Сабақ кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығу-шылықты
ояту
8
мин
.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал
қалыптасады.
2. Топқа
бірігу.
Сабақтың мазмұнына сай
қазақ күйлерін тыңдатып, оларды анықтау арқылы 4 топқа
бөледі
3. Үй тапсырмасымен
жұмыс: Жүніс Сахиевтің өмір
жолы мен шығармашылығы сұрақтар
беріледі
|
Мұғалімнің
нұсқаулығымен «Тілек айту» шаттық шеңберінде оқушылар бір-біріне жаңа күнге сәттілік
тілеп, тілектерін айтады.
Білім
алушылар сабаққа кіру
билетін алады. Билетте
жасырылған сөздер арқылы 4 топқа
бөлінеді.
1-топ: Ай
2-топ: Күн
3-топ: Жұлдыз
4-топ: Жер
Білім алушылар өткен
сабақтағы «Жүніс Сахиевтің өмірі мен шығармашылығы. Фантастика
жанры» тақырыбы бойынша топ болып бірлесіп сұрақтарға жауап
береді.
«Kahoot» ойын
платформасы арқылы 7 тест сұрақтарына жауап бере отырып, топтармен
жарысады.
|
Сабақ барысында
тапсырмаларға арналған дескрипторларға сәйкес
оқушылар «Зымыран»
әдісі арқылы өздерін бағалап
отырады.

ҚБ: Дескриптор арқылы
бағалау
Барлығы – 1
балл
-сұрақтарға бірлесіп
жауап береді – 1 балл.
|

А.Ақтанова,
А.Жүндібаева,
Л.Жұмекенова
ДК, интербелсенді
тақта
Бағалау
парақтары

|
Жаңа сабаққа
кіріспе
2
мин

|
Қызығушылықты ояту.
(Ұ) «Кинометафора» әдісі арқылы интербелсенді
тақтамен айға қатысты бейнеролик
көрсетіледі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, сабақ тақырыбына болжам жасалғаннан кейін
тақырыбы, мақсаты
таныстырылады.
|
Білім алушылар ғарышта
түсірілген «Ай - жақыннан қарау
- нақты дыбыс. HD» бейнеролигін көре
отырып, сабақпен байланысын анықтайды, қойылған сауалға жауап
береді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен
танысады.
|
ҚБ: Өз ойын білдіріп,
талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Интербелсенді тақта,
бейнеуреттер
https://www.youtube.com/watch?v=32c7espw_jQ
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу
15
мин

|
(ТЖ) «Youtube» порталы арқылы
«Айдағы жасырынбақ. Қысқаша
мазмұны» тақырыбында
шығарманың фабуласы
туралы бейнеролик көрсетіледі. Сюжеттік желісіне сай талқылау
мақсатында 4 топқа 4 түрлі тапсырмасы
беріледі.
Тапсырма орындалып
болған соң, кері байланыс ретінде шығарманың прологы мен эпилогы
анықталады.
Пролог – көркем шығарманың
оқиға мазмұны мен оқырманға таныстыратын кіріспе бөлім. Шығарма
идеясын түсіндіру.
Эпилог – көркем шығарманы
қорытындылайтын компонент.
Пролог - Мұғалімнің оқушыларға
сауал қоюы. Балалардың айға сапар шеккенін
айтуы.
Эпилог – Әкенің балаларға
айтқан сөзі.
|
Білім алушылар топта
бірлесе отырып, өздеріне берілген тапсырманы
орындайды.
«Ай»
тобы: «Инфографика»
әдісі арқылы бейнелер мен
оқиғаларды шығарманың сюжеттік желісі бойынша
құрастырады.
«Күн»
тобы: Шығарма желісі
бойынша графикалық
диктант құрастырады.
Сұрақтарға «иә» немесе
«жоқ» деп жауап беру керек. «Иә» деген жауапқа 30-да, «жоқ» деген
жауапқа 10-ды белгілейді.
«Жұлдыз»
тобы: «321»
әдісі бойынша шығарма мазмұны
бойынша талдау жасайды.
Шығарма бойынша 3
факт:
1._______________________
2._______________________
3.
______________________
Авторға туындаған 2
сұрақ:
1._______________________
2._______________________
Қызығушылық танытқан
1 нәрсе:
1.
_______________________
«Жер» тобы: «Шығарманы синтездеу»
әдісі. Шығарманың сюжеттік
желісін талдай отырып, автордың адамзат болашағы үшін толғанатын
іс-әрекетімен келісу не келіспейтіндеріңді бес дәлелмен
көрсетіңдер.
-
________________________
-
________________________
-
________________________
-
________________________
-
________________________
Тыңдалым және
айтылым.
Тапсырманы бірлесіп
орындау барысында оқушының тыңдалым және
айтылым қабілеті
дамиды.
|
ҚБ: Топтық бағалау
Дескриптор арқылы
Барлығы-4 балл.
-топпен бірлесіп әрекет етеді – 1
балл;
-тапсырма арқылы сюжеттік желіні талдайды – 1
балл;
-прологты ажыратады – 1
балл;
-эпилогты ажыратады – 1
балл.
|

https://www.youtube.com/watch?v=gkW7vpMSeYA
Шығарма желісі бойынша көріністер белгіленген суреттер,
қима қағаздар.
|
8
мин
|
Мұғалім
түсіндірмесі.
Тура және жанама мінездеудің айырмашылығы
түсіндіріледі.
Тура мінездеу кейіпкердің
мінез-құлқын айнытпай, сол қалпында
баяндайды.
Жанама мінездеу оған қатысты құбылыстар
мен заттарды суреттеу арқылы қаһарман бейнесін ашып
көрсетеді.
Білім алушыларға
образға талдау жасауға құрылған кесте
ұсынылады.
|
(ЖЖ) Оқулықпен
жұмыс.
Топ ішінде білім алушылар жұптаса отырып
әңгімеден негізгі кейіпкерлерді сипаттайтын тұстарын тауып,
портреттерін жинақтайды. Кейіпкерлердің әңгімедегі ең маңызды
әрекеттерін анықтап, жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерлерге
қатысты қорытынды жасайды.
Кейіп-кер
|
Әңгімедегі тура не
жанама мінездеу
|
Кейіпкер-дің ең
маңызды
3
әрекеті
|
Өзіндік
көзқарас
(2
сөйлем)
|
|
|
1.
2.
3.
|
|
Тапсырманы орындау барысында оқушының
жазылым қабілеті
дамиды.
|
ҚБ: «Көршіңді бағала»
әдісі
Дескриптор
арқылы
Барлығы-3
балл.
-кейіпкерге мінездеме
жазады-1 балл;
- кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін анықтайды-1
балл;
-анықталған ақпараттар негізінде кейіпкер туралы ой
қорытындысын 2 сөйлеммен жеткізеді-1
балл.
|
ДК, интербелсенді
тақта
Оқулық, жұмыс дәптері
|

8
мин
|
Тақырып бойынша білім
алушылардың қорытынды шығаруына бағытталған тапсырма
беріледі
Кері
байланыс: Автордың осы әңгімесі арқылы оқырманға айтпақ болған ойы
қандай?
|
(Ж) «А,В,С»
әдісі
Білім алушылар топ
ішінде А – сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С – бақылаушы рөліне
бөлінеді. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, талқылау соңында
толық болмаса толықтырып, қорытынды
шығарады.
Тыңдалым және
айтылым.
Тапсырманы бірлесіп орындау барысында
оқушының тыңдалым және
айтылым қабілеті
дамиды.
|
ҚБ: Дескриптор
арқылы бағалау
Барлығы-2
балл.
- тақырып
төңірегінде сұрақ қояды/жауап береді/ қорытынды шығарады – 1
балл;
- рөлінен
ауытқымайды – 1 балл.
|
Слайд
|
Қорытын-дылау
4 мин
|
Рефлексия
«Ғаламшар»
әдісі
Сабақтан алған
әсерлерін бөліседі.
Үйге тапсырма:
«Таза болса табиғат – аман болар адамзат!» тақырыбында
әлеуметтік желілер арқылы үндеу
жариялау.
|
Сабақ бойынша өз көңіл-күйлерін білдіріп, «Көңілсіздік»,
«Рахаттану», «Белгісіздік», «Қуаныш» ғаламшарларына
зымырандарын (бағалау парақтарын)
орналастырады.

Үй тапсырмасын белгілеп
алады.
|
Білім алушылардың өзін-өзі бағалау парағына сай, сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша
бағалау.
|

|