Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
(Білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақтың тақырыбы: Мен мектепке барамын
|
Бөлім: |
Жеке сабақ |
|
|
Арнайы педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Оқу және тіл дамыту Сабақтың тақырыбы: |
№ 1 сабақ Мен мектепке барамын |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
Оқу және тіл дамыту 2.1.2.1 қойылған мақсатқа сәйкес ақпаратты тыңдаған мәтіннен бөлу |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
-қойылған мақсатқа сәйкес ақпаратты тыңдаған мәтіннен бөледі |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Арнайы педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Сабаққа дайындық жасау Сәлемдесу, түгендеу Психологиялық ахуал тудыру Қуанамын мен де , Қуанасың сен де. Қуанайық, достарым, Арайлап атқан күнге. Міне, менің қолым бос, Жылуыма жылу қос. |
Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және сабаққа назар аудару. |
|
Сурет
|
||||||||||||
|
Оқу және тіл дамыту Сергіту сәті 5 минут Сабақтың ортасы |
Бүгін біз қойылған мақсатқа сәйкес ақпаратты тыңдаған мәтіннен бөлуді үйренетін боламыз. 1-тапсырма Буындап оқы,бөлмей оқы Мек-теп дәп-тер Мектеп-ке дәп-те-рім Мектепке дәптерім
2 тапсырма Асықпай оқы.Байқа,қателеспе
|
Жаңа тақырыпты түсінеді
Буындап оқиды
Арнайы педагогпен бірге жаттығу жасайды
Асықпай оқиды |
|
Оқу және тіл дамыту, 13 бет
Сергіту жаттығу
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
- Біз бүгінгі сабақта не істедік? - Не білдік? |
Бүгінгі өткен тақырыпты айтты |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
КМЖ
КМЖ
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
(Білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақтың тақырыбы: Мен мектепке барамын
|
Бөлім: |
Жеке сабақ |
|
|
Арнайы педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Оқу және тіл дамыту Сабақтың тақырыбы: |
№ 1 сабақ Мен мектепке барамын |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
Оқу және тіл дамыту 2.1.2.1 қойылған мақсатқа сәйкес ақпаратты тыңдаған мәтіннен бөлу |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
-қойылған мақсатқа сәйкес ақпаратты тыңдаған мәтіннен бөледі |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Арнайы педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Сабаққа дайындық жасау Сәлемдесу, түгендеу Психологиялық ахуал тудыру Қуанамын мен де , Қуанасың сен де. Қуанайық, достарым, Арайлап атқан күнге. Міне, менің қолым бос, Жылуыма жылу қос. |
Психологиялық ахуалға берілген өлең жолдарын дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және сабаққа назар аудару. |
|
Сурет
|
||||||||||||
|
Оқу және тіл дамыту Сергіту сәті 5 минут Сабақтың ортасы |
Бүгін біз қойылған мақсатқа сәйкес ақпаратты тыңдаған мәтіннен бөлуді үйренетін боламыз. 1-тапсырма Буындап оқы,бөлмей оқы Мек-теп дәп-тер Мектеп-ке дәп-те-рім Мектепке дәптерім
2 тапсырма Асықпай оқы.Байқа,қателеспе
|
Жаңа тақырыпты түсінеді
Буындап оқиды
Арнайы педагогпен бірге жаттығу жасайды
Асықпай оқиды |
|
Оқу және тіл дамыту, 13 бет
Сергіту жаттығу
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
- Біз бүгінгі сабақта не істедік? - Не білдік? |
Бүгінгі өткен тақырыпты айтты |
|
|
шағым қалдыра аласыз














