіреді. Әр секірген ұзындықтарын бормен белгілеп, соңғы секіргеннен кейін әр топтағы барлық ойыншылыр ұзындыққа секірген өлшемдері қосылады. Қай топтың ұзындыққа секірген өлшемі көп, сол топ жеңіске жетеді.



4. Диалогтік әдіс. «Жетістікке қалай жетті? Әр топқа үш қарғып секіруден Олимпиада чемпионы Ольга Рыпакованың  суреті жабыстырылған плакат беріледі. Белгіленген уақытта плакатқа Ольга Рыпакова жетістікке қалай жеткендігі туралы өз ойларын сатылап жазып шығады.






50  минут











































































































10 минут






















жаңа тақырыпты мұқият тыңдауын қадағалау



























































































































жүгіріп келіп, аяқты бүгіп секіру тәсіл- дерін дұрыс орындауын қадағалау



қаупсіздік ережелерін сақтауын бақылау



III



Қорытынды бөлім

1. Сапқа тұрғызу, Студенттердің жетістіктерін

    және кемшіліктерін айтып түсіндіру

2. Студенттерді жетістіктеріне қарай бағалау

3. Қоштасу



5 минут





сапта түзу тұру;

нақты бағалау;

үйге тапсырма

беру.











































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.04.2018
1052
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі