|
Сыныбы:5 «в» |
Күні:12.04.2018 |
|
|
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
|
Машықкер:Шукиржанова Толғанай Батыржанқызы |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жұлдыздар. Аспан әлемі |
|
|
Сабақта негізделген оқу мақсаттары |
|
|
|
Сабақ нәтижелері |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: оқулықта берілген тапсырмаларды, жазба жұмыстарын, сұрақтарға жауап беру. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: топтық жұмыстарда бірлесе орындайды. Берілген барлық сұрақтарға жауап береді. Қосымша тапсырмалар мен ресурстар арқала жұмыстар жасай алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: жеке жұмыстар мен қосымшаларды орындай алады. тақырып бойынша қосымша мысалдар мен дәлеледер келтіре алады. |
|
|
Бағалау критерийлері |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында оқушылардың назарын өзіне аудара алады. |
|
|
Сабақтың типі: |
Пысықтау сабақ |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Физика, астрономияя, қазақ әдебиеті |
|
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері: |
Ауызша тіл дамыту, сұрақ-жауап, әңгіме кестесін құру |
|
|
Керекті жабдықтар: |
Оқулық, суреттер |
|
|
Сабақ кезеңдері |
Атқарылған жұмыстар |
Уақыт |
|
|
1.Ұйымдастыру кезеңі |
1. Оқушылармен танысу 2. Көңіл-күйлерін сұрау
Психологиялық ахуал «Жылы лебіз» тренингі Оқушылар жанындағы оқушының қандай екенін айтады |
1 мин
3 мин |
|
|
2. Үй тапсырмасын сұрау |
Үге берілген «Ай мен Күн» тақырыбында берілген сөзжұмбақты текскру. Балалардың ойын мұқият тыңдау. Сұрақтар қою. |
10 мин |
|
|
3.Жаңа сабақ барысы |
Бүгінгі сабақта Аспан әлемі тақырыбын әрі қарай жалғастырамыз. Сабақ бастамас бұрын оқушыларға жұмбақтар жасырамыз: 1.Күндіз білінбейді, Түнде күлімдейді. (Жұлдыз) 2. Айсыз түнде қараңғы, Түнекте де боранды. Бір орнынан жылжымай, Бағыт берер бұлжымай, Қандай жұлдыз шырағы, Жол көрсетіп тұрады? (Темірқазық) 3. Дұрыстап аңғарсаң, Көктегі бағдаршам. (Үркер)
Жұмбақтарды шешіп, олардың мазмұнына талдау жасалады. - Жұмбақтар қандай тақырыптарда болды? - Олардың жауаптарын қалай топтастыруға болады? - Жауаптарына байланысты қандай ортақ тақырып ойластыруға болады? деген сауалдар арқылы тақырыпты болжау, жаңа сабақ тақырыбын хабарлау, сабақ мақсатын анықтау. Жұлдыздар жайлы түсінік беру. Жұлдыз кейде тұрақты Жұлдыз (лат. stella немесе лат. astrum; астрономиядағы белгісі: ✱) — салмағы ерекше ауыр, өзегіндегі термоядролық реакция арқылы айналасына тұрақты жарық шығаратын[1], плазмалық газ күйдегі аспан денесі. Жұлдыздарды арнаулы түрде Жұлдыз астрономиясы ғылымы зерттейді.
Сұрақтар қою Балалар: 1.Аспан әлемі дегеніміз не? 2.Аспанда қанша жұлдыз бар?
|
3 мин |
|
|
Сабақты талдау |
«Біз құрастырған ертегі» Мұғалім ертегінің басын бастайды. Ерте, ерте, ертеде Аспан деген кісінің көп балалары болыпты. Әр балаға өздерінің ерекшеліктеріне сәйкес Таразы, Арыстан, Шолпан деген есімдер беріпті...топпен жұмыс. 3 тапсырма. Оқулықтағы 6 тапсырманы орындатқызу. Оқушылар сан есімдерге жалғау жалғаулары қажет. Мысалы . миллиардқа, миллиардты, миллиардпен. Тың мәлімет : Галактика деп бәріне ортақ бір центрден айналатын сансыз мол жұлдыздардың алапат үлкен жүйесін айтады. Аспандағы жай көзбен көрінетін самсаған 6000 жұлдыз Біздің Галактика деп аталатын бір ғана галактикаға жатады. Кейде «Сүт Жолы» деп те атайтын Біздің галактикада жай көзге көрінбейтін 200 миллиардтай жұлдыз бар. Оған аспан күмбезін белдеулеп жатқан, шашырап төгілген сүтке ұқсас, ақшыл жолақ та кіреді. Бұл жолақты Сүт жолы, ал қазақтар Құс жолы деп атайды.
|
|
|
|
Сабақтың соңы: |
Синквейнг құрастыру Әр топ 58 жолды өлең құрастырады. 1 топқа- Ғарыш 2 топқа-Аспан 3топқа-Жұлдыз |
3 мин |
|
|
Бағалау: |
Формативтік бағалау |
3 мин |
|
|
Рефлекция |
Оң қол әдісі |
2 мин |
|
|
Үйге тапсырма: |
Сан есімдерді қатыстырып Аспан әлемі тақырыбында эссе жазуға |
2 мин |
|
Әдіскер: _____________ Н.Б. Қалабаева
Пән мұғалімі:__________Г.А.Ахметова
Машықкер: ___________Т.Б.Шукиржанова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жұлдыздар. Аспан әлемі
Жұлдыздар. Аспан әлемі
|
Сыныбы:5 «в» |
Күні:12.04.2018 |
|
|
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
|
Машықкер:Шукиржанова Толғанай Батыржанқызы |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жұлдыздар. Аспан әлемі |
|
|
Сабақта негізделген оқу мақсаттары |
|
|
|
Сабақ нәтижелері |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: оқулықта берілген тапсырмаларды, жазба жұмыстарын, сұрақтарға жауап беру. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: топтық жұмыстарда бірлесе орындайды. Берілген барлық сұрақтарға жауап береді. Қосымша тапсырмалар мен ресурстар арқала жұмыстар жасай алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: жеке жұмыстар мен қосымшаларды орындай алады. тақырып бойынша қосымша мысалдар мен дәлеледер келтіре алады. |
|
|
Бағалау критерийлері |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында оқушылардың назарын өзіне аудара алады. |
|
|
Сабақтың типі: |
Пысықтау сабақ |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Физика, астрономияя, қазақ әдебиеті |
|
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері: |
Ауызша тіл дамыту, сұрақ-жауап, әңгіме кестесін құру |
|
|
Керекті жабдықтар: |
Оқулық, суреттер |
|
|
Сабақ кезеңдері |
Атқарылған жұмыстар |
Уақыт |
|
|
1.Ұйымдастыру кезеңі |
1. Оқушылармен танысу 2. Көңіл-күйлерін сұрау
Психологиялық ахуал «Жылы лебіз» тренингі Оқушылар жанындағы оқушының қандай екенін айтады |
1 мин
3 мин |
|
|
2. Үй тапсырмасын сұрау |
Үге берілген «Ай мен Күн» тақырыбында берілген сөзжұмбақты текскру. Балалардың ойын мұқият тыңдау. Сұрақтар қою. |
10 мин |
|
|
3.Жаңа сабақ барысы |
Бүгінгі сабақта Аспан әлемі тақырыбын әрі қарай жалғастырамыз. Сабақ бастамас бұрын оқушыларға жұмбақтар жасырамыз: 1.Күндіз білінбейді, Түнде күлімдейді. (Жұлдыз) 2. Айсыз түнде қараңғы, Түнекте де боранды. Бір орнынан жылжымай, Бағыт берер бұлжымай, Қандай жұлдыз шырағы, Жол көрсетіп тұрады? (Темірқазық) 3. Дұрыстап аңғарсаң, Көктегі бағдаршам. (Үркер)
Жұмбақтарды шешіп, олардың мазмұнына талдау жасалады. - Жұмбақтар қандай тақырыптарда болды? - Олардың жауаптарын қалай топтастыруға болады? - Жауаптарына байланысты қандай ортақ тақырып ойластыруға болады? деген сауалдар арқылы тақырыпты болжау, жаңа сабақ тақырыбын хабарлау, сабақ мақсатын анықтау. Жұлдыздар жайлы түсінік беру. Жұлдыз кейде тұрақты Жұлдыз (лат. stella немесе лат. astrum; астрономиядағы белгісі: ✱) — салмағы ерекше ауыр, өзегіндегі термоядролық реакция арқылы айналасына тұрақты жарық шығаратын[1], плазмалық газ күйдегі аспан денесі. Жұлдыздарды арнаулы түрде Жұлдыз астрономиясы ғылымы зерттейді.
Сұрақтар қою Балалар: 1.Аспан әлемі дегеніміз не? 2.Аспанда қанша жұлдыз бар?
|
3 мин |
|
|
Сабақты талдау |
«Біз құрастырған ертегі» Мұғалім ертегінің басын бастайды. Ерте, ерте, ертеде Аспан деген кісінің көп балалары болыпты. Әр балаға өздерінің ерекшеліктеріне сәйкес Таразы, Арыстан, Шолпан деген есімдер беріпті...топпен жұмыс. 3 тапсырма. Оқулықтағы 6 тапсырманы орындатқызу. Оқушылар сан есімдерге жалғау жалғаулары қажет. Мысалы . миллиардқа, миллиардты, миллиардпен. Тың мәлімет : Галактика деп бәріне ортақ бір центрден айналатын сансыз мол жұлдыздардың алапат үлкен жүйесін айтады. Аспандағы жай көзбен көрінетін самсаған 6000 жұлдыз Біздің Галактика деп аталатын бір ғана галактикаға жатады. Кейде «Сүт Жолы» деп те атайтын Біздің галактикада жай көзге көрінбейтін 200 миллиардтай жұлдыз бар. Оған аспан күмбезін белдеулеп жатқан, шашырап төгілген сүтке ұқсас, ақшыл жолақ та кіреді. Бұл жолақты Сүт жолы, ал қазақтар Құс жолы деп атайды.
|
|
|
|
Сабақтың соңы: |
Синквейнг құрастыру Әр топ 58 жолды өлең құрастырады. 1 топқа- Ғарыш 2 топқа-Аспан 3топқа-Жұлдыз |
3 мин |
|
|
Бағалау: |
Формативтік бағалау |
3 мин |
|
|
Рефлекция |
Оң қол әдісі |
2 мин |
|
|
Үйге тапсырма: |
Сан есімдерді қатыстырып Аспан әлемі тақырыбында эссе жазуға |
2 мин |
|
Әдіскер: _____________ Н.Б. Қалабаева
Пән мұғалімі:__________Г.А.Ахметова
Машықкер: ___________Т.Б.Шукиржанова
шағым қалдыра аласыз














