Материалдар / Жырдағы образдар жүйесі 9-сынып қазақ әдебиеті

Жырдағы образдар жүйесі 9-сынып қазақ әдебиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып қазақ әдебиеті қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қырқүйек 2018
677
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қазақ әдебиет Мектеп:
Күні: 27 .09.2018жМұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 9 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыЖырдағы образдар жүйесі
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыБатырлар жырындығы негізгі идеяны ашу,жырдағы кейпкерлер мінезін талдау
Сабақтың мақсаттары1.Барлық оқушылар:Әдебиеттің суреттейтін нысаны-адам екенін білу2.Оқушылардың басым бөлігі : Батырлар жырыныңшығу төркінін білу,кейпкерлерге мінездеме беру3 . Кейбір оқушылар: Қамбар батыр жырының композициялық құрылысы білу
Бағалау критерийлеріБатырлар жырын білед2:Жырға негіз болған ,тақырыпты біледі3.Кейпкерлерге мінездеме береді
Тілдік мақсаттар

Сабақта қамтылатын құндылықтарАдамгершілік ,өзге пікіріне құрметпен қарау құндылығын қалыптастыру,ұлт жанды болуға шақыру
Пәнаралық байланысТарих




Осыған дейін меңгерілген білімБатыр жырлары
Жоспар
Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер
Cабақтың басы:3 минут













5 мин









Сабақтың ортасы

15минут







7 минут





5 минСоңы



5 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
  • Оқушыларды түгелдеу.
  • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Сатамын ,сатып аламын » әдісі.
  • Асықтар арқылы 3- топқа бөліп аламын.
  • Бағалау критерийімен таныстырамын




  • Үй тапсырмасын сұрауӘр топтан 1оқушыдын шығып «Ыстық орындық»әдісі арқылы сұраққа жауап береді “Бас бармақ ” әдісі арқылы бағалайдыКері байланыс береді

    3-топтан да бір оқушыдан шығып Батырлар жырын шығуын ғасырға топтап айтады1тапсырма. Тақырыпқа сай «постер»қорғау. 1топ-. 2топ-.3 топ кері байланыс жасайды постер бойынша2тапсырма “Венн диаграммасы” Қамбар батыр мен Қобыланды батырды салыстыру 1топ-. 2топ-.3 топ кері байланыс жасайды постер бойыншаӘр топ жазған жұмыстарын «мен болсам» әдісі арқылы қорытынды жасайды . Дәлелімен келтіру арқылы .Топ бірін -бірі бағалайды.Несімен ұнады?Не қиын болды?Қиындықты қалай еңсердім?

    Үйге тапсырмаЖырдан үзінді жаттауНазымға мінездеме беруНазым мен Құртқаны салыстыру

    Бағалау: «Смайликтер» арқылы өзара бағалайдыДискриптор арқылы кері байланыс беремін.





    А4 форматты қағаз













    Мәтін







    Интербелсенді әдістер жинағы





  • Қосымша ақпарат
    Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    Өздерінің ойларын айтуда, негізгі ойды анықтап,жинақы мәтін жазуда қолдау көрсету. Сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсету. Үлгерімі екі түрлі оқушыға жұптық тапсырма беру.

    «Бағалау парақшасы» әдісі арқылы бағалаймын.

    География,әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады Әңгіме құрастыру арқылы қазақ жеріне құрметпен қарау.
    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2.Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2:-Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ