Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары бөлдімі бойынша "Болашақтағы қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету" тақырыбында қазақ тілінен мұғалімдерге ашық сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Қазақ қазақ тілі

Күні:

Сыныбы: 8

Мұғалімнің аты-жөні: Касимова Р.З.


Бөлім тақырыбы

Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары

Лексика


Сабақ тақырыбы

Болашақтағы қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету


Оқу мақсаты

8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау;

8.1.5.1 - перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау.


Сабақ мақсаты

Оқушылардың барлығы орындай алады:

Болашақтағы қоғамдық қауіпсіздік тақырыбындағы мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

Болашақтағы қоғамдық қауіпсіздікті тақырыбындағы мәтіннен қажетті ақпаратты табады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Болашақтағы қоғамдық қауіпсіздікті бақылаушы қолсағат арқылы қамтамасыз ету жоспарының қазақстандық жағдайға лайықтығын талдайды;

Оқушылардың кейбірі орындай алады.

Бақылаушы қолсағаттың тиімділігін дәлелдейді.


Бағалау критерийлері

Негізгі Негізгі ойды анықтауда мәтіннен дәлелдер келтіреді.

Табылған қажетті ақпарат тапсырма мақсатына сәйкес.

Лайықтығын талдауда, өмірден дәлел келтіреді.

Дәлелдеуде қолсағаттың пайдасын айтады ойды анықтауда мәтіннен дәлелдер келтіреді.

Табылған қажетті ақпарат тапсырма мақсатына сәйкес.

Лайықтығын талдауда, өмірден дәлел келтіреді.

Дәлелдеуде қолсағаттың пайдасын айтады.


Тілдік мақсаттар 

Дағдыларды дамыту:

Тыңдалым мен айтылым

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:


Талқылау сұрақтары:

Бақылаушы қол саттардың пайдасы неде?


Құндылықтарды қалыптастыру 

Жалпыұлттық «Мәңгілік Ел» идеясының құндылықтары

Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім.

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық


Ресурстар

Электронды сағаттың  фотолары, мәтіндер, таратпа материалдары, ғаламтор,





Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Саралау тәсілдері


Қалыптастырушы бағалау тәсілдер

Сабақ басы

5 минут

Тапсырма: «Типография» әдісі.

Мақсаты: Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Қай тыныс белгісі көрсетілсе, соған

байланысты іс- қимылдарды қайталаңыздар:

. -шапалақ ұрамыз;

, -тоқылдатамыз;

? -қолды жаямыз;

! -секіреміз;

-- -орнымыздан тұрамыз.



Бұл тапсырмаларды орындау топтық болғандықтан оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.




Бұл тапсырма арқылы психологиялық ахуал қалыптастырамын.



Бір-біріне кері байланыс береді. «Бас бармақ» әдісімен бағалайды.




«Журналистің микрофоны» әдісі. Оқушы мен мұғалімнің ауызша кері байланысы.

Сабақ ортасы

5 минут



Тапсырма: «Сөзмаржан» – сөздік жұмысы

Мақсаты: мәтіндегі түсініксіз сөздердің мағынасын ашу, мәтінді түсінуге дайындау.

Кестені толтырыңыз.


Сөздер

өзіндік түсінік

сөздікте берілген мағынасы

Электронды білезік










Тапсырма: «INSЕRT» әдісі

Мақсаты: мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдау және негізгі ойды анықтау;

Мәтінді оқып отырып түртіп алу жүйесі бойынша жұмыс жасаңыздар, кестені толтырыңыздар; 1-қосымша:


W- білемін

+ жаңалық

-білмеймін?

Білгім келеді










Тапсырма: «Өрмекшінің торы» әдісі.

Мақсаты: Мәтіндегі қоғамдық қауіпсіздікті қажет ететін ақпаратты табу.


Өрмекшінің торын құру үшін, сұрақтарға жауап беріңіздер:

Қоғамдағы қауіпсіздікті қалай сақтау керек?

Ол үшін не істеу керек?

Мәтінде не туралы айтылған?

Электронды Білезік дегеніміз не?

Қоғамға тигізер пайдасы қандай?

Электронды білезіктің қажеттілігі қандай?


Тапсырма: «Ашық микрофон» әдісі.

Мақсаты: Бақылаушы қолсағатпен қоғамды қамтамасыз ету және тиімділігін дәлелдеу.

«Ашық микрофонға» бақылаушы қолсағат жайлы өз ойларыңызды ашық ортаға салыңыздар.



Бұл тапсырмаларды орындау топтық болғандықтан оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.




















Бұл тапсырмаларды орындау топтық болғандықтан оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.





Оқушылар өз болжамдарының дұрыстығын не бұрыстығын сөздіктегі нұсқасымен салыстыра отырып, өздерін өздері бағалайды.








Оқушылар шығармамен жұмыс барысында бір-біріне кері байланыс береді.








Оқушылар топпен жұмыста бір-біріне кері байланыс береді.

Мұғалім «Мадақтау сэнгвичі» арқылы кері байланыс береді.


Сабақ соңы

2 мин

6. Рефлексия «Жетістік баспалдағы»

Мақсаты: Өтілген тақырыптағы түйінді ойларды бекіту. Сабақ барысында ұсынылған ақпарат бойынша бар білгенімен бөлісу. Баспалдақты бүгінгі сабақта алған ақпараты бойынша толтырыңыз:








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
10.02.2019
1292
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі