Материалдар / жылдық жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

жылдық жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
382
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Інімнің сүйікті ісі Сабақтың мақсаты: өзінің және отбасы мүшелерінің сүйікті ісі туралы айта алуға үйрету. Күтілетін нәтиже: Пәндік: өзінің және отбасы мүшелерінің сүйікті ісі туралы әңгімелей алу. Тұлғалық: отбасы мүшелерін құрметеу, өз отбасы туралы сүйіспеншілікпен әңгімелей білуге ұмтылу. Жүйелік-әрекеттік: сабақ барысында меңгерген белсенді сөздік қор мен қарапайым үлгі құрылымдарды өзіне таныс өмірлік жағдаяттарда орынды қолдана алу. Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аударуды ұйымдастыру. II. Өткен сабақ пен жаңа сабақты сабақтастыру. III. Жаңа сабақ. Оқушылар 1-тапсырмадағы мәтін бойынша Асқардың інісі туралы ақпаратпен танысады. Тапсырма бойынша оның сүйікті ісі туралы айтады. Мұғалім оқушылардың назарын «Інімнің сүйікті ісі – сурет салу» деген сөйлемдегі «інімнің» деген сөзге аударады. Мұғалім берілген сөздегі тәуелдік жалғауы мен ілік септігі жалғауының қолданысын 2-тапсырма арқылы түсіндіріледі. 2-тапсырмадағы құрылымды толықтырып оқу арқылы оқушылар отбасы мүшелерінің сүйікті ісі туралы айтады. Ілік септігінің жалғауын үндестік заңына сәйкес таңдап қолдануға жаттығады. 3-тапсырмада тыңдалым және оқылым әрекетіне көңілибөлінеді. 1-тапсырмада оқушылар Асқардың інісінің сүйікті ісі туралы ғана ақпарат алса, 3-тапсырмада оқушылар Асқардың отбасы туралы толық мәлімет алады. 4-тапсырмада оқушылар берілген үлгі бойынша Асқардың отбасы мүшелерінің сүйікті ісі туралы толықтырып айтады. 5-тапсырмадағы кесте бойынша оқушылар Анардыңижәне оның отбасы мүшелерін (әкесі, анасы, әпкесі) сүйікті ісі туралы айтады. Үлгі:Анар ән айтуды және музыка тыңдауды жақсы көреді. Осы құрылым 6-тапсырмада жаттықтырыла түседі. 7-тапсырмада оқушылар өздерінің сүйікті ісі туралы айтады. Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықтағы лексика-грамматикалық тапсырмаларды бекіте түседі. IV. Жаңа сабақты қорытындылау. Мұғалімдер оқушылар арасында жағымды психологиялық жағдай қалыптастыра отырып сабақты аяқтайды.



















№6 сабақСабақтың тақырыбы: Мақал-мәтел үйренейік!Сабақтың мақсаты: ауыз әдебиеті үлгілерін бірі – мақал-мәтел туралы түсінік беру. Күтілетін нәтиже: Пәндік: белгілібір тақырыпқа байланыстымақалмен танысу, оның мәнін түсіну. Тұлғалық: сабақ барысында меңгерген белсенді сөздік қор мен қарапайым үлгі құрылымдарды өзіне таныс өмірлік жағдаяттарда орынды қолдана алу. Жүйелік-әрекеттік: сабақ барысында меңгерген белсенді сөздік қор мен қарапайым үлгі құрылымдарды өзіне таныс өмірлік жағдаяттарда орынды қолдана алу. Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аударуды ұйымдастыру. II. Өткен сабақ пен жаңа сабақты сабақтастыру. III. Жаңа сабақ. Мұғалім оқушыларды сөздік бойынша жаңа сөздер қатарымен таныстырады. Содан кейін мақал-мәтел үйренуге, оны көп білуге шақыратын мақал-мәтел туралы тақпақпен жұмыс жасайды. 1-тапсырмадағы «Сен мақал білесің бе?» деген сұраққа оқушылар өз қалауы бойынша жауап береді. Мысалы: Иә, білемін. Жоқ, білмеймін. Оқушылар әзірге мақал білмейтіндерін айтса да, келесі бөлімдердегі осындай сабақта оқушылардың жаубы өзгеретіні анық. Себебі «Мақал-мәтел үйренейік!» деген тақырып барлық бөлімде орын алады. Әр бөлімнің тақырыбына байланысты оқушылар бір жылда он бір мақал үйренеді. Оларды суретті түрде есте сақтауға тырысады, сондай-ақ оның қандай мағына беретінін айта алуға үйренеді. 2-тапсырмада оқушылар мұғалімнің көмегімен берілген суретті сипаттаудан бастайды, яғни оқушылар суреттен не көріп тұрғандарын айтады, содан кейін «Апағым!», «Жұмсағым!» сөздерінің мағынасы түсіндіріледі. Әрі оның сурет бойынша шындыққа сәйкес келмейтіні де айтылады. Әр ана үшін қандай болса да өз баласы бәрінен артық екені түсіндіріледі. 3-тапсырмада оқушылар отбасы тақарыбымен байланысты «Қарға баласын «аппағым» дейді, кірпі баласын «жұмсағы» дейді» деген мағынасы түсінікті болары сөзсіз. 4-тапсырмада мақалды толықтырып оқу арқылы тағы бір рет қайталай түсінеді. 5-тапсырма сөйлесім әрекетіне бағытталған. Оқушылар диалогті оқиды. Осы үлгі бойынша өзара сөйлпеседі. «Есте сақта!» айдарымен берілген сурет арқылы сабақ бекітіледі. Мұғалім осы сабақ арқылы оқушылардың бойынша өз ата-аналарына, туған-туыстарына деген зор сүйішпеншілік сезім қалыптастыруға тырысады.Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықтағы лексика-грамматикалық тапсырмаларды бекіте түседі. IV. Жаңа сабақты қорытындылау. Мұғалімдер оқушылар арасында жағымды психологиялық жағдай қалыптастыра отырып сабақты аяқтайды.











№ ____ сабақКүні:______________Сабақтың тақырыбы: Менің бөлмемСабақтың мақсаты: өз бөлмесі туралы айта алуға үйрету; тақырып бойынша белсенді сөздік қорды меңгерту. Күтілетін нәтиже: Пәндік: жинау, сүрту, тазалау, жуу деген сөздерді меңгер; өз бөлмелері туралы әңгімелей алу. Тұлғалық: өз бөлмелеріне ұқыптылықпен қарауға, тазалыққа ұмтылу. Жүйелік-әрекеттік: сабақ барысында меңгерген белсенді сөздік қор мен қарапайым үлгі құрылымдарды өзіне таныс өмірлік жағдаяттарда орынды қолдана алу. Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аударуды ұйымдастыру. II. Өткен сабақ пен жаңа сабақты сабақтастыру. III. Жаңа сабақ. Оқулықтағы 1-тапсырма мен 2-тапсырма тығыз байланыста орындалады. Оқушылар 1-тапсырмада «Менің бөлмем таза» деген сөйлеммен танысса, 2-тапсырмада осы сөйлемдегі таза сөзін жарық, кең сөздерімен алмастыра қолдануға жаттығады. Осы үлгі бойынша мұғалімнің «Сенің бөлмең қандай?» деген сұрағына өз қалаулары бойынша (таза,жарық, кең) жауап береді. 3-тапсырмадағы суреттер бойынша оқушылар «Мен заттарымды жинаймын. Мен еден жуамын. Мен шаң сүртемін. Мен кілем тазалаймын» дегенисөйлем үлгілерімен танысады, оларды тыңдайды, қайталайды, оқиды. «Есте сақта» айдары бойынша шаң сөзінен туындайтын шаңсорғыш сөзімен танысады, оны сөйлем ішінде қолдануға үйренуге (Мен кілемді шаңсорғышпен тазалаймын). 4-тапсырмада осыған дейін үйренген сөйлемдерден құралған мәтінмен танысады, оны тыңдайды, мәнерлеп оқиды. Осы үлгі бойынша өз бөлмелері туралы әңгімелейді. «Есте сақта!» айдарында жинау етістігінің ауыспалы осы шақта қолданылуымен танысады, оны қайталап жаттығады. 5-тапсырмадағы сөздерді сәйкестендіріп оқу арқылы етістіктердің болымды, болымсыз түрі қайталанады. 6-тапсырмада берілген етістіктерді жіктеу есімдіктерімен толықтырып оқу арқылы оқушылар белсенді етістіктер қатарын қайталай түседі. Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықтағы лексика-грамматикалық тапсырмаларды бекіте түседі. IV. Жаңа сабақты қорытындылау. Мұғалімдер оқушылар арасында жағымды психологиялық жағдай қалыптастыра отырып сабақты аяқтайды.















№ ____ сабақКүні:______________Сабақтың тақырыбы: Мен анама көмектесемінСабақтың мақсаты: үйде көрсетілетін көмек туралы әңгімелей алуға үйрету. Күтілетін нәтиже: Пәндік: үйде аналарына қалай көмектесетіндерін айта алу. Тұлғалық: еңбекке, отбасы мүшелеріне көмек көрсетуге ұмтылу. Жүйелік-әрекеттік: сабақ барысында меңгерген белсенді сөздік қор мен қарапайым үлгі құрылымдарды өзіне таныс өмірлік жағдаяттарда орынды қолдана алу. Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аударуды ұйымдастыру. II. Өткен сабақ пен жаңа сабақты сабақтастыру. III. Жаңа сабақ. Оқушылар 1-тапсырмада диалог арқылы (- Сен үйде кімге көмектесесің? – Мен анама көмектесемін әңгіменің көмек туралы болатынымен танысады. 2-тапсырмада осы сұраққа жауап болатын сөздер қатарын (анама, әкеме, атама, әжеме, ағама, әпкеме, ініме, қарындасыма/сіңліме) дұрыс қолдана білуге дағдыланады. Оқушылар отбасы мүшелерін атауларын еске түсіреді, сондай-ақ бұл сөздерді тәуелдік жалғаулы барыс септігінде (тек құрылым түрінде) қолдана білуге жаттығады. Осыдан кейін оқушылар бір-біріне сұрақ қойып (Сен үйде кімге көмектесесің?), сұраққа өз қалаулары бойынша жауап береді. 3-тапсырмада берілген суреттер юойынша оқушылар үйде көрсетілетін көмек түрлерімен танысады (Мен ыдыс жуамын. Мен дастарқан жасаймын. Мен гүлге су құямын). Оқушылар берілген сөйлем үлгілерін тыңдайды, қайталайды, оқиды. 4-тапсырмада осыған дейін айтылғандар жинақталып, берілген мәтінмен танысады. Мәтінді тыңдап, мәнерлеп оқиды. 5-тапсырмада үйдегі көмекке қатысты тіркестерді толықтырып оқу арқылы белсенді сөздік қор тағы бір қайталанады. 6-тапсырмадағы етістіктерді толықтырып оқу арқылы жіктік жалғаулары бекітіле түседі. Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықтағы лексика-грамматикалық тапсырмаларды бекіте түседі. IV. Жаңа сабақты қорытындылау. Мұғалімдер оқушылар арасында жағымды психологиялық жағдай қалыптастыра отырып сабақты аяқтайды.















№ ____ сабақКүні:______________Сабақтың тақырыбы: ІнімСабақтың мақсаты: іні-қарындастарына қалай көмектесетіндерін, оларға ненімүйрететіндерін айта алуға үйрету Күтілетін нәтиже: Пәндік: отбасы мүшелерінеиқандай көмек көрсететіндеріниайта алу. Тұлғалық: ізеттілікке,көмек көрсетуге ұмтылу. Жүйелік-әрекеттік: сабақ барысында меңгерген белсенді сөздік қор мен қарапайым үлгі құрылымдарды өзіне таныс өмірлік жағдаяттарда орынды қолдана алу. Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аударуды ұйымдастыру. II. Өткен сабақ пен жаңа сабақты сабақтастыру. III. Жаңа сабақ. Сөздік бойынша оқушыларға үйрету сөзінің мағынасы түсіндіріледі. Сөзді дұрыс дыбыстауға назар аударылады. 1-тапсырмадағы сурет бойынша оқушылар сабақтың көмек тақырыбымен байланысты екенін аңғарады. Суреттегі інісініңм «Маған көмектесші» деген өтініші арқылы әңгіменің көмек көрсету туралы болатыны айқындалады. Мұнда әңгіме оқушылар өздерінен кішілерге қалай көмектесетіні туралы болмақ. 2-тапсырмадағы кесте бойынша оқушылар, әдетте, аға-әпкелері,іні-қарындастарына үйрететін іс-әрекет түрлерімен (санауды, сурет салуды т.с.с.үйрету) танысады. Мысалы: Мен ініме санауды үйретемін. Бұл да өзіндік бір көмек түрі болып табылатыны белгілі. 3-тапсырмада оқушылар мәтінді тыңдайды,мәнерлеп оқиды. Осы үлгі бойынша оқушылар өздері үйде іні-қарындастарына қандай көмек көрсететіндерін,нені үйрететіндерін айтады. 4-тапсырмада оқушылар үйрету етістігін толықтырып оқу арқылы оны ауыспалы осы шақта жекеше/көпше түрде қолдануға жаттығады. 5-тапсырмада керісінше, үйдегі аға-әпкелерінің нені үйрететіндерін айта алуға үйренеді. 6-тапсырмадағы сөйлемдерді толықтырып оқу арқылы осы құрылымды бекіте түседі.

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықтағы лексика-грамматикалық тапсырмаларды бекіте түседі. IV. Жаңа сабақты қорытындылау. Мұғалімдер оқушылар арасында жағымды психологиялық жағдай қалыптастыра отырып сабақты аяқтайды.















№ ____ сабақКүні:______________Сабақтың тақырыбы: Сен үйде не істейсің?Сабақтың мақсаты: үйде немен айналысатынын, қандай көмек көрсететінін айта алуға үйрету. Күтілетін нәтиже: Пәндік: үйде немен айналысатынын айта алу. Тұлғалық: еңбекке, көмек көрсетуге ұмытылу. Жүйелік-әрекеттік: сабақ барысында меңгерген белсенді сөздік қор мен қарапайым үлгі құрылымдарды өзіне таныс өмірлік жағдаяттарда орынды қолдана алу. Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аударуды ұйымдастыру. II. Өткен сабақ пен жаңа сабақты сабақтастыру. III. Жаңа сабақ.

1-тапсырма арқылы көмек тақырыбымен байланысты сөздер қатары суреттер бойынша қайталанады:дастарқан жасау, еден жуу, гүлге су құю,шаң сүрту, кілем тазалау.2-тапсырмадағы үлгі бойынша оқушылар «Сен үйдене істейсің?» деген сұраққа жауап береді. 3-тапсырмада етістіктерді болымды,болымсыз түрімен сәйкестендіріп оқу арқылы белсенді сөздік қор қайталанады және олардың болымсыз түрі (1жақта) жаттықтырылады (жуамын-жумаймын,сүртемін-сүртпеймін, тазалаймын-тазаламаймын, құямын-құймаймын,жинаймын-жинамаймын, көмектесемін-көмектеспеймін). 4-тапсырмадағы диалогті толықтырып оқу арқылы аталған етістіктердің қолданысы бекітіле түседі. 5-тапсырмадағы сөйлемдерді толықтырыпоқу арқылы жіктік жалғаулары қайталанады. 6-тапсырмадағы диолог бойынша сөйлесім әрекетіне көңіл бөлінеді. Оқушылар берілген үлгі бойынша үйде кімге көмектесетіндерін және қандай көмек көрсететіндерін айта алады.

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықтағы лексика-грамматикалық тапсырмаларды бекіте түседі. IV. Жаңа сабақты қорытындылау. Мұғалімдер оқушылар арасында жағымды психологиялық жағдай қалыптастыра отырып сабақты аяқтайды.

















№ ____ сабақКүні:______________Сабақтың
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!