Сабақ: Кіші ағаш аттан секіру | Мектеп: Мұххамет Хайдар Дулати |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Сауранбаев Лесқұл Рысқұлович |
Сынып:4 | Қатысқаны:14 | Қатыспағаны: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | 4.1.6.6. Дене қимылдарын орындау икемін сақтайды, өзінің және басқаларының қозағалу машықтарын салыстырады.
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Оқушылар ептілікке, икемділікке, жылдамдыққа тәрбиеленіле алады |
| Оқушылар көпшілігі орындай алады: |
| Ерік, жігер қасиеттерін қалыптастыра алады . |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Екпінмен келіп кіші ағаш аттан секіре алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: |
| Дене шынықтыру сабағында оқушылар кіші ағаш аттан секіре алады . |
| Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: |
| Кіші ағаш ат, қимыл –қозғалыс , секіртпе және т.б . |
| Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
| Кіші ағаш аттан секіру ,қимыл –қозғалыс ,ойын түрлері. |
| Талқылауға арналған сұрақтар: |
| Кіші ағаш атқа жүгіріп келіп ,қолды тірей секіріп түсу . Кіші ағаш аттан секіріп түсудің түрлері . |
| Не себепті .....деп ойлайсыз? - Қауіпсіздік ережесін қалай түсіндіңіз ? - Кіші ағаш аттан секіру дегеніміз не ? - Дене шынықтырудың адам денсаулығына келтірер пайдасы қандай ?
|
Алдыңғы оқу | Кіші ағаш аттан секіру кезінде қауіпсіздік ережесін есте сақтау |
|
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы15 минут | Бой сергітіу жаттығулары | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
|
Сабақтың ортасы25 минут
| Жаңа сабақты түсіндіруОқушыларға кіші ағаш аттан секірудің ережесін естеріне салу ,секірту .Тақырып бойынша ресурстар мен таныстыру .Сергіту сәті Еркін ұста денеңді ,Тарсылдатпа еденді .Орнымыздан тұрып алып Жүгірейік бәріміз .Ойын түрлеріОқушыларды сапқа тұрғызып ,бір – екіге санау арқылы екі топқа бөлу .Оқушыларға ойын ережесін түсіндіріп ,секіртпемен секіруді ойнату .Қадағалап қарау .Ойын барысында қай топтың ойыншылары көп секірсе сол топтың ойыншылары жеңген болып есептеледі .Ойынға топ мүшелері түгел қатынасуы тиіс . |
Кіші ағаш ат
Сергіту сәті
Сұрақтар
Секіртпе (скакалка ) |
Дескриптор | 1.Оқушылар кіші ағаш аттан секіре алды ма ? | 2.Оқушылар кіші ағаш аттан түгелімен секірді ме ?
| 3.Оқушылар кіші ағаш аттан секіру кезінде қауіпсіздік ережесін ескеріп отырды ма ? | Қорытынды балл
|
Оқушының аты – жөні | 2 | 2 | 2 | 6
|
Сабақтың соңы5 минут
| Рефлексия«Екі жұлдыз, бір тілек» жүйесімен бағаланды.Кейбір оқушылар бас бармақпен ынталандырылды. |
Смайликтер |
Қосымша ақпарат |
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)Оқушылардың бір –бьіріне деген құрмет көрсетуге тәрбиелеу және музыка пәнімен байланыстыру .
|
РефлексияТақырыпқа сай оқушылардың ептілік ,икемділік қабілеттерін дамыту ,мадақтама арқылы оқушыны алға жетелеу ,оқушының үнін тыңдау .
| Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Тапсырмалар уақытымен іске асты.Сабақ барысында жоспарланган уақыт өз деңгейінде өтті .Оқушылардан түскен ұсыныс :Гимнастиканың әрбір бөлімде қауіпсіздік ережесін қалай сақтап отырамыз деген ұсынысын қабылдап, келесі сабағымда осы сұраққа толық тоқталамыз
|
Қортынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты) 1.Оқушылар ойын кезінде белсенділік танытты .2.Оқушылар еркін диалогқа түсе білді.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.Кіші ағаш аттан секіру кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтауды іс жүзінде көрсету арқылы жүзеге асыру 2.Әдіс тәсілдерді түрлендіру арқылы сабақта қолдану Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім 3.Дене тәрбиесі сабағындағы кіші ағаш аттан секіру барысында қауіпсіздік ережелерін қадағалау4.Гимнастика тарауындағы еденге жүрелей отырып , алға ,артқа домалау түрлеріннің техникасын үйрену.
|