3-кесте
|
«Кел, Наурыз!» сыныптан тыс іс-шараның сценарийі Мақсатты аудитория: 5–9 сынып оқушылары. Мақсаты: мерекені Қазақстанның патриотизмі мен мәдени мұрасы тақырыбымен байланыстыра отырып, оқушыларды Наурыз мерекесінің тарихымен, салт-дәстүрімен, маңызымен таныстыру. Өткізу түрі: ойындармен, байқаулармен және викториналармен интерактивті іс-шара. Ұзақтығы: 45–60 минут. I. Кіріспе (5 минут) Мақсаты: мерекелік көңіл-күй қалыптастыру және оқушыларды тақырыпқа тарту. 1. Мұғалімнің сәлемдесуі. «Қымбатты балалар, бүгін халқымыздың ұлы мерекесі – Наурыз туралы сөйлесетін боламыз. Бұл күн жаңаруды, көктемді және жаңа жылдың басталуын білдіреді. Ең бастысы, ол бізге достық, бірлік және Отанға деген сүйіспеншілік құндылықтарын еске салады». Қысқа бейне немесе слайд-шоу Ұлттық аспаптардың әуенімен Наурыз дәстүрлерінің (киіз үй, дастархан, ауыл) түрлі-түсті бейнелерін көрсету. Ойлануға арналған сұрақ «Сіздің ойыңызша, Наурыз неге адамдарды біріктіретін мереке болып саналады?» II. Тарихи викторина (10 минут) Мақсаты: оқушылардың Наурыз туралы білімдерін кеңейту. Форматы: командалық викторина. Әрбір командаға «А», «Б», «В» жауаптары бар тақтайша беріледі. Сұрақтар 1. Наурыз дәстүрлі түрде қашан тойланады? А. 1 қаңтар. Б. 22 наурыз. В. 1 мамыр. 2. Наурыз көже нені бейнелейді? А. Жеті игілік. Б. Халық бірлігі. В. Бақытты жыл. 3. Қазақстанда қандай өсімдік көктем символы болып саналады? А. Лотос және раушан. B. Қызғалдақ және бәйшешек. В. Бақбақ және көкнәр. III. «КИІЗ ҮЙДІ ЖИНА» ОЙЫНЫ (10 минут) Мақсаты: дәстүрлі тұрғын үйдің патриотизм мен бірліктің нышаны ретіндегі маңызын атап көрсету. Материалдар: киіз үйдің бөліктерімен (кереге, шаңырақ, уық, тент) алдын ала дайындалған карталар. Ережелер Әр командаға карталар жиынтығы беріледі. Тапсырма: үш минут ішінде киіз үйдің сызбасын дұрыс құрастырып, оның рәміздерін түсіндіру. Қорытындылау: мұғалім киіз үй – қазақ халқының бірлігі мен тұрмысының нышаны екенін айтады. IV. «НАУРЫЗ ДАСТАРХАНЫ» КОНКУРСЫ (15 минут) Мақсаты: оқушыларды мерекелік дастарханның тағамдарымен, салт-дәстүрлерімен таныстыру. Кезеңдер: 1-тапсырма. Сипаттамасы бойынша тағамды тап. Бұл тағам жеті ингредиенттен дайындалады және байлық пен үйлесімділікті білдіреді. (Наурыз көже) Бұл нәзіктік сүттен жасалады және тәтті әрі сергітеді. (Құрт) 2-тапсырма. Наурыз көже үшін дұрыс рецепт жина. Оқушыларға ингредиенттері бар карталар беріледі, жетеуін дұрыс таңдау керек (ет, сүт, су, тұз, бидай, күріш, үрме бұршақ). V. «БАБАЛАР ЖОЛДАУЫ» ОЙЫНЫ (10 минут) Мақсаты: мәдени мұраны құрметтеудің маңыздылығын атап көрсету. Сипаттамасы Карталарда бірлік пен патриотизм туралы мақал-мәтелдер мен дәйексөздер жазылған. Мысал «Бірлік бар жерде – тірлік бар». «Туған жер – тұғырың». Мақсаты: мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіру. VI. АЯҚТАЛУЫ (5 минут) 1. Талқылау «Наурыз туралы жаңа не білдіңдер?» «Наурыз дәстүрлері мәдениетімізді сақтауға және патриотизмді нығайтуға қалай көмектеседі?» 2. Мұғалімнің қорытынды сөзі. Наурыз – бұл жай ғана мереке емес, бұл біздің мәдени игілігіміз. Әрқайсысымыз өз елімізді және оның салт-дәстүрлерін мақтан етейік. 3. Ұлттық әшекейлердегі немесе мерекенің символдық элементтері бар жалпы фотосурет. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Кел, Наурыз!» сыныптан тыс іс-шараның сценарийі
«Кел, Наурыз!» сыныптан тыс іс-шараның сценарийі
3-кесте
|
«Кел, Наурыз!» сыныптан тыс іс-шараның сценарийі Мақсатты аудитория: 5–9 сынып оқушылары. Мақсаты: мерекені Қазақстанның патриотизмі мен мәдени мұрасы тақырыбымен байланыстыра отырып, оқушыларды Наурыз мерекесінің тарихымен, салт-дәстүрімен, маңызымен таныстыру. Өткізу түрі: ойындармен, байқаулармен және викториналармен интерактивті іс-шара. Ұзақтығы: 45–60 минут. I. Кіріспе (5 минут) Мақсаты: мерекелік көңіл-күй қалыптастыру және оқушыларды тақырыпқа тарту. 1. Мұғалімнің сәлемдесуі. «Қымбатты балалар, бүгін халқымыздың ұлы мерекесі – Наурыз туралы сөйлесетін боламыз. Бұл күн жаңаруды, көктемді және жаңа жылдың басталуын білдіреді. Ең бастысы, ол бізге достық, бірлік және Отанға деген сүйіспеншілік құндылықтарын еске салады». Қысқа бейне немесе слайд-шоу Ұлттық аспаптардың әуенімен Наурыз дәстүрлерінің (киіз үй, дастархан, ауыл) түрлі-түсті бейнелерін көрсету. Ойлануға арналған сұрақ «Сіздің ойыңызша, Наурыз неге адамдарды біріктіретін мереке болып саналады?» II. Тарихи викторина (10 минут) Мақсаты: оқушылардың Наурыз туралы білімдерін кеңейту. Форматы: командалық викторина. Әрбір командаға «А», «Б», «В» жауаптары бар тақтайша беріледі. Сұрақтар 1. Наурыз дәстүрлі түрде қашан тойланады? А. 1 қаңтар. Б. 22 наурыз. В. 1 мамыр. 2. Наурыз көже нені бейнелейді? А. Жеті игілік. Б. Халық бірлігі. В. Бақытты жыл. 3. Қазақстанда қандай өсімдік көктем символы болып саналады? А. Лотос және раушан. B. Қызғалдақ және бәйшешек. В. Бақбақ және көкнәр. III. «КИІЗ ҮЙДІ ЖИНА» ОЙЫНЫ (10 минут) Мақсаты: дәстүрлі тұрғын үйдің патриотизм мен бірліктің нышаны ретіндегі маңызын атап көрсету. Материалдар: киіз үйдің бөліктерімен (кереге, шаңырақ, уық, тент) алдын ала дайындалған карталар. Ережелер Әр командаға карталар жиынтығы беріледі. Тапсырма: үш минут ішінде киіз үйдің сызбасын дұрыс құрастырып, оның рәміздерін түсіндіру. Қорытындылау: мұғалім киіз үй – қазақ халқының бірлігі мен тұрмысының нышаны екенін айтады. IV. «НАУРЫЗ ДАСТАРХАНЫ» КОНКУРСЫ (15 минут) Мақсаты: оқушыларды мерекелік дастарханның тағамдарымен, салт-дәстүрлерімен таныстыру. Кезеңдер: 1-тапсырма. Сипаттамасы бойынша тағамды тап. Бұл тағам жеті ингредиенттен дайындалады және байлық пен үйлесімділікті білдіреді. (Наурыз көже) Бұл нәзіктік сүттен жасалады және тәтті әрі сергітеді. (Құрт) 2-тапсырма. Наурыз көже үшін дұрыс рецепт жина. Оқушыларға ингредиенттері бар карталар беріледі, жетеуін дұрыс таңдау керек (ет, сүт, су, тұз, бидай, күріш, үрме бұршақ). V. «БАБАЛАР ЖОЛДАУЫ» ОЙЫНЫ (10 минут) Мақсаты: мәдени мұраны құрметтеудің маңыздылығын атап көрсету. Сипаттамасы Карталарда бірлік пен патриотизм туралы мақал-мәтелдер мен дәйексөздер жазылған. Мысал «Бірлік бар жерде – тірлік бар». «Туған жер – тұғырың». Мақсаты: мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіру. VI. АЯҚТАЛУЫ (5 минут) 1. Талқылау «Наурыз туралы жаңа не білдіңдер?» «Наурыз дәстүрлері мәдениетімізді сақтауға және патриотизмді нығайтуға қалай көмектеседі?» 2. Мұғалімнің қорытынды сөзі. Наурыз – бұл жай ғана мереке емес, бұл біздің мәдени игілігіміз. Әрқайсысымыз өз елімізді және оның салт-дәстүрлерін мақтан етейік. 3. Ұлттық әшекейлердегі немесе мерекенің символдық элементтері бар жалпы фотосурет. |
шағым қалдыра аласыз













