|
Тақырыбы6 |
Аңыз әңгімелер |
|
|
Мақсаты |
Оқушылар аңыз әңгімелертуралы толық мәліметтер алады, тарихымыз жайлы түсініктер қалыптасады, ойын тиянақтап жеткізе білуге үйренеді |
|
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Білімдерін тереңдете отырып топпен жұмыс жасау арқылы білімдері тереңдейді . |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
«Егер мен» ойыны,Жигсо әдісі, Кім жылдам? |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, тақта, стикерлер, смайликтер |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
Журектен жүрекке тренингі і арқылы бір-бірімен амандасады;Топқа бөлу санату арқылы, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады |
Оқушылар бір-біріне амандасуды жалғастырады;топ ережесін сақтайды,Топтарға бөлінеді |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
|
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
«Егер мен» ойыны арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді |
Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау, соңына егер мен ойыны арқылы топптар өзера талқыласады |
Оқушылар берген тапсырманы орындау. «егер мен» ойыны бойынша оқушылар өткен тапсырма жайында өзқортындыларын жасайды |
|
Түсіну |
Топтық жұмыс Жигсо әдісі бойынша жанұя тобы құрылады |
Тақырыпшалар бөлініп беріледі |
|
|
Қолдану |
Жигсо әдісі бойынша Жұмыс тобы құрылыды |
Әр тоатан келген топ мүшелері оқығандарын бір-біріне айтады |
Оқушылардың мұндағы мақсаты білгендерін түсінгендерін басқа топқа түсіндіру |
|
Талдау |
Салыстырмалы картаны пайдалану арқылы тақырыпты талдау |
Топ ішінен топ басшы шығып естігендерін өз оқығандарымен т салыстырады |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерін тиянақты жеткізе білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау, салыстыру |
|
Жинақтау |
арқылы сабақты жинақтайды |
Әр топтан 2 оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді |
Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Өзін өзі топпн бағалайды |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру Екі жұлдызбір тілек |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кіріспе қазақ әдебиеті
Кіріспе қазақ әдебиеті
|
Тақырыбы6 |
Аңыз әңгімелер |
|
|
Мақсаты |
Оқушылар аңыз әңгімелертуралы толық мәліметтер алады, тарихымыз жайлы түсініктер қалыптасады, ойын тиянақтап жеткізе білуге үйренеді |
|
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Білімдерін тереңдете отырып топпен жұмыс жасау арқылы білімдері тереңдейді . |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
«Егер мен» ойыны,Жигсо әдісі, Кім жылдам? |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, тақта, стикерлер, смайликтер |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
Журектен жүрекке тренингі і арқылы бір-бірімен амандасады;Топқа бөлу санату арқылы, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады |
Оқушылар бір-біріне амандасуды жалғастырады;топ ережесін сақтайды,Топтарға бөлінеді |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
|
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
«Егер мен» ойыны арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді |
Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау, соңына егер мен ойыны арқылы топптар өзера талқыласады |
Оқушылар берген тапсырманы орындау. «егер мен» ойыны бойынша оқушылар өткен тапсырма жайында өзқортындыларын жасайды |
|
Түсіну |
Топтық жұмыс Жигсо әдісі бойынша жанұя тобы құрылады |
Тақырыпшалар бөлініп беріледі |
|
|
Қолдану |
Жигсо әдісі бойынша Жұмыс тобы құрылыды |
Әр тоатан келген топ мүшелері оқығандарын бір-біріне айтады |
Оқушылардың мұндағы мақсаты білгендерін түсінгендерін басқа топқа түсіндіру |
|
Талдау |
Салыстырмалы картаны пайдалану арқылы тақырыпты талдау |
Топ ішінен топ басшы шығып естігендерін өз оқығандарымен т салыстырады |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерін тиянақты жеткізе білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау, салыстыру |
|
Жинақтау |
арқылы сабақты жинақтайды |
Әр топтан 2 оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді |
Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Өзін өзі топпн бағалайды |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру Екі жұлдызбір тілек |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
шағым қалдыра аласыз













