Кеңестікте еркін секіру және доп лақтыру.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кеңестікте еркін секіру және доп лақтыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қимылдарды (жугіру,алысқа лақтыру,орыннан ұзындыққа секірү)орындаған кезде оқушылар уақыт,кеңестік және бір қалыптылықты тусінетіндігін көрсетеді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ: Кеңестікте еркін секіру және доп лақтыру.

Мектеп: М.Х.Дулати атындағы орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сауранбаев Лескул Рыскулович

Сынып: 1

Қатысқаны: 14 Қатыспағаны:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

1.1.1.1.Негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын білу жасай алу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушы орындай алады:
















Алаң ішінде әр түрлі қарқынмен қозғалу

Козғалысқа орай рольдер орындалады.

Оқушылар көпшілігі орындай алады:

Қатармен қозғалу,команда мүшелерін іс- қимылын , олардын қателіктерін талдау

Ережелерде айтылған тактикаларды пайдалану.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Букіл команда мушелерін іс –қимылын уйлестіріп,командир ролін аткару.

Оқушылар орындай алады

Қимылдарды (жугіру,алысқа лақтыру,орыннан ұзындыққа секірү)орындаған кезде оқушылар уақыт,кеңестік және бір қалыптылықты тусінетіндігін көрсетеді



Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік пен терминдер:

Секіру

Лақтыру

Жүгіру

Нысана

Талқылауға арналған сұрақтар :

Неге екенін айта аласыңдар ма?

Доп лақтыру кезіндегі қимыл қозғалыстарды айталасыздарма?

Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу


Жоспарланған уақыт

40 минут

Алдыңғы оқу


Жоспар




Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс әрекет

Ресурстар

40 минут


Басы







7 минут















Ортасы

16-17 минут






25-30 минут





30-35 минут


Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру,жүрек қағысын (пульсін) тексеру. Сабақтың мақсатын түсіндіру. Оқушыларды смайлик аркылы құрастыру арқылы топтарға бөлу. Әр топ өз беттерінше жалпы дене жаттығуын жасайды.Ұзындыққа секіру арқылы денсаулықты одан әрі нығайтуды ұсынады

Сергіту сәті:

«Алып өт, айырылып қалма!» Ойыншылар бір-біріне қарама-қарсы тұрады, қолдарын серігінің иығына қояды. Допты іштерінің арасына қыстырады. Мәреге дейін жалғамалы адыммен жүгіріп, кейін қайтып, допты келесі жұпқа тапсырады. Доптан айырылып қалмай өткен команда жеңеді.

Дескриптор :

150гр допты лақтыру –шапшаңдық пен күштілігін,қозғалыс үйлесімділігін жетілдіру.

Лақтыру көзбен мөлшерлеу мен дәлдеу дағдыларын қалыптастырады 150гр допты лақтыру кезінде лақтыру техникасын жетілдіру. Бастапқыда екпін алу баяу шапшаңдықта орындалады да, кейін шапшаңдықта орындалады.

Лақтыру кезінде шынтақты жазу

Допты алысқа лақтыру- өте күрделі жаттығу,сондықтан мұнда аса тегеурінді күш қажет.Лақтыру техникасының элементтерін ұқыптылықпен ,тиянақтылықпен меңгерген жағдайда физикалық қасиеттер тез қалыптасады.

Орнынан допты нысанаға лақтыру.

150 г кішкене допты белгіленген орыннан 10-12 м жерде орналасқан нысанаға оң немесе сол қолмен «иықтан лақтыру» әдісін қолданып, көздеп лақтыру және дәлдеп тигізу.


Дескриптор : білім алушы

  • Төменгі сөреде жаттығуларды орындау кезіндегі баланың өзін ұстай білу.-2балл

Төменгі сөреге тұру , денені тірегіштік және серпігіш аяқтарды дұрыс табу .Екі қолдың тірелу техникасы .

Мәреден өту ,бастапқы екпінді үдете мәре сызығын кесіп өту

Кері байланыс:Кедергілер жолағыннан өту кезінде кеңістікті дене мен затты бақылай біледі.Допты кім алысқа лақтырды деп ойлайсыздар.2балл

Допты қандай қашықтықтан лақтырған ыңғайлы?2балл


Доп,ысқырық метрлік нысана,кең,бос кеңістік.

Критерий

Дене шынықтыру сабағында жаттығуларды,секіру және лақтыруды нақты түсінді, көрсете алады.



Дескриптор

Оқушыла бір-бірін бағалау кезінде:

  • Өте жақсы орындағандарға 3 баллмен бағалады.

  • Жақсы орындаған оқушыларға 2 баллмен бағалады.

  • Орташа қабілетімен көрінген оқушыларды 1 баллдық жүйемен бағаланды.



Қорытындылау

Саралау

Кері байланыс

Үш топка бөлінеді: 1топ алыс қашықтықка лақтырады , 2 топ орта қашықтыққа , 3топ жақын белгілі жерге дейін лактырады.


Бағалау.

2 жұлдыз 1 тілек : ойында озін белсенді көрсете білген , ептілігін шапшандықты білдірген оқушыны мадактау.Үлгі ретінде корсету.Ойын барысында белсене қатысып ,бұдан да жақсы өткізейік







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.05.2018
528
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі