Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Кедергілер жолағынан өту бойынша тапсырмалар құрастыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Дене шынықтыру сабағынан қысқа мерзімді жоспар № 39-40
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: Павлодар қаласы ХББ НЗМ 5 бөлім – Шаңғы/кросс/коньки даярлығы Күні: 02.02.2022 Мұғалімнің аты-жөні: Тусупжанов К.О., Ескендиров К.К. Сынып: 10 «А» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақ тақырыбы: |
Кедергілер жолағынан өту бойынша тапсырмалар құрастыру |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
10.1.1.1. Спецификалық қозғалыс әрекетін орындауды талдау және бағалауды орындау |
||||
Сабақ мақсаттары |
|
||||
Бағалау критерийлері |
Білу, түсіну, қолдану сияқты компоненттерге баса назар аударылады:
|
||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар: • денсаулықты нығайтуда физикалық қасиеттерді дамытуға бағытталған бірқатар дене жаттығуларын талқылай және көрсете алады. Пәндік лексика және терминология Мыналарды қамтиды: • ЖЖС: минутына соққы • тынығу сәтіндегі тамыр соғысы, жұмысшы тамыр соғысы, қалпына келу сәтіндегі тамыр соғысы • жүрек-тамыр жүйесі • ширату, қалпына келу техникасы • тамыр соғысын ұлғайтатын жаттығу • жеңіл адыммен көтерілу, таудан жоғары тік тұрып түсу • жартылай доға қалыбынан бұрылу • доға бойынша сырғанау • табиғи және жасанды кедергілер • бір уақытта екі адымдық, бір уақытта бір адымдық, коньки жүрісі • «жартылай доға», «доға» тәсілдерімен тежелу • физикалық қасиеттер компоненттері (күш, жылдамдық, төзімділік, ептілік) • эстафеталар және ойындар Талқылауға арналған сұрақтар: • Жұптық іс-әрекет түрлерін қолдану арқылы оқушылардың күш-жылдамдықтарын қалай дамытуға болады? • Сендер тамыр соғысын ұлғайтуға арналған қандай жаттығуларды білесіңдер? • Динамикалық созылу деген не? • Статикалық созылу деген не? • Шаңғы, коньки және кросс даярлығы кезінде біз қандай қауіпсіздік шаралары туралы білуіміз керек? • Бұл жаттығуда қандай физикалық қасиеттер дамиды? • Төзімділікті дамыту үшін қандай жаттығулар көбірек сәйкес келеді? • Неліктен кейбір тапсырмалар басқаларына қарағанда көбірек физикалық белсенділікті талап етеді? |
||||
Құндылықтарды дарыту |
|
||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология сабағымен байланыстыру, қан айналымы және жүрек тамырларын қатайту. Физика сабағымен байланыстыру, жылдамдық, күш, сырғанай және ауа райы қарсы әрекеттері. |
||||
Бастапқы білім |
8-9 сыныпта қысқы спорт сабақ түрлерінен алған білімдері. |
||||
Ғаламдық ойлау дағдыларын қалыптастыру |
Қысқы олимпиада. Пекин 2022ж. Қазақстан құрамасының тізімі. |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы |
|
Жабдық: секунд өлшегіш, бор, шаңғы, коньки, фишкалар Қауіпсіздік техникасы. http://86.mchs.gov.ru/pressroom/news/item/2438588/ |
|||
Сабақтың ортасы |
1 тапсырма Оқушылар топтарға бөлініп, қауіпсіздік ережелері туралы мәліметтерді талқылайды. Сөйтіп оқушыларда қауіпсіздік ережесі туралы білімі ұлғаяды. Оқытушы сынып ішінде жарақаттанудың алдын алу үшін қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулықты жүргізеді. Тапсырма сонында қолпаштап арқылы оқушыларды бағалау. 2 –Тапсырма Коньки даярлығы: Оқушылар келесі жаттығуларды орындайды: доғамен сырғанау; екі аяқпен сырғанау – жылан ирек. Оны орындаған кезде иықтың жамбасқа қатысты қарсы бұрылысына назар аудару қажет, бұл қозғалысты табиғи орындауға мүмкіндік береді. Коньки даярлығы: Оқушылар жаттығуларды орындап, алдымен оң аяқпен итеріліп сол конькимен, содан кейін сол аяқпен итеріліп, оң аяқпен сырғанайды. Қол бұл сәтте қарқынды түрде қызмет етеді. 3 –Тапсырма Эстафеталық ойындар: Оқушылар 2 командаға бөлінеді. Жүргізушінің белгісі бойынша ойыншы фишкаға дейін жүгіреді. Ол командаға оралған кезде, оған екінші ойыншы «тіркеледі», енді екеуі қашықтықты белсенді жүгіреді. Командалардың барлық қатысушылары паровоз болып тіркеліп, қашықтықты жүгіріп өткенге дейін әрекет қайталанады. Тапсырманы бірінші болып орындаған команда жеңіске жетеді.
4 –Тапсырма Алаңға командалардың саны бойынша нысаналар орнатылады. Лақтыру сызығы мен нысана арасындағы арақашықтық – оқушылардың жасына және дайындық деңгейіне байланысты 58 м және одан артық. Сынып бірдей ойыншылар санымен командаларға бөлінеді. Рет бойынша саналады. Командалар лақтыру сызығының бойына бағандарға тұрады. Ойыншылар қар кесектерін лақтыру сызығының жанына жинайды. Әрбір ойыншы қатарынан 2 лақтыру орындайды. Белгі бойынша бірінші нөмірлі ойыншылар қар кесектерін нысанаға лақтырады да, бағанның соңына барып тұрады. Содан кейін екінші нөмірлер лақтырады, т.с.с. Нысананың ортасына тигізгені үшін ойыншы 3 ұпай, орташа шеңбер үшін – 2 ұпай, сыртқы – 1 ұпай алады. Нысана өрісіне тигізгені үшін ұпайлар берілмейді. Содан кейәін аралық қорытынды жасалады, қар кесектерінң қоры толтырылады және ойын қайта жалғасады. 5 – Тапсырма Резеңкеден жасалған баллондармен төбеден сырғып түсу. |
Әр бір әрекет үшін кең, таза кеңістік. Фишкалар, ысқырық, таратпа материалдар.
Шаңғы даярлығына сілтеме: http://bmsi.ru/doc/08f1937b-099a-497f-bfc8-7bd85f0cbbf9
Коньки даярлығына сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=RwiyDEtdEbM |
|||
Сабақтың соңы |
Жаңа материалдарды бекіту. Қателерін жою мақсатында кері байланыс алу. Сабақтың қорытындысын шығару. Оқушылардың оқу мақсатына жетудегі жетістіктерін талдау және бағалау. Үй тапсырмасы. |
|
|||
Саралау - барлық оқушылар қыздырыну жаттығуларын орындай алады; - оқушылардың басым көпшілігі денсаулық және қауіпсіздік ережелерін сақтауын біледі; - оқушылар көпшілігі коньки мен еркін жүре алады. |
Бағалау Әр білім алушы өзінің іс-әреті туралы класстастарымен талқылай алады; Оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін дайындалып қойылған белгілі бір критерийлермен немесе кері байланыс беру арқылы жүзеге асыруға болады; |
Денсаулық және қауіпсіздік
ережелерінің сақталуы: Сабақ барысында жайлы жағдай туғызу арқылы; Тақырыпқа сай әрекет ету мен киінуді қатаң талап ету міндетті; |
|||
Сабақ бойынша рефлекия: 1. Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді? |
Сабақта өткен дағдыларды қайталау, оқыту жүзеге асырылды. Оқушылар төзімділік дене қасиетінің маңыздылығын түсінді. Жалпы төзімділік пен дене дайындықтары қаншалық жақсы екендіктері турасында білді. |
||||
2. Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? |
Ия, топтарда қауіпсіздікті сақтай отырып жүгіру әдістерін орындады, сонымен қатар кеңістікті дұрыс пайдаланды. Кейбір оқушыларға жақын қашықтықтар жоғары нәтиже көрсете алмады. |
||||
3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
Ия, оқушылар тақырып туралы жеке ойланады. Жұптасу арқылы білімін толықтырады. Топпен талқылау арқылы тақырып туралы ойы кеңейтеді. |
||||
4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма? |
Ия, әлсіз оқушыларға жұмсалатын уақыттарды ескеріп отыруға тура келеді. |
||||
Жалпы оқушыларды бағалау: |
Берілген тапсырманы тиянақты орындау, үлгілі орындау, басқаларды үйрете алу сияқты дағдылар қалыптасуы арқылы. Бұл кезде оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін сұрақ-жауап, бірігіп жұмыс жасау, сыни ойлау, мәселені шешу. |
||||
Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға,үйренуге қатысты.) 1. Жүгіру жаттығуы адамды табандылыққа үйретеді; 2. Өзін-өзі ептілікке, табандылыққа баулиды. |
|||||
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену) 1. Оқушылардың сабаққа берген рефлексиясы мен мінездемелері; 2. Сабаққа әріптестердің қатысуы, сабақтан кейінгі талдаулар. |