|
Пәні: Қазақ қазақ тілі Күні: |
Сыныбы: 8 Мұғалімнің аты-жөні: Касимова Р.З. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім тақырыбы |
Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары Лексика |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Болашақтағы қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау; 8.1.5.1 - перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Оқушылардың барлығы орындай алады: Болашақтағы қоғамдық қауіпсіздік тақырыбындағы мәтіндегі негізгі ойды анықтайды; Болашақтағы қоғамдық қауіпсіздікті тақырыбындағы мәтіннен қажетті ақпаратты табады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Болашақтағы қоғамдық қауіпсіздікті бақылаушы қолсағат арқылы қамтамасыз ету жоспарының қазақстандық жағдайға лайықтығын талдайды; Оқушылардың кейбірі орындай алады. Бақылаушы қолсағаттың тиімділігін дәлелдейді. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Негізгі Негізгі ойды анықтауда мәтіннен дәлелдер келтіреді. Табылған қажетті ақпарат тапсырма мақсатына сәйкес. Лайықтығын талдауда, өмірден дәлел келтіреді. Дәлелдеуде қолсағаттың пайдасын айтады ойды анықтауда мәтіннен дәлелдер келтіреді. Табылған қажетті ақпарат тапсырма мақсатына сәйкес. Лайықтығын талдауда, өмірден дәлел келтіреді. Дәлелдеуде қолсағаттың пайдасын айтады. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларды дамыту: Тыңдалым мен айтылым Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:
Талқылау сұрақтары: Бақылаушы қол саттардың пайдасы неде? |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды қалыптастыру |
Жалпыұлттық «Мәңгілік Ел» идеясының құндылықтары Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Электронды сағаттың фотолары, мәтіндер, таратпа материалдары, ғаламтор, |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Саралау тәсілдері |
Қалыптастырушы бағалау тәсілдер |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ басы 5 минут |
Тапсырма: «Типография» әдісі. Мақсаты: Психологиялық ахуал қалыптастыру. Қай тыныс белгісі көрсетілсе, соған байланысты іс- қимылдарды қайталаңыздар: . -шапалақ ұрамыз; , -тоқылдатамыз; ? -қолды жаямыз; ! -секіреміз; -- -орнымыздан тұрамыз. |
Бұл тапсырмаларды орындау топтық болғандықтан оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді. Бұл тапсырма арқылы психологиялық ахуал қалыптастырамын. |
Бір-біріне кері байланыс береді. «Бас бармақ» әдісімен бағалайды. «Журналистің микрофоны» әдісі. Оқушы мен мұғалімнің ауызша кері байланысы. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы 5 минут |
Тапсырма: «Сөзмаржан» – сөздік жұмысы Мақсаты: мәтіндегі түсініксіз сөздердің мағынасын ашу, мәтінді түсінуге дайындау. Кестені толтырыңыз.
Тапсырма: «INSЕRT» әдісі Мақсаты: мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдау және негізгі ойды анықтау; Мәтінді оқып отырып түртіп алу жүйесі бойынша жұмыс жасаңыздар, кестені толтырыңыздар; 1-қосымша:
Тапсырма: «Өрмекшінің торы» әдісі. Мақсаты: Мәтіндегі қоғамдық қауіпсіздікті қажет ететін ақпаратты табу. Өрмекшінің торын құру үшін, сұрақтарға жауап беріңіздер:
Ол үшін не істеу керек? Мәтінде не туралы айтылған? Электронды Білезік дегеніміз не? Қоғамға тигізер пайдасы қандай? Электронды білезіктің қажеттілігі қандай?
Тапсырма: «Ашық микрофон» әдісі. Мақсаты: Бақылаушы қолсағатпен қоғамды қамтамасыз ету және тиімділігін дәлелдеу.
«Ашық микрофонға» бақылаушы қолсағат жайлы өз ойларыңызды ашық ортаға салыңыздар.
|
Бұл тапсырмаларды орындау топтық болғандықтан оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді. Бұл тапсырмаларды орындау топтық болғандықтан оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді. |
Оқушылар өз болжамдарының дұрыстығын не бұрыстығын сөздіктегі нұсқасымен салыстыра отырып, өздерін өздері бағалайды. Оқушылар шығармамен жұмыс барысында бір-біріне кері байланыс береді.
Оқушылар топпен жұмыста бір-біріне кері байланыс береді. Мұғалім «Мадақтау сэнгвичі» арқылы кері байланыс береді. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ соңы 2 мин |
6. Рефлексия «Жетістік баспалдағы» Мақсаты: Өтілген тақырыптағы түйінді ойларды бекіту. Сабақ барысында ұсынылған ақпарат бойынша бар білгенімен бөлісу. Баспалдақты бүгінгі сабақта алған ақпараты бойынша толтырыңыз:
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары
Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары
|
Пәні: Қазақ қазақ тілі Күні: |
Сыныбы: 8 Мұғалімнің аты-жөні: Касимова Р.З. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім тақырыбы |
Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары Лексика |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Болашақтағы қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау; 8.1.5.1 - перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Оқушылардың барлығы орындай алады: Болашақтағы қоғамдық қауіпсіздік тақырыбындағы мәтіндегі негізгі ойды анықтайды; Болашақтағы қоғамдық қауіпсіздікті тақырыбындағы мәтіннен қажетті ақпаратты табады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Болашақтағы қоғамдық қауіпсіздікті бақылаушы қолсағат арқылы қамтамасыз ету жоспарының қазақстандық жағдайға лайықтығын талдайды; Оқушылардың кейбірі орындай алады. Бақылаушы қолсағаттың тиімділігін дәлелдейді. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Негізгі Негізгі ойды анықтауда мәтіннен дәлелдер келтіреді. Табылған қажетті ақпарат тапсырма мақсатына сәйкес. Лайықтығын талдауда, өмірден дәлел келтіреді. Дәлелдеуде қолсағаттың пайдасын айтады ойды анықтауда мәтіннен дәлелдер келтіреді. Табылған қажетті ақпарат тапсырма мақсатына сәйкес. Лайықтығын талдауда, өмірден дәлел келтіреді. Дәлелдеуде қолсағаттың пайдасын айтады. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларды дамыту: Тыңдалым мен айтылым Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:
Талқылау сұрақтары: Бақылаушы қол саттардың пайдасы неде? |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды қалыптастыру |
Жалпыұлттық «Мәңгілік Ел» идеясының құндылықтары Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Электронды сағаттың фотолары, мәтіндер, таратпа материалдары, ғаламтор, |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Саралау тәсілдері |
Қалыптастырушы бағалау тәсілдер |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ басы 5 минут |
Тапсырма: «Типография» әдісі. Мақсаты: Психологиялық ахуал қалыптастыру. Қай тыныс белгісі көрсетілсе, соған байланысты іс- қимылдарды қайталаңыздар: . -шапалақ ұрамыз; , -тоқылдатамыз; ? -қолды жаямыз; ! -секіреміз; -- -орнымыздан тұрамыз. |
Бұл тапсырмаларды орындау топтық болғандықтан оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді. Бұл тапсырма арқылы психологиялық ахуал қалыптастырамын. |
Бір-біріне кері байланыс береді. «Бас бармақ» әдісімен бағалайды. «Журналистің микрофоны» әдісі. Оқушы мен мұғалімнің ауызша кері байланысы. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы 5 минут |
Тапсырма: «Сөзмаржан» – сөздік жұмысы Мақсаты: мәтіндегі түсініксіз сөздердің мағынасын ашу, мәтінді түсінуге дайындау. Кестені толтырыңыз.
Тапсырма: «INSЕRT» әдісі Мақсаты: мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдау және негізгі ойды анықтау; Мәтінді оқып отырып түртіп алу жүйесі бойынша жұмыс жасаңыздар, кестені толтырыңыздар; 1-қосымша:
Тапсырма: «Өрмекшінің торы» әдісі. Мақсаты: Мәтіндегі қоғамдық қауіпсіздікті қажет ететін ақпаратты табу. Өрмекшінің торын құру үшін, сұрақтарға жауап беріңіздер:
Ол үшін не істеу керек? Мәтінде не туралы айтылған? Электронды Білезік дегеніміз не? Қоғамға тигізер пайдасы қандай? Электронды білезіктің қажеттілігі қандай?
Тапсырма: «Ашық микрофон» әдісі. Мақсаты: Бақылаушы қолсағатпен қоғамды қамтамасыз ету және тиімділігін дәлелдеу.
«Ашық микрофонға» бақылаушы қолсағат жайлы өз ойларыңызды ашық ортаға салыңыздар.
|
Бұл тапсырмаларды орындау топтық болғандықтан оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді. Бұл тапсырмаларды орындау топтық болғандықтан оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді. |
Оқушылар өз болжамдарының дұрыстығын не бұрыстығын сөздіктегі нұсқасымен салыстыра отырып, өздерін өздері бағалайды. Оқушылар шығармамен жұмыс барысында бір-біріне кері байланыс береді.
Оқушылар топпен жұмыста бір-біріне кері байланыс береді. Мұғалім «Мадақтау сэнгвичі» арқылы кері байланыс береді. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ соңы 2 мин |
6. Рефлексия «Жетістік баспалдағы» Мақсаты: Өтілген тақырыптағы түйінді ойларды бекіту. Сабақ барысында ұсынылған ақпарат бойынша бар білгенімен бөлісу. Баспалдақты бүгінгі сабақта алған ақпараты бойынша толтырыңыз:
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














