Материалдар / Кезектес салалас құрмалас сөйлем.8-сынып. Ашық сабақ

Кезектес салалас құрмалас сөйлем.8-сынып. Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Казак тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдерімен тәжірибе алмасу , жас мамандарға көмек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Шілде 2018
1366
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл облысы Сарысу ауданы әкімдігі білім бөлімінің Жарылқасын Отарбаев атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғаліміМырзахмет Балқия СерікбайқызыСыныбы: 8 «Ә» 1.Cабақтың тақрыбы: Кезектес салалас 2.Сабақтың мақсаты: а) білімділік мәні: Оқушыларға салалас құрмалас сөйлем түрлерін, олардың жасалу жолдарын меңгерту, жаттығу жұмыстары арқылы салаластың түрлерін ажырата білуге үйрету. ә) тәрбиелік мәні: Тілімізді құрметтеуге баулу, адамгершілік қасиеттерін үйренуге тәрбиелеу. б) дамытушылық мәні: Өз бетімен жұмыс жасай білуге баули отырып, шапшаңдыққа дағдыландыру 3.Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, жаттығу 4.Сабақтың типі: жаңа білім беру 5.Сабақтың түрі: білімді меңгеру сабағы 6.Пәнаралық байланыс: әдебиет, орыс тілі7.Көрнекілігі: мультимедиялық тапсырмалар 8. барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың назарын сабаққа аудару, оқушыларды түгендеу. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау Үйге қандай тапсырма берілді? Талғаулы салалас құрмалас сөйлемді өткенбіз, ережені жаттап, оқып келу. 115-жаттығу жұмысын тексеру.



І1І. Үй тапсырмасын қорытындылау.Сызба арқылы өткен сабақты қорытындылау Салалас құрмалас сөйлемнің 6 түрі бар.Ендеше бүгін соңғы кезектес салаласпен танысамыз. Сабақтас, аралас құрмаластармен алдағы сабақтарда танысасыңдар. Дәптерді ашып, бүгінгі күнді жазайық.ІV. Жаңа сабақ

Балалар, осы сөйлемдерде ой қалай беріліп тұр? Құрамындағы жай сойлемдерінің мазмұнынан байқалатын іс-әрекеттің кезектесіп келетінін білдіреді.Құрамындағы жай сойлемдері қалай байланысады? Бірде, біресе, кейде деген жалғаулықтар арқылы байланысады, араларына үтір қойылады. Тек жалғаулықтар арқылы байланысады. Салаластың басқа түрлері жағаулықты және жалғаулықсыз болып бөлінеді.Электрондық оқулықБүгінгі тақырыпқа байланысты оқулықта бірнеше жаттығу жұмыстары беріліпті. (116-жаттығуды ауызша орындау)117-жаттығу. (Тақтаға жазып орындау). Дәптерге жазамыз. Тақтаға кім шығады?

V. Сабақты бекітуБүгінгі тақырыпты түсінсек, енді мына тапсырманы орындайық. «Білім сынағы»

VI. Сабақты қорыту1.Қандай салаласты кезектес салалас дейміз?2.Құрамындағы жай сойлемдері қалай байланысады?3.Басқа салаластың түрлеріне қандай ерекшелігі бар? VII.Үйге тапсырма:119-жаттығу.(Берілген сөйлемдерді тұлғалық ыңғайына қарай, мағыналарына қарай құрмаластырыңдар да,қандай салалас құрмалас сөйлем болғанын анықтаңдар). Тақырыпты оқу.



VIII. Оқушы білімін бағалау















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ