Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Кеңісттіктегі фигуралар. Тетраэдр, куб,параллелепипед.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:5.4Д Кеңістік фигураларының жазбалары Мектеп : А.Югнаки Мұғалімнің аты-жөні: Колбаева Асылзат Күні: Сынып: 10 сынып Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||
Сабақтыңтақырыбы |
Кеңістіктегі фигуралар. Тэтраэдр, куб, параллелепипед |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.2.2.9 кеңістіктегі геометриялық фигуралардың (текше және тік бұрышты параллелепипед) жазбаларын салуды үйрену |
||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: -Жазық және кеңістік фигураларды ажырата және сала алады. -Оқушының көпшілігі орындай алады: -Кеңістіктегі геометриялық фигуралардың жазбаларын сала аладыжәне жазбасы бойынша геометриялық денелерді анықтай алады. Кейбір оқушылар орындай алады: -Берілген жазбаға сәйкес фигурадағы, сәйкесетін нүктелерді дұрыс анықтай алады. |
||
Бағалаукритерийі |
|
||
Тілдікмақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминалогия: Текше, параллелепипед, дене, жақтары, қыры, биіктігі, төбесі, , жазбасы,фигура, кеңістік, жазықтық Лексикамен сөз тіркестері: -жазбаға сәйкес фигура - кеңістік фигуралары -текшенің жазбасы -параллелепипедтің бүйір жағы |
||
Құндылықтарға баулу |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы(еңбек және шығармашылық; ынтымақтастық; өмір бойы білім алу) |
||
Пəнаралықбайланыс |
Бейнелеу |
||
Алдыңғы білім |
Текше, тік бұрышты параллелепипед туралы түсініктері бар және олардың жазбасытуралы біледі. Тік бұрышты параллелепипед (текше) жазбасын сала алады Берілген жазбаға сәйкес фигураны анықтай алады |
||
Сабақбарысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы
5 мин |
І.Логикалық ойлауға негізделген ойсергектер: Жұмбақ Елутентектып-тыныш, Бірсарайдажатады. Тысқашықсабіреуі, Жарқетіп от шашады. Сұрақтар: - Сіріңкенің қорабы қандай геометриялық фигураға ұқсайды? Фигураларды таңдау арқылы топқа бөлу ( текше,шаршы, дөңгелек, шар, тік төртбұрыш,параллелепипед) «Ой қозғау» әдісі -Қолдарыңыздағыгеометриялық фигуралардың қайсылары кеңістік, ал қайсылары жазықтық фигураларына жатады? -Фигуралардың қайсылары көпжақтарға жатады? «Артығын тап» ойыны. -Қолдарыңыздағы кеңістік фигураларының қайсысы артық? Берілген фигуралар:текше, шар, параллелепипед
|
Сіріңке
І топ -текше,шаршы ІІ топ -дөңгелек, шар ІІІ топ - тік төртбұрыш,параллелепипед
Бір – бірін бағалайды.
Геометриялық фигуралар модельдері (жазықтық; кеңістік) |
|
Сабақтың Ортасы
10 мин
3 мин
12 мин
5 мин
|
Көпжақтардың элементтері: -төбесі -қыры - жағы
«Ойлан-жұптас-бөліс». Берілген тапсырма (сұрақ) бойынша əрбір оқушы жеке жұмысжасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады. . (Презентация көрсетіледі)
S пар.т.б=Sб.б+2Sтаб S куб.т.б=6Sкв Vпар=abc Vкуб=a3
S приз.т.б=Sб.б+2Sтаб ; Vприз=HSтаб
S пир.т.б=Sб.б+Sтаб; Vпир= HSтаб
S қ.пир.т.б=Sб.б+S1+S2
Vқ.пир= H(S1+S2+)
Э йлер теоремасы: Т-Қ+Ж=2 (ТӨБЕЛЕРІНІҢ САНЫ-ҚЫРЛАРЫНЫҢ САНЫ+ЖАҚТАРЫНЫҢ САНЫ=2) 1тапсырма -Текшенің(тік бұрышты параллелепипедтің) төбесі қандай фигура?Неше төбесі бар? -Текшенің (тік бұрышты параллелепипедтің) қыры қандай фигура?Неше қыры бар? -Текшенің(тік бұрышты параллелепипедтің) жағы қандай фигура?Неше жағы бар? Егер текшені қандай да бір қыры бойынша қисақ, текшенің жазбасын аламыз.Тура осылай параллелепипедтің де жазбасын алуға болады.
GeoGebra бағдарламасында Текшенің жазбасын салу үшінGeoGebraбағдарламасын пайдаланамыз.
Т екшенің жазбасы
тік бұрышты параллелепипедтің жазбасы
Д
2 тапсырма. Жеке жұмыс. Тік бұрышты параллелепипедтің жазбасы кескінделген.
3 тапсырмаС деңгейі. Топтық жұмыс. Берілген жазбаға сәйкес текшені таңдаңыз
А) В) С) Д) Сұрақтары бар қорап" әдісінпайдаланыпдеңгейлікесептершығару Қорапішіндетапсырмаларжиынтығы 1.Қыры 15 см кубтыңқаңқасындайындауүшінұзындығынеше метр және сантиметр сымкерек? 2.Кубтың біржағыныңпериметрі 32 см. ▲Кубтыңбетініңауданынтабыңдар. ▲Кубтыңкөлемінтабыңдар. 3.Дәптерге қыры 2 см кубтыңжазбасынсалыңдар. Жазбабо- йыншаберілгенкубтыңбетініңауданынтабыңдар. 4. Тікбұрыштыпараллелепипедтіңбарлыққырларыныңқосындысыкубтыңбарлыққырларыныңқосындысынатең. Тікбұрыштыпараллелепипедтіңөлшемдері 13 см, 8 см және 6 см. Кубтыңкөлемінтабыңдар. 5. Тікбұрыштыпараллелепипедтіңбарлыққырларыныңқосындысы 112 см. Оныңұзындығы мен биіктігініңқосындысы 19 см, ал биіктігі мен енініңқосындысы 13 см. Тікбұрыштыпараллелепипедтіңкөлемінтабыңдар. т.с.сесептержиынтығы бар Дұрысжауаптарүшінсмайликтержинайды Бағалаукритерийлері: фигуралардыкесужәнеқұрастыруесептеріншығарады дискрипторлар: 1. Оқушыларалғанбілімінесептеқолданаалады. 2. Тікбұрыштыпараллелепипедтіңжазбасынжәнеформуласынбіледі 3. Кубтыңжазбасынжәнебарлықформуласынбіледі Математикалық диктант жазу. 1.Көпбұрыштардан тұратын және қандайда бір геометриялық денені шектейтін бетті ……. (көпжақты бет) немесе ……. (көпжақ) деп атайды. 2.Көпжақтың мысалдары: ……..(тетраэдр,параллелепипед) 3.Көпжақты құрайтын көпбұрыштар оның ….(жақтары) деп аталады. 4.Тетраэдрдің жақтары — ……..(үшбұрыштар) 5.Параллелепипедтің жақтары-………(параллелограмдар) 6.Көпжақтар екіге бөлінеді:….(дөңес) және ……(дөңес емес)
|
Геометриялық фигуралардың модельдері
Мұғалім мен оқушы арасында ауызша кері байланыс орын алады.
GeoGebraбағдарламасы
«Екі жұлдыз бір ұсыныс» (оқушылар арасында)
Ойын сүйегі |
|
Сабақтыңсоңы
10 мин
5 мин |