Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Қазақ әдебиет |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: 27 .09.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жырдағы образдар жүйесі |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Батырлар жырындығы негізгі
идеяны ашу,жырдағы кейпкерлер мінезін
талдау |
|||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
1.Барлық оқушылар:Әдебиеттің суреттейтін нысаны-адам екенін білу 2.Оқушылардың басым бөлігі : Батырлар жырыныңшығу төркінін білу,кейпкерлерге мінездеме беру 3 . Кейбір оқушылар: Қамбар батыр жырының композициялық құрылысы білу |
|||||||
|
Бағалау критерийлері |
Батырлар жырын білед2:Жырға негіз болған ,тақырыпты біледі3.Кейпкерлерге мінездеме береді |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
|
|||||||
|
Сабақта қамтылатын құндылықтар |
Адамгершілік ,өзге пікіріне құрметпен қарау құндылығын қалыптастыру,ұлт жанды болуға шақыру |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих |
|||||||
|
|
|
|||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Батыр жырлары |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дерек көздер |
||||||
|
Cабақтың басы: 3 минут 5 мин Сабақтың ортасы 15минут 7 минут 5 мин Соңы 5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын сұрау Әр топтан 1оқушыдын шығып
«Ыстық орындық»әдісі арқылы сұраққа жауап
береді “Бас бармақ ” әдісі арқылы бағалайды Кері байланыс береді 3-топтан да бір оқушыдан шығып Батырлар жырын шығуын ғасырға топтап айтады 1тапсырма. Тақырыпқа сай
«постер»қорғау. 1топ-. 2топ-.3 топ кері байланыс жасайды постер
бойынша 2тапсырма “Венн диаграммасы” Қамбар батыр мен Қобыланды батырды салыстыру 1топ-. 2топ-.3 топ кері
байланыс жасайды постер бойынша Топ бірін -бірі
бағалайды. Несімен ұнады? Не қиын болды? Қиындықты қалай еңсердім? Үйге тапсырма: Жырдан үзінді жаттау Назымға мінездеме беру Назым мен Құртқаны салыстыру Бағалау: «Смайликтер» арқылы өзара бағалайды Дискриптор арқылы кері байланыс беремін. |
А4 форматты қағаз
Мәтін Интербел сенді әдістер жинағы
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||
|
Өздерінің ойларын айтуда, негізгі ойды анықтап,жинақы мәтін жазуда қолдау көрсету. Сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсету. Үлгерімі екі түрлі оқушыға жұптық тапсырма беру. |
«Бағалау парақшасы» әдісі арқылы бағалаймын. |
География,әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады Әңгіме құрастыру арқылы қазақ жеріне құрметпен қарау. |
||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2:- Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жырдағы образдар жүйесі 9-сынып қазақ әдебиеті
Жырдағы образдар жүйесі 9-сынып қазақ әдебиеті
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Қазақ әдебиет |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: 27 .09.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жырдағы образдар жүйесі |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Батырлар жырындығы негізгі
идеяны ашу,жырдағы кейпкерлер мінезін
талдау |
|||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
1.Барлық оқушылар:Әдебиеттің суреттейтін нысаны-адам екенін білу 2.Оқушылардың басым бөлігі : Батырлар жырыныңшығу төркінін білу,кейпкерлерге мінездеме беру 3 . Кейбір оқушылар: Қамбар батыр жырының композициялық құрылысы білу |
|||||||
|
Бағалау критерийлері |
Батырлар жырын білед2:Жырға негіз болған ,тақырыпты біледі3.Кейпкерлерге мінездеме береді |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
|
|||||||
|
Сабақта қамтылатын құндылықтар |
Адамгершілік ,өзге пікіріне құрметпен қарау құндылығын қалыптастыру,ұлт жанды болуға шақыру |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих |
|||||||
|
|
|
|||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Батыр жырлары |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дерек көздер |
||||||
|
Cабақтың басы: 3 минут 5 мин Сабақтың ортасы 15минут 7 минут 5 мин Соңы 5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын сұрау Әр топтан 1оқушыдын шығып
«Ыстық орындық»әдісі арқылы сұраққа жауап
береді “Бас бармақ ” әдісі арқылы бағалайды Кері байланыс береді 3-топтан да бір оқушыдан шығып Батырлар жырын шығуын ғасырға топтап айтады 1тапсырма. Тақырыпқа сай
«постер»қорғау. 1топ-. 2топ-.3 топ кері байланыс жасайды постер
бойынша 2тапсырма “Венн диаграммасы” Қамбар батыр мен Қобыланды батырды салыстыру 1топ-. 2топ-.3 топ кері
байланыс жасайды постер бойынша Топ бірін -бірі
бағалайды. Несімен ұнады? Не қиын болды? Қиындықты қалай еңсердім? Үйге тапсырма: Жырдан үзінді жаттау Назымға мінездеме беру Назым мен Құртқаны салыстыру Бағалау: «Смайликтер» арқылы өзара бағалайды Дискриптор арқылы кері байланыс беремін. |
А4 форматты қағаз
Мәтін Интербел сенді әдістер жинағы
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||
|
Өздерінің ойларын айтуда, негізгі ойды анықтап,жинақы мәтін жазуда қолдау көрсету. Сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсету. Үлгерімі екі түрлі оқушыға жұптық тапсырма беру. |
«Бағалау парақшасы» әдісі арқылы бағалаймын. |
География,әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады Әңгіме құрастыру арқылы қазақ жеріне құрметпен қарау. |
||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2:- Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым |
||||||||
шағым қалдыра аласыз














