Материалдар / Кеңісттіктегі фигуралар. Тетраэдр, куб,параллелепипед.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кеңісттіктегі фигуралар. Тетраэдр, куб,параллелепипед.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2020
4025
27 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:5.4Д Кеңістік фигураларының жазбалары

Мектеп : А.Югнаки Мұғалімнің аты-жөні: Колбаева Асылзат

Күні:

Сынып: 10 сынып

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Кеңістіктегі фигуралар. Тэтраэдр, куб, параллелепипед


Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

10.2.2.9 кеңістіктегі геометриялық фигуралардың (текше және тік бұрышты параллелепипед) жазбаларын салуды үйрену

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар орындай алады:

-Жазық және кеңістік фигураларды ажырата және сала алады.

-Оқушының көпшілігі орындай алады:

-Кеңістіктегі геометриялық фигуралардың жазбаларын сала аладыжәне жазбасы бойынша геометриялық денелерді анықтай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

-Берілген жазбаға сәйкес фигурадағы, сәйкесетін нүктелерді дұрыс анықтай алады.

Бағалаукритерийі


  • Жазық және кеңістік фигураларды білді.

  • Фигуралардықоршағанортадағызаттарменсәйкестендірді

  • Жазбасы бойынша геометриялық денені анықтады.

  • Геометриялық денелердің жазбасын салды.

  • Берілген жазбаға сәйкес фигураны, сәйкесетін нүктелерді дұрыс анықтады.

Тілдікмақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминалогия:

Текше, параллелепипед, дене, жақтары, қыры, биіктігі, төбесі, , жазбасы,фигура, кеңістік, жазықтық

Лексикамен сөз тіркестері:

-жазбаға сәйкес фигура

- кеңістік фигуралары

-текшенің жазбасы

-параллелепипедтің бүйір жағы


Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы(еңбек және шығармашылық; ынтымақтастық; өмір бойы білім алу)

Пəнаралықбайланыс

Бейнелеу

Алдыңғы білім


Текше, тік бұрышты параллелепипед туралы түсініктері бар және олардың жазбасытуралы біледі.

Тік бұрышты параллелепипед (текше) жазбасын сала алады

Берілген жазбаға сәйкес фигураны анықтай алады

Сабақбарысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

































5 мин

І.Логикалық ойлауға негізделген ойсергектер:

Жұмбақ

Елутентектып-тыныш,

Бірсарайдажатады.

Тысқашықсабіреуі,

Жарқетіп от шашады.
Жауабы: сіріңке

Сұрақтар:

- Сіріңкенің қорабы қандай геометриялық фигураға ұқсайды?

Фигураларды таңдау арқылы

топқа бөлу

( текше,шаршы, дөңгелек, шар, тік төртбұрыш,параллелепипед)

«Ой қозғау» әдісі

-Қолдарыңыздағыгеометриялық фигуралардың қайсылары кеңістік, ал қайсылары жазықтық фигураларына жатады?

-Фигуралардың қайсылары көпжақтарға жатады?

«Артығын тап» ойыны.

-Қолдарыңыздағы кеңістік фигураларының қайсысы артық?

Берілген фигуралар:текше, шар, параллелепипед




















Сіріңке





















І топ -текше,шаршы

ІІ топ -дөңгелек, шар

ІІІ топ - тік төртбұрыш,параллелепипед



Бір – бірін бағалайды.









Геометриялық фигуралар модельдері

(жазықтық; кеңістік)


Сабақтың

Ортасы















10 мин









































3 мин





































































12 мин





























5 мин






















Көпжақтардың элементтері:

-төбесі

-қыры

- жағы

«Ойлан-жұптас-бөліс».

Берілген тапсырма (сұрақ) бойынша əрбір оқушы жеке жұмысжасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық

талқылауға ұласады.

. (Презентация көрсетіледі)



S пар.т.б=Sб.б+2Sтаб S куб.т.б=6Sкв

Vпар=abc Vкуб=a3






S приз.т.б=Sб.б+2Sтаб ; Vприз=HSтаб



S пир.т.б=Sб.б+Sтаб; Vпир= HSтаб



S қ.пир.т.б=Sб.б+S1+S2



Vқ.пир= H(S1+S2+)





Э йлер теоремасы: Т-Қ+Ж=2 (ТӨБЕЛЕРІНІҢ САНЫ-ҚЫРЛАРЫНЫҢ САНЫ+ЖАҚТАРЫНЫҢ САНЫ=2)

1тапсырма

-Текшенің(тік бұрышты параллелепипедтің) төбесі қандай фигура?Неше төбесі бар?

-Текшенің (тік бұрышты параллелепипедтің) қыры қандай фигура?Неше қыры бар?

-Текшенің(тік бұрышты параллелепипедтің) жағы қандай фигура?Неше жағы бар?

Егер текшені қандай да бір қыры бойынша қисақ, текшенің жазбасын аламыз.Тура осылай параллелепипедтің де жазбасын алуға болады.



GeoGebra бағдарламасында

Текшенің жазбасын салу үшінGeoGebraбағдарламасын пайдаланамыз.



  1. Текшенің (параллелепипедтің) жазбасын салу, құрастыру



Т екшенің жазбасы



















тік бұрышты параллелепипедтің жазбасы

Д




































2 тапсырма. Жеке жұмыс.

Тік бұрышты параллелепипедтің жазбасы кескінделген.

  • Жазбадағы әрбір өлшемді екі есе ұзартып, тор көзге жазбаны кескіндеңдер

  • Егер боялған Д жағы жоғары жағы болса, қай жағы төменгі жағы болады?

  • Бүйір жақтарын атаңдар





Рисунок 17 3 тапсырмаС деңгейі. Топтық жұмыс.

Берілген жазбаға сәйкес текшені таңдаңыз



























А) В) С) Д)

Сұрақтары бар қорап" әдісінпайдаланыпдеңгейлікесептершығару

Қорапішіндетапсырмаларжиынтығы

1.Қыры 15 см кубтыңқаңқасындайындауүшінұзындығынеше метр және сантиметр сымкерек?

2.Кубтың біржағыныңпериметрі 32 см. ▲Кубтыңбетініңауданынтабыңдар. ▲Кубтыңкөлемінтабыңдар.

3.Дәптерге қыры 2 см кубтыңжазбасынсалыңдар. Жазбабо- йыншаберілгенкубтыңбетініңауданынтабыңдар.

4. Тікбұрыштыпараллелепипедтіңбарлыққырларыныңқосындысыкубтыңбарлыққырларыныңқосындысынатең. Тікбұрыштыпараллелепипедтіңөлшемдері 13 см, 8 см және 6 см. Кубтыңкөлемінтабыңдар.

5. Тікбұрыштыпараллелепипедтіңбарлыққырларыныңқосындысы 112 см. Оныңұзындығы мен биіктігініңқосындысы 19 см, ал биіктігі мен енініңқосындысы 13 см. Тікбұрыштыпараллелепипедтіңкөлемінтабыңдар. т.с.сесептержиынтығы бар

Дұрысжауаптарүшінсмайликтержинайды

Бағалаукритерийлері:

фигуралардыкесужәнеқұрастыруесептеріншығарады

дискрипторлар:

1. Оқушыларалғанбілімінесептеқолданаалады.

2. Тікбұрыштыпараллелепипедтіңжазбасынжәнеформуласынбіледі

3. Кубтыңжазбасынжәнебарлықформуласынбіледі

Математикалық   диктант  жазу.

1.Көпбұрыштардан тұратын және қандайда бір геометриялық денені  шектейтін   бетті  ……. (көпжақты бет)   немесе ……. (көпжақ)  деп атайды.

2.Көпжақтың  мысалдары: ……..(тетраэдр,параллелепипед)

3.Көпжақты құрайтын көпбұрыштар  оның  ….(жақтары)  деп аталады.

4.Тетраэдрдің  жақтары — ……..(үшбұрыштар)

5.Параллелепипедтің  жақтары-………(параллелограмдар)

6.Көпжақтар екіге бөлінеді:….(дөңес)  және ……(дөңес емес)


































Геометриялық фигуралардың модельдері











Мұғалім мен оқушы арасында ауызша кері байланыс орын алады.













GeoGebraбағдарламасы



























































«Екі жұлдыз бір ұсыныс»

(оқушылар арасында)























Ойын сүйегі


Сабақтыңсоңы

















10 мин











































































































5 мин

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!