Материалдар / Кері байланыс түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кері байланыс түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
кері байланыстар барлық сыныптарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Тамыз 2018
575
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



























































Екі жұлдыз, бір тілек.





























Екі жұлдыз, бір тілек.

























БҮҮ стратегиясы орындаған:________________________________

Білемін

Үйрендім

Үйренгім келеді






БҮҮ стратегиясы орындаған:_________________________________

Білемін

Үйрендім

Үйренгім келеді






БҮҮ стратегиясы орындаған:___________________________________

Білемін

Үйрендім

Үйренгім келеді








Кері байланыс

Тапсырманы орындау маған ұнады (ұнамады) _____________________________________ _____________________________________________________________________________

Ерекше қиын болды____________________________________________________________

Менің ойымша, оның себебі_____________________________________________________

Ең қызықты болғаны___________________________________________________________

Егер мен бұл тапсырманы тағы орындасам, келесілерді жасар едім____________________ _____________________________________________________________________________

Менің жектекшіге өтінішім______________________________________________________ _____________________________________________________________________________

Кері байланыс

Тапсырманы орындау маған ұнады (ұнамады) _____________________________________ _____________________________________________________________________________

Ерекше қиын болды____________________________________________________________

Менің ойымша, оның себебі_____________________________________________________

Ең қызықты болғаны___________________________________________________________

Егер мен бұл тапсырманы тағы орындасам, келесілерді жасар едім____________________ _____________________________________________________________________________

Менің жектекшіге өтінішім______________________________________________________ _____________________________________________________________________________

Кері байланыс

Тапсырманы орындау маған ұнады (ұнамады) _____________________________________ _____________________________________________________________________________

Ерекше қиын болды____________________________________________________________

Менің ойымша, оның себебі_____________________________________________________

Ең қызықты болғаны___________________________________________________________

Егер мен бұл тапсырманы тағы орындасам, келесілерді жасар едім____________________ _____________________________________________________________________________

Менің жектекшіге өтінішім______________________________________________________ _____________________________________________________________________________



Рефлексия парағы. Бүгінгі сабақ бойынша

Не ұнады + Не ұнамады – Не қызық болды ? Ұсыныс

Не ұнады

Ұнамады

Қызық

болды

Ұсыныс















Рефлексия парағы. Бүгінгі сабақ бойынша

Не ұнады + Не ұнамады – Не қызық болды ? Ұсыныс

Не ұнады

Ұнамады

Қызық

болды

Ұсыныс















Рефлексия парағы. Бүгінгі сабақ бойынша

Не ұнады + Не ұнамады – Не қызық болды ? Ұсыныс

Не ұнады

Ұнамады

Қызық

болды

Ұсыныс















Топ жұмысының қаншалықты деңгейде болғанын бағалау критерийлері

Бағалау критерийлері

ия

кейде

жоқ

1

Оқушы топ ережесін біледі ме?




2

Сабақта еркіндік, ынтымақтастық аспектісі сақталды ма?




3

Топ тапсырмалары оқушының сыни тұрғыдан ойлауына әсер етті ме?




4

Топта оқушының белсенділігі көрініс берді ме?




5

Берілген тапсырманың орындалуы шеңберден шыққан жағдайда мұғалім оны қолдап отырды ма?




6

Мұғалім барлық оқушыға бірдей қарады ма?




7

Қандай оқушылар белсенділігі жоғары болды?


8

Мұғалім сабақ үрдісінде оқушының белсенділігін арттыру үшін қандай әдіс тәсілді тиімді қолдана алды?




Топ жұмысының қаншалықты деңгейде болғанын бағалау критерийлері

Бағалау критерийлері

ия

кейде

жоқ

1

Оқушы топ ережесін біледі ме?




2

Сабақта еркіндік, ынтымақтастық аспектісі сақталды ма?




3

Топ тапсырмалары оқушының сыни тұрғыдан ойлауына әсер етті ме?




4

Топта оқушының белсенділігі көрініс берді ме?




5

Берілген тапсырманың орындалуы шеңберден шыққан жағдайда мұғалім оны қолдап отырды ма?




6

Мұғалім барлық оқушыға бірдей қарады ма?




7

Қандай оқушылар белсенділігі жоғары болды?


8

Мұғалім сабақ үрдісінде оқушының белсенділігін арттыру үшін қандай әдіс тәсілді тиімді қолдана алды?




Топ мүшелерін бағалау

Оқушының аты-жөні

Идеяларды

ұсыну


Сұрақ қою

Белсенділік

Сұрақтарға

жауап беру


Жалпы

ұпай саны


1







2







3







4







5







6







7







8







Shape5

Топ мүшелерін бағалау

Оқушының аты-жөні

Идеяларды

ұсыну


Сұрақ қою

Белсенділік

Сұрақтарға

жауап беру


Жалпы

ұпай саны


1







2







3







4







5







6







7







8








Топ мүшелерін бағалау

Оқушының аты-жөні

Идеяларды

ұсыну


Сұрақ қою

Белсенділік

Сұрақтарға

жауап беру


Жалпы

ұпай саны


1







2







3







4







5







6







7







8








Топ мүшелерін бағалау

Оқушының аты-жөні

Идеяларды

ұсыну


Сұрақ қою

Белсенділік

Сұрақтарға

жауап беру


Жалпы

ұпай саны


1







2







3







4







5







6







7







«Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісі арқылы игерген білімге жеке пікір ұсыну

Бүгін қандай сұрақтарға көңіл

аудардыңыздар? (алдыңғы өткен

тақырыптар барысында)


Игерген тақырыптың негізгі

түсініктемелері







________________________________








________________________________


«Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісі арқылы игерген білімге жеке пікір ұсыну

Бүгін қандай сұрақтарға көңіл

аудардыңыздар? (алдыңғы өткен

тақырыптар барысында)


Игерген тақырыптың негізгі

түсініктемелері















«Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісі арқылы игерген білімге жеке пікір ұсыну

Бүгін қандай сұрақтарға көңіл

аудардыңыздар? (алдыңғы өткен

тақырыптар барысында)


Игерген тақырыптың негізгі

түсініктемелері






________________________________







________________________________

Өзін-өзі бағалау

Аты-жөні __________________________ Өткізілген күні_______________


Критерийлер

Әр критерийге сәйкес болсаңыз 1 немес 2 баллдан қойыңыз. Жоқ болса, 0 балл қойыңыз.

Топтық талқылауға белсенді

қатысамын


Басқалардың пікірін тыңдаймын


Қызықты идеялар ұсынамын


Өзімнің көзқарасымды айтамын және

оны шебер дәлелдеймін


Топ алдында жұмыс нәтижесін қорғаймын


Барлығы



Өзін-өзі бағалау

Аты-жөні __________________________ Өткізілген күні_______________


Критерийлер

Әр критерийге сәйкес болсаңыз 1 немес 2 баллдан қойыңыз. Жоқ болса, 0 балл қойыңыз.

Топтық талқылауға белсенді

қатысамын


Басқалардың пікірін тыңдаймын


Қызықты идеялар ұсынамын


Өзімнің көзқарасымды айтамын және

оны шебер дәлелдеймін


Топ алдында жұмыс нәтижесін қорғаймын


Барлығы



Өзін-өзі бағалау

Аты-жөні __________________________ Өткізілген күні_______________


Критерийлер

Әр критерийге сәйкес болсаңыз 1 немес 2 баллдан қойыңыз. Жоқ болса, 0 балл қойыңыз.

Топтық талқылауға белсенді

қатысамын


Басқалардың пікірін тыңдаймын


Қызықты идеялар ұсынамын


Өзімнің көзқарасымды айтамын және

оны шебер дәлелдеймін


Топ алдында жұмыс нәтижесін қорғаймын


Барлығы


Топтық жұмыста бағалау

Оқушының аты

Топтық жұмыс

жасауда белсенді

болды (нақты

ақпарат ұсынды)

Ұсынылған

дәлелдерді

талдады- 1;

қорытынды

ұсынды - 2

Топтық жұмыс

жасауда селқос

болды

Топтық

тұжырымды

жасаудағы жалпы

ұпайы





































Топтық жұмыста бағалау

Оқушының аты

Топтық жұмыс

жасауда белсенді

болды (нақты

ақпарат ұсынды)

Ұсынылған

дәлелдерді

талдады- 1;

қорытынды

ұсынды - 2

Топтық жұмыс

жасауда селқос

болды

Топтық

тұжырымды

жасаудағы жалпы

ұпайы





































Топтық жұмыста бағалау

Оқушының аты

Топтық жұмыс

жасауда белсенді

болды (нақты

ақпарат ұсынды)

Ұсынылған

дәлелдерді

талдады- 1;

қорытынды

ұсынды - 2

Топтық жұмыс

жасауда селқос

болды

Топтық

тұжырымды

жасаудағы жалпы

ұпайы




































«Интервью» тәсілі

Оқушының аты- жөні_______________________________

Талқыланатын сабақ тақырыбы немесе мәселе________________________________

________________________________________________________________________


Сұрақтар

Оқушының жауаптары

Сабақ саған ұнады ма?



Өз пікірінізді дәлелдеңіз...




Бүгінгі тақырыптың Сен үшін қандай маңызы бар деп ойлайсың?




Бүгінгі үйренгенің ...





Осы тақырып бойынша тағы не білгің келеді?





«Интервью» тәсілі

Оқушының аты- жөні_______________________________

Талқыланатын сабақ тақырыбы немесе мәселе________________________________

________________________________________________________________________


Сұрақтар

Оқушының жауаптары

Сабақ саған ұнады ма?



Өз пікірінізді дәлелдеңіз...




Бүгінгі тақырыптың Сен үшін қандай маңызы бар деп ойлайсың?





Бүгінгі үйренгенің ...





Осы тақырып бойынша тағы не білгің келеді?





«Кері әсер парағы»

Оқушының аты, тегі________________________________күні:___________

Сабақ не туралы болды?_____________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Бүгінгі сабақ несімен ұнады?_________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Не қиындық тудырды?_______________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________


Shape15


«Кері әсер парағы»

Оқушының аты, тегі________________________________күні:___________

Сабақ не туралы болды?_____________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Бүгінгі сабақ несімен ұнады?_________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Не қиындық тудырды?_______________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________



Shape16

«Кері әсер парағы»

Оқушының аты, тегі________________________________күні:___________

Сабақ не туралы болды?_____________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Бүгінгі сабақ несімен ұнады?_________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Не қиындық тудырды?_______________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________



«Оқушының пікірталасқа қатысуын бақылау парағы»

Оқушының аты- жөні___________________________________________

Әрекеттері

Әрқашан

Әдетте

Кейде

Ешқашан

Берілген тапсырма мен сұрақтарды

түсініп алуға тырысып басқалармен

бөлісті





Оқулыққа сүйенбей идеялар мен ойлар

келтірді





Тыңдай біліп, сөйлеушіні қуаттап

отырды





Басқаларды тыңдап басқалармен

санасты





Өз ойларын басқа пікірлермен

салыстырып, қорытынды шығарды






Shape17

«Оқушының пікірталасқа қатысуын бақылау парағы»

Оқушының аты- жөні___________________________________________

Әрекеттері

Әрқашан

Әдетте

Кейде

Ешқашан

Берілген тапсырма мен сұрақтарды

түсініп алуға тырысып басқалармен

бөлісті





Оқулыққа сүйенбей идеялар мен ойлар

келтірді





Тыңдай біліп, сөйлеушіні қуаттап

отырды





Басқаларды тыңдап басқалармен

санасты





Өз ойларын басқа пікірлермен

салыстырып, қорытынды шығарды






Shape18

«Оқушының пікірталасқа қатысуын бақылау парағы»

Оқушының аты- жөні___________________________________________

Әрекеттері

Әрқашан

Әдетте

Кейде

Ешқашан

Берілген тапсырма мен сұрақтарды

түсініп алуға тырысып басқалармен

бөлісті





Оқулыққа сүйенбей идеялар мен ойлар

келтірді





Тыңдай біліп, сөйлеушіні қуаттап

отырды





Басқаларды тыңдап басқалармен

санасты





Өз ойларын басқа пікірлермен

салыстырып, қорытынды шығарды







«Таңдау» әдісі.

Орындаған: + /// - белгісін қою

Мен үшін сабақ қызықты болды деп ойлаймын.


Мен үшін сабақ қызықсыз

болды


Мен сабақта көп нәрсе үйрендім


Менің сабақта үйренгенім аз

болды.


Мен басқаларды мұқият тыңдадым


Мен басқаларды зейінсіз

тыңдадым.


Мен пікірсайыстарға жиі қатыстым


Мен пікірсайыстарға сирек

қатыстым


Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын


Мен сабақтағы өз

жетістіктеріме риза емеспін.




«Таңдау» әдісі.

Орындаған: + /// - белгісін қою

Мен үшін сабақ қызықты болды деп ойлаймын.


Мен үшін сабақ қызықсыз

болды


Мен сабақта көп нәрсе үйрендім


Менің сабақта үйренгенім аз

болды.


Мен басқаларды мұқият тыңдадым


Мен басқаларды зейінсіз

тыңдадым.


Мен пікірсайыстарға жиі қатыстым


Мен пікірсайыстарға сирек

қатыстым


Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын


Мен сабақтағы өз

жетістіктеріме риза емеспін.






«Таңдау» әдісі.

Орындаған: + /// - белгісін қою

Мен үшін сабақ қызықты болды деп ойлаймын.


Мен үшін сабақ қызықсыз

болды


Мен сабақта көп нәрсе үйрендім


Менің сабақта үйренгенім аз

болды.


Мен басқаларды мұқият тыңдадым


Мен басқаларды зейінсіз

тыңдадым.


Мен пікірсайыстарға жиі қатыстым


Мен пікірсайыстарға сирек

қатыстым


Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын


Мен сабақтағы өз

жетістіктеріме риза емеспін.




Кемшілік + Жетістік кестесі


Кемшілік

+

Жетістік

Сабақ барысында жіберген кемшіліктерін немесе өзіне қиын болған жағдаяттарды

жаз.


Бұл жерге сол кемшілігін түзеуге көмектескен немесе

жағдаяттан шығуға қол ұшын созған оқушыны, болмас бір оқиғаны жаз.

Өзінің қол

жеткізген жетістігіңді жаз.

























Кемшілік + Жетістік кестесі


Кемшілік

+

Жетістік

Сабақ барысында жіберген кемшіліктерін немесе өзіне қиын болған жағдаяттарды

жаз.


Бұл жерге сол кемшілігін түзеуге көмектескен немесе

жағдаяттан шығуға қол ұшын созған оқушыны, болмас бір оқиғаны жаз.

Өзінің қол

жеткізген жетістігіңді жаз.





















«Бағалау парағы. Рефлексия» әдісі

Мен ойлаған нәрсем орындалды ма? ___________________________________

__________________________________________________________________

Мен жоспарлаған жобам орындалды ма?_______________________________

__________________________________________________________________

Бәрі мен ойлағандай болды ма?_______________________________________

__________________________________________________________________

НЕ жақсы болды?__________________________________________________

__________________________________________________________________

Не жаман болды?___________________________________________________

__________________________________________________________________

Нені орындау жеңіл болды, қандай күтпеген қиындықтар

болды?____________________________________________________________

__________________________________________________________________

Менің жобама кім Р А Х М Е Т айтар еді?______________________________

Менің жұмысыма үлкендер не айтар еді:_______________________________

Анам не айтты:_____________________________________________________

Мұғалім не айтты:__________________________________________________

Жобамды құрдастарым қалай бағалады:________________________________

Мен олармен немен келісемін, немен келіспеймін ?______________________



«Бағалау парағы. Рефлексия» әдісі

Мен ойлаған нәрсем орындалды ма? ___________________________________

__________________________________________________________________

Мен жоспарлаған жобам орындалды ма?_______________________________

__________________________________________________________________

Бәрі мен ойлағандай болды ма?_______________________________________

__________________________________________________________________

НЕ жақсы болды?__________________________________________________

__________________________________________________________________

Не жаман болды?___________________________________________________

__________________________________________________________________

Нені орындау жеңіл болды, қандай күтпеген қиындықтар

болды?____________________________________________________________

__________________________________________________________________

Менің жобама кім Р А Х М Е Т айтар еді?______________________________

Менің жұмысыма үлкендер не айтар еді:_______________________________

Анам не айтты:_____________________________________________________

Мұғалім не айтты:__________________________________________________

Жобамды құрдастарым қалай бағалады:________________________________







Көңіл-күйді білдіру


Аты-жөні ____________________________________

Сабақ не туралы болды? ___________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Б үгін сабақтың соңында қандай сезімде болдым?







Мүлде Сенімсізбін Аздап Сенімдімін Өте сенімдімін

сенімсізбін сенімдімін



Shape22


Көңіл-күйді білдіру


Аты-жөні ____________________________________

Сабақ не туралы болды? ___________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Б үгін сабақтың соңында қандай сезімде болдым?







Мүлде Сенімсізбін Аздап Сенімдімін Өте сенімдімін

сенімсізбін сенімдімін













































Ой қозғау

Shape23

Маған ... ұнады.

Shape24

Мен ... үйрендім.

Shape25

Маған ... жауабы ұнады.

Shape26

Мен ... тілеймін.





Топтық жұмысты бағалау + белгісін қою арқылы

Топ нөмірі

Топтағы бірлестік (орналастыру және міндеттердің орындалуы)

Тәртібі (басқа топтардағыларға кедергі жасамау, берілген тапсырмадан ауытқымау, айғайламау)

Тапсырманың, тақырыптың, материалдың ашылуы

Топтың басқа мүшелерінің презентацияларын тыңдай білу, сұрақтар қою, толықтыру жасау.

Барлық ұпайы

І






ІІ






ІІІ






ІV






V

















Топтық жұмыс орындағанда жеке оқушының қабілетін бағалау.


Оқушылардың аты-жөні


............


.............


..............


...............


...............

Топта әрқайсысына міндеттерді үйлестіріп, өз міндеттерін атқарады.






Идеялар ұсынады






Топ ішіндегі талқылауға белсене қатысады. (ұсынған идеялар, мәліметтерді жетілдіріп, жалпылайды)






Топ қатысушыларына көмектеседі






Мұқият тыңдап, сұрақтар қояды






Талқылау жүргізе біледі (сыпайы түрде қарсылық көрсетіп, дау тудырған сұрақтарға дұрыс шешім беруге тырысты)






Топқа берілген тапсырмаға зейін қойып орындайды






Ортақ ұпай










10 балдық бағалау шкаласы


  • 0Shape27 - балл – қанағаттанарлықсыз

  • 1Shape28 -2-балл – қанағаттанарлықтан төмен

  • 3- балл – қанағаттанарлық

  • 4- балл – қанағаттанарлықтан жоғары

Жиынтық баға 3 немесе 2



  • 5Shape30 Shape29 - балл – жеткілікті жақсы

  • 6- балл – өте жақсы

  • 7- балл – өте жақсы

  • Жиынтық баға 4



  • 8Shape32 Shape31 - балл – үздікке жақын

  • 9- балл – үздік

  • 10- балл – өте үздік.

  • Жиынтық баға 5














Shape55 Shape54 Shape53 Shape52 Shape51 Shape50 Shape49 Shape48 Shape47 Shape46 Shape45 Shape44 Shape43 Shape42 Shape41 Shape40 Shape39 Shape38 Shape37 Shape36 Shape35 Shape34 Shape33 Shape56

























































Shape79 Shape78 Shape77 Shape76 Shape75 Shape74 Shape73 Shape72 Shape71 Shape70 Shape69 Shape68 Shape67 Shape66 Shape65 Shape64 Shape63 Shape62 Shape61 Shape60 Shape59 Shape58 Shape57 Shape80

























































Shape103 Shape102 Shape101 Shape100 Shape99 Shape98 Shape97 Shape96 Shape95 Shape94 Shape93 Shape92 Shape91 Shape90 Shape89 Shape88 Shape87 Shape86 Shape85 Shape84 Shape83 Shape82 Shape81 Shape104



























































Shape105

Shape106







Picture 3 Picture 2



Picture 4









































Picture 2 Picture 2 Picture 2







Picture 2 Picture 2 Picture 2













Picture 2 Picture 2 Picture 2











Picture 2 Picture 2 Picture 2











Picture 2 Picture 2 Picture 2











Picture 4 Picture 4 Picture 4









Picture 4 Picture 4 Picture 4











Picture 4 Picture 4 Picture 4













Picture 4 Picture 4 Picture 4











Picture 4 Picture 4 Picture 4









Picture 3 Picture 3 Picture 3









Picture 3 Picture 3 Picture 3











Picture 3 Picture 3 Picture 3











Picture 3 Picture 3 Picture 3 Picture 3 Picture 3 Picture 3























Shape109 Shape108 Shape107 -үздік -жақсы - орташа



Оқушылардың

аты- жөні

Белсенділігі

Қызығушы-лығы

Топпен жұмыс

Өзіндік жұмыс-

тарды орындай алуы

Жетістігі































Shape112 Shape111 Shape110


-үздік -жақсы - орташа



Оқушылардың

аты- жөні

Белсенділігі

Қызығушы-лығы

Топпен жұмыс

Өзіндік жұмыс-

тарды орындай алуы

Жетістігі

































Shape116 Shape115 Shape114 Shape113





Shape120 Shape119 Shape117 Shape118







Shape121 Shape122

Shape125 Shape124 Shape123 Shape126







Shape128 Shape127







Shape130 Shape129

Shape133 Shape132 Shape131 Shape134







Shape136 Shape135















Shape141 Shape140 Shape139 Shape138 Shape137



Shape144 Shape143 Shape142

Shape146 Shape145





Shape149 Shape148 Shape147

Shape151 Shape150





Shape154 Shape153 Shape152



Shape158 Shape155 Shape156 Shape157



Shape161 Shape160 Shape159



Shape163 Shape162



Shape166 Shape165 Shape164





Shape167

Shape170 Shape169 Shape168





Shape171

Shape172 Shape174 Shape173



Сабақтың басында дәрістің SMART мақсатын қою

«Үміт» ағашы


(постерге алдын-ала түрлі-түсті көрнекі салынған) ілінеді

«Үміт» ағашында төмендегідей сөздер жазылды:

-үйренемін;

-зерттеймін;

-болжаймын;

-тәжірибе алмасам;

-ғылыми жоба ұсынамын.

Сабақ басында оқушыларға әртүрлі түстегі стикер тарқатылады. Оқушылар стикерге сабақтың SMART мақсатын өздері қойып жазып іледі.


А 3 форматында жасауға болады.




























«Үміт» ағашы







Shape177 Shape176 Shape175 Shape178 Shape179
































«Табыс сатысы»



Мен.................................. БІЛЕМІН









Мен........................... ТҮСІНЕМІН









Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН










«Пайыз» % әдісі



0% түк түсінбедім

Shape180

50 % түсінген сияқтымын, әлі де көмек қажет.

Shape181

75 % түсіндім.

Shape182

100% өте жақсы түсіндім.

0Shape184 Shape183 Shape185 Shape186 Shape188 Shape187 % 0% 0%

0Shape191 Shape189 Shape190 % 0% 0%

0Shape194 Shape193 Shape192 % 0% 0%

0Shape195 Shape197 Shape196 % 0% 0%

0% 0% 0%

5Shape199 Shape198 Shape200 0% 50% 50%

Shape202 Shape201 Shape203

50% 50% 50%

Shape205 Shape204 Shape206

50% 50% 50%

Shape208 Shape207 Shape209

50% 50% 50%

Shape211 Shape210 Shape212

50% 50% 50%

7Shape215 Shape214 Shape213 5% 75% 75%

Shape217 Shape216 Shape218

75% 75% 75%

Shape220 Shape219 Shape221

75% 75% 75%

Shape223 Shape222 Shape224

75% 75% 75%

Shape225 Shape227 Shape226

75% 75% 75%

1Shape230 Shape229 Shape228 00% 100% 100%



1Shape233 Shape232 Shape231 00% 100% 100%



1Shape236 Shape235 Shape234 00% 100% 100%



1Shape239 Shape238 Shape237 00% 100% 100%

Shape242 Shape241 Shape240

100 100 100



















































Ым-ишаралар арқылы бағалау












Picture 6

Жалғастыруға дайынмын


Бір нәрсе түсінемін,

бірақ бәрін емес


Түсінбеймін,

қайталап қарау қажет


















Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6



Picture 1 Picture 1 Picture 1 Picture 1 Picture 1 Picture 1 Picture 1 Picture 1 Picture 1 Picture 1 Picture 1 Picture 1 Picture 1 Picture 1 Picture 1

















Picture 2 Picture 2 Picture 2

Picture 2 Picture 2 Picture 2 Picture 2 Picture 2 Picture 2 Picture 2 Picture 2 Picture 2



Picture 2



Picture 2

Picture 2



Picture 3 Picture 3 Picture 3

Picture 3 Picture 3 Picture 3



Picture 3 Picture 3 Picture 3



Picture 3 Picture 3 Picture 3

Picture 3 Picture 3 Picture 3



Picture 4 Picture 4 Picture 4

Picture 4 Picture 4 Picture 4



Picture 4 Picture 4 Picture 4 Picture 4 Picture 4 Picture 4 Picture 4 Picture 4 Picture 4









Picture 5 Picture 5 Picture 5

Picture 5 Picture 5 Picture 5



Picture 5 Picture 5 Picture 5



Picture 5 Picture 5 Picture 5





Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6 Picture 6

Picture 6 Picture 6







Picture 6 Picture 6

Picture 6



Picture 7 Picture 7 Picture 7

Picture 7 Picture 7 Picture 7



Picture 7 Picture 7 Picture 7





Picture 7 Picture 7 Picture 7



Picture 8 Picture 8 Picture 8 Picture 8 Picture 8

Picture 8



Picture 8 Picture 8 Picture 8



Picture 8 Picture 8 Picture 8





Picture 9 Picture 9 Picture 9

Picture 9 Picture 9 Picture 9



Picture 9 Picture 9 Picture 9



Picture 9 Picture 9 Picture 9





Picture 10 Picture 10 Picture 10

Picture 10 Picture 10 Picture 10



Picture 10 Picture 10 Picture 10



Picture 10 Picture 10 Picture 10






Picture 4 Picture 4 Picture 4







Shape244 Shape245 Shape243







Picture 4 Picture 4 Picture 4













Shape248 Shape247 Shape246







Picture 4 Picture 4 Picture 4













Shape251 Shape250 Shape249





Picture 1 Picture 1 Picture 1









Shape254 Shape253 Shape252





Picture 1 Picture 1 Picture 1













Shape257 Shape256 Shape255







Picture 1 Picture 1 Picture 1













Shape258 Shape260 Shape259





Picture 5 Picture 5 Picture 5



Picture 5 Picture 5 Picture 6 Shape269 Shape268 Shape267 Shape264 Shape266 Shape265 Picture 5 Picture 5 Picture 5 Shape261 Shape263 Shape262 Picture 5 Picture 5 Picture 5
















































БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

Критерийлер

Дискрип

Ұпай

1 тапсырма

Теориялық білімі

Теориялық білімі бар. Орынды қолдана білді.


Теориялық білімі бар, бірақ қолдануында кемшіліктер бар


Теориялық білім жоқтың қасы


Талдауы, деректермен жұмыс жасай білуі

Талдауы жоғары деңгейде. Мәселенің мазмұнын аша білді.


Талдауы жасалған, аздаған кемшіліктері бар


Талдауы жасалған, көптеген кемшіліктер бар.


2 тапсырма

Деректерді келтіре алуы

Нақты деректерді жеткілікті орынды келтіре білді.


Деректер бар, орынды пайдалана алды.


Деректері бар, бірақ толық емес.


Қорытындысы

Қорытындысы тиянақты


Қорытындысы жақсы


Қорытындысы әлсіз


3 тапсырма

Өз білімін пайдаланып қоғамдық ортаға өзіндік көзқарасын білдіре алуы

Аудиторияны сендіре алды.


Аудиторияны сендіре алғанымен, көшбасшылық таланты байқалмады.


Мүлдем сендіре алмады.


өз-өзіне сенімділігін көру.

Өз-өзің сенімді ұстады


Өз-өзіңе сенімді екендігін байқата алмады


4 тапсырма

Өз пікірін жеткізе алуы

Жеткізе алды


Толық жеткізе алмады


Өз пікірін дәлелдей алуы

Пікірін толық дәлелдеді


Толық дәлелдемеді


5 тапсырма

Ойын еркін айта алады


Әсерлі


Әсерсіз , сенімсіз


Тақырыпты ашуы

Деректерді қолдана біледі


Деректерді қолдана білмейді


Құндылығын бағалай алуы

Рет-ретімен дәлелдер келтіре алуы


Дәлелдердің аздығы


Тұжырым жасай білуі

Ойын тиянақтай, таразылай алуы


Ойы шашыраңқы , тиянақсыз






Орташа

Орташа

Орташа

Өте жақсы

Өте жақсы

Өте жақсы

Жақсы

Жақсы

Shape270

Жақсы


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!