Жырдағы образдар жүйесі 9-сынып қазақ әдебиеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жырдағы образдар жүйесі 9-сынып қазақ әдебиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып қазақ әдебиеті қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Қазақ әдебиет

Мектеп:

Күні: 27 .09.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жырдағы образдар жүйесі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Батырлар жырындығы негізгі идеяны ашу,жырдағы кейпкерлер мінезін талдау

Сабақтың мақсаттары

1.Барлық оқушылар:Әдебиеттің суреттейтін нысаны-адам екенін білу

2.Оқушылардың басым бөлігі : Батырлар жырыныңшығу төркінін білу,кейпкерлерге мінездеме беру

3 . Кейбір оқушылар: Қамбар батыр жырының композициялық құрылысы білу

Бағалау критерийлері

Батырлар жырын білед2:Жырға негіз болған ,тақырыпты біледі3.Кейпкерлерге мінездеме береді

Тілдік мақсаттар


Сабақта қамтылатын құндылықтар

Адамгершілік ,өзге пікіріне құрметпен қарау құндылығын қалыптастыру,ұлт жанды болуға шақыру

Пәнаралық байланыс

Тарих



Осыған дейін меңгерілген білім

Батыр жырлары

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дерек

көздер

Cабақтың басы:

3 минут








5 мин






Сабақтың ортасы


15минут





7 минут




5 мин

Соңы



5 минут

Shape2 Shape3

Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Оқушыларды түгелдеу.

  2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Сатамын ,сатып аламын » әдісі.

  3. Асықтар арқылы 3- топқа бөліп аламын.

  4. Бағалау критерийімен таныстырамын



Үй тапсырмасын сұрау

Әр топтан 1оқушыдын шығып «Ыстық орындық»әдісі арқылы сұраққа жауап береді

Бас бармақ ” әдісі арқылы бағалайды

Кері байланыс береді


3-топтан да бір оқушыдан шығып Батырлар жырын шығуын ғасырға топтап айтады

1тапсырма. Тақырыпқа сай «постер»қорғау. 1топ-. 2топ-.3 топ кері байланыс жасайды постер бойынша

2тапсырма “Венн диаграммасы”

Қамбар батыр мен Қобыланды батырды салыстыру

1топ-. 2топ-.3 топ кері байланыс жасайды постер бойынша
Әр топ жазған жұмыстар
ын «мен болсам» әдісі арқылы қорытынды жасайды . Дәлелімен келтіру арқылы .

Топ бірін -бірі бағалайды.

Несімен ұнады?

Не қиын болды?

Қиындықты қалай еңсердім?


Үйге тапсырма: Жырдан үзінді жаттау

Назымға мінездеме беру

Назым мен Құртқаны салыстыру


Бағалау: «Смайликтер» арқылы өзара бағалайды

Дискриптор арқылы кері байланыс беремін.




А4 форматты қағаз








Мәтін





Интербел

сенді әдістер жинағы




Қосымша ақпарат

Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Өздерінің ойларын айтуда, негізгі ойды анықтап,жинақы мәтін жазуда қолдау көрсету.

Сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсету. Үлгерімі екі түрлі оқушыға жұптық тапсырма беру.


«Бағалау парақшасы» әдісі арқылы бағалаймын.


География,әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады Әңгіме құрастыру арқылы қазақ жеріне құрметпен қарау.

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:-

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.00.2018
745
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі