|
Сабақтың тақырыбы: Жұқа фольгадан әріп жасау. Қатырма қағаздан және фольгадан маска жасау |
Мектеп: |
||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Жаңа білім мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Өз бетімен бұйымдарды жасай алады. |
||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды |
|||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Өткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді. |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Мен саған сенемін Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың. Қызығушылықты ояту Жұмбақтар |
Таныстыры лым, суреттер. |
|||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс. Сарамандық жұмыс Жұқа фольгадан әріп жасау. Қатырма қағаздан және фольгадан маска жасау |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
|||||||
|
Сергіту сәті |
Жолдарыңа үңіліп, Екі бақа жүгіріп, Секіреді, бақ-бақ, Ағаштарды аттап. Олар ерте тұрады, Беті-қолын жуады. Оңға-солға шайқалып, Бақылдайды ән салып. Судан шіркей табады, Өсіп үлкен болады. Бақ-бақ, нақ-нақ, Біздер айттық тақпақ. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
|||||||
|
Аяқталуы |
«Уақыт шеңбері» әдісі |
Шеңбер бойымен әңгімелесу. |
|||||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау.Жұқа фольгадан әріп жасау. Қатырма қағаздан және фольгадан маска жасау. |
|||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
|
||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жұқа фольгадан әріп жасау.Қатырма қағаздан және фольгадан маска жасау.
Жұқа фольгадан әріп жасау.Қатырма қағаздан және фольгадан маска жасау.
|
Сабақтың тақырыбы: Жұқа фольгадан әріп жасау. Қатырма қағаздан және фольгадан маска жасау |
Мектеп: |
||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Жаңа білім мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Өз бетімен бұйымдарды жасай алады. |
||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды |
|||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Өткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді. |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Мен саған сенемін Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың. Қызығушылықты ояту Жұмбақтар |
Таныстыры лым, суреттер. |
|||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс. Сарамандық жұмыс Жұқа фольгадан әріп жасау. Қатырма қағаздан және фольгадан маска жасау |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
|||||||
|
Сергіту сәті |
Жолдарыңа үңіліп, Екі бақа жүгіріп, Секіреді, бақ-бақ, Ағаштарды аттап. Олар ерте тұрады, Беті-қолын жуады. Оңға-солға шайқалып, Бақылдайды ән салып. Судан шіркей табады, Өсіп үлкен болады. Бақ-бақ, нақ-нақ, Біздер айттық тақпақ. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
|||||||
|
Аяқталуы |
«Уақыт шеңбері» әдісі |
Шеңбер бойымен әңгімелесу. |
|||||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау.Жұқа фольгадан әріп жасау. Қатырма қағаздан және фольгадан маска жасау. |
|||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
|
||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз














