Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақ:

    Мектеп: №173 орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Г. Абдраманова

    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жыраулар поэзиясы. Жыраулық дәстүр туралы. (1-сағат)

    Осы сабақта қол жеткізіетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.Т/Ж 4 Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарастарын дәлелдеу үшін орынды қолдану


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы орындай алады: Жыраулық поэзия туралы мәлімет бере алады. Үзінділермен жұмыс жасайды. Ашық сұраққа жауап беру арқылы өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады Толғау үзіндісін жазылым жұмысында дәлел ретінде тиімді пайдаланып жазады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Жыраулардың заман тынысы жайлы толғау үзінділерінен өз пікірлерін саралайды, қорытындылайды, құнды пікір жазады, дәлелдерді орынды қолданады.

    Бағалау критерийі

    • Үзінділерге өз пікірін білдіре алады.

    • Көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолданады.

    • Өзіндік ой-пікірін дәлелдеу үшін толғаудан алынған үзінділерді тиімді қолдануға дағдыланады.

    • Құнды пікірлер жазады, құндылығын түсінеді, жыраулар поэзиясын бойына сіңіреді.

    Ойлау денгейі

    Түсіну, жауап беру

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    Диалог құруға, шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Айналайын, Ақ Жайық, Сыртым құрыш, жүзім болат,

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Жыраулар поэзиясының құндылығы неде?

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Жырау, жыршы, толғау, философия

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығын игереді.

    Пәнаралық байланыс

    Тарих

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Жырау мен жыршы туралы біледі.

    Асан қайғы (5-сынып)

    Доспамбет жырау (6-сынып)

    Казтуған жырау (7-сынып)

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    2 мин









    Сабақтың ортасы

    5 мин














    1 мин




    2 мин






    2 мин







    3 мин







    7 мин































































    2 мин



    2 мин





    5 мин

















    1 мин







    3 мин





    1 мин

    І. Ұйымдастыру кезеңі

    Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгелдеу.


    Психологиялық көңіл күй тудыру және сыныпты топқа біріктіру.

    «Сыйлық сыйлау» әдісі бойынша оқушыларды 3 топқа біріктіремін. (домбыра, қобыз, кітап макеттерін бір-біріне сыйлау арқылы

    Қобыз – Жыраулар тобы

    Домбыра – Жыршылар тобы

    Кітап – Ақындар тобы болып топтасады.

    ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

    «Таза тақта» әдісі

    Тақтада үй тапсырмаларының сұрақтары жазылып тұрады. Әр оқушы сұрақтарға жауап берген сайын тақтаны сүртіп отырады.

    1. Қожа Ахмет Ясауи кім?

    2. Қай ғасырда өмір сүрген?

    3. Қожа Ахмет Ясауи кесенесінің тарихы туралы не білесіз?

    4. Қожа Ахмет Ясауи хикметтерінің жазылу тарихын кімдер зерттеді?

    5. «Диуани хикмет» еңбегінің құрылысы қандай?

    Қалыптастырушы бағалау

    «Ақиқат пен жалған» әдісімен бағалаймын. Мұнда дұрыс жауап берген оқушыға «ия », қате болса «жоқ» деп жауап береді

    Қызығушылықты ояту. Жыраулардың суреттерін көрсету арқылы «Тұлғаны танимыз ба?» әдісімен бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтап аламын. Сабақтың мақсатымен таныстырамын.

    «Жыраулар поэзиясы» бейнежазбасын көрсетемін.

    Бейнежазбаны көріп отырып, «түртіп алу» әдісін пайдаланады.

    «Сөздік кестесі» әдісі бойынша терминдерге анықтама береді.

    Терминдер

    Анықтама

    Жырау


    Жыршы


    Толғау


    Философия



    1-тапсырма. Топтық жұмыс.

    «Төрт сөйлем» әдісі

    Берілген мәтін яғни жыраулардың толғау үзіндісінен өз көзқарастарыңды дәлелдеп орынды қолданыңыз.

    1-топ. Жыраулар тобы

    Доспамбет жыраудың «Айналайын, Ақ Жайық» толғауы

    Пікір.

    Берілген мәтін үзіндісін бір сөйлеммен жеткізеді.


    Дәлел.

    Мәтіннен үзінді келтіре отырып өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді.


    Мысал.

    Пікірін тарихпен байланыстырып, мысал келтіреді.


    Қорытынды.

    мәтін бойынша қорытынды шығарады.



    2-топ. Жыршылар тобы

    Қазтуған жыраудың «Алаң да алаң, алаң жұрт» толғауы

    Пікір.

    Берілген мәтін үзіндісін бір сөйлеммен жеткізеді.


    Дәлел.

    Мәтіннен үзінді келтіре отырып өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді.


    Мысал.

    Пікірін тарихпен байланыстырып, мысал келтіреді.


    Қорытынды.

    мәтін бойынша қорытынды шығарады.



    3-топ. Ақындар тобы.

    Ақтамберді жыраудың «Жағама қолдың тигенін» тоғауы

    Пікір.

    Берілген мәтін үзіндісін бір сөйлеммен жеткізеді.


    Дәлел.

    Мәтіннен үзінді келтіре отырып өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді.


    Мысал.

    Пікірін тарихпен байланыстырып, мысал келтіреді.


    Қорытынды.

    мәтін бойынша қорытынды шығарады.



    Дескриптор:

    1. Үзінділермен жұмыс жасайды.

    2. Өз пікірін дәлелдеуде үзіндіні орынды қолданады.

    Мұғалім түсіндіруі

    Жыраулық дәстүр, Жыраулық поэзиясының ерекшеліктері

    2-тапсырма Жұптық жұмыс

    «Рухани жалғастық» тапсырмасы.  Шарты: Жыраулар поэзиясының үзінділерін қазіргі заман ақындарының поэзиясымен байланыстырып, өз қөзқарастарын дәлелдейді.

    «Қабырғадағы сурет» әдісін пайдаланамын.

    Суреттің ішіне жыраулар толғауларындағы ерекшелікті жазады. Сыртына қазіргі заман ақындарының поэзиясының рухани жалғастығына дәлел келтіріп жазады.

    Қалыптастырушы бағалау.

    «Боймен бағалау» әдісі арқылы бағалаймын

    Өте жақсы- екі қолды жоғары көтереді

    Жақсы – екі қолды иыққа қояды

    Қанағаттанарлық- екі қолды төменге түсіреді.


    «Бір минуттық әңгіме» әдісі

    Қандай жырауларды білесіз?

    Жыраулар поэзиясының құндылығы неде?

    Жыраулар поэзиясы туралы түсінгеніңді әңгімеле?

    Қ алыптастырушы бағалау.

    Смайликтер арқылы бағаланады

    керемет, бізге ұнады

    т олық түсіне алмадық

    жүйесіз, түсініксіз











    Қазақ әдебиеті

    8-сынып

    А. С. Ақтанова

    А. К. Жундибаева



















    https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-adebieti/9-synyp/lesson/xv-xviii-hh-zhyraular-poehziyasy






    Сөздік кесте












    Кесте

































































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдраманова Гулназ Иганбергеновна
    08 Қазан 2020
    1023
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жыраулар поэзиясы Ақтамберді жырау

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жыраулар поэзиясы Ақтамберді жырау

    Материал туралы қысқаша түсінік
    8-сыныпқа арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақ:

    Мектеп: №173 орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Г. Абдраманова

    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жыраулар поэзиясы. Жыраулық дәстүр туралы. (1-сағат)

    Осы сабақта қол жеткізіетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.Т/Ж 4 Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарастарын дәлелдеу үшін орынды қолдану


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы орындай алады: Жыраулық поэзия туралы мәлімет бере алады. Үзінділермен жұмыс жасайды. Ашық сұраққа жауап беру арқылы өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады Толғау үзіндісін жазылым жұмысында дәлел ретінде тиімді пайдаланып жазады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Жыраулардың заман тынысы жайлы толғау үзінділерінен өз пікірлерін саралайды, қорытындылайды, құнды пікір жазады, дәлелдерді орынды қолданады.

    Бағалау критерийі

    • Үзінділерге өз пікірін білдіре алады.

    • Көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолданады.

    • Өзіндік ой-пікірін дәлелдеу үшін толғаудан алынған үзінділерді тиімді қолдануға дағдыланады.

    • Құнды пікірлер жазады, құндылығын түсінеді, жыраулар поэзиясын бойына сіңіреді.

    Ойлау денгейі

    Түсіну, жауап беру

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    Диалог құруға, шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Айналайын, Ақ Жайық, Сыртым құрыш, жүзім болат,

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Жыраулар поэзиясының құндылығы неде?

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Жырау, жыршы, толғау, философия

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығын игереді.

    Пәнаралық байланыс

    Тарих

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Жырау мен жыршы туралы біледі.

    Асан қайғы (5-сынып)

    Доспамбет жырау (6-сынып)

    Казтуған жырау (7-сынып)

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    2 мин









    Сабақтың ортасы

    5 мин














    1 мин




    2 мин






    2 мин







    3 мин







    7 мин































































    2 мин



    2 мин





    5 мин

















    1 мин







    3 мин





    1 мин

    І. Ұйымдастыру кезеңі

    Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгелдеу.


    Психологиялық көңіл күй тудыру және сыныпты топқа біріктіру.

    «Сыйлық сыйлау» әдісі бойынша оқушыларды 3 топқа біріктіремін. (домбыра, қобыз, кітап макеттерін бір-біріне сыйлау арқылы

    Қобыз – Жыраулар тобы

    Домбыра – Жыршылар тобы

    Кітап – Ақындар тобы болып топтасады.

    ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

    «Таза тақта» әдісі

    Тақтада үй тапсырмаларының сұрақтары жазылып тұрады. Әр оқушы сұрақтарға жауап берген сайын тақтаны сүртіп отырады.

    1. Қожа Ахмет Ясауи кім?

    2. Қай ғасырда өмір сүрген?

    3. Қожа Ахмет Ясауи кесенесінің тарихы туралы не білесіз?

    4. Қожа Ахмет Ясауи хикметтерінің жазылу тарихын кімдер зерттеді?

    5. «Диуани хикмет» еңбегінің құрылысы қандай?

    Қалыптастырушы бағалау

    «Ақиқат пен жалған» әдісімен бағалаймын. Мұнда дұрыс жауап берген оқушыға «ия », қате болса «жоқ» деп жауап береді

    Қызығушылықты ояту. Жыраулардың суреттерін көрсету арқылы «Тұлғаны танимыз ба?» әдісімен бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтап аламын. Сабақтың мақсатымен таныстырамын.

    «Жыраулар поэзиясы» бейнежазбасын көрсетемін.

    Бейнежазбаны көріп отырып, «түртіп алу» әдісін пайдаланады.

    «Сөздік кестесі» әдісі бойынша терминдерге анықтама береді.

    Терминдер

    Анықтама

    Жырау


    Жыршы


    Толғау


    Философия



    1-тапсырма. Топтық жұмыс.

    «Төрт сөйлем» әдісі

    Берілген мәтін яғни жыраулардың толғау үзіндісінен өз көзқарастарыңды дәлелдеп орынды қолданыңыз.

    1-топ. Жыраулар тобы

    Доспамбет жыраудың «Айналайын, Ақ Жайық» толғауы

    Пікір.

    Берілген мәтін үзіндісін бір сөйлеммен жеткізеді.


    Дәлел.

    Мәтіннен үзінді келтіре отырып өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді.


    Мысал.

    Пікірін тарихпен байланыстырып, мысал келтіреді.


    Қорытынды.

    мәтін бойынша қорытынды шығарады.



    2-топ. Жыршылар тобы

    Қазтуған жыраудың «Алаң да алаң, алаң жұрт» толғауы

    Пікір.

    Берілген мәтін үзіндісін бір сөйлеммен жеткізеді.


    Дәлел.

    Мәтіннен үзінді келтіре отырып өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді.


    Мысал.

    Пікірін тарихпен байланыстырып, мысал келтіреді.


    Қорытынды.

    мәтін бойынша қорытынды шығарады.



    3-топ. Ақындар тобы.

    Ақтамберді жыраудың «Жағама қолдың тигенін» тоғауы

    Пікір.

    Берілген мәтін үзіндісін бір сөйлеммен жеткізеді.


    Дәлел.

    Мәтіннен үзінді келтіре отырып өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді.


    Мысал.

    Пікірін тарихпен байланыстырып, мысал келтіреді.


    Қорытынды.

    мәтін бойынша қорытынды шығарады.



    Дескриптор:

    1. Үзінділермен жұмыс жасайды.

    2. Өз пікірін дәлелдеуде үзіндіні орынды қолданады.

    Мұғалім түсіндіруі

    Жыраулық дәстүр, Жыраулық поэзиясының ерекшеліктері

    2-тапсырма Жұптық жұмыс

    «Рухани жалғастық» тапсырмасы.  Шарты: Жыраулар поэзиясының үзінділерін қазіргі заман ақындарының поэзиясымен байланыстырып, өз қөзқарастарын дәлелдейді.

    «Қабырғадағы сурет» әдісін пайдаланамын.

    Суреттің ішіне жыраулар толғауларындағы ерекшелікті жазады. Сыртына қазіргі заман ақындарының поэзиясының рухани жалғастығына дәлел келтіріп жазады.

    Қалыптастырушы бағалау.

    «Боймен бағалау» әдісі арқылы бағалаймын

    Өте жақсы- екі қолды жоғары көтереді

    Жақсы – екі қолды иыққа қояды

    Қанағаттанарлық- екі қолды төменге түсіреді.


    «Бір минуттық әңгіме» әдісі

    Қандай жырауларды білесіз?

    Жыраулар поэзиясының құндылығы неде?

    Жыраулар поэзиясы туралы түсінгеніңді әңгімеле?

    Қ алыптастырушы бағалау.

    Смайликтер арқылы бағаланады

    керемет, бізге ұнады

    т олық түсіне алмадық

    жүйесіз, түсініксіз











    Қазақ әдебиеті

    8-сынып

    А. С. Ақтанова

    А. К. Жундибаева



















    https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-adebieti/9-synyp/lesson/xv-xviii-hh-zhyraular-poehziyasy






    Сөздік кесте












    Кесте

































































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 8 сынып
    08.10.2020
    1023
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдраманова Гулназ Иганбергеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации