ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
Ғ.МҰРАТБАЕВ АТЫНДАҒЫ ЖЕТІСАЙ ГУМАНИТАРЛЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
ФЕ 10-6
АШЫҚ САБАҚ
ТАҚЫРЫБЫ:
ЖҮГІРІП КЕЛІП АЯҚТЫ БҮГІП СЕКІРУ
Дайындаған: Кожабеков М.К.
Хаттама № « » 2018 ж
«Дене тәрбиесі» кафедрасында қаралған
Кафедра меңгерушісі
_________________Ж.Бекенова
Жетісай 2018 ж
Сабақтың тақырыбы: Жүгіріп келіп аяқты бүгіп секіру
Сабақтың мақсаты: 1) білімділік: жүгіріп келіп, аяқты бүгіп секіру
тәсілін үйрету, көрсеткіштерімен таныстыру;
2) дамытушылық: аяқ бұлшық еттерін
дамыту, шапшаң қимылдауға, ептілікке,
сергек болуға дағдыландыру, спортқа
қызығушылығын ояту;
3) тәрбиелік: шымыр болуға, спортты сүюге, тәрбилеу,
ерік-жігер қасиеттерін дамыту.
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, тәсілдерді көрсету арқылы үйрету, диалогтік әдіс
Қолданылатын құрал - жабдықтар: ысқырық, метрлік өлшем,
|
Бөлімі |
Сабақтың мазмұны |
Уақыт |
Әдістемелік нұсқаулар |
|
I |
Дайындық бөлімі 1.Сапқа тұру, сәлемдесу, ақпар беру, түгелдеу, сабақтың мақсатын түсіндіру, техника қауіпсіздік ережелерімен таныстыру;
2. Жүру үстінде орындалатын жаттығулар: а) қолды жоғары ұстап, аяқтың ұшымен жүру; ә) қолды белге таянып, өкшемен жүру.
3. Жүгіру үстіндегі жаттығулар: а) тізені жоғары сермей жүгіру; ә) аяқты артқа сермей жүгіру; б) аяқты алға сермей жүгіру; в) оң және сол жанымен секіру; г) жартылай отырып жүру; д) жартылай отырып секіру; е) дем басу.
4. Бір орнында тұрып жасалатын жаттығулар: а) денені түзу ұстаймыз, қол белде аяқты иық көлемінде бірдей алшақ қоямыз, санақ бойынша 1-4 оңға,1-4 солға басты айналдыру; ә) оң қол жоғарыда, сол қол төменде, санақ бойынша 1-2 қолды артқа жазамыз, 3-4 ауыстырамыз; б) денені тік ұстап қолды алдыға созып қайшылаймыз; в) оң қолды жоғары көтереміз сол қол белде екі жаққа иілеміз; г) қолды белге қойып, оңға 2 рет солға 2 рет белді айналдырамыз; д) қолды тізеге қойып, тізе буынын ішке қарай 2 рет сыртқа қарай 2 рет айналдырамыз; е) қолды алдыға созып оң аяққа және сол аяққа отыру жаттығулары; ж) орнымызда тұрып терең демаламыз. |
25 минут
3-4 рет
3-4 рет
3-4 рет
3-4 рет |
ара қашықтықты сақтау
денені тік ұстау
кеудені тік ұстау
қол белде, тізені бүкпеу, ара қашықтықты сақтау
көздің ашық болуын, басты толық айналуын қадағалау
аяқты түзу ұстау, тізені бүкпеу
белдін, тізенің толық айналуын қадағалау |
|
II |
Негізгі бөлім 1. Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру Бүгінгі сабақтың тақырыбы: «Жүгіріп келіп, аяқты бүгіп секіру» Жүгіріп келіп, аяқты бүгіп секіру техникасын, белгіленген сызықтан тез жылдамдық алу техникасын, құмға секірерде екпін алу техникасын, құмға түскенде қолданылатын техникасын үйрету. Ұзындыққа екпіндеп секіру төрт сатыға бөлінеді:
Ұшу кезеңінде тәсілдерді үш түрге бөліп қарауға болады:
2) ұшу кезінде екі аяқты бүгу 3) ұшу кезінде екі аяқты қайшыландыру, яғни ұшып бара жатқанда екі аяқты ауада кезек-кезек сермеу
Ұшу кезіндегі тәсілдер -секірушінің қаншалықты ұзындыққа секіретінін
көрсететін шешуші тәсілдер.
1. Жерге түсу. Бұл секірудегі соңғы тәсіл, секірушінің қанша ұзындыққа секіргенін көрсетеді. Жерге түсу кезінде екі аяқтың тізесін жазады, иықты, кеудені алдыға қарай бүгіп, екі қолды төмен немесе алға жібереді.
2. Оқушылар жаңа тақырыпты практика жүзінде көрсетеді. Оқушылар 2 топқа бөлінеді . 1-топ ұзындыққа секіру тәсілдерін үйреніп жатқанда, 2-топ секіртпе жіппен секіреді.
3. Эстафета. «Кім алысқа секіреді?» Шарты: 2 топ кезекпе-кезек бір орында тұрып, ұзындыққа секіреді. Әр секірген ұзындықтарын бормен белгілеп, соңғы секіргеннен кейін әр топтағы барлық ойыншылыр ұзындыққа секірген өлшемдері қосылады. Қай топтың ұзындыққа секірген өлшемі көп, сол топ жеңіске жетеді.
4. Диалогтік әдіс. «Жетістікке қалай жетті? Әр топқа үш қарғып секіруден Олимпиада чемпионы Ольга Рыпакованың суреті жабыстырылған плакат беріледі. Белгіленген уақытта плакатқа Ольга Рыпакова жетістікке қалай жеткендігі туралы өз ойларын сатылап жазып шығады.
|
50 минут
10 минут
|
жаңа тақырыпты мұқият тыңдауын қадағалау
жүгіріп келіп, аяқты бүгіп секіру тәсіл- дерін дұрыс орындауын қадағалау
қаупсіздік ережелерін сақтауын бақылау |
|
III |
Қорытынды бөлім 1. Сапқа тұрғызу, Студенттердің жетістіктерін және кемшіліктерін айтып түсіндіру 2. Студенттерді жетістіктеріне қарай бағалау 3. Қоштасу |
5 минут |
сапта түзу тұру; нақты бағалау; үйге тапсырма беру. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жүгіріп келіп аяқты бүгіп секіру
Жүгіріп келіп аяқты бүгіп секіру
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
Ғ.МҰРАТБАЕВ АТЫНДАҒЫ ЖЕТІСАЙ ГУМАНИТАРЛЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
ФЕ 10-6
АШЫҚ САБАҚ
ТАҚЫРЫБЫ:
ЖҮГІРІП КЕЛІП АЯҚТЫ БҮГІП СЕКІРУ
Дайындаған: Кожабеков М.К.
Хаттама № « » 2018 ж
«Дене тәрбиесі» кафедрасында қаралған
Кафедра меңгерушісі
_________________Ж.Бекенова
Жетісай 2018 ж
Сабақтың тақырыбы: Жүгіріп келіп аяқты бүгіп секіру
Сабақтың мақсаты: 1) білімділік: жүгіріп келіп, аяқты бүгіп секіру
тәсілін үйрету, көрсеткіштерімен таныстыру;
2) дамытушылық: аяқ бұлшық еттерін
дамыту, шапшаң қимылдауға, ептілікке,
сергек болуға дағдыландыру, спортқа
қызығушылығын ояту;
3) тәрбиелік: шымыр болуға, спортты сүюге, тәрбилеу,
ерік-жігер қасиеттерін дамыту.
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, тәсілдерді көрсету арқылы үйрету, диалогтік әдіс
Қолданылатын құрал - жабдықтар: ысқырық, метрлік өлшем,
|
Бөлімі |
Сабақтың мазмұны |
Уақыт |
Әдістемелік нұсқаулар |
|
I |
Дайындық бөлімі 1.Сапқа тұру, сәлемдесу, ақпар беру, түгелдеу, сабақтың мақсатын түсіндіру, техника қауіпсіздік ережелерімен таныстыру;
2. Жүру үстінде орындалатын жаттығулар: а) қолды жоғары ұстап, аяқтың ұшымен жүру; ә) қолды белге таянып, өкшемен жүру.
3. Жүгіру үстіндегі жаттығулар: а) тізені жоғары сермей жүгіру; ә) аяқты артқа сермей жүгіру; б) аяқты алға сермей жүгіру; в) оң және сол жанымен секіру; г) жартылай отырып жүру; д) жартылай отырып секіру; е) дем басу.
4. Бір орнында тұрып жасалатын жаттығулар: а) денені түзу ұстаймыз, қол белде аяқты иық көлемінде бірдей алшақ қоямыз, санақ бойынша 1-4 оңға,1-4 солға басты айналдыру; ә) оң қол жоғарыда, сол қол төменде, санақ бойынша 1-2 қолды артқа жазамыз, 3-4 ауыстырамыз; б) денені тік ұстап қолды алдыға созып қайшылаймыз; в) оң қолды жоғары көтереміз сол қол белде екі жаққа иілеміз; г) қолды белге қойып, оңға 2 рет солға 2 рет белді айналдырамыз; д) қолды тізеге қойып, тізе буынын ішке қарай 2 рет сыртқа қарай 2 рет айналдырамыз; е) қолды алдыға созып оң аяққа және сол аяққа отыру жаттығулары; ж) орнымызда тұрып терең демаламыз. |
25 минут
3-4 рет
3-4 рет
3-4 рет
3-4 рет |
ара қашықтықты сақтау
денені тік ұстау
кеудені тік ұстау
қол белде, тізені бүкпеу, ара қашықтықты сақтау
көздің ашық болуын, басты толық айналуын қадағалау
аяқты түзу ұстау, тізені бүкпеу
белдін, тізенің толық айналуын қадағалау |
|
II |
Негізгі бөлім 1. Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру Бүгінгі сабақтың тақырыбы: «Жүгіріп келіп, аяқты бүгіп секіру» Жүгіріп келіп, аяқты бүгіп секіру техникасын, белгіленген сызықтан тез жылдамдық алу техникасын, құмға секірерде екпін алу техникасын, құмға түскенде қолданылатын техникасын үйрету. Ұзындыққа екпіндеп секіру төрт сатыға бөлінеді:
Ұшу кезеңінде тәсілдерді үш түрге бөліп қарауға болады:
2) ұшу кезінде екі аяқты бүгу 3) ұшу кезінде екі аяқты қайшыландыру, яғни ұшып бара жатқанда екі аяқты ауада кезек-кезек сермеу
Ұшу кезіндегі тәсілдер -секірушінің қаншалықты ұзындыққа секіретінін
көрсететін шешуші тәсілдер.
1. Жерге түсу. Бұл секірудегі соңғы тәсіл, секірушінің қанша ұзындыққа секіргенін көрсетеді. Жерге түсу кезінде екі аяқтың тізесін жазады, иықты, кеудені алдыға қарай бүгіп, екі қолды төмен немесе алға жібереді.
2. Оқушылар жаңа тақырыпты практика жүзінде көрсетеді. Оқушылар 2 топқа бөлінеді . 1-топ ұзындыққа секіру тәсілдерін үйреніп жатқанда, 2-топ секіртпе жіппен секіреді.
3. Эстафета. «Кім алысқа секіреді?» Шарты: 2 топ кезекпе-кезек бір орында тұрып, ұзындыққа секіреді. Әр секірген ұзындықтарын бормен белгілеп, соңғы секіргеннен кейін әр топтағы барлық ойыншылыр ұзындыққа секірген өлшемдері қосылады. Қай топтың ұзындыққа секірген өлшемі көп, сол топ жеңіске жетеді.
4. Диалогтік әдіс. «Жетістікке қалай жетті? Әр топқа үш қарғып секіруден Олимпиада чемпионы Ольга Рыпакованың суреті жабыстырылған плакат беріледі. Белгіленген уақытта плакатқа Ольга Рыпакова жетістікке қалай жеткендігі туралы өз ойларын сатылап жазып шығады.
|
50 минут
10 минут
|
жаңа тақырыпты мұқият тыңдауын қадағалау
жүгіріп келіп, аяқты бүгіп секіру тәсіл- дерін дұрыс орындауын қадағалау
қаупсіздік ережелерін сақтауын бақылау |
|
III |
Қорытынды бөлім 1. Сапқа тұрғызу, Студенттердің жетістіктерін және кемшіліктерін айтып түсіндіру 2. Студенттерді жетістіктеріне қарай бағалау 3. Қоштасу |
5 минут |
сапта түзу тұру; нақты бағалау; үйге тапсырма беру. |
шағым қалдыра аласыз

















