Бекітілді_________________
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
8 Бөлім |
|||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Жанабергенов Манас Жанатайулы |
|||||
|
Күні |
06.05.25ж |
|||||
|
Сыныбы: 3 Д |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жүгіру ойындарына қатысу |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.3.1. уақытты, кеңістікті түсінуді көрсететін дағдылар мен жүйеліліктідамыту және жетілдіру қозғалыстардың тегістігі |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ойындар арқылы жүгіру дағдыларын дамыту |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Бірлік пен ынтымақ. Өзгелерге мейірімділік ,жанашырлық таныта білу Айналасындағыларға көмек көрсету |
|||||
|
Сабақтың кезеңі,уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 15 мин
|
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) Оқушылармен амандасу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. Сабаққа психологиялық дайындық жасау (жұппен жаттығулар жасау). |
|
Топпен жарыса Орындау Арқылы ұпаймен есептелінеді |
Спортзал №2
Ысқырық Доптар Таяқша белгілер |
||
|
Ортасы 20 мин Қ.Б |
2. Негізгі бөлім (30 минут) 2.1. Жүгіру ойындарына кіріспе (10 минут) Жүгіру ойындары туралы қысқаша теориялық мәлімет: Жүгірудің түрлері (жылдамдық, кедергілер арқылы жүгіру). Жүгірудің негізгі ережелері мен техникасы. Жүгірудің денсаулыққа пайдалы жақтары: Жүрек-қан тамырлары жүйесін нығайту. Төзімділікті арттыру. Жүгіру кезінде дұрыс тыныс алу. 2.2. Жаттығулар және ойындар (15 минут) Жаттығулар: Жылдамдықты арттыру жаттығулары: Жеңіл жүгіру, серпіліп жүгіру, орталыққа қарай жүгіріп, әрбір минут сайын жылдамдықты арттыру. Төзімділікті дамыту жаттығулары: Ұзақ қашықтыққа жүгіріп, тыныс алу мен аяқтың қалыпты жұмысын бақылау. Ойын: "Жүгіру эстафетасы": Оқушылар бірнеше топқа бөлініп, эстафета арқылы жүгіру. Әр топ өз мүшелерімен кезекпен жүгіреді. "Кедергілер арқылы жүгіру": Жүгіру барысында әртүрлі кедергілерді (сөмке, шеңбер, арқан) алып жүру, оларды жеңіп өту. 2.3. Жаттығуларды пысықтау (5 минут) Оқушылардың орындаған жаттығуларына талдау жасап, техникалық қателіктерді түзету. Әр оқушының жүгіру техникасын бақылап, қажет болған жағдайда жеке кеңестер беру.
|
Білу: қимыл-қозғалыс жаттығулар орындау кезінде қауіпсіздік ережесін біледі
Түсіну: Жаттығуларды реті бойынша орындалуын түсінеді
Қолдану: Көрсетілген әдіс-тәсілдер мен жаттығуларды қолданады |
тапсырманы орындағаннан кейін мұғалім оқушыларға дескриптор арқылы өзара бағалау жүргізуді ұсынады.. |
Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы әрбір қызмет үші. Ысқырық . Ойынға арналған нысандар. |
||
|
Сабақтың соңы 5- мин |
3. Қорытынды кезең (5 минут) Сабаққа қысқаша шолу жасау. Оқушылардың сабақ барысында көрсеткен жетістіктерін атап өту. Сабақ бойынша пікірлер менсұрақтарға жауап беру. Оқушыларға қателіктерін қалай түзету керектігін айту. 4. Үй тапсырмасы: Жүгіру туралы реферат жазу: Оқушылар жүгірудің түрлерін және оның денсаулыққа пайдасын сипаттайтын реферат жазып келеді. |
Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. «Команда капитаны» рөліндегі оймен бөліседі. Мұғалім сұрағына жауап береді. Өзінің жетістігі туралы айтады. |
|
Киінетін бөлмеге шығарып салу |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жүгіру ойындарына қатысу
Жүгіру ойындарына қатысу
Бекітілді_________________
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
8 Бөлім |
|||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Жанабергенов Манас Жанатайулы |
|||||
|
Күні |
06.05.25ж |
|||||
|
Сыныбы: 3 Д |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жүгіру ойындарына қатысу |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.3.1. уақытты, кеңістікті түсінуді көрсететін дағдылар мен жүйеліліктідамыту және жетілдіру қозғалыстардың тегістігі |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ойындар арқылы жүгіру дағдыларын дамыту |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Бірлік пен ынтымақ. Өзгелерге мейірімділік ,жанашырлық таныта білу Айналасындағыларға көмек көрсету |
|||||
|
Сабақтың кезеңі,уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 15 мин
|
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) Оқушылармен амандасу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. Сабаққа психологиялық дайындық жасау (жұппен жаттығулар жасау). |
|
Топпен жарыса Орындау Арқылы ұпаймен есептелінеді |
Спортзал №2
Ысқырық Доптар Таяқша белгілер |
||
|
Ортасы 20 мин Қ.Б |
2. Негізгі бөлім (30 минут) 2.1. Жүгіру ойындарына кіріспе (10 минут) Жүгіру ойындары туралы қысқаша теориялық мәлімет: Жүгірудің түрлері (жылдамдық, кедергілер арқылы жүгіру). Жүгірудің негізгі ережелері мен техникасы. Жүгірудің денсаулыққа пайдалы жақтары: Жүрек-қан тамырлары жүйесін нығайту. Төзімділікті арттыру. Жүгіру кезінде дұрыс тыныс алу. 2.2. Жаттығулар және ойындар (15 минут) Жаттығулар: Жылдамдықты арттыру жаттығулары: Жеңіл жүгіру, серпіліп жүгіру, орталыққа қарай жүгіріп, әрбір минут сайын жылдамдықты арттыру. Төзімділікті дамыту жаттығулары: Ұзақ қашықтыққа жүгіріп, тыныс алу мен аяқтың қалыпты жұмысын бақылау. Ойын: "Жүгіру эстафетасы": Оқушылар бірнеше топқа бөлініп, эстафета арқылы жүгіру. Әр топ өз мүшелерімен кезекпен жүгіреді. "Кедергілер арқылы жүгіру": Жүгіру барысында әртүрлі кедергілерді (сөмке, шеңбер, арқан) алып жүру, оларды жеңіп өту. 2.3. Жаттығуларды пысықтау (5 минут) Оқушылардың орындаған жаттығуларына талдау жасап, техникалық қателіктерді түзету. Әр оқушының жүгіру техникасын бақылап, қажет болған жағдайда жеке кеңестер беру.
|
Білу: қимыл-қозғалыс жаттығулар орындау кезінде қауіпсіздік ережесін біледі
Түсіну: Жаттығуларды реті бойынша орындалуын түсінеді
Қолдану: Көрсетілген әдіс-тәсілдер мен жаттығуларды қолданады |
тапсырманы орындағаннан кейін мұғалім оқушыларға дескриптор арқылы өзара бағалау жүргізуді ұсынады.. |
Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы әрбір қызмет үші. Ысқырық . Ойынға арналған нысандар. |
||
|
Сабақтың соңы 5- мин |
3. Қорытынды кезең (5 минут) Сабаққа қысқаша шолу жасау. Оқушылардың сабақ барысында көрсеткен жетістіктерін атап өту. Сабақ бойынша пікірлер менсұрақтарға жауап беру. Оқушыларға қателіктерін қалай түзету керектігін айту. 4. Үй тапсырмасы: Жүгіру туралы реферат жазу: Оқушылар жүгірудің түрлерін және оның денсаулыққа пайдасын сипаттайтын реферат жазып келеді. |
Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. «Команда капитаны» рөліндегі оймен бөліседі. Мұғалім сұрағына жауап береді. Өзінің жетістігі туралы айтады. |
|
Киінетін бөлмеге шығарып салу |
||
шағым қалдыра аласыз















