|
Сабақ: Кеңестікте еркін секіру және доп лақтыру. |
Мектеп: М.Х.Дулати атындағы орта мектеп |
||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сауранбаев Лескул Рыскулович |
||
|
Сынып: 1 |
Қатысқаны: 14 Қатыспағаны: |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
1.1.1.1.Негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын білу жасай алу |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушы орындай алады: |
||
|
|
Алаң ішінде әр түрлі қарқынмен қозғалу Козғалысқа орай рольдер орындалады. |
||
|
Оқушылар көпшілігі орындай алады: |
|||
|
Қатармен қозғалу,команда мүшелерін іс- қимылын , олардын қателіктерін талдау Ережелерде айтылған тактикаларды пайдалану. |
|||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||
|
Букіл команда мушелерін іс –қимылын уйлестіріп,командир ролін аткару. |
|||
|
Оқушылар орындай алады Қимылдарды (жугіру,алысқа лақтыру,орыннан ұзындыққа секірү)орындаған кезде оқушылар уақыт,кеңестік және бір қалыптылықты тусінетіндігін көрсетеді |
|||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: Секіру Лақтыру Жүгіру Нысана Талқылауға арналған сұрақтар : Неге екенін айта аласыңдар ма? Доп лақтыру кезіндегі қимыл қозғалыстарды айталасыздарма? Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу |
||
|
Жоспарланған уақыт |
40 минут |
||
|
Алдыңғы оқу |
|
||
|
Жоспар |
|
|
|
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс әрекет |
Ресурстар |
|
|
40 минут Басы 7 минут Ортасы 16-17 минут 25-30 минут 30-35 минут |
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру,жүрек қағысын (пульсін) тексеру. Сабақтың мақсатын түсіндіру. Оқушыларды смайлик аркылы құрастыру арқылы топтарға бөлу. Әр топ өз беттерінше жалпы дене жаттығуын жасайды.Ұзындыққа секіру арқылы денсаулықты одан әрі нығайтуды ұсынады Сергіту сәті: «Алып өт, айырылып қалма!» Ойыншылар бір-біріне қарама-қарсы тұрады, қолдарын серігінің иығына қояды. Допты іштерінің арасына қыстырады. Мәреге дейін жалғамалы адыммен жүгіріп, кейін қайтып, допты келесі жұпқа тапсырады. Доптан айырылып қалмай өткен команда жеңеді. Дескриптор : 150гр допты лақтыру –шапшаңдық пен күштілігін,қозғалыс үйлесімділігін жетілдіру. Лақтыру көзбен мөлшерлеу мен дәлдеу дағдыларын қалыптастырады 150гр допты лақтыру кезінде лақтыру техникасын жетілдіру. Бастапқыда екпін алу баяу шапшаңдықта орындалады да, кейін шапшаңдықта орындалады. Лақтыру кезінде шынтақты жазу Допты алысқа лақтыру- өте күрделі жаттығу,сондықтан мұнда аса тегеурінді күш қажет.Лақтыру техникасының элементтерін ұқыптылықпен ,тиянақтылықпен меңгерген жағдайда физикалық қасиеттер тез қалыптасады. Орнынан допты нысанаға лақтыру. 150 г кішкене допты белгіленген орыннан 10-12 м жерде орналасқан нысанаға оң немесе сол қолмен «иықтан лақтыру» әдісін қолданып, көздеп лақтыру және дәлдеп тигізу. Дескриптор : білім алушы
Төменгі сөреге тұру , денені тірегіштік және серпігіш аяқтарды дұрыс табу .Екі қолдың тірелу техникасы . Мәреден өту ,бастапқы екпінді үдете мәре сызығын кесіп өту Кері байланыс:Кедергілер жолағыннан өту кезінде кеңістікті дене мен затты бақылай біледі.Допты кім алысқа лақтырды деп ойлайсыздар.2балл Допты қандай қашықтықтан лақтырған ыңғайлы?2балл |
Доп,ысқырық метрлік нысана,кең,бос кеңістік. |
|
|
Критерий |
Дене шынықтыру сабағында жаттығуларды,секіру және лақтыруды нақты түсінді, көрсете алады. |
|
|
|
Дескриптор |
Оқушыла бір-бірін бағалау кезінде:
|
|
|
|
|
|||
|
Қорытындылау Саралау Кері байланыс |
Үш топка бөлінеді: 1топ алыс қашықтықка лақтырады , 2 топ орта қашықтыққа , 3топ жақын белгілі жерге дейін лактырады. |
|
|
|
Бағалау. |
2 жұлдыз 1 тілек : ойында озін белсенді көрсете білген , ептілігін шапшандықты білдірген оқушыны мадактау.Үлгі ретінде корсету.Ойын барысында белсене қатысып ,бұдан да жақсы өткізейік |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кеңестікте еркін секіру және доп лақтыру.
Кеңестікте еркін секіру және доп лақтыру.
|
Сабақ: Кеңестікте еркін секіру және доп лақтыру. |
Мектеп: М.Х.Дулати атындағы орта мектеп |
||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сауранбаев Лескул Рыскулович |
||
|
Сынып: 1 |
Қатысқаны: 14 Қатыспағаны: |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
1.1.1.1.Негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын білу жасай алу |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушы орындай алады: |
||
|
|
Алаң ішінде әр түрлі қарқынмен қозғалу Козғалысқа орай рольдер орындалады. |
||
|
Оқушылар көпшілігі орындай алады: |
|||
|
Қатармен қозғалу,команда мүшелерін іс- қимылын , олардын қателіктерін талдау Ережелерде айтылған тактикаларды пайдалану. |
|||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||
|
Букіл команда мушелерін іс –қимылын уйлестіріп,командир ролін аткару. |
|||
|
Оқушылар орындай алады Қимылдарды (жугіру,алысқа лақтыру,орыннан ұзындыққа секірү)орындаған кезде оқушылар уақыт,кеңестік және бір қалыптылықты тусінетіндігін көрсетеді |
|||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: Секіру Лақтыру Жүгіру Нысана Талқылауға арналған сұрақтар : Неге екенін айта аласыңдар ма? Доп лақтыру кезіндегі қимыл қозғалыстарды айталасыздарма? Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу |
||
|
Жоспарланған уақыт |
40 минут |
||
|
Алдыңғы оқу |
|
||
|
Жоспар |
|
|
|
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс әрекет |
Ресурстар |
|
|
40 минут Басы 7 минут Ортасы 16-17 минут 25-30 минут 30-35 минут |
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру,жүрек қағысын (пульсін) тексеру. Сабақтың мақсатын түсіндіру. Оқушыларды смайлик аркылы құрастыру арқылы топтарға бөлу. Әр топ өз беттерінше жалпы дене жаттығуын жасайды.Ұзындыққа секіру арқылы денсаулықты одан әрі нығайтуды ұсынады Сергіту сәті: «Алып өт, айырылып қалма!» Ойыншылар бір-біріне қарама-қарсы тұрады, қолдарын серігінің иығына қояды. Допты іштерінің арасына қыстырады. Мәреге дейін жалғамалы адыммен жүгіріп, кейін қайтып, допты келесі жұпқа тапсырады. Доптан айырылып қалмай өткен команда жеңеді. Дескриптор : 150гр допты лақтыру –шапшаңдық пен күштілігін,қозғалыс үйлесімділігін жетілдіру. Лақтыру көзбен мөлшерлеу мен дәлдеу дағдыларын қалыптастырады 150гр допты лақтыру кезінде лақтыру техникасын жетілдіру. Бастапқыда екпін алу баяу шапшаңдықта орындалады да, кейін шапшаңдықта орындалады. Лақтыру кезінде шынтақты жазу Допты алысқа лақтыру- өте күрделі жаттығу,сондықтан мұнда аса тегеурінді күш қажет.Лақтыру техникасының элементтерін ұқыптылықпен ,тиянақтылықпен меңгерген жағдайда физикалық қасиеттер тез қалыптасады. Орнынан допты нысанаға лақтыру. 150 г кішкене допты белгіленген орыннан 10-12 м жерде орналасқан нысанаға оң немесе сол қолмен «иықтан лақтыру» әдісін қолданып, көздеп лақтыру және дәлдеп тигізу. Дескриптор : білім алушы
Төменгі сөреге тұру , денені тірегіштік және серпігіш аяқтарды дұрыс табу .Екі қолдың тірелу техникасы . Мәреден өту ,бастапқы екпінді үдете мәре сызығын кесіп өту Кері байланыс:Кедергілер жолағыннан өту кезінде кеңістікті дене мен затты бақылай біледі.Допты кім алысқа лақтырды деп ойлайсыздар.2балл Допты қандай қашықтықтан лақтырған ыңғайлы?2балл |
Доп,ысқырық метрлік нысана,кең,бос кеңістік. |
|
|
Критерий |
Дене шынықтыру сабағында жаттығуларды,секіру және лақтыруды нақты түсінді, көрсете алады. |
|
|
|
Дескриптор |
Оқушыла бір-бірін бағалау кезінде:
|
|
|
|
|
|||
|
Қорытындылау Саралау Кері байланыс |
Үш топка бөлінеді: 1топ алыс қашықтықка лақтырады , 2 топ орта қашықтыққа , 3топ жақын белгілі жерге дейін лактырады. |
|
|
|
Бағалау. |
2 жұлдыз 1 тілек : ойында озін белсенді көрсете білген , ептілігін шапшандықты білдірген оқушыны мадактау.Үлгі ретінде корсету.Ойын барысында белсене қатысып ,бұдан да жақсы өткізейік |
|
|
шағым қалдыра аласыз













