Сабақтың басы
5
минут
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Түгендеу. Кезекшіні
тыңдау. Оқушылар назарын сабаққа
аудару. Сынып тазалығы.
Жағымды психологиялық
ахуал. «Рөлдегі оқушылар»
әдісі бойынша топқа
бөледі.
«Доп лақтыру» сұрақ-жауап
жүргізу әдісі бойынша оқушылар үлкен шеңберге тұрады. Ойынды
мұғалім бастайды. «Мен қалай жақсы адам болуды білемін. Жақсы адам
болу үшін көп оқу керек» деп допты қарсы жақтағы оқушыға лақтырады.
Оқушылар доп лақтыру арқылы бір-біріне сұрақ қойып, кезекпен
айналым жасап шығады. Сыныптың барлық мүшелерін қамтиды, барлық
оқушылар сұрақтарға жауап беруге
ұмтылады.
Қызығушылықты
ояту. «Доп
лақтыру». .
«Доп лақтыру» сұрақ-жауап
жүргізу әдісі бойынша оқушылар үлкен шеңберге тұрады. Ойынды
мұғалім бастайды.«Мен жусанның не екенін
білемін, жусан ауылда өседі» деп, допты қарсы жақтағы оқушыға
лақтырады. Оқушылар доп лақтыру арқылы бір-біріне сұрақ қойып,
кезекпен айналым жасап шығады. Сыныптың барлық мүшелерін қамтиды,
барлық оқушылар сұрақтарға жауап беруге
ұмтылады (оқушылар жауабы
тыңдалады).
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты
айқындалады.
|
Оқушылар назарын сабаққа
аударады.
«Доп лақтыру» сұрақ-жауап
жүргізу әдісі бойынша оқушылар
сұрақтарға жауап
береді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
|
ҚБ. «Одағай
сөздер»
Тамаша!
Керемет!
Өте орынды
жауап!
|
6-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
15
минут
10
минут
|
Мағынаны
тану. І топ – «Баяндамашылар».Ауыл
балалары мен Аянның әрекетіне байланысты диалог құрастырып
айту.
ІІ топ. «Мінездеме
берушілер».
Әңгіме кейіпкерлеріне
мінездеме бер.
Әңгіме
кейіпкері
|
Адамгершілік
қасиеттері
|
Қандай әсер
қалдырады?
|
|
|
|
ІІІ топ –
«Ізденушілер». Әңгіме оқиғасы орын алған ауыл тіршілігі, соғыс зардаптары
туралы шығармадан тауып, әңгімелеп
беріңдер.
ІV топ –
«Салыстырушылар». Аян мен ауыл балаларының іс-әрекеттерін сурет арқылы
салыстырып көрсетіңдер.
Жеке жұмыс.
«Сезімді ояту» әдісі.- Балалар, Енді хикаятты
қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай
ой түйдіңдер. Мәтіннен үзінді тауып, мәнерлеп оқыңдар, жатқа айтып
беріңдер.
Сезімді
ояту
|
Елестету
|
Аян қандай
кейіпкер?
|
|
Сүйсіну
|
Аянның қандай қылығына
сүйсіндің?
|
|
Жек
көру
|
Шығарма кейіпкерлерінің қандай
әрекеті ұнамады?
|
|
Жаны
ашу
|
Повестің қай жерінде Аянға
деген аяушылық сезімің пайда болды?
|
|
Өкініш
|
Өкініш сезімі пайда болды ма ,
қашан?
|
|
Таңдану
|
Таңғалып риза болған сәтің
ше?
|
|
Бекіту. «Жазушы
рөлінде». «Аянның ертегісін қалай аяқтар
едім…»
|
Ауыл балалары мен
Аянның әрекетіне байланысты диалог
құрастырады.
Әңгіме кейіпкерлеріне
мінездеме береді.
Әңгіме оқиғасы орын алған ауыл
тіршілігі, соғыс зардаптары туралы шығармадан тауып,
әңгімелейд.
Аян мен ауыл
балаларының іс-әрекеттерін сурет арқылы
салыстырады.
«Сезімді ояту» әдісі, әңгемеден
үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа
айтады
Жазушы рөліне еніп,
Аянның ертегісін аяқтайды.
|
Дескриптор:
-ауыл балалары әрекеті туралы
айтады;
-Аян әрекетін
айтады.
-әңгіме кейіпкерлерінің
адамгершілік қасиет табад
- баға
береді.
- ұқсастығы,айырмашылық таба
біледі;-сурет арқылы салыстырады- ауыл тіршілігі туралы табады, әңгімелейді;-соғыс зардаптары
туралы әңгімелейді, өз көзқарастарын
айтады.
Дескриптор:
6балл
-Кейіпкер бейнесін елестету
арқылы сипаттайды;
- өзіне ұнаған қасиетіне
сүйсінеді;
- ұнамаған қасиетін
талдайды;
- жаны аяушылық сезімін
білдіреді;
- іс-әрекетіне байланысты
өкініш сезімін
білдіреді;
- іс-әрәкетіне
таңданады.
Дескриптор:
4балл
-ертегіні аяқтайды.
4балл
|
6-сынып «Қазақ
әдебиеті» оқулығы
С.
Мұратбеков
«Жусан иісі»
әңгімесі
|