|
Сабақ: |
Мектеп: №173 орта мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Г. Абдраманова |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жыраулар поэзиясы. Жыраулық дәстүр туралы. (1-сағат) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізіетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.Т/Ж 4 Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарастарын дәлелдеу үшін орынды қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы орындай алады: Жыраулық поэзия туралы мәлімет бере алады. Үзінділермен жұмыс жасайды. Ашық сұраққа жауап беру арқылы өз ойларын ортаға салады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады Толғау үзіндісін жазылым жұмысында дәлел ретінде тиімді пайдаланып жазады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Жыраулардың заман тынысы жайлы толғау үзінділерінен өз пікірлерін саралайды, қорытындылайды, құнды пікір жазады, дәлелдерді орынды қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау денгейі |
Түсіну, жауап беру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог құруға, шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Айналайын, Ақ Жайық, Сыртым құрыш, жүзім болат, Талқылауға арналған сұрақтар: Жыраулар поэзиясының құндылығы неде? Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Жырау, жыршы, толғау, философия |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығын игереді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Жырау мен жыршы туралы біледі. Асан қайғы (5-сынып) Доспамбет жырау (6-сынып) Казтуған жырау (7-сынып) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин Сабақтың ортасы 5 мин 1 мин 2 мин
2 мин
3 мин
7 мин
2 мин
2 мин
5 мин
1 мин
3 мин
1 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгелдеу. Психологиялық көңіл күй тудыру және сыныпты топқа біріктіру. «Сыйлық сыйлау» әдісі бойынша оқушыларды 3 топқа біріктіремін. (домбыра, қобыз, кітап макеттерін бір-біріне сыйлау арқылы Қобыз – Жыраулар тобы Домбыра – Жыршылар тобы Кітап – Ақындар тобы болып топтасады. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау «Таза тақта» әдісі Тақтада үй тапсырмаларының сұрақтары жазылып тұрады. Әр оқушы сұрақтарға жауап берген сайын тақтаны сүртіп отырады.
Қалыптастырушы бағалау «Ақиқат пен жалған» әдісімен бағалаймын. Мұнда дұрыс жауап берген оқушыға «ия », қате болса «жоқ» деп жауап береді Қызығушылықты ояту. Жыраулардың суреттерін көрсету арқылы «Тұлғаны танимыз ба?» әдісімен бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтап аламын. Сабақтың мақсатымен таныстырамын. «Жыраулар поэзиясы» бейнежазбасын көрсетемін. Бейнежазбаны көріп отырып, «түртіп алу» әдісін пайдаланады. «Сөздік кестесі» әдісі бойынша терминдерге анықтама береді.
1-тапсырма. Топтық жұмыс. «Төрт сөйлем» әдісі Берілген мәтін яғни жыраулардың толғау үзіндісінен өз көзқарастарыңды дәлелдеп орынды қолданыңыз. 1-топ. Жыраулар тобы
2-топ. Жыршылар тобы
3-топ. Ақындар тобы.
Дескриптор:
Мұғалім түсіндіруі Жыраулық дәстүр, Жыраулық поэзиясының ерекшеліктері 2-тапсырма Жұптық жұмыс «Рухани жалғастық» тапсырмасы. Шарты: Жыраулар поэзиясының үзінділерін қазіргі заман ақындарының поэзиясымен байланыстырып, өз қөзқарастарын дәлелдейді. «Қабырғадағы сурет» әдісін пайдаланамын. Суреттің ішіне жыраулар толғауларындағы ерекшелікті жазады. Сыртына қазіргі заман ақындарының поэзиясының рухани жалғастығына дәлел келтіріп жазады. Қалыптастырушы бағалау. «Боймен бағалау» әдісі арқылы бағалаймын Өте жақсы- екі қолды жоғары көтереді Жақсы – екі қолды иыққа қояды Қанағаттанарлық- екі қолды төменге түсіреді.
«Бір минуттық әңгіме» әдісі Қандай жырауларды білесіз? Жыраулар поэзиясының құндылығы неде? Жыраулар поэзиясы туралы түсінгеніңді әңгімеле?
Қ Смайликтер арқылы бағаланады керемет, бізге ұнады
т жүйесіз, түсініксіз
|
Қазақ әдебиеті 8-сынып А. С. Ақтанова А. К. Жундибаева
https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-adebieti/9-synyp/lesson/xv-xviii-hh-zhyraular-poehziyasy Сөздік кесте Кесте
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Абдраманова Гулназ Иганбергеновна Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Жыраулар поэзиясы Ақтамберді жырау
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Жыраулар поэзиясы Ақтамберді жырауМатериал туралы қысқаша түсінік
8-сыныпқа арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













