Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 жыл бойы тегін жүктеу мүмкіндігіне ие болыңыз!
жеңілдік
Кеңістікті бағдарлау
Дидактикалық ойындардың картотекасы
кеңістіктегі бағдарды дамытуға арналған.
Ойын – бұл бала үшін тек рахат пен қуаныш емес, бұл өз алдына өте маңызды. Оның көмегімен баланың зейінін, есте сақтауын, ойлауын, қиялын, т.б. дамытуға болады. кейінгі өмірге қажетті қасиеттер. Ойын арқылы бала жаңа білім, білік, дағдыларды игере алады, қабілеттерін дамыта алады, кейде бұл туралы ойланбайды. Математикалық сипаттағы дидактикалық ойындар балалардың кеңістік туралы білімдерін дамытып қана қоймай, кеңейтуге де мүмкіндік береді. Сондықтан тәрбиешілер сабақта және күнделікті өмірде дидактикалық ойындар мен ойын жаттығуларын кеңінен қолдануы керек.
МАҚСАТЫ: балаларды кеңістікте бағдарлауға үйрету.
ТАПСЫРМАЛАР:
-Оң және сол қолды ажырата білуге, атауға, заттарды (ойыншықтарды) оң қолмен солдан оңға қарай орналастыруға үйрету – сабақтан тыс барлық іс-шараларда;
-Кеңістіктік бағыттарды өзіңнен ажырата білуге үйрету: алға (алға) – артқа (артқа), солға (солға) – оңға (оңға);
-Балаларды "өзіне" бағдарлауға үйрету, басқаша айтқанда, бала өз бетінше "өзіне" жақтарын оң, сол, жоғарғы және т.б. бөліп көрсете білуі керек.
1. Жоғарыда – төменде. Кім жоғары?
Мақсаты. Кеңістіктік көріністерді дамыту.
Ойын материалы: көгілдір аспан, жасыл шалғын және өзен бейнеленген сәндік үстел.
Үстелдің әр жеріне ілгектер тігілген. Үстелде картоннан кесілген немесе фанерадан кесілген жұлдыздардың, ұшақтардың, құстардың, инеліктердің, бақалардың, балықтардың, жануарлардың және т.б. фигуралар ашылады.
Ойын мазмұны. Бала үстелге шығып, фигураны созады. Алынған затты атайды және оның кеңістіктегі нақты орны бейнеленетіндей етіп сәндік үстелге бекітеді. Мысалы, егер бала ұшақты алып кетсе, оны жоғарғы жағына, ал балықты алып кетсе, төменгі жағына бекітеді. Сонымен бірге ол: "Ұшақ жоғарыда ұшады. Балықтар төменде жүзеді".
Бұл ойында ұғымдар жоғарыда – төменде, жоғарыда – төменде бекітіледі. Балалар заттарды өздері болуы мүмкін нақты ортамен байланыстыруды үйренеді. Ойын байқампаздықтың, зейіннің, қиялдың дамуына ықпал етеді.
2. Телефонмен сөйлесу.
Мақсаты. Кеңістіктік көріністерді дамыту.
Ойын материалы. Таяқша (көрсеткіш).
Ойын ережелері. Таяқпен қаруланып, оны сым арқылы өткізіп, телефон арқылы кімге қоңырау шалып жатқанын білу керек: мысық Леопольд кімге қоңырау шалып жатыр, қолтырауын Гена, колобок, қасқыр.
Ойынды әңгімеден бастауға болады: "Бір қалада бір алаңда екі үлкен үй тұрды. Мысық Леопольд, қолтырауын Гена, колобок және қасқыр бір үйде тұрған. Басқа үйде түлкі, қоян, Чебурашка және тышқан-күзен өмір сүрді. Бір күні кешке Леопольд мысық, қолтырауын Гена, колобок және қасқыр көршілерін шақыруға шешім қабылдады. Кімнің кімге қоңырау шалғанын тап".
3. Кімнің үйі қайда?
Мақсаты. Сандарды салыстыру, балаларды қозғалыс бағытын (оңға, солға, түзу) анықтай білуге жаттықтыру.
Ойын материалы. Сандары бар карточкалар жинағы.
Ойын ережелері. Ересек адам жетекші болып табылады. Баланың нұсқауы бойынша ол сандарды үйлерге орналастырады. Әрбір айырда бала қай жолға – оңға немесе солға бұрылу керектігін көрсетуі керек. Егер фигура тыйым салынған жолға бұрылса немесе шарт орындалған дұрыс емес жолмен жүрсе, онда бала ұпайын жоғалтады. Жүргізуші бұл жағдайда фигураның жоғалғанын байқауы мүмкін. Егер шанышқы дұрыс ойналса, онда ойыншы ұпай алады. Бала кем дегенде он ұпай жинаған кезде жеңеді. Ойыншылар рөлдерді өзгерте алады, шанышқылардағы шарттарды да өзгертуге болады.
4. Торайлар мен сұр қасқыр.
Мақсаты. Кеңістіктік көріністерді дамыту. Санау мен қосуды қайталау.
Ойын ережелері. Ойынды ертегі айтудан бастауға болады: "Бір патшалықта – белгісіз мемлекетте – бір кездері үш торай ағайынды болған: Ниф-Ниф, Нуф–Нуф және Наф-Наф. Nif-Nif өте жалқау, көп ұйықтағанды және ойнағанды ұнататын, өзіне сабаннан үй салған. Нуф-Нуф та ұйықтағанды ұнататын, бірақ ол Ниф-Ниф сияқты жалқау емес еді, өзіне ағаштан үй тұрғызды. Наф-Наф өте еңбекқор, өзіне кірпіштен үй тұрғызған.
Торайлардың әрқайсысы орманда өз үйінде тұрған. Бірақ содан кейін күз келді, бұл орманға ашулы және аш сұр қасқыр келді. Ол торайлардың орманда өмір сүретінін естіп, оларды жеуге бел буды. (Таяқшаны алып, сұр қасқырдың қай жолмен жүргенін көрсет.) "
Егер жол Nif-Nifa үйіне апарса, онда ертегіні осылай жалғастыруға болады: "Сонымен, Nif-Nifa үйіне сұр қасқыр келді, ол қорқып, ағасы Нуф-Нуфқа қарай жүгірді. Қасқыр Nif-Nifa үйін жарып жіберді, ол жерде ешкім жоқ, бірақ үш таяқ жатқанын көріп, ашуланып, мына таяқтарды алып, Нуф-Нуфқа қарай беттеді. Ал осы кезде Ниф-Ниф пен Нуф-Нуф ағасы Наф-Нафқа жүгіріп барып, кірпіш үйге тығылды.
Қасқыр Нуф-Нуф үйіне барып, оны жарып жіберді, ол жерде екі таяқтан басқа ештеңе жоқ екенін көріп, одан сайын ашуланып, осы екі таяқшаны алып, Наф-Нафқа қарай жүрді.
Қасқыр Наф-Нафтың үйі кірпіштен тұрғызылғанын және оны бұза алмайтынын көргенде, ол реніш пен ашудан жылап жіберді. Үйдің жанында бір таяқ жатқанын көріп, оны алып, аш орманнан кетіп қалды. (Қасқыр өзімен бірге қанша таяқ алып кеткен) "
Егер қасқыр Нуф-Нуфумен соқтығысса, онда оқиға өзгереді, ал қасқыр Наф-Наф үйінен екі таяқ, сосын бір таяқ алады. Егер қасқыр бірден Наф-Нафқа жетсе, онда ол бір таяқпен кетеді. Қасқырдағы таяқтардың саны - ол жинаған ұпай саны (6, 3 немесе 1). Қасқырдың мүмкіндігінше көп ұпай жинауына қол жеткізу керек.
5. Сөз қос.
Ойынның мақсаты: Балаларды заттың өзіне қатысты орнын дұрыс белгілеуге жаттықтыру, кеңістіктегі бағдарын дамыту.
Ойын барысы: Мұғалім балаларға айтады: "Оң қолыңыздың қай жерде екенін еске түсірейік. Оны көтеріңіз. Оң қолыңыз тұрған жақтан көріп тұрған барлық заттар оң жақта. Сол қолыңыз тұрған жақтан көріп тұрған заттардың қай жерде екенін кім біледі? "Алдымда" және "артымда" сөздерінің нені білдіретінін білесіз бе? (Осы ұғымдарды да нақтылайды). Ал енді ойнаймыз. (Балалар үстелге отырады). Мен бөлмеміздің әртүрлі заттарын атаймын, ал сендер мына сөздермен жауап бересіңдер: "оңға", "солға", "артта", "алдында".
Мұғалім сөйлейді:
- Үстел тұр... (баланың атын атайды).
- Артта.
- Гүлдер салынған сөре ілулі…
- Оң жақта.
- Бізден есік…
- Сол жақта.
Егер бала қателессе, мұғалім орнынан тұрып, қолын көтеріп, затты сол қолымен нұсқауды ұсынады.
- Терезеге жақын қолың қандай?
- Оң.
6. Төменде – жоғарыда.
Ойын мазмұны.
1 нұсқа. Мұғалім тек жерде болатын әртүрлі заттарды атайды, содан кейін балалар: "Төменде", немесе тек ауада, содан кейін балалар хормен: "Жоғарыда" дейді.
Мысалға:
Тәрбиеші. Бүркіт.
Балалар. Жоғарыда.
Тәрбиеші. Жолбарыс.
Балалар. Төменде, т.б.
2 нұсқа. Мұғалім заттарды басқа ортада атайды, балалар белгілі бір әрекеттерді орындайды. Егер аталған зат жоғарғы жағында болса, олар қолдарын көтереді; егер – төменде, олар еңкейеді.
Мысалы, егер мұғалім: "Ұшақ ұшады!" десе, балалар еңкейеді, т.б.
7. Мен айтқандай жаса.
Ойын материалы: балаларда геометриялық фигуралар жиынтығы бар конверттер, қағаз парағы бар; мұғалімде бірдей геометриялық фигуралар жиынтығы бар, бірақ үлкенірек.
Ойын мазмұны. Мұғалім балаларды алдына бос парақ қойып, ойынға дайындалуға шақырады. Шеңберді (мұғалім көрсетеді) ортасына қою керек. Шеңбердің сол жағында – үшбұрыш, оң жағында – шаршы, жоғарғы жағында – шеңбер, төменгі жағында – тіктөртбұрыш.
Фигураларды дұрыс орналастырған адам жеңеді.
Ойын барысында балалардың кеңістіктік бейнелері бекітіледі, геометриялық фигуралар туралы білімдері, көрнекі және есту сезімдері жетілдіріледі, ерікті зейін, бақылау, моторикасы дамиды.
Егер балалар геометриялық фигураларды білетін болса, оның орнына кез-келген заттарды немесе ойыншықтарды қолдануға болады.
8. Қайда барасың, не табасың?
Ойын материалы: кез келген ойыншықтар.
Ойын мазмұны. Мұғалім ойыншықтарды бөлменің әр жеріне орналастырады: тәрбиеші баланың оң жағына қонжық, сол жағына ұя салатын қуыршақ, баланың алдына машиналар, баланың артына паровоз қойып сөйлейді:
"Алға жүрсең – көлік табасың,
Оңға барасың – аюды табасың,
Солға қарай жүресің – ұя салатын қуыршақты табасың,
Қайтсаң – паровозды табасың.
Қайда барғың келеді, не тапқың келеді? »
Ойындарды қиындатуға болады: ойыншықтар кілемнің астына жасырылады немесе қағазбен жабылады.
Мұғалім сөйлейді:
"Алға барасың – қуыршақты табасың,
Оңға барсаң қоянды табасың,
Солға қарай жүресің – допты табасың,
Сен қайтасың – юланы табасың.
Қайда барғың келеді, не тапқың келеді? ".
9. Күн.
Мақсаты: бет бөліктерінің орналасуы, өз денесінде бағдарлай білу туралы білімдерін бекіту.
Құрал-жабдықтар: адамның бет-әлпетінің сызбалық бейнесі.
Мазмұны: балаларға адамның бет-әлпетінің сызбалық бейнесі нұсқаулықпен (мұрын) ұсынылады. Оған бет бөліктерін (көз, қас, ерін) төсеу ұсынылады. Содан кейін бала көзін жұмып, беттің барлық бөліктері бір-біріне қатысты қай жерде орналасқанын айта отырып, бұл тапсырманы қайтадан орындайды.
10. Мүсінші.
Мақсаты: балаларды кеңістіктік қатынастардың салыстырмалылығын өзінің позициясы мен бағдарлау кезіндегі анықтамалық нүктеге сәйкес ескеруге, мұндай жағдайларда кеңістіктік бағыттарды ешкімнің көмегінсіз анықтауға үйрету.
Жабдық: Пиноккио ойыншықтарының макеті.
Мазмұны: балаларға Пиноккио ойыншықтарының макеті ұсынылады. Пиноккио қимылдарды көрсетеді, ал балалар оның артынан бәрін анық қайталауға тырысады.
Бақылаушы.
Мақсаты: балалардың өз денелерінің жұптасқан қарама-қарсы бағыттарын қарама-қарсы тұрған адамның бағыттарымен байланыстыру процесінде кеңістіктегі бағдарлау дағдыларын бекіту.
Құрал-жабдықтар: қызыл және жасыл билеттер, құрсаулар
Мазмұны: бала (контроллер) ойынның басқа қатысушыларының – қызыл және жасыл билеттері бар жолаушылардың алдында орналасады. "Контроллердің" артына автобустарды білдіретін оң және сол жақтарға құрсау қойылады. Қызыл билеттері бар "жолаушыларды" "бақылаушы" сол жақ автобусқа, ал жасыл билеттерді оң жаққа бағыттайды.
11. Кім дұрыс атайды.
Мақсаты: өздері мен қоршаған объектілер арасындағы кеңістіктік қатынастарды анықтай білуге ынталандыру.
Мазмұны: Ойын барысында бала оң қолын көрсетіп, оң жақта тұрғанын атайды, содан кейін оған көзін жұмып, бір орында бірнеше рет бұрылуды ұсынады. Сосын көзіңді ашып, оң қолыңды қайтадан көрсетіп, оның оң жағындағыны ата. Осылайша, жұмыс сол қолмен де жүргізіледі.
12. Балалардың қайсысы жақын, кім алыс тұрады?
Мақсаты: "өзімнен" тірек нүктесімен кеңістікте бағдарлану қабілетін бекіту.
Мазмұны: балалар кілемде жүргізушіден әр түрлі қашықтықта сапқа тұрады. Жүргізуші балалардың қайсысы өзіне жақын, қайсысы алыс екенін анықтайды.
13. Автожарыс
Мақсаты: балаларды есту қабілетін қолдана отырып, қозғалатын заттардың бағытын анықтауға, сөйлеу барысында осы бағыттарды тиісті кеңістіктік терминдермен белгілеуге үйрету.
Жабдық: 2 түрлі түсті, өлшемді, басқарылатын машиналар (кәдімгі және энергетикалық), қараңғы көзге арналған патч.
Мазмұны: балаға 2 көлік ұсынылады. Бала оларды қарастыра отырып, қозғалыс барысында шыққан түсін, көлемін, дыбысын белгілейді. Содан кейін балалардың көздері жұмылып, қауіпсіз анализатордың (есту) көмегімен машинаның қазір сізден қай бағытта кеткенін, оның түсі мен өлшемін анықтап, айтуды ұсынады.
14. Ойыншықтарды тап
Мақсаты: балаларды кеңістікте қозғалуға, мұғалімнің нұсқауына сәйкес бағытты сақтай және өзгерте отырып, бағдарды ескере отырып, сөйлеу барысында кеңістіктік терминологияны қолдануға үйрету.
Жабдық: әр түрлі ойыншықтар
Мазмұны: Балаларға барлық ойыншықтардың жасырылғаны туралы хабарланады. Оларды табу үшін "кеңестерді" (нұсқауларды) мұқият тыңдап, оларды орындау керек. Ойыншық табылғаннан кейін бала қай бағытта жүргенін, қай жаққа бұрылғанын, ойыншықты қайдан тапқанын айтады.
15. Барлаушы
Мақсаты: балалардың қозғалыс барысында балабақша кеңістігінде бағдарлану қабілетін бекіту, өз жолының бағытын құруға үйрету, есте сақтау қабілетін дамыту.
Жабдық: қағаз парағы, қарындаш
Мазмұны: Балаға нұсқау беріледі: "Сен барлаушысың. Сізге құпия мекемеге (мейірбике кабинеті, логопед, психолог, ас үй) жаяу бару керек, өз жолыңызды және жолда көргендеріңіздің бәрін есте сақтап, штабқа (топқа) оралуыңыз керек.". Топқа оралғанда бала қайда жүргенін (баспалдақпен көтерілу немесе түсу, дәлізде жүру), оның жолында қандай нысандар кездескенін, оның оң жағында, сол жағында не болғанын айтады. . Кейіннен бала менің көмегіммен өз жолының бағытын сызады.
16. Сиқырлы сандық
Мақсаты: шағын кеңістікте бағдарлау дағдыларын бекіту, балалардың сөйлеуінде "жоғарыда", "төменде", "оң жақта", "сол жақта" сөздерін белсендіру.
Жабдық: "сандық", кішкентай ойыншықтар
Мазмұны: баланы тексеруге, бірнеше заттарды немесе ойыншықтарды қарастыруға шақырады. Содан кейін бала көзін жұмады, ал мұғалім бұл ойыншықтарды сандықтың 2 сөресіне қояды. Бала қолдарын "жеңдеріне" салып, сандықтың ішіндегі сол заттарды зерттей келе, олардың қай жерде екенін айтады.
17. Түрлі-түсті саяхат
Мақсаты: үлкен тордағы парақтың бір түрі бойынша шарлау қабілетін бекіту, қиялын дамытады.
Жабдық: ойын алаңы, кішкентай ойыншық.
Мазмұны: балаға түрлі түсті ұяшықтардан тұратын ойын алаңы беріледі. Бірінші торға ойыншық қойылады, ол қазір саяхатқа шығады. Мұғалім ойыншықтың қозғалу бағытын командалар бойынша белгілейді: 1 тор жоғары, екеуі оңға, тоқта! Сіздің кейіпкеріңіз қайда аяқталды? Бала ойыншығы тоқтаған тордың түсі қандай екенін көріп, түсіне қарай кейіпкерінің тұрған жерін ойлап табады. (Мысалы: көк тор кейіпкердің теңізге келгенін, орман алқабында жасыл, құмды жағажайда сары және т.б.).
Мазмұны: мұғалім балаларға айтады: Бүгін түнде қатты жел соғып, жұлдыздардың барлығы дерлік аспаннан ұшып кетті. Аспандағы Ай жалғыз өзі қатты қайғырып, бізден көмек сұрады. Енді біз сиқырлы қалпақтарды киіп, астроном боламыз. Жел жұлдыздарды ұшырып жібермес бұрын ай маған аспанның суретін және осы жерде орналасқан шоқжұлдыздардың фотосуреттерін берді. Енді фотосуреттерден шоқжұлдыздарды құрастырып, оларды біздің аспанға қайтару керек. Балалардың жұмысы барысында мұғалім балалар салған шоқжұлдыздар туралы аңыздарды айтып береді.
18. Қатып қал
Дидактикалық тапсырма. Балаларды кеңістіктегі өз орнын қабылдауға үйрету, заттардың, адамдардың өз денелеріне қатысты кеңістіктегі жағдайына қызығушылықты ояту.
Ойын ережесі. Сигнал бойынша қатаң түрде тоқтаңыз.
Ойын барысы. "Балалар, бүгін біз "қатып қал" ойынын ойнаймыз. Музыка әуенімен сіз топта еркін қозғаласыз. Сигнал бойынша (музыканы өшіру) сіз тоқтайсыз – "қатып қаласыз". Мен балаларды тағайындаймын, олар: "Менің оң жағымда..., сол жақта ..." деп айтуы керек. Содан кейін мен балаларды орнынан қозғалмай, бұрылып, сол сұрақтарға жауап беруге шақырамын.
19. Шеңбер бойымен доп
Дидактикалық тапсырма. Кеңістіктегі заттың қозғалыс бағытын өзгертуге арналған сөздік тапсырмаларды түсінуге үйрету. Кеңістіктік белгілерді білдіретін сөздердің мағынасын бекіту: оңға, солға, жоғарыда, астында, артында, алдында.
Ойын ережесі. Допты тастамаңыз, команданы орындаңыз.
Ойын барысы. "Балалар, бүгін біз "Допты шеңбер бойымен" ойынын ойнаймыз. Сіз допты бір-біріңізге шеңбер бойымен, жүргізушінің бұйрығымен бересіз". Мен бірінші ойынды жүргізуші рөлін өз мойныма аламын (келесі ойындарды тағайындалған бала жүргізуші рөлін атқара алады). Балалар допты команда бойынша оңға шеңбер бойымен, солға шеңбер бойымен, бастың үстінен, тізе астынан, алдынан, арқасынан өткізеді.
20. Ләйлек
Дидактикалық тапсырма. Өз денеңіздің оң және сол жақтарын анықтауда ауызша нұсқауларды түсінуге үйрету.
Ойын ережесі. Ләйлек балалар "одан жол сұрағаннан" кейін жауап береді. Балалар қимылдарды мәтінге сәйкес орындайды.
Ойын барысы. Балалар хормен жүргізушіге – "ләйлекке" жүгінеді:
Ләйлек, ұзын аяқты ләйлек,
Үйге баратын жолды көрсет.
Жүргізуші – "ләйлек" қимылдарға жауап беріп, көрсетеді, ал қалған балалар оларды қайталайды:
Оң аяғыңды тапта,
Сол аяғыңды тапта.
Тағы да - оң аяқпен,
Тағы да – сол аяқпен.
Кейін – оң аяқпен,
Кейін – сол аяқпен,
Сол кезде үйге келесің.
21. Орманда
Дидактикалық тапсырма. Фланелеграфтағы заттар мен заттардың орналасуы туралы кеңістіктік түсініктерді қалыптастыру. Заттардың бір-біріне қатысты кеңістіктегі орнын білдіретін сөздердің мағыналарын нақтылау.
Ойын ережесі. Суреттерді әңгіме мазмұнына сай орналастыру.
Материал. Фланелеграф, жасыл жапырақтары бар қайың бейнесі, саңырауқұлақ, күн, бұлт, қоян, құс, кірпі, қонжық, үйшік, майшабақ.
Ойын барысы. "Балалар, мен сендерді орманға серуендеуге шақырамын". Содан кейін мен фланелеграфқа жасыл жапырақтары бар қайыңның суретін салдым.
- Сіздің ойыңызша, біз қазір жылдың қай мезгілі туралы сөйлесетін боламыз?
- Неге олай ойлайсың?
- Жаздың белгілері қандай?
Фланелеграфтың бұрышына мен саңырауқұлақты, күнді, бұлтты, қоянды, құсты шығарамын. кірпі, қонжық, үйшік, майшабақ.
- Ағаштың үстінде не болуы мүмкін деп ойлайсыз?
Мен баланы таңдаймын. Ол фланелеграфқа күнді, құсты, бұлтты орналастырады. Егер оған қиын болса, мен оған көмектесемін.
- Бұл бұлт саған нені еске салады?
- Ал ағаштың астында не болуы мүмкін?
Тағы бір бала саңырауқұлақ пен қоянды жайып жатыр. Мен кірпіні, аюдың күшігін, үйді, шыршаны көрсетемін.
- Оң қолыңызды, сол қолыңызды көрсетіңіз.
- Кірпіні ағаштың оң жағына, ал күшігін сол жағына қойыңыз.
- Саңырауқұлақ, қоян ағаштың қай жағында орналасқан?
- Ағаштың сол жағына үй, ал оң жағына шырша қойыңыз.
- Саңырауқұлақтың оң жағында, кірпінің сол жағында орналасқан заттарды атаңыз.
22. Динамикалық суреттер
Дидактикалық тапсырма. Пәндерден анықтамалық нүктені ескере отырып, бағдарлау кезінде кеңістіктік қабылдауды қалыптастыру.
Ойын ережесі. Тапсырма бойынша суреттерді орналастырыңыз.
Материал. Фланелеграф, шырша, қайың, саңырауқұлақ, бұта, қоян, тиін, қарға, кірпі, үй бейнесі.
Ойын барысы. Магниттік тақтаға немесе фланелеграфқа шыршаны қоямын. Әр бала өз суретін алады: қайың, саңырауқұлақ, бұта, қоян, тиін, қарға, кірпі, кішкентай үй.
Мен балаларды ойын жағдайына баулимын:
- Енді сіздердің әрқайсыларыңыз суретшіге айналасыздар және бәріміз бірге картина жасаймыз. Тек командаларды дәл орындау керек.
Балалар менің тапсырмам бойынша өз суреттерін орналастырады.
- Шыршаның оң жағындағы қайың.
- Шырша үстіндегі қарға.
- Шыршаның сол жағындағы қоян.
- Түлкі шыршаға барады.
- Шырша астындағы бұта.
- Кірпі шыршадан шығады.
- Шырша астындағы саңырауқұлақтар.
- Шыршаның артындағы үй.
- Шыршадағы тиін.
Ойын барысында мен қосымша нұсқаулар, түсініктемелер беремін.

