Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Кері байланыс түрлері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Екі жұлдыз, бір тілек.
Екі жұлдыз, бір тілек.
БҮҮ стратегиясы орындаған:________________________________
Білемін |
Үйрендім |
Үйренгім келеді |
|
|
|
БҮҮ стратегиясы орындаған:_________________________________
Білемін |
Үйрендім |
Үйренгім келеді |
|
|
|
БҮҮ стратегиясы орындаған:___________________________________
Білемін |
Үйрендім |
Үйренгім келеді |
|
|
|
Кері байланыс
Тапсырманы орындау маған ұнады (ұнамады) _____________________________________ _____________________________________________________________________________
Ерекше қиын болды____________________________________________________________
Менің ойымша, оның себебі_____________________________________________________
Ең қызықты болғаны___________________________________________________________
Егер мен бұл тапсырманы тағы орындасам, келесілерді жасар едім____________________ _____________________________________________________________________________
Менің жектекшіге өтінішім______________________________________________________ _____________________________________________________________________________
Кері байланыс
Тапсырманы орындау маған ұнады (ұнамады) _____________________________________ _____________________________________________________________________________
Ерекше қиын болды____________________________________________________________
Менің ойымша, оның себебі_____________________________________________________
Ең қызықты болғаны___________________________________________________________
Егер мен бұл тапсырманы тағы орындасам, келесілерді жасар едім____________________ _____________________________________________________________________________
Менің жектекшіге өтінішім______________________________________________________ _____________________________________________________________________________
Кері байланыс
Тапсырманы орындау маған ұнады (ұнамады) _____________________________________ _____________________________________________________________________________
Ерекше қиын болды____________________________________________________________
Менің ойымша, оның себебі_____________________________________________________
Ең қызықты болғаны___________________________________________________________
Егер мен бұл тапсырманы тағы орындасам, келесілерді жасар едім____________________ _____________________________________________________________________________
Менің жектекшіге өтінішім______________________________________________________ _____________________________________________________________________________
Рефлексия парағы. Бүгінгі сабақ бойынша
Не ұнады + Не ұнамады – Не қызық болды ? Ұсыныс
Не ұнады |
Ұнамады |
Қызық болды |
Ұсыныс |
|
|
|
|
Рефлексия парағы. Бүгінгі сабақ бойынша
Не ұнады + Не ұнамады – Не қызық болды ? Ұсыныс
Не ұнады |
Ұнамады |
Қызық болды |
Ұсыныс |
|
|
|
|
Рефлексия парағы. Бүгінгі сабақ бойынша
Не ұнады + Не ұнамады – Не қызық болды ? Ұсыныс
Не ұнады |
Ұнамады |
Қызық болды |
Ұсыныс |
|
|
|
|
Топ жұмысының қаншалықты деңгейде болғанын бағалау критерийлері
№ |
Бағалау критерийлері |
ия |
кейде |
жоқ |
1 |
Оқушы топ ережесін біледі ме? |
|
|
|
2 |
Сабақта еркіндік, ынтымақтастық аспектісі сақталды ма? |
|
|
|
3 |
Топ тапсырмалары оқушының сыни тұрғыдан ойлауына әсер етті ме? |
|
|
|
4 |
Топта оқушының белсенділігі көрініс берді ме? |
|
|
|
5 |
Берілген тапсырманың орындалуы шеңберден шыққан жағдайда мұғалім оны қолдап отырды ма? |
|
|
|
6 |
Мұғалім барлық оқушыға бірдей қарады ма? |
|
|
|
7 |
Қандай оқушылар белсенділігі жоғары болды? |
|
||
8 |
Мұғалім сабақ үрдісінде оқушының белсенділігін арттыру үшін қандай әдіс тәсілді тиімді қолдана алды? |
|
Топ жұмысының қаншалықты деңгейде болғанын бағалау критерийлері
№ |
Бағалау критерийлері |
ия |
кейде |
жоқ |
1 |
Оқушы топ ережесін біледі ме? |
|
|
|
2 |
Сабақта еркіндік, ынтымақтастық аспектісі сақталды ма? |
|
|
|
3 |
Топ тапсырмалары оқушының сыни тұрғыдан ойлауына әсер етті ме? |
|
|
|
4 |
Топта оқушының белсенділігі көрініс берді ме? |
|
|
|
5 |
Берілген тапсырманың орындалуы шеңберден шыққан жағдайда мұғалім оны қолдап отырды ма? |
|
|
|
6 |
Мұғалім барлық оқушыға бірдей қарады ма? |
|
|
|
7 |
Қандай оқушылар белсенділігі жоғары болды? |
|
||
8 |
Мұғалім сабақ үрдісінде оқушының белсенділігін арттыру үшін қандай әдіс тәсілді тиімді қолдана алды? |
|
Топ мүшелерін бағалау
№ |
Оқушының аты-жөні |
Идеяларды ұсыну |
Сұрақ қою |
Белсенділік |
Сұрақтарға жауап беру |
Жалпы ұпай саны |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
Топ мүшелерін бағалау
№ |
Оқушының аты-жөні |
Идеяларды ұсыну |
Сұрақ қою |
Белсенділік |
Сұрақтарға жауап беру |
Жалпы ұпай саны |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
Топ мүшелерін бағалау
№ |
Оқушының аты-жөні |
Идеяларды ұсыну |
Сұрақ қою |
Белсенділік |
Сұрақтарға жауап беру |
Жалпы ұпай саны |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
Топ мүшелерін бағалау
№ |
Оқушының аты-жөні |
Идеяларды ұсыну |
Сұрақ қою |
Белсенділік |
Сұрақтарға жауап беру |
Жалпы ұпай саны |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
«Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісі арқылы игерген білімге жеке пікір ұсыну
Бүгін қандай сұрақтарға көңіл аудардыңыздар? (алдыңғы өткен тақырыптар барысында) |
Игерген тақырыптың негізгі түсініктемелері |
________________________________ |
________________________________ |
«Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісі арқылы игерген білімге жеке пікір ұсыну
Бүгін қандай сұрақтарға көңіл аудардыңыздар? (алдыңғы өткен тақырыптар барысында) |
Игерген тақырыптың негізгі түсініктемелері |
|
|
«Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісі арқылы игерген білімге жеке пікір ұсыну
Бүгін қандай сұрақтарға көңіл аудардыңыздар? (алдыңғы өткен тақырыптар барысында) |
Игерген тақырыптың негізгі түсініктемелері |
________________________________ |
________________________________ |
Өзін-өзі бағалау
Аты-жөні __________________________ Өткізілген күні_______________
Критерийлер |
Әр критерийге сәйкес болсаңыз 1 немес 2 баллдан қойыңыз. Жоқ болса, 0 балл қойыңыз. |
Топтық талқылауға белсенді қатысамын |
|
Басқалардың пікірін тыңдаймын |
|
Қызықты идеялар ұсынамын |
|
Өзімнің көзқарасымды айтамын және оны шебер дәлелдеймін |
|
Топ алдында жұмыс нәтижесін қорғаймын |
|
Барлығы |
|
Өзін-өзі бағалау
Аты-жөні __________________________ Өткізілген күні_______________
Критерийлер |
Әр критерийге сәйкес болсаңыз 1 немес 2 баллдан қойыңыз. Жоқ болса, 0 балл қойыңыз. |
Топтық талқылауға белсенді қатысамын |
|
Басқалардың пікірін тыңдаймын |
|
Қызықты идеялар ұсынамын |
|
Өзімнің көзқарасымды айтамын және оны шебер дәлелдеймін |
|
Топ алдында жұмыс нәтижесін қорғаймын |
|
Барлығы |
|
Өзін-өзі бағалау
Аты-жөні __________________________ Өткізілген күні_______________
Критерийлер |
Әр критерийге сәйкес болсаңыз 1 немес 2 баллдан қойыңыз. Жоқ болса, 0 балл қойыңыз. |
Топтық талқылауға белсенді қатысамын |
|
Басқалардың пікірін тыңдаймын |
|
Қызықты идеялар ұсынамын |
|
Өзімнің көзқарасымды айтамын және оны шебер дәлелдеймін |
|
Топ алдында жұмыс нәтижесін қорғаймын |
|
Барлығы |
|
Топтық жұмыста бағалау
Оқушының аты |
Топтық жұмыс жасауда белсенді болды (нақты ақпарат ұсынды) |
Ұсынылған дәлелдерді талдады- 1; қорытынды ұсынды - 2 |
Топтық жұмыс жасауда селқос болды |
Топтық тұжырымды жасаудағы жалпы ұпайы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Топтық жұмыста бағалау
Оқушының аты |
Топтық жұмыс жасауда белсенді болды (нақты ақпарат ұсынды) |
Ұсынылған дәлелдерді талдады- 1; қорытынды ұсынды - 2 |
Топтық жұмыс жасауда селқос болды |
Топтық тұжырымды жасаудағы жалпы ұпайы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Топтық жұмыста бағалау
Оқушының аты |
Топтық жұмыс жасауда белсенді болды (нақты ақпарат ұсынды) |
Ұсынылған дәлелдерді талдады- 1; қорытынды ұсынды - 2 |
Топтық жұмыс жасауда селқос болды |
Топтық тұжырымды жасаудағы жалпы ұпайы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Интервью» тәсілі
Оқушының аты- жөні_______________________________ Талқыланатын сабақ тақырыбы немесе мәселе________________________________ ________________________________________________________________________ |
|
Сұрақтар |
Оқушының жауаптары |
Сабақ саған ұнады ма? |
|
Өз пікірінізді дәлелдеңіз... |
|
Бүгінгі тақырыптың Сен үшін қандай маңызы бар деп ойлайсың? |
|
Бүгінгі үйренгенің ... |
|
Осы тақырып бойынша тағы не білгің келеді? |
|
«Интервью» тәсілі
Оқушының аты- жөні_______________________________ Талқыланатын сабақ тақырыбы немесе мәселе________________________________ ________________________________________________________________________ |
|
Сұрақтар |
Оқушының жауаптары |
Сабақ саған ұнады ма? |
|
Өз пікірінізді дәлелдеңіз... |
|
Бүгінгі тақырыптың Сен үшін қандай маңызы бар деп ойлайсың? |
|
Бүгінгі үйренгенің ... |
|
Осы тақырып бойынша тағы не білгің келеді? |
|
«Кері әсер парағы»
Оқушының аты, тегі________________________________күні:___________
Сабақ не туралы болды?_____________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бүгінгі сабақ несімен ұнады?_________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Не қиындық тудырды?_______________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
«Кері әсер парағы»
Оқушының аты, тегі________________________________күні:___________
Сабақ не туралы болды?_____________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бүгінгі сабақ несімен ұнады?_________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Не қиындық тудырды?_______________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
«Кері әсер парағы»
Оқушының аты, тегі________________________________күні:___________
Сабақ не туралы болды?_____________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бүгінгі сабақ несімен ұнады?_________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Не қиындық тудырды?_______________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
«Оқушының пікірталасқа қатысуын бақылау парағы»
Оқушының аты- жөні___________________________________________ |
||||
Әрекеттері |
Әрқашан |
Әдетте |
Кейде |
Ешқашан |
Берілген тапсырма мен сұрақтарды түсініп алуға тырысып басқалармен бөлісті |
|
|
|
|
Оқулыққа сүйенбей идеялар мен ойлар келтірді |
|
|
|
|
Тыңдай біліп, сөйлеушіні қуаттап отырды |
|
|
|
|
Басқаларды тыңдап басқалармен санасты |
|
|
|
|
Өз ойларын басқа пікірлермен салыстырып, қорытынды шығарды |
|
|
|
|
«Оқушының пікірталасқа қатысуын бақылау парағы»
Оқушының аты- жөні___________________________________________ |
||||
Әрекеттері |
Әрқашан |
Әдетте |
Кейде |
Ешқашан |
Берілген тапсырма мен сұрақтарды түсініп алуға тырысып басқалармен бөлісті |
|
|
|
|
Оқулыққа сүйенбей идеялар мен ойлар келтірді |
|
|
|
|
Тыңдай біліп, сөйлеушіні қуаттап отырды |
|
|
|
|
Басқаларды тыңдап басқалармен санасты |
|
|
|
|
Өз ойларын басқа пікірлермен салыстырып, қорытынды шығарды |
|
|
|
|
«Оқушының пікірталасқа қатысуын бақылау парағы»
Оқушының аты- жөні___________________________________________ |
||||
Әрекеттері |
Әрқашан |
Әдетте |
Кейде |
Ешқашан |
Берілген тапсырма мен сұрақтарды түсініп алуға тырысып басқалармен бөлісті |
|
|
|
|
Оқулыққа сүйенбей идеялар мен ойлар келтірді |
|
|
|
|
Тыңдай біліп, сөйлеушіні қуаттап отырды |
|
|
|
|
Басқаларды тыңдап басқалармен санасты |
|
|
|
|
Өз ойларын басқа пікірлермен салыстырып, қорытынды шығарды |
|
|
|
|
«Таңдау» әдісі.
Орындаған: + /// - белгісін қою
Мен үшін сабақ қызықты болды деп ойлаймын. |
|
Мен үшін сабақ қызықсыз болды |
|
Мен сабақта көп нәрсе үйрендім |
|
Менің сабақта үйренгенім аз болды. |
|
Мен басқаларды мұқият тыңдадым |
|
Мен басқаларды зейінсіз тыңдадым. |
|
Мен пікірсайыстарға жиі қатыстым |
|
Мен пікірсайыстарға сирек қатыстым |
|
Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын |
|
Мен сабақтағы өз жетістіктеріме риза емеспін. |
|
«Таңдау» әдісі.
Орындаған: + /// - белгісін қою
Мен үшін сабақ қызықты болды деп ойлаймын. |
|
Мен үшін сабақ қызықсыз болды |
|
Мен сабақта көп нәрсе үйрендім |
|
Менің сабақта үйренгенім аз болды. |
|
Мен басқаларды мұқият тыңдадым |
|
Мен басқаларды зейінсіз тыңдадым. |
|
Мен пікірсайыстарға жиі қатыстым |
|
Мен пікірсайыстарға сирек қатыстым |
|
Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын |
|
Мен сабақтағы өз жетістіктеріме риза емеспін. |
|
«Таңдау» әдісі.
Орындаған: + /// - белгісін қою
Мен үшін сабақ қызықты болды деп ойлаймын. |
|
Мен үшін сабақ қызықсыз болды |
|
Мен сабақта көп нәрсе үйрендім |
|
Менің сабақта үйренгенім аз болды. |
|
Мен басқаларды мұқият тыңдадым |
|
Мен басқаларды зейінсіз тыңдадым. |
|
Мен пікірсайыстарға жиі қатыстым |
|
Мен пікірсайыстарға сирек қатыстым |
|
Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын |
|
Мен сабақтағы өз жетістіктеріме риза емеспін. |
|
Кемшілік + Жетістік кестесі
Кемшілік |
+ |
Жетістік |
Сабақ барысында жіберген кемшіліктерін немесе өзіне қиын болған жағдаяттарды жаз.
|
Бұл жерге сол кемшілігін түзеуге көмектескен немесе жағдаяттан шығуға қол ұшын созған оқушыны, болмас бір оқиғаны жаз. |
Өзінің қол жеткізген жетістігіңді жаз. |
|
|
|
Кемшілік + Жетістік кестесі
Кемшілік |
+ |
Жетістік |
Сабақ барысында жіберген кемшіліктерін немесе өзіне қиын болған жағдаяттарды жаз.
|
Бұл жерге сол кемшілігін түзеуге көмектескен немесе жағдаяттан шығуға қол ұшын созған оқушыны, болмас бір оқиғаны жаз. |
Өзінің қол жеткізген жетістігіңді жаз. |
|
|
|
«Бағалау парағы. Рефлексия» әдісі
Мен ойлаған нәрсем орындалды ма? ___________________________________
__________________________________________________________________
Мен жоспарлаған жобам орындалды ма?_______________________________
__________________________________________________________________
Бәрі мен ойлағандай болды ма?_______________________________________
__________________________________________________________________
НЕ жақсы болды?__________________________________________________
__________________________________________________________________
Не жаман болды?___________________________________________________
__________________________________________________________________
Нені орындау жеңіл болды, қандай күтпеген қиындықтар
болды?____________________________________________________________
__________________________________________________________________
Менің жобама кім Р А Х М Е Т айтар еді?______________________________
Менің жұмысыма үлкендер не айтар еді:_______________________________
Анам не айтты:_____________________________________________________
Мұғалім не айтты:__________________________________________________
Жобамды құрдастарым қалай бағалады:________________________________
Мен олармен немен келісемін, немен келіспеймін ?______________________
«Бағалау парағы. Рефлексия» әдісі
Мен ойлаған нәрсем орындалды ма? ___________________________________
__________________________________________________________________
Мен жоспарлаған жобам орындалды ма?_______________________________
__________________________________________________________________
Бәрі мен ойлағандай болды ма?_______________________________________
__________________________________________________________________
НЕ жақсы болды?__________________________________________________
__________________________________________________________________
Не жаман болды?___________________________________________________
__________________________________________________________________
Нені орындау жеңіл болды, қандай күтпеген қиындықтар
болды?____________________________________________________________
__________________________________________________________________
Менің жобама кім Р А Х М Е Т айтар еді?______________________________
Менің жұмысыма үлкендер не айтар еді:_______________________________
Анам не айтты:_____________________________________________________
Мұғалім не айтты:__________________________________________________
Жобамды құрдастарым қалай бағалады:________________________________
Көңіл-күйді білдіру
Аты-жөні ____________________________________
Сабақ не туралы болды? ___________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Б үгін сабақтың соңында қандай сезімде болдым?
Мүлде Сенімсізбін Аздап Сенімдімін Өте сенімдімін
сенімсізбін сенімдімін
Көңіл-күйді білдіру
Аты-жөні ____________________________________
Сабақ не туралы болды? ___________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Б үгін сабақтың соңында қандай сезімде болдым?
Мүлде Сенімсізбін Аздап Сенімдімін Өте сенімдімін
сенімсізбін сенімдімін
Ой қозғау
Маған ... ұнады.
Мен ... үйрендім.
Маған ... жауабы ұнады.
Мен ... тілеймін.
Топтық жұмысты бағалау + белгісін қою арқылы
Топ нөмірі |
Топтағы бірлестік (орналастыру және міндеттердің орындалуы) |
Тәртібі (басқа топтардағыларға кедергі жасамау, берілген тапсырмадан ауытқымау, айғайламау) |
Тапсырманың, тақырыптың, материалдың ашылуы |
Топтың басқа мүшелерінің презентацияларын тыңдай білу, сұрақтар қою, толықтыру жасау. |
Барлық ұпайы |
І |
|
|
|
|
|
ІІ |
|
|
|
|
|
ІІІ |
|
|
|
|
|
ІV |
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
Топтық жұмыс орындағанда жеке оқушының қабілетін бағалау.
Оқушылардың аты-жөні |
............ |
............. |
.............. |
............... |
............... |
Топта әрқайсысына міндеттерді үйлестіріп, өз міндеттерін атқарады. |
|
|
|
|
|
Идеялар ұсынады |
|
|
|
|
|
Топ ішіндегі талқылауға белсене қатысады. (ұсынған идеялар, мәліметтерді жетілдіріп, жалпылайды) |
|
|
|
|
|
Топ қатысушыларына көмектеседі |
|
|
|
|
|
Мұқият тыңдап, сұрақтар қояды |
|
|
|
|
|
Талқылау жүргізе біледі (сыпайы түрде қарсылық көрсетіп, дау тудырған сұрақтарға дұрыс шешім беруге тырысты) |
|
|
|
|
|
Топқа берілген тапсырмаға зейін қойып орындайды |
|
|
|
|
|
Ортақ ұпай |
|
|
|
|
|
10 балдық бағалау шкаласы
-
0 - балл – қанағаттанарлықсыз
-
1 -2-балл – қанағаттанарлықтан төмен
-
3- балл – қанағаттанарлық
-
4- балл – қанағаттанарлықтан жоғары
Жиынтық баға 3 немесе 2
-
5 - балл – жеткілікті жақсы
-
6- балл – өте жақсы
-
7- балл – өте жақсы
-
Жиынтық баға 4
-
8 - балл – үздікке жақын
-
9- балл – үздік
-
10- балл – өте үздік.
-
Жиынтық баға 5
-үздік -жақсы - орташа
Оқушылардың аты- жөні |
Белсенділігі |
Қызығушы-лығы |
Топпен жұмыс |
Өзіндік жұмыс- тарды орындай алуы |
Жетістігі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-үздік -жақсы - орташа
Оқушылардың аты- жөні |
Белсенділігі |
Қызығушы-лығы |
Топпен жұмыс |
Өзіндік жұмыс- тарды орындай алуы |
Жетістігі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың басында дәрістің SMART мақсатын қою
«Үміт» ағашы
(постерге алдын-ала түрлі-түсті көрнекі салынған) ілінеді
«Үміт» ағашында төмендегідей сөздер жазылды:
-үйренемін;
-зерттеймін;
-болжаймын;
-тәжірибе алмасам;
-ғылыми жоба ұсынамын.
Сабақ басында оқушыларға әртүрлі түстегі стикер тарқатылады. Оқушылар стикерге сабақтың SMART мақсатын өздері қойып жазып іледі.
А 3 форматында жасауға болады.
«Үміт» ағашы
«Табыс сатысы»
Мен.................................. БІЛЕМІН
Мен........................... ТҮСІНЕМІН
Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН
«Пайыз» % әдісі
0% түк түсінбедім
50 % түсінген сияқтымын, әлі де көмек қажет.
75 % түсіндім.
100% өте жақсы түсіндім.
0 % 0% 0%
0 % 0% 0%
0 % 0% 0%
0 % 0% 0%
0% 0% 0%
5 0% 50% 50%
50% 50% 50%
50% 50% 50%
50% 50% 50%
50% 50% 50%
7 5% 75% 75%
75% 75% 75%
75% 75% 75%
75% 75% 75%
75% 75% 75%
1 00% 100% 100%
1 00% 100% 100%
1 00% 100% 100%
1 00% 100% 100%
100 100 100
Ым-ишаралар арқылы бағалау
|
|
|
Жалғастыруға дайынмын |
Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес |
Түсінбеймін, қайталап қарау қажет |
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ |
||
Критерийлер |
Дискрип |
Ұпай |
1 тапсырма |
||
Теориялық білімі |
Теориялық білімі бар. Орынды қолдана білді. |
|
Теориялық білімі бар, бірақ қолдануында кемшіліктер бар |
|
|
Теориялық білім жоқтың қасы |
|
|
Талдауы, деректермен жұмыс жасай білуі |
Талдауы жоғары деңгейде. Мәселенің мазмұнын аша білді. |
|
Талдауы жасалған, аздаған кемшіліктері бар |
|
|
Талдауы жасалған, көптеген кемшіліктер бар. |
|
|
2 тапсырма |
||
Деректерді келтіре алуы |
Нақты деректерді жеткілікті орынды келтіре білді. |
|
Деректер бар, орынды пайдалана алды. |
|
|
Деректері бар, бірақ толық емес. |
|
|
Қорытындысы |
Қорытындысы тиянақты |
|
Қорытындысы жақсы |
|
|
Қорытындысы әлсіз |
|
|
3 тапсырма |
||
Өз білімін пайдаланып қоғамдық ортаға өзіндік көзқарасын білдіре алуы |
Аудиторияны сендіре алды. |
|
Аудиторияны сендіре алғанымен, көшбасшылық таланты байқалмады. |
|
|
Мүлдем сендіре алмады. |
|
|
өз-өзіне сенімділігін көру. |
Өз-өзің сенімді ұстады |
|
Өз-өзіңе сенімді екендігін байқата алмады |
|
|
4 тапсырма |
||
Өз пікірін жеткізе алуы |
Жеткізе алды |
|
Толық жеткізе алмады |
|
|
Өз пікірін дәлелдей алуы |
Пікірін толық дәлелдеді |
|
Толық дәлелдемеді |
|
|
5 тапсырма |
||
Ойын еркін айта алады |
Әсерлі |
|
Әсерсіз , сенімсіз |
|
|
Тақырыпты ашуы |
Деректерді қолдана біледі |
|
Деректерді қолдана білмейді |
|
|
Құндылығын бағалай алуы |
Рет-ретімен дәлелдер келтіре алуы |
|
Дәлелдердің аздығы |
|
|
Тұжырым жасай білуі |
Ойын тиянақтай, таразылай алуы |
|
Ойы шашыраңқы , тиянақсыз |
|
Орташа
Орташа
Орташа
Өте жақсы
Өте жақсы
Өте жақсы
Жақсы
Жақсы
Жақсы