Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп атауы:

    «Майбалық негізгі орта мектебі» КММ

    Бөлім атауы: Сабақ тақырыбы:

    2-бөлім: Киіну. Сән. Талғам.( 6-сағат)

    Киім түрлері


    Уақыты:

    Мұғалімнің аты – жөні: Мустафина Ж.Д.

    Сынып: 5

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Белгілі бір оқыту мақсаты

    О4 Мәтіндерге салыстырмалы анализ жасау. Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру.

    ӘТН 5 Пунктуациялық норма. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану

    Сабақтың

    мақсаты

    Оқушылардың барлығы: Ауызекі стиль ерекшелігін біледі. Оқушылардың көбісі: Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын түсінеді, тақырыбын, стилін, тілін салыстыра алады. Оқушылардың кейбірі: Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін біледі.

    Сабақтың түрі

    Жаңа сабақты меңгерту

    Ұлттық құндылықтар

    «Мәңгілік ел» құндылығы:

    Ұлттық мәдениетті құрметтеу.

    Адамгершілік құндылықтары: өзіне және айналадағы адамдарға құрмет көрсету, өзгенің пікірін тыңдау, бағалай білу.


    Пәнаралық байланыс

    Бейнелеу өнері

    АКТ –ны қолдану дағдылары

    Таныстырылым

    Бағалау критерийі

    Бағалау критерийі:

    Мәтіндердің ерекшелігін айта алады;

    Ұқсастығын таба алады;

    Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдана алады.

    Тілдік

    міндеттер

    Пәндік лексика мен терминология: Тон, ілек тон, оқалы тон, жабағы тон, бүрмелі тон, қаптал тон, жарғақ тон, былғары тон, тұлып тон, шолақ тон, зерлі тон, қырықпа тон, іштік тон.

    Оқушылар түсінеді және сипаттайды...Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер: Менің байқағаным,...Менің ойымша,... Мен ойлаймын...


    Алдыңғы білім



    Жоспар

    Сабақ кезеңдері

    Жоспарланған іс - әрекеттер

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5-6 минут








    Сәлемдесу. Оқушылар жыл мезгіліне сай киілетін киім суреттерімен 4 топқа топтасады.

    Қыстық киім, күздік киім, жаздық киім, көктемде киетін киім


    1-тапсырма.Суреттер мен тірек сөздерді пайдаланып, топта 1 минуттық диалог жасайды.

    Тон, шапан, бүрмелі көйлек, камзол, бешпент, қазақ халқы, сырт киімдер, жыл мезгілі, мал терісі мен жүні, жабағыдан тігілген, қыстыгүні, күздігүні

    Мұғалім үздік шыққан диалогты өзі таңдап, топ алдында тыңдайды.


    Мұғалім сұрақ қояды.

    Тілдесім формасының қай түрін жүзеге асырдық? Ауызша сөйлеуде не оңайырақ? Бүгінгі сабақта біз не туралы талдаймыз?

    Сабақ тақырыбы, мақсатына болжау жасалады. Мұғалім оқушы жауаптарын нақтылай отырып, сабақ тақырыбы мен мақсатын, бағалау критерийін таныстырады.


    https://yandex.kz/images/search?text

    Ұлттық киімдер










    Сабақтың ортасы

    5 мин.































    20 мин.































































































    5-6 мин

    2-тапсырма. Жұпта оқып, 1 минут өзара талқылайды.

    Оқушыларға талдауға мүмкіндік беретіндей ауызекі сөйлеу стилінде жазылған мәтіндер беріледі.

    Ауызекі сөйлеу стилінің ерекшелігі:

    Адамдардың бетпе – бет кездесуі арқылы жүзеге асады;

    -сөздер мен сөз тіркестерін еркін қолданылады;

    -сөйлем ықшам құрылады;

    -арнайы мәнермен айтылады;

    -даярлықсыз өткізілу (сөйлеу)

    Стильге тән тілдік тұлғалар (қолданыстар)

    -Жергілікті сөздер (диалект, кәсіби сөздер);

    -Қарапайым сөздер (ренішке, ұрысуға байланысты сөздер) ;

    -Сұраулы, лепті, толымсыз сөйлемдер жиі қолданылады;

    -Инверсия ( сөйлем мүшелерінің орын тәртібінің сақталмауы) жиі кездеседі.

    -Көбіне диалог түрінде және эмоциялы болады

    Оқылымалды тапсырмасы.Қыстыгүні қандай киімдер киеміз? Сырт киімнің қандай түрлері бар? Тон қандай киім? Оның түрлерін кім біледі?

    Сәйкестендіру тесін ауызша орындайды

    Тон

    лауазымдылық киім, мундир.

    Іліктон 

    оқа, түйме тағылған, сыйға тартылатын әдемі тон.

    Шентон 

    қаусырма белдігі бар қымбат та сәнді сырт киім.

    Оқалы тон 

    иленген қой терісінен, жүнін ішіне қаратып тіккен жылы қалың сырт киім

    Қамқа тон

    құдалыққа барғанда сыйға тартылатын әдемі тон


    Дұрыс жауап слайдтан көрсетіледі.

    Тон – иленген қой терісінен, жүнін ішіне қаратып тіккен жылы қалың сырт киім. Іліктон – құдалыққа барғанда сыйға тартылатын әдемі тон.Шентон – лауазымдылық киім, мундир. Оқалы тон – оқа, түйме тағылған, сыйға тартылатын әдемі тон. Қырмызы тон - қыз-келіншектерге арнап қызыл масатыдан тігілген шапан. Қамқа тон- жұмсақ қып иленген қой терісінен тігілген қаусырма белдігі бар қымбат та сәнді сырт киім.

    3- оқылым тапсырмасы.

    Оқушылар топта мәтінді оқиды.

    1-мәтін.

    Суық ауа райында, әсіресе, қар мол жауғанда тон кигенге не жетсін, шіркін! Сырт киімнің осы түрі қыз-келіншектердің көңілін көтереді емес пе?!

    Осы тұста айтар жаңалық бар. Шымкентте ерекше тондардың жәрмеңкесі өтіп жатыр. Жәрмеңкедегі тұрғындар пікіріне назар аударайық.

    -Шымкенттіктер әдемі киінгенді ұнатады негізі. Тон жәрмеңкесі бүгіннен бастап ашылды. Тонның түрі өте көп әрі бағасы да қолжетімді. Қараңыздаршы, әр тонға 30 пайыз жеңілдіктер қарастырылған.

    -Қарағым-ау, зауыттан тікелей жеткізілген сырт киімдердің бағасы нарықтағы өніммен салыстырғанда ап-арзан болады ғой!

    -Мәссәған! Көздің жауын алатын әдемі тондарды таңдау қандай қиын! Кеше келіп, көріп кетіп ем, бүгін жаңа киімдер түсті деген соң , тағы да кеп тұрмын. Қарашы, қандай керемет!

    Осы орайда “Союз меха” жәрмеңкесінің директоры Жансая Қожахметовамен сұхбаттасқан едік.

    -Бұл компания жоғары сапалы өнімдерімен әлемге танымал ғой. Өзіндік тәсілмен тігілген қарақұндыз, түлкі жағалы ішіктер мен тондар, өнімнің түр-түрі осында. Мутон, яғни, австралия қойының терісінен тігілген тондар да сәннен қалмайды. Осыған орай жәрмеңкені 16 ақпанға дейін жалғастырамыз.



    2-мәтін. Қызыл көйлек

    Айсәуле 5-сыныпта оқиды. Бүгін оған әпкесі жаңа көйлек сатып әкелді. Көйлек болғанда қандай десеңші! Жаңа піскен қызанақтай қып-қызыл! Өзі Айсәулеге шақтап тігілгендей, денесіне қона кетті. Бұған дейін кигендері түсі оңып кеткен, ескі-құсқы бірдемелер болушы еді. Айсәуленің әкесі былтыр көз жұмған, бес баланың жауапкершілігі анасына жүктелген, қайта үлкені Жанар жақында көлік жуу орталығына жұмысқа тұрған...

    Айсәуле қуаныштан аяғы жерге тимей жүгіріп құрбысы Нұргүлге барды. Құрбысының көйлегі Нұргүлге қатты ұнап, тамсанып біраз тұрды:

    - Түу, көйлегің әдемі екен! Кім әперді?

    -Жанар әпкем сатып әкелді. Жап-жаңа көйлек!

    Нұргүл үндемеді. Өзінің үстіндегі тозған, ескі көйлегіне қарап жүзін төмен салды. Оның тағдыры да Айсәулеге ұқсас еді. Бұрылып бара жатып, жасқа шыланған көзін сүртті.

    Анасы Айсәулеге:

    Қыдырғанда киесің әзірге шешіп қой енді кірлетесің ғой деп еді Айсәуле әдемі көйлекті шешуге қимады. Күнде кие бергесін бе, терлегесін бе, әйтеуір, Айсәуленің көйлегі көп ұзамай кірлеп қалды. Анасы жуып, жіпке іліп қойған көйлегінің тез кепкенін күтіп Айсәуле ағаш түбінде отыр еді. Сәлден соң анадай жерде отырған Нұргүлдің сары мысығына көзі түсті.

    Менің көйлегімді торуылдап жүрсің бе Бүлдірмексің ғой, ә Қайт үйіңе, кәне, пыш-пыш әрі!- деп мысықты қуалай жөнелді.

    1- тапсырмасы

    Екі мәтінге салыстырмалы талдау жасайды.

    Бағалау критерийі:

    Мәтіндердің 4-5 ерекшелігін айта алады;

    3 ұқсастығын таба алады;

    «Венн» диаграммасы

    А мәтінінің ерекшелігін айтады.

    Ә мәтінінің ерекшелігін айтады.

    Ортақ ерекшелігін анықтайды.

    Сөйлеу стилі: ауызекі

    Мақсаты: Қарым – қатынас жасау

    Жанры: Әңгіме, сұхбат

    Тақырыбы:

    Тілі: Сөз деңгейінде (диалект, кәсіби, қарапайым, жаргон сөздер, қаратпа, қыстырма, одағай сөздер бар ма?)

    Сөйлем деңгейі (сұраулы, лепті сөйлемдер, т.б.)

    «Айналмалы бекет» стратегиясы бойынша әр топтан 1 спикер шығып жұмысты басқа топтарға таныстырады. Тыңдаған топ критерий бойынша бағалайды.

    Керібайланыс.

    Топта әділ бағалау болды ма?

    Қай топтың жұмысы толық, түсінікті болды?

    Қай топтың жұмысы әлі толықтыруды қажет етеді?

    Жалпы қандай ортақ шешімге келеміз?

    2- тапсырма.Жеке жұмыс.

    Ә мәтініндегі қарамен берілген сөйлемдердің тыныс белгісін дұрыс қойып көшіріп жазыңыз.

    Бағалау критерийі:

    Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдана алады. (6 тыныс белгіге дейін дұрыс қойылса)

    Дұрыс жауаппен тексеріп, өз-өзін бағалайды.














































    https://kz.otyrar.kz/2017/02/soyuz-mexa-zh%D3%99rme%D2%A3kesi-zhal%D2%93asady/

    “СОЮЗ МЕХА” ЖӘРМЕҢКЕСІ ЖАЛҒАСАДЫ









    Жанар Бақыт «Қызыл көйлек» әңгімесі

    http://zhanatbakyt.kz/index.php/gimeler/115-yzyl-k-jlek













    Сабақтың соңы 5 мин.

    «Себет» кері байланысы. Бүгінгі сабақтан қандай жаңа мәлімет алдыңыз ? Алған біліміңді себетке салыңыз.

    Қазақтың ұлттық сырт киімдері туралы білдім;

    Тон түрлерін білдім;

    Ауызекі сөйлеу стиліне тән ерекшеліктерді білдім.



    Үйге тапсырма

    «Сізге анаңыз ... сатып әперді. Бұл сіз үшін күтпеген жаңалық. ... сізге қатты ұнады.» Алған ... сипаттап шағын әңгіме жазыңыз. 80 сөз.

    Бағалау критерийі:

    Әңгімеге ат қояды;

    Тақырыпқа сай қызықты сюжетке құрылған;

    Ауызекі сөйлеу стиліне сай диалогқа ( сұраулы, лепті сөйлем) құрылған;

    Одағай, қаратпа, қарапайым, диалект сөздер қолданған;

    Толымсыз сөйлемдер бар.





    Қосымша ақпарат

    Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандайміндеттер қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-ны қолдану

    Құндылықтармен байланыс

    (тәрбие элементі)



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мустафина Жаным Дулатовна
    03 Желтоқсан 2020
    481
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Киіну. Сән. Талғам.( 6-сағат) Киім түрлері 5-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Киіну. Сән. Талғам.( 6-сағат) Киім түрлері 5-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп атауы:

    «Майбалық негізгі орта мектебі» КММ

    Бөлім атауы: Сабақ тақырыбы:

    2-бөлім: Киіну. Сән. Талғам.( 6-сағат)

    Киім түрлері


    Уақыты:

    Мұғалімнің аты – жөні: Мустафина Ж.Д.

    Сынып: 5

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Белгілі бір оқыту мақсаты

    О4 Мәтіндерге салыстырмалы анализ жасау. Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру.

    ӘТН 5 Пунктуациялық норма. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану

    Сабақтың

    мақсаты

    Оқушылардың барлығы: Ауызекі стиль ерекшелігін біледі. Оқушылардың көбісі: Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын түсінеді, тақырыбын, стилін, тілін салыстыра алады. Оқушылардың кейбірі: Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін біледі.

    Сабақтың түрі

    Жаңа сабақты меңгерту

    Ұлттық құндылықтар

    «Мәңгілік ел» құндылығы:

    Ұлттық мәдениетті құрметтеу.

    Адамгершілік құндылықтары: өзіне және айналадағы адамдарға құрмет көрсету, өзгенің пікірін тыңдау, бағалай білу.


    Пәнаралық байланыс

    Бейнелеу өнері

    АКТ –ны қолдану дағдылары

    Таныстырылым

    Бағалау критерийі

    Бағалау критерийі:

    Мәтіндердің ерекшелігін айта алады;

    Ұқсастығын таба алады;

    Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдана алады.

    Тілдік

    міндеттер

    Пәндік лексика мен терминология: Тон, ілек тон, оқалы тон, жабағы тон, бүрмелі тон, қаптал тон, жарғақ тон, былғары тон, тұлып тон, шолақ тон, зерлі тон, қырықпа тон, іштік тон.

    Оқушылар түсінеді және сипаттайды...Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер: Менің байқағаным,...Менің ойымша,... Мен ойлаймын...


    Алдыңғы білім



    Жоспар

    Сабақ кезеңдері

    Жоспарланған іс - әрекеттер

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5-6 минут








    Сәлемдесу. Оқушылар жыл мезгіліне сай киілетін киім суреттерімен 4 топқа топтасады.

    Қыстық киім, күздік киім, жаздық киім, көктемде киетін киім


    1-тапсырма.Суреттер мен тірек сөздерді пайдаланып, топта 1 минуттық диалог жасайды.

    Тон, шапан, бүрмелі көйлек, камзол, бешпент, қазақ халқы, сырт киімдер, жыл мезгілі, мал терісі мен жүні, жабағыдан тігілген, қыстыгүні, күздігүні

    Мұғалім үздік шыққан диалогты өзі таңдап, топ алдында тыңдайды.


    Мұғалім сұрақ қояды.

    Тілдесім формасының қай түрін жүзеге асырдық? Ауызша сөйлеуде не оңайырақ? Бүгінгі сабақта біз не туралы талдаймыз?

    Сабақ тақырыбы, мақсатына болжау жасалады. Мұғалім оқушы жауаптарын нақтылай отырып, сабақ тақырыбы мен мақсатын, бағалау критерийін таныстырады.


    https://yandex.kz/images/search?text

    Ұлттық киімдер










    Сабақтың ортасы

    5 мин.































    20 мин.































































































    5-6 мин

    2-тапсырма. Жұпта оқып, 1 минут өзара талқылайды.

    Оқушыларға талдауға мүмкіндік беретіндей ауызекі сөйлеу стилінде жазылған мәтіндер беріледі.

    Ауызекі сөйлеу стилінің ерекшелігі:

    Адамдардың бетпе – бет кездесуі арқылы жүзеге асады;

    -сөздер мен сөз тіркестерін еркін қолданылады;

    -сөйлем ықшам құрылады;

    -арнайы мәнермен айтылады;

    -даярлықсыз өткізілу (сөйлеу)

    Стильге тән тілдік тұлғалар (қолданыстар)

    -Жергілікті сөздер (диалект, кәсіби сөздер);

    -Қарапайым сөздер (ренішке, ұрысуға байланысты сөздер) ;

    -Сұраулы, лепті, толымсыз сөйлемдер жиі қолданылады;

    -Инверсия ( сөйлем мүшелерінің орын тәртібінің сақталмауы) жиі кездеседі.

    -Көбіне диалог түрінде және эмоциялы болады

    Оқылымалды тапсырмасы.Қыстыгүні қандай киімдер киеміз? Сырт киімнің қандай түрлері бар? Тон қандай киім? Оның түрлерін кім біледі?

    Сәйкестендіру тесін ауызша орындайды

    Тон

    лауазымдылық киім, мундир.

    Іліктон 

    оқа, түйме тағылған, сыйға тартылатын әдемі тон.

    Шентон 

    қаусырма белдігі бар қымбат та сәнді сырт киім.

    Оқалы тон 

    иленген қой терісінен, жүнін ішіне қаратып тіккен жылы қалың сырт киім

    Қамқа тон

    құдалыққа барғанда сыйға тартылатын әдемі тон


    Дұрыс жауап слайдтан көрсетіледі.

    Тон – иленген қой терісінен, жүнін ішіне қаратып тіккен жылы қалың сырт киім. Іліктон – құдалыққа барғанда сыйға тартылатын әдемі тон.Шентон – лауазымдылық киім, мундир. Оқалы тон – оқа, түйме тағылған, сыйға тартылатын әдемі тон. Қырмызы тон - қыз-келіншектерге арнап қызыл масатыдан тігілген шапан. Қамқа тон- жұмсақ қып иленген қой терісінен тігілген қаусырма белдігі бар қымбат та сәнді сырт киім.

    3- оқылым тапсырмасы.

    Оқушылар топта мәтінді оқиды.

    1-мәтін.

    Суық ауа райында, әсіресе, қар мол жауғанда тон кигенге не жетсін, шіркін! Сырт киімнің осы түрі қыз-келіншектердің көңілін көтереді емес пе?!

    Осы тұста айтар жаңалық бар. Шымкентте ерекше тондардың жәрмеңкесі өтіп жатыр. Жәрмеңкедегі тұрғындар пікіріне назар аударайық.

    -Шымкенттіктер әдемі киінгенді ұнатады негізі. Тон жәрмеңкесі бүгіннен бастап ашылды. Тонның түрі өте көп әрі бағасы да қолжетімді. Қараңыздаршы, әр тонға 30 пайыз жеңілдіктер қарастырылған.

    -Қарағым-ау, зауыттан тікелей жеткізілген сырт киімдердің бағасы нарықтағы өніммен салыстырғанда ап-арзан болады ғой!

    -Мәссәған! Көздің жауын алатын әдемі тондарды таңдау қандай қиын! Кеше келіп, көріп кетіп ем, бүгін жаңа киімдер түсті деген соң , тағы да кеп тұрмын. Қарашы, қандай керемет!

    Осы орайда “Союз меха” жәрмеңкесінің директоры Жансая Қожахметовамен сұхбаттасқан едік.

    -Бұл компания жоғары сапалы өнімдерімен әлемге танымал ғой. Өзіндік тәсілмен тігілген қарақұндыз, түлкі жағалы ішіктер мен тондар, өнімнің түр-түрі осында. Мутон, яғни, австралия қойының терісінен тігілген тондар да сәннен қалмайды. Осыған орай жәрмеңкені 16 ақпанға дейін жалғастырамыз.



    2-мәтін. Қызыл көйлек

    Айсәуле 5-сыныпта оқиды. Бүгін оған әпкесі жаңа көйлек сатып әкелді. Көйлек болғанда қандай десеңші! Жаңа піскен қызанақтай қып-қызыл! Өзі Айсәулеге шақтап тігілгендей, денесіне қона кетті. Бұған дейін кигендері түсі оңып кеткен, ескі-құсқы бірдемелер болушы еді. Айсәуленің әкесі былтыр көз жұмған, бес баланың жауапкершілігі анасына жүктелген, қайта үлкені Жанар жақында көлік жуу орталығына жұмысқа тұрған...

    Айсәуле қуаныштан аяғы жерге тимей жүгіріп құрбысы Нұргүлге барды. Құрбысының көйлегі Нұргүлге қатты ұнап, тамсанып біраз тұрды:

    - Түу, көйлегің әдемі екен! Кім әперді?

    -Жанар әпкем сатып әкелді. Жап-жаңа көйлек!

    Нұргүл үндемеді. Өзінің үстіндегі тозған, ескі көйлегіне қарап жүзін төмен салды. Оның тағдыры да Айсәулеге ұқсас еді. Бұрылып бара жатып, жасқа шыланған көзін сүртті.

    Анасы Айсәулеге:

    Қыдырғанда киесің әзірге шешіп қой енді кірлетесің ғой деп еді Айсәуле әдемі көйлекті шешуге қимады. Күнде кие бергесін бе, терлегесін бе, әйтеуір, Айсәуленің көйлегі көп ұзамай кірлеп қалды. Анасы жуып, жіпке іліп қойған көйлегінің тез кепкенін күтіп Айсәуле ағаш түбінде отыр еді. Сәлден соң анадай жерде отырған Нұргүлдің сары мысығына көзі түсті.

    Менің көйлегімді торуылдап жүрсің бе Бүлдірмексің ғой, ә Қайт үйіңе, кәне, пыш-пыш әрі!- деп мысықты қуалай жөнелді.

    1- тапсырмасы

    Екі мәтінге салыстырмалы талдау жасайды.

    Бағалау критерийі:

    Мәтіндердің 4-5 ерекшелігін айта алады;

    3 ұқсастығын таба алады;

    «Венн» диаграммасы

    А мәтінінің ерекшелігін айтады.

    Ә мәтінінің ерекшелігін айтады.

    Ортақ ерекшелігін анықтайды.

    Сөйлеу стилі: ауызекі

    Мақсаты: Қарым – қатынас жасау

    Жанры: Әңгіме, сұхбат

    Тақырыбы:

    Тілі: Сөз деңгейінде (диалект, кәсіби, қарапайым, жаргон сөздер, қаратпа, қыстырма, одағай сөздер бар ма?)

    Сөйлем деңгейі (сұраулы, лепті сөйлемдер, т.б.)

    «Айналмалы бекет» стратегиясы бойынша әр топтан 1 спикер шығып жұмысты басқа топтарға таныстырады. Тыңдаған топ критерий бойынша бағалайды.

    Керібайланыс.

    Топта әділ бағалау болды ма?

    Қай топтың жұмысы толық, түсінікті болды?

    Қай топтың жұмысы әлі толықтыруды қажет етеді?

    Жалпы қандай ортақ шешімге келеміз?

    2- тапсырма.Жеке жұмыс.

    Ә мәтініндегі қарамен берілген сөйлемдердің тыныс белгісін дұрыс қойып көшіріп жазыңыз.

    Бағалау критерийі:

    Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдана алады. (6 тыныс белгіге дейін дұрыс қойылса)

    Дұрыс жауаппен тексеріп, өз-өзін бағалайды.














































    https://kz.otyrar.kz/2017/02/soyuz-mexa-zh%D3%99rme%D2%A3kesi-zhal%D2%93asady/

    “СОЮЗ МЕХА” ЖӘРМЕҢКЕСІ ЖАЛҒАСАДЫ









    Жанар Бақыт «Қызыл көйлек» әңгімесі

    http://zhanatbakyt.kz/index.php/gimeler/115-yzyl-k-jlek













    Сабақтың соңы 5 мин.

    «Себет» кері байланысы. Бүгінгі сабақтан қандай жаңа мәлімет алдыңыз ? Алған біліміңді себетке салыңыз.

    Қазақтың ұлттық сырт киімдері туралы білдім;

    Тон түрлерін білдім;

    Ауызекі сөйлеу стиліне тән ерекшеліктерді білдім.



    Үйге тапсырма

    «Сізге анаңыз ... сатып әперді. Бұл сіз үшін күтпеген жаңалық. ... сізге қатты ұнады.» Алған ... сипаттап шағын әңгіме жазыңыз. 80 сөз.

    Бағалау критерийі:

    Әңгімеге ат қояды;

    Тақырыпқа сай қызықты сюжетке құрылған;

    Ауызекі сөйлеу стиліне сай диалогқа ( сұраулы, лепті сөйлем) құрылған;

    Одағай, қаратпа, қарапайым, диалект сөздер қолданған;

    Толымсыз сөйлемдер бар.





    Қосымша ақпарат

    Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандайміндеттер қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-ны қолдану

    Құндылықтармен байланыс

    (тәрбие элементі)



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Сабақ жоспары 5 сынып
    03.12.2020
    481
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мустафина Жаным Дулатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации